BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 02:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 30 sierpnia 2015, 16:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
TTom3k, a pokaz mi filmik z przyspieszenia swojej bo nie moge znalezc.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 30 sierpnia 2015, 16:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
To dziwne bo ja mam w e90 1580kg , a e91 dokladnie 1600 kg , ale to był totalny golas. Tak czy siak takie są podane wagi w dowodach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 30 sierpnia 2015, 17:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
forest napisał(a):
TTom3k, a pokaz mi filmik z przyspieszenia swojej bo nie moge znalezc.


Tutaj są: viewtopic.php?f=6&t=147240&start=60

Tylko tak jak tam pisałem to było zaraz po kupnie auta, teraz pewnie lepszy czas bym wykrecil jesli chodzi o sam start :)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 30 sierpnia 2015, 23:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Forest ma tez kola 17'', a Twoja e91 19''. Daje to tez duza przewage w przyspieszaniu. Zaloz takie same, a ''utniesz'' troche czasu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 2 października 2015, 19:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Forest ile zalewales oleju do swojej? Sprawdzalem na stronie valvoline i wychodzi 7.5, ale mam info z innej strony, ze wchodzi 7.2

Jak sie zalewa n57 olejem? Tak samo jak m57-na zimnym miedzy min a polowa bagnetu, jak cieply to rosnie poziom na ok 3/4 bagnetu(sprawdzane 15min po trasie).

Czy w ''nowszym'' silniku jest tak samo? U mnie na idrivie pokazuje stan oleju praktycznie taki sam czy zimny czy goracy, wiec sam nie wiem.

Tylko nie pytajcie dlaczego zamienilem 335 na 325, ktory jest dokladnie taki sam jak 330 n57, tylko ''zdlawiony'' programem.

Jakies nowosci Forest odnosnie swojej bestii?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 2 października 2015, 19:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Punisher, i jak wrazenia po przesiadce >?

Oleju kupowalem 7litrow i mam max. Czy na zimnym jest mniej na cieplym duzo wiecej hmm ciezko mi powiedziec bo nie zwrocilem uwagi. Ale wlalem 7 litrow i pokazuje maxa.
Nowosci zadnych u mnie nie ma - ale chyba zrobie ten program zeby ja troszke wzmocnic

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 2 października 2015, 20:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zeby to bylo 330, to nie byloby tak zle z przyspieszeniem, ale 325 to tak jakbym do malucha wsiadl :rotfl: :zdziwko: :wstyd:
Doprowadze do porzadku po papudrakach z serwisu bmw, zjade runflaty do zera i wtedy moge myslec o programie, bo na normalnych nie bede mial stracha cisnac, a tu 19' i opona jak beton, to strach bo szkoda takich piknych felg.

Zatem zalewac bede powoli, az do polowy stan bedzie w silniku, bo teraz tyle pokazuje i silnik pracuja jak nalezy.
Tylko w porownaniu do 335d, to dzwiek silnika jakis cichy i wrecz dziwny. Tak jakby silnik elektryczny z benzyna pracowal.

Podoba mi sie spalanie, ktore jest idealne na duze przebiegi, kolor i wyposazenie lepsze niz poprzednia 335d oraz felgi

Wkrotce zaloze temat z nowa 'bestia', jak tylko wszystko zrobie na poczatek.

Na jaki poziom mocy i momentu sie zdecydujesz? Ja mysle o ok 300km/600-620Nm, bo chce troche ta polatac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 2 października 2015, 20:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
ja tak samo mysle 300 620 bedzie spoko ;)

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 2 października 2015, 20:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dzieki bardzo za pomoc, bo juz chcialem zalac ponad 7l i bym sie zdziwil pozniej. Byloby odsysanie na nastepny dzien.

Nie pisze dalej, bo znowu sie rozpisze

Powodzenia w dalszych modach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 2 października 2015, 20:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Punisher, jakie masz na wielkosc tarcze ? bo z tego co widze na bmwstore.pl to roznia sie w 325d a 330d . W 330d sa 348mm przod i 336mm tyl
Jakie masz u Siebie ? bo widze ze podaja 330mm na przod. Ciekawe czy inne podzespoly sie roznia

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 2 października 2015, 20:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ja mam 330 przod i 348 tyl i to pierwszy raz jak widze wieksze z tylu.
Jesli chodzi o m57, to hamulce sa inne, ale Twoja 330 i moja 325d to to samo. Sprawdzalem w realoem i w firmach tuningowych.
Masz takie zaciski jak 335d-dosc duze, czy jak w n57 mniejsze z przodu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 2 października 2015, 20:48 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
z tylu jest 336mm :) 348 jest na przodzie w 330d w 325d sa 330mm
Z tylu mamy te same 336mm stad u Ciebie ta ROZNICA ze z tylu sa mniejsze

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 2 października 2015, 20:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Fakt, teraz widze i moj blad z tym wymiarem 348mm
Tylko w przedlifcie masz wieksza tarcze i zacisk jak w 335d jak sie nie myle, a lci 330d ma takie same ja z przodu-330mm.
Dlaczego bmw w taki sposob zmniejszylo i podejrzewam, ze pogorszylo hamulce.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=34_2249

Wychodzi na to, ze n57 lepiej sie zbiera, ale w lci ma gorsze hamulce. Jak jest z tym kolektorem i klapkami? Urywaja sie, czy mozna spac spokojnie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 7 listopada 2015, 20:16 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
forest, ile km robisz na baku ? I jakie wychodzi spalanie przy średniej Twojej prędkości ?



Bardzo fajnie się zbiera :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 7 listopada 2015, 20:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
predkosc srednia 41,5 spalanie 7,8
Jadac na trasie 120 - spala 3,7l , 160- 6,5l

Po samym miescie w godzinach szczytu 8,3l
Na baku robie ciut ponad 700km

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 7 listopada 2015, 21:37 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
forest napisał(a):
predkosc srednia 41,5 spalanie 7,8
Jadac na trasie 120 - spala 3,7l , 160- 6,5l

Po samym miescie w godzinach szczytu 8,3l
Na baku robie ciut ponad 700km




Super wynik. Widać różnicę w osiągach i spalaniu oraz elastyczność między n57 a m57n2.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 7 listopada 2015, 23:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czyli wychodzi, ze 325d i 330d lci maja takie same spalanie, zatem nie ma sensu kupowanie 325d, aby oszczedzic spalanie. Poprzdni silnik w 325d to juz byla roznica, ale tu warto tylko jesli zrobi sie program, a 330d nie mozna znalezc.
Najlepsze, ze do Polski bede latal za grosze, a jakby to bylo f32, to juz w ogole smieszny koszt paliwa.
Jak tu nie kochac 3.0d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 8 listopada 2015, 10:49 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Punisher, no tu jest fakt ze jezeli chodzi o stosunek osiagi - spalanie to trudno kupic cos lepszego

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 8 listopada 2015, 11:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Zawsze mnie to zastanawia: jak wydając spore pieniądze na auto można mieć rozterki czy spali 1-2l więcej :P e92 wizualnie zawsze przyciąga wzrok na ulicy, magia trochę pryska jak zasiądziesz w środku, potem wraca podczas dynamicznej jazdy. Auto świetne, choć ma kilka sprzeczności w sobie.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 8 listopada 2015, 11:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Wlasnie dlatego, ze tyle sie zaplacilo za taki samochod, chce sie troche tej kasy oszczedzic. Poprzednie 335d palilo przy mojej jezdzie tyle, ze przestalem czuc, ze to diesel. Wiem, ze doplacilem sporo, ale roznica jest spora, bo tankuje dwa razy w miesiacu,a nie 3, do tego podatek drogowy w UK jest nizszy na ten silnik, ubezpieczenie takze i czesci zawsze troche mniej. Gdy dojdzie do tego koszt zmian jakie musialbym zrobic w 335d przy przebiegu 100tys mil, to za 4 lata wyjdzie, ze roznica w cenie miedzy starsza 335d,a nowsza, lepiej wyposazona i lepiej wygladajaca 325d bedzie niewielka. Gdybym chcial styl2 313 dokupic, to juz wtedy cena topnieje do minimum.
Robie program i jezdze prawie jak 335d. Nie po to ludzie kupuja nowe diesele, aby utrzymanie kosztowalo tyle, co benzyna.
Sprzecznosc to zapewne diesel w coupe, ale trzeba sie przyzwyczaic, bo tak juz bedzie. Kazdy szuka oszczednosci, a ja wole miec 3.0 diesel w coupe, niz 1.6 turbo w benie w mini albo czyms innym albo spora benzyne na codzen, bo koszta sie wyrownaja przy spalaniu i utrzymaniu.
Po za tym dzisiejszy diesel, to nie klekot w beczkach czy stare 1.9tdi, chociaz lubilem spalanie tamtych silnikow i dynamike jak na taka moc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL