BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 06:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1098 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 55  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 20:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 879
Lokalizacja: Kościan
Moje BMW: E30 316+
Kod silnika: M52TUB28
piękna coupeja jak każde twoje auto :)

_________________
Dla Ciebie To Trzy Zwykle Litery, Dla Mnie Zaś Silnik I Koła Cztery
Pozdro dla maniaków

"Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego. Nic tak nie ogranicza prawdziwej wiedzy, jak przekonanie, że się wie to, czego się nie wie".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 20:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Muszę znaleźć kogoś z disem w Warszawie posprawdzać parametry później zrobić czyszczenie i będzie z głowy szkoda,że zanim się o tym dowiedziałem pojechałem na hamownie bo myślę,że będzie różnica. Ogólnie jak kupiłem to auto było słabsze więc myślę,że dzięki dłuższym trasą DPF się trochę przeczyścił ale nie wystarczająco bo auto wg poprzedniego właściciela miało 10KM więcej i 20nm niż teraz więc myślę,że to wina DPF będę spokojny dopiero jak go wyczyszczę,żeby nie to kopcenie to bym go wywalił najchętniej hehe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 20:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 766
--==Mały==-- napisał(a):
Niestety tutaj nie ma wskaźnika jedynie ostrzeżenie jak zacznie się przegrzewać a na temperaturę i chłodzenia auta jestem wyczulony po kilku M3.

Wydaje mi się, że czytałem gdzieś o możliwości wymuszenia pokazywania tego wskaźnika temperatury poprzez pogrzebanie w sofcie auta. Ale głowy za to nie dam :D Niemniej jednak auto prezentuje się zacnie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 20:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1420
Moje BMW: E92
Kod silnika: M57T2
Garaż: Było: diesle 118d-335d, M3 E92
Obecnie: C63 AMG
Ładnie siadła po springach :ok:
Ja sie nadal waham czy obniżać czy nie bo po zaontowaniu spliterów i tak już jest nisko :zdegustowany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 20:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
klagosz napisał(a):
Ładnie siadła po springach :ok:
Ja sie nadal waham czy obniżać czy nie bo po zaontowaniu spliterów i tak już jest nisko :zdegustowany:


Ja to nigdy nie jeździłem na seryjnym zawieszeniu hehe denerwuje mnie taka koza i nie mogę patrzeć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 20:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1420
Moje BMW: E92
Kod silnika: M57T2
Garaż: Było: diesle 118d-335d, M3 E92
Obecnie: C63 AMG
Z tych HHR jestes zadowolony.
Gdzie kupowałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 20:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Tak jestem bardzo zadowolony. Kupowałem od sprzedawcy z allegro cena 1020zł czy 1040zł ale jak nie chcesz dużego obniżenia to chyba lepiej w coś innego zainwestować.
Teraz tylko żałuje,że kupiłem komplet bo tył mi nie potrzebny a pewnie było by z 400-500zł taniej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 21:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1420
Moje BMW: E92
Kod silnika: M57T2
Garaż: Było: diesle 118d-335d, M3 E92
Obecnie: C63 AMG
Miałem kiedyś EIBACHa w e92 i dosyć byłem zadowolony a to było jeszze ze zwykłym zawieszeniem :suchy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 21:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
klagosz a może Vogtland? obniżenie 40/10
ja kupiłem i jestem zadowolony
a i da się jechać w 4 osoby i z boxem :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 21:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1847
Lokalizacja: Krk
Moje BMW: Plastic ;)
Garaż: Yas Marina
klagosz napisał(a):
Ja sie nadal waham czy obniżać czy nie bo po zaontowaniu spliterów i tak już jest nisko :zdegustowany:


Klagosz nie bądż babą i wrzucaj chociaż sprężyny takie jak Mały ;)

Po fotach z toru widać, że brakuje obniżenia :cisza:

P.s Dobry ruch ze spreżynami Mały :ok:

_________________
Potrzebujesz porad car detailingu/kosmetyków - pisz na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 21:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 219
Lokalizacja: Rychtal(wielkopolska)
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: n54
kolego a gdzie idzie dostać sprężyny na sam przód? bo w kompletach mają...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 21:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Zapytaj sprzedających wydaje mi się,że powinno być dostępne u producenta bo przód ma swój numer tył swój i zestaw obejmuje te dwa numery tak mam na pudełku.
Tylko trzeba pamiętać,że to ma sens jak ktoś ma m-technika bo wtedy tył jest już niższy i twardszy a przy serii to tak średnio zostawić miękki tył i twardy przód auto zrobi się nieprzewidywalne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 21:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
--==Mały==--, zdrowy diesel , bez DFP nie powinien kopcić. A jak wtryski będą lać, turbo będzie się pocić, egr zacinać (chyba tam jest egr u Ciebie? :niepewny: ) to będzie kopcić nawet z DFP. Aczkolwiek jak ten DFP jest dobry, to ja bym go nie ruszał.

Z info od mechanika - DFP nie lubi krótkich odcinków ciągle. Potrzebuję trasy, jazdy ze stałą prędkością - wtedy uruchamia proces "dopalania" . Aczkolwiek to była taka luźna rozmowa, z nie moim mechanikiem , gościa pierwszy raz widziałem , ale wyglądał na "rozsądnego". Sam tego nie mam, więc nie wiem.


Benyy napisał(a):
No i w kopciuchu większą uwage zwracaj na temperature silnika, pare razy mi sie zdarzyło, że nawet cooler nie wyrabiał, na dworze 33*C, stoisz w korku, żar od asfaltu i moment temperatura idzie w góre, kilka razy musiałem zjechać bo pod 100*C podchodziło. Ale to też musi być na prawde piekarnik, żeby sie przegrzewać zaczął.


Coś jest nie tak z termostatem, nie otwiera się albo coś. Wentylator elektryczny czy wiskoza?

U mnie w 320d nigdy czy to podczas sprintów, czy szybkiej jazdy, czy w korkach nie widziałem żadnego wychyłu poza pion. Też trzeba pamiętać, że w BMW pion to nie jest równe 80st tylko zakres 77-83 bodajże (dla 320d) dla 330d odpowiednio o +10st


--==Mały==-- napisał(a):
Niestety tutaj nie ma wskaźnika jedynie ostrzeżenie


Ehhh jak ja tego nie cierpie, takiego upośledzania zegarów w autach. Jak dla mnie obowiązkowo powinno być - temp wody, oleju.


Benyy napisał(a):
AD1. 20-30 sekund. Chodzi przede wszystkim o to, żęby nie odcinać filmu olejowego smarowaniu turbo.AD2. 20-30 sekund. Z przyzwyczajenia zawsze daje chwile oddechu silnikowi po trasie, pyrkocze chwile na jałowym i wyłączam.



Ja ogólnie dłużej, ale czy dobrze - czy źle nie wiem :niepewny:



adass316 napisał(a):
ale po tym jak posłuchałem coupe Deejeys-a w Toronto to na to też jest chyba sposób


:zawstydzony: Takiego eissmann-a założyć , to dopiero by grało :)




Co do osiągów, sam jestem ciekawy jak bym wypadł w pojedynku z Tobą. Myślę, że e46 328i byś zrobił.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 21:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Deejeys auto w pełnie sprawne, dosłownie kilka razy sie zdarzyło w porządnych upałach. Mimo wszystko diesel jest bardziej delikatny na przegrzania. W trasie nie raz sie zdarzy ciągnąć do odcięcia, czy to w upały czy mrozy i zawsze temp w normie.


Co do chłodzenia turbo to można powiedzieć, że jak wjeżdżamy na parking ja jedynce bez gazu to ono już sie chłodzi więc te 20-30 sekund wystarczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 21:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
deejeys napisał(a):
Z info od mechanika - DFP nie lubi krótkich odcinków ciągle. Potrzebuję trasy, jazdy ze stałą prędkością - wtedy uruchamia proces "dopalania" . Aczkolwiek to była taka luźna rozmowa, z nie moim mechanikiem , gościa pierwszy raz widziałem , ale wyglądał na "rozsądnego". Sam tego nie mam,


Dokładnie takie samo info wyczytałem na kilku forach zagranicznych i to by pasowało bo moje auto jeździło dużo słabiej zaraz po kupnie ale tak jak pisałem od 2 czy 3 lat robiło tylko krótkie odcinki miejskie a dopiero u mnie dostało trochę trasy.
Dla pewności pomęczę Andrewa, żeby wyczyścił mi DPFa za pomocą DISa i będę miał z głowy bo przy 100tys na pewno jest sprawny tylko warto go dokładnie oczyścić wtedy powinna wrócić pełna moc.

Benyy napisał(a):
Co do chłodzenia turbo to można powiedzieć, że jak wjeżdżamy na parking ja jedynce bez gazu to ono już sie chłodzi więc te 20-30 sekund wystarczy.


Ja dokładnie tak robię dojeżdżając do miejsca docelowego jadę bardzo spokojnie po czym około minutę daje poklekotać i dopiero gaszę.

Dziś bawiłem się ukrytymi funkcjami licznika i teraz za każdym razem włączam sobie temperaturę wychodzi na to,że nawet przesadzałem bo nagrzewa się dość szybko.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 21:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Równie dobry sposób, zawsze jak juz dojeżdżam do celu, wjeżdżam w tą uliczke docelową to puszczam auto bez gazu na jedynce niech sie przetoczy, zaparkuje 30 sekund i wyłączam. :) Więcej do zdrowia nie potrzeba. U mnie w aucie też mnie strasznie denerwuje upośledzenie w postaci braku pokazanej temperatury silnika, nie wiem kiedy mogę dać mu porządnie w palnik, szczególnie zimą. Trzeba grzebać w komputerze, żeby to znaleźć. A i tak po trzech skrzyżowaniach tykne przypadkowo manetke i od nowa szukanie. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 22:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Ja nie mógł bym tak wytrzymać... Kończę jazdę to gaszę silnik i pa pa a nie klekotać nie wiadomo ile :rotfl: Powiedzmy w takim 335i również takie myki trzeba stosować? :niepewny:

Świetnie wygląda po obniżeniu :)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 22:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Jak jechałeś ostro to w każdym aucie zaleca się wystudzenie a w 335i nawet bez ostrej jazdy jak w każdym aucie z turbo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 22:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
A start-stop też się do tego stosuje? Czy przypadkiem to nie jest dmuchanie na zimne i nie wystarczy poprostu nie cisnąć zbyt mocno na kilkanaście sekund przed zgaszeniem auta?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 8 maja 2012, 22:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Start stop nie zawsze działa ma jakieś tam swoje wymagania jak mocno naładowany akumulator, temperatura w kabinie bliska założonej, motor musi być rozgrzany ale niestety nawet po ostrej jeździe auto zgaśnie dlatego jak jeżdżę szybciej to od razu wciskam wyłączenie start&stop a i ogólnie staram się z tego nie korzystać bo dla mnie to żadna oszczędność a wkurza mnie ten dźwięk odpalanego na światłach motoru.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1098 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 55  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL