BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 10:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 23:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Pawel! napisał(a):
Co do auta, to program do poprawki, takie osiągi bez wymiany turbiny są osiagalne.


leoni89 napisał(a):
Nie no ja się w tym momencie poddaje :D Ale z uśmiechem na twarzy :rotfl:
Jak ktoś mi pisze, że można zrobić 215KM i 450 NM z m47n bez wymiany turbo, to nie mam pytań..


Napisałem: bez wymiany turbiny. Nie wspominałem o innych modach.
Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

leoni89 napisał(a):
Co najciekawsze głos zaczęli zabierać sami "mityczni"

Nie mam mitycznego silnika.
leoni89 napisał(a):
Ps. Wy w tych mitycznych musicie mieć naprawdę krótkie wacki. :przestraszony:

j.w
btw jestem hetero, także wszelkie propozycje na pw odrzucam :rotfl:

Ogólnie nie ma co się spinać....

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Ostatnio edytowano 16 sierpnia 2013, 23:25 przez Pawel!, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 23:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
kuruś napisał(a):
Jadę jutro na miasto szukać coś mitycznego :rotfl:

Tylko uważaj, bo 90% jest zajeżdżonych. Zawsze jest szansa, że trafisz na tą "zdrową" sztukę która Cię objedzie :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 23:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
Pawel! napisał(a):
Napisałem: bez wymiany turbiny. Nie wspominałem o innych modach.


Bardzo jestem ciekaw tych modów. Jakie to są według Ciebie te inne mody?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 23:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
leoni89 napisał(a):
Bardzo jestem ciekaw tych modów. Jakie to są według Ciebie te inne mody?

Czytanie tekstu ze zrozumieniem. Edytuj posty.


Koniec OT.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 23:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
Pawel! napisał(a):
leoni89 napisał(a):
Bardzo jestem ciekaw tych modów. Jakie to są według Ciebie te inne mody?

Czytanie tekstu ze zrozumieniem. Edytuj posty.



Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
Skoro nie masz pojęcia, to po co zabierasz głos?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 23:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Chodziło mi o auto deejeys'a.

Jak słusznie zauważyłeś w pw, to galeria usera kuruś...

Co do pojęcia to opieram się na wiedzy ludzi którzy mają rzeczone pojęcie n/t tuningu.
TC-PERFORMANCE napisał(a):
kuruś napisał(a):
deejeys napisał(a):
Poza tym na GTB da się wycisnąć więcej, kwestia softu i wydajności wtryskiwaczy.
Nie wiem co tu jeszcze napisać ciekawego na ten temat,
Raczej dużo więcej już nie wyciśniesz, chyba że z konkretną zadymą za sobą ;]
Powiedz mi jeszcze ten twój pomiar to był wykonany z użyciem wtrysku?
Obstawiam że max na seryjnej turbinie jak było u mnie to okolice 200ps + ten wtrysk u Ciebie 15ps...
Występuje u Ciebie jakieś zadymienie??

nie chodzi o moc tylko o moment obrotowy , tą turbinę stać na znacznie więcej ... i wcale turbo na podciśnieniu nie musi łapać overboosta ;)


deejeys napisał(a):
Toruń prawdę nam powie ;)



Dziękuje, dobranoc

x2

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 17 sierpnia 2013, 07:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
leoni89 napisał(a):
Bardzo jestem ciekaw tych modów. Jakie to są według Ciebie te inne mody?


Patrz podpis ;)


leoni89 napisał(a):
Tylko uważaj, bo 90% jest zajeżdżonych. Zawsze jest szansa, że trafisz na tą "zdrową" sztukę która Cię objedzie



Taka prawda niestety. Naprawdę duża różnica jest pomiędzy zadbanym egzemplarzem który potrafi wypluć 200hp a takim co wypluje 180hp.


Wy nadal nie rozumiecie (niektórzy), że moc max to nie wszystko, jest tak wiele czynników wpływających na osiągi aut... Poczytajcie posty foresta, santino, leo czy innych jaka jest różnica w np. m54b30 po wymianie łańcucha i ustawieniu vanosów. Przecież to nie dodaje nie wiadomo ile koni na hamowni a auto od razu inaczej jeździ. M52B28 jest bardziej idioto odporne, ale i tak potrafią kulać - wystarczy jakiś domorosły tuner zrobi jakieś dziwne turbo doloty, wydech bez katów na sztukę, etc...


Tak samo są sportowe auta które mają 200hp i potrafią zupełnie inaczej jechać. Wiadomo, kierowca też jest bardzo ważny ;)


Krzysiek poruszył bardzo ważny temat - wytrzymałość. Tutaj naprawdę tak jak napisał, ciężko ocenić możliwości 320d bo nikt nigdy tego nie zbadał, tak samo też nie odważyłbym się przelecieć 100km z pełnym butem bez wskaźnika temperatury oleju, bo jest go zdecydowanie mało jak na taką moc (lekko ponad 5litrów na cały silnik czyli zasilanie turbiny i bloku ) do wygłupiania się również 2,8 jest lepsze. Dźwięk no jasne, że lepszy będzie, co by nie zrobić :) Ale jednak jest od groma 320d i ludzie którzy tym latają z jakiś powodów często chcą coś zrobić, zmodyfikować... Bo to jest fajne !


Na koniec dodam, że praktycznie każdy silnik po tuningu może stracić żywotność, każdy tuner bierze pod uwagę to, że jak zwiększy moc ponad normę to coś może strzelić...


Zobaczcie jak są wysilone jednostki są teraz. Ostatnio spotkałem polo 1.4 tsi 180hp :szok: Szczerze ? Szło to naprawdę niesamowicie... A za kierownicą siwy dziadek. Ciekawe ile wytrzyma ten silnik ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 17 sierpnia 2013, 07:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
Bo teraz producenci robią takie silniki duże moce mała pojemność, taka moda....

Wiadomo ze cyframi sie nie jedzie ważny jest przebieg tych cyferek.

Lepsze płaskie 400nm w szerokim zakresie obrotów jak np. 500 w piku i ostry spadek w dół.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 17 sierpnia 2013, 09:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
Pawel! napisał(a):
Co do pojęcia to opieram się na wiedzy ludzi którzy mają rzeczone pojęcie n/t tuningu.

Tak też właśnie myślałem.

deejeys napisał(a):
Patrz podpis ;)

deejeys ja wiem co to za mody, chciałem żeby kolega się wypowiedział. Myślałem że nas czymś zaskoczy i napisze coś odkrywczego, ale on tylko kopiuje to co gdzieś przeczytał.

Co do Twojego autka, skoro już ten temat został poruszony-bardzo szanuje Twoją pracę włożoną w autko jak i mody które poczyniłeś.
Oczywiście dobry program to podstawa, wydech-jak najbardziej, wtrysk metanolu-też pewnie robi swoje (chociaż szczerze nigdy jeszcze się z czymś takim nie spotkałem) :zdziwko:
Intercooler mocy nie dodaje-wiadomo, ale pomaga tę moc dłużej utrzymać gdy autko się zdrowo "spoci".

Inną sprawą jest to, że wszystkie te mody wpływają na żywotność podzespołów w aucie (i tu kłania się to co napisał wcześniej Roger) Nikt nie wie tak naprawdę ile ten silnik wytrzyma i do jakich parametrów można go w miarę "bezpiecznie" kręcić, bo zwyczajnie nikt tego nigdy nie sprawdzał.
Faktem jest natomiast to, że seryjne 1749 na dłuższą metę nie wytrzyma tak mocnego programu jak u kurusia. Może i da się z niej wycisnąć te 200-210 KM, ale pytanie brzmi-na jak długo?

Swoją drogą deejeys jestem bardzo ciekaw ile Twoja turbawka jeszcze pożyje :P Szczególnie że dodatkowo masz metanol-którego wpływ na silnik i jego żywotność też trudno przewidzieć ;)
Będę obserwował z zaciekawieniem Twój temat.
Pozdro! :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 17 sierpnia 2013, 09:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
leoni89 napisał(a):
Co do Twojego autka, skoro już ten temat został poruszony-bardzo szanuje Twoją pracę włożoną w autko jak i mody które poczyniłeś.



Dzięki, miło to czytać ;)


leoni89 napisał(a):
deejeys ja wiem co to za mody, chciałem żeby kolega się wypowiedział. Myślałem że nas czymś zaskoczy i napisze coś odkrywczego, ale on tylko kopiuje to co gdzieś przeczytał.


No np. zamiast stałego wtrysku wody można wrzucić strzał z nitro. Większe przyrosty niż na metanolu tylko dużo droższe w używaniu i bardziej problematyczne ( spadek ciśnienia w butli - mniejsza przyrost mocy ) pilnowanie ilości, no i koszty... Dobre do wyścigów na 1/4 mili, aczkolwiek wg mnie nitro ładować powinno się wtedy jak już mechanicznie nie ma co zrobić (turbo, wtryski, IC, wydech ) bo jednak STAŁA moc jest dużo fajniejsza...


leoni89 napisał(a):
Co do Twojego autka, skoro już ten temat został poruszony-bardzo szanuje Twoją pracę włożoną w autko jak i mody które poczyniłeś.Oczywiście dobry program to podstawa, wydech-jak najbardziej, wtrysk metanolu-też pewnie robi swoje (chociaż szczerze nigdy jeszcze się z czymś takim nie spotkałem) Intercooler mocy nie dodaje-wiadomo, ale pomaga tę moc dłużej utrzymać gdy autko się zdrowo "spoci".



A zobacz ile aut w USA jeździ na tym metanolu, i to nie tylko diesle czy turbo benzyny... Amerykańske V8 też to lubią ;)


IC u mnie trochę słabo wypada, bo w sumie jak ja to robiłem to przecierałem szlaki - wmawiano mi, że większy IC = LAG... A to totalna bujda. Przy takiej gtb1752 jnx miał 230mm ic wysoki i jak wciskał gaz to momentalnie rury puchły... :hyhy:

Na pewno będę chciał zrobić upgrade do 180tki + natrysk wody.


leoni89 napisał(a):
Faktem jest natomiast to, że seryjne 1749 na dłuższą metę nie wytrzyma tak mocnego programu jak u kurusia. Może i da się z niej wycisnąć te 200-210 KM, ale pytanie brzmi-na jak długo?


To fakt, 1749 jest małe, niestety... U mnie chodzi praktycznie na max możliwości...


leoni89 napisał(a):
Swoją drogą deejeys jestem bardzo ciekaw ile Twoja turbawka jeszcze pożyje



Jak się skończy to się wrzuci gtb1756 chyba, chociaż ideałem była by inna, ale za dużo kasy żeby zrobić taką hybrydę...


leoni89 napisał(a):
Szczególnie że dodatkowo masz metanol-którego wpływ na silnik i jego żywotność też trudno przewidzieć



45tyś km na tym zrobiłem, praktycznie nigdy nie wyłączam, jak jadę gdzieś w trasę czy coś to po prostu skręcam na 20-30% i od 1.0bar , myślę, że silnikowi to szkody nie robi jakiejś strasznej... Chyba :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 17 sierpnia 2013, 10:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
leoni89 napisał(a):
Adam_94 napisał(a):
Przyjmijmy, że moja zdrowa ;) W sumie to nie rozumiem Cię ale jeśli do mnie chcesz startować to swapuj m57 do tego +++ i może Ci się uda :D
PS. Przybyło 7mm :rotfl:

Ciesze się że Ci ulżyło :)
Powtarzając to co już wcześniej napisałem nadal utrzymuje że Kuruś może Cię objechać. Kropka.

Ulżyło to kilka minut później :rotfl:
To zapraszam mogę się spróbować. Choć ja nic udowadniać nie muszę, w podpisie jest czas zmierzony na profesjonalnym sprzęcie więc po prostu wystarczy podjechać na jakieś zawody i spróbować pobić ;)
Już nie pierwszy raz tak jest, że ktoś od 320d zaczyna pić do mityczności a jak ktoś odpowie na zaczepkę to odwracanie kota ogonem i narzekanie bo wszędzie tylko o 328i :rotfl: Chciał to ma...
Ja tam przestaje się na razie udzielać w tematach z 320d bo zawsze mam boleści brzucha od wybuchów śmiechu, najchętniej zabrał bym dopiero głos gdyby jakieś 320d pobiło mój rekord na 1/4 ale z racji, że to raczej nie nastąpi więc poczekam do czasu gdy choćby pojedzie lepiej od seryjnego 328 które jeździ 14.8 :)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 17 sierpnia 2013, 10:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Co do sprawdzania ile sie da wycisnac to ja sprawdzalem. Max 230KM i nie da rady wiecej... Podwyzszanie cisnienia doladowania nic nie daje.. Ba pomimo wyzszego doladowania spada moc bo zawory juz chyba nie trzymaja i moc spada. Oczywiscie wszystko dotyczy tlokow z denkami w wersji euro3. Dla euro4 zaglebienia moga byc wieksze przez co wiecej paliwa wejdzie w cyklu. Zastanawialem sie czy by nie odprezyc silnik ale juz nie bede kombinowal bo e60 szykuje od podstaw na dobry wynik ;)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 17 sierpnia 2013, 10:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
Adam_94 napisał(a):
To zapraszam mogę się spróbować.


Adam_94 napisał(a):
Choć ja nic udowadniać nie muszę, w podpisie jest czas zmierzony na profesjonalnym sprzęcie więc po prostu wystarczy podjechać na jakieś zawody i spróbować pobić ;)

Adam_94 napisał(a):
Już nie pierwszy raz tak jest, że ktoś od 320d zaczyna pić do mityczności a jak ktoś odpowie na zaczepkę to odwracanie kota ogonem i narzekanie bo wszędzie tylko o 328i :rotfl: Chciał to ma...
Ja tam przestaje się na razie udzielać w tematach z 320d bo zawsze mam boleści brzucha od wybuchów śmiechu, najchętniej zabrał bym dopiero głos gdyby jakieś 320d pobiło mój rekord na 1/4 ale z racji, że to raczej nie nastąpi więc poczekam do czasu gdy choćby pojedzie lepiej od seryjnego 328 które jeździ 14.8 :)

Jednak masz krótkiego wacka i tyle w temacie :D

BTW spróbuj z kurusiem ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 17 sierpnia 2013, 14:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 658
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E92 330d
Kod silnika: M57N2+
Garaż: Był: Ford Mercury Monterey 1950, Browning M1911, Jati-Matic
Jest: BMW e92 330d ,proca na kasztany, dwa worki cebuli i metr kartofli na zimę
leoni89 napisał(a):

BTW spróbuj z kurusiem ;)


Niech obaj Panowie pojawią się w Toruniu i wyjaśni się sprawa.
Nie mniej jednak oglądając filmiki z przyśpieszeń kurusia i Adama z wielkim "bulem" stawiam na 328. W 320d++ przyśpieszenie po liczniku 40-180 to ok 21s a u Adama 0-200 było jakieś 23s.

leoni89 napisał(a):
Jednak masz krótkiego wacka i tyle w temacie :D

W Toruniu będę posiadał linijkę i każdy chętny będzie mógł podejść, wypożyczyć i w ustronnym miejscu dokonać pomiaru


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 17 sierpnia 2013, 15:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
kacpercio napisał(a):
W Toruniu będę posiadał linijkę i każdy chętny będzie mógł podejść, wypożyczyć i w ustronnym miejscu dokonać pomiaru



Chyba mikrometr :oczami: z lunetą :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 17 sierpnia 2013, 15:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
A dla przegranego jako nagroda specjalna pompka :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 20 sierpnia 2013, 18:28 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 21
Lokalizacja: BMW SPA NYSA
Moje BMW: E60 535d
kuruś, Gratuluje wyniku byliśmy z Krzyskiem w Chorwacji jak przeczytalem temat Kawał dobrej roboty.Oby ganiało jak najdłużej Pozdro Marcin530d :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 21 sierpnia 2013, 08:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
Dzięki też miałeś w tym udział :ok:


Dzisiaj doszedł duży ic, niebawem montaż, później edycja programu zobaczymy co wyjdzie....


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 21 sierpnia 2013, 08:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
Dobry mod :ok:
To jest FMIC??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46, gtb1752 by roger, wykres!!!! 215ps 450nm s.6
PostNapisane: 21 sierpnia 2013, 14:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 180
Moje BMW: e46 coupe
Kod silnika: M52B28TU
ładny wynik :ok:

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie, BMW Na Całe Życie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL