BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 listopada 2024, 00:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 366 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 2 sierpnia 2020, 08:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
DamianTra napisał(a):

plusy: wyglad? dyskusyjny,
- lepsze? Wchodzenie w zakrety- tylko przy predkosciach miastowych, to jest roznica mega mala. Jesli w ogole odczuwalna.


Nie rozumiem dlaczego ciągle piszesz o prędkościach miastowych? Przecież nie jeździ się tylko po zabudowanym, są ludzie, którzy nawet całkiem rzadko jeżdżą po mieście.

Cytuj:
minusy: nizszy przeswit- mozliwosc zarwania miska,


Zgoda, chociaż nie znam nikogo komu z obniżonym zawieszeniem by się do zdażyło... Ale wyższe zawieszenie ułatwia pokonywanie przeszkód, pewnie stąd tyle suvów na ulicach ;)


Cytuj:
- znacznie zmniejszony komfort podrozy,


Skąd taki wniosek? Widziałeś jakieś porównanie? Kiedyś automaniak przeprowadził test limuzyn- hałas, wstrząsy itd... Po takim teście można by pewnie w miarę obiektywnie sprawdzić, że jedno zawieszenie jest bardziej komfortowe, a drugie mniej. Jak masz coś takiego dla zawieszeń gwintowanych vs seryjne chętnie poczytam, jeśli nie dysponujesz żadnymi twardymi danymi jest to niestety Twoja subiektywna opinia.

Cytuj:
- szybsze zuzycie elementow zawieszenia- nie sa do tego projektowane,


Jak wyżej, jakiś test, porówanie? Może przez ADAC, albo jakąś podobną instytucję?

Cytuj:
- inaczej rozlozone miejsca kolizji- projektowane sa pod konkretne wysokosci,


Idąc tym tokiem- supersamochody to śmiertelne pułapki, bo przecież też mają regulowaną wysokość, Taki Mclaren P1, starsze też np. Ferrari 599, którego oryginalny zawias- gwintowany z regulacją wysokości można zobaczyć na kanale Patryka Mikiciuka dosyć dokłądnie.
Piszesz o projektowaniu pod konkretne wysokości- europejskie auta są projektowane pod test Euro NCAP, żeby wypaść w nim jak najlepiej...

Cytuj:
- koniecznosc pokonywania przeszkod w sposob znacznie wolniejszy,


Czekaj, czekaj - czepiasz się mojego jeżdzenia 80km/h w mieście, a teraz przeszkadza Ci wolniejsze pokonywanie przeszkód? To co ustawiasz tempomat w mieście na 50km/h i co by się nie działo to 50 i ch**? Ja niezależnie od zawieszenia po dziurach/remontach jadę wolno, bo mi szkoda auta, gwint/gleba nic tu nie zmienia, więc znowu jest to mocno subiektywne.

Cytuj:
- zapakowanie calego auta moze powodowac obcieranie nadkoli- bardzo neibezpieczne,

Przepraszam, co? Co do tego ma gleba? Jak jechałem na wakacje do Chorwacji seryjnym passatem i dobiliśmy go po dach+ 4 osoby na pokłądzie to zdarzały nam się przycierki na wzdłużnych nierównościach na autostradzie a zawieszenie było sprawne i seryjne... Byłem wczoraj w Ikei i na wyjeździe z parkingu widać było dużo samochodów w których prawdopodobnie będzie występować to niebezpieczne obcieranie nadkoli, ale żaden nie miał "gleby", raczej po prostu byly przeładowane, a same zawieszenia mocno zużyte.
Cytuj:
- projektowany uklad kierowniczy dostaje po dupie, przez zwiekszona sztywnosc,

Jak wyżej, jakiś obiektywny test, porównanie? Wiesz, że markowe produkty mają atesty, a czasami nawet powstają przy współpracy z producentami? Szok nie!? Np. Ohlins zaprojektował zawias do Megane RS i co? Myślisz, że jest niebezpieczny? :D
Cytuj:
- wyglad- bo nie kazdemu toczacy sie uposledzony woz odpowiada.

No szczyt obiektywizmu naprawdę :ok:

PS: r4ll, przepraszam za off top...

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 2 sierpnia 2020, 19:24 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1473
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Krisu_K13TL, Ja się nie gniewam, cieszę się, że moje auto stało się podstawą do nawet kulturalnej dyskusji, co nie zawsze stanowi regułę na tym forum.

Autem często jeździ żona, tymczasowo jestem bez garażu, otwieram drugą firmę i mam w co lokować pieniądz - takimi wymówkami mogę się bronić przed samym sobą by nie ładować w auto kto wie jakich pieniędzy ;)

EDC powiem wam super sprawa. Dzięki trybom jazdy mam dwa oblicza auta w jednym na comfort jest leniwe i miekkie, na sport i sport+ ma miłego pazura (ofc jak na r4) - to super wygodne, gdy jest jedno auto na podjeździe którego z żonką używamy.
Przed covidem robiłem b.dużo kilometrów, więc ucieszyło mnie, że spalanie średnie z kilkunastu tyś km jest <9l. Oglądałem jeszcze e90 335ixa 2011r i tam ciężko nawet w trasie było zejść poniżej 11.

Nawet nie sprawdzałem cene amora z edc i chyba wolę nie wiedzieć ile kosztuje względem serii.
Eibach pro kit obniża serię -20/25 a przy mtech mniej. Czy warto wrzucać 1tyś PLN na -1cm? Może tak, może nie.

Wcześniej miałem e46 na mtech amorach + eibach sportline z przodu (ten czerwony, twardszy i niższy niż prokit). Z zawiasem nic się nie działo, jeździło się bardzo pewnie i to mi się podobało. Kilka razy przyszurałem miską ale to błędy nowicjusza :D Wcześniej nie miałem nic obniżonego. Zimą wyłączałem ESP i micha się cieszyła.
Co ciekawe, kolega który odkupił, twierdził, że jest tragedia, auto pływa. Wymienił amory na koni street, wsadził sprężyny mtechnik i ponoć teraz jedzie jak po sznurku, że aż ludzie się za głowę łapią, że tak może jechać e46 dobrze w zakrętach i mięsiście wybierać nierówności. I to opinia nie tylko właściciela, ale naszych wspólnych znajomych którzy mieli z autem styczność wcześniej jak i teraz.

Dużo chętniej bym to auto zostawił żonie, kupił sobie coś bliższe mojemu motoryzacyjnemu sercu i tam sobie dłubał. Tutaj delikatnie łechcę sobie swojego motoryzacyjnego duszka który siedzi mi na ramieniu i każe wrzucać worek siana w auto robiąc tanie i delikatne zmiany.

Galerię tu mam bo tu nie syndykat, lubie swoje autko, lubie na nie patrzeć, nim jeździć i lubie się tym dzielić tu z wami :) Może jeszcze kilka lat wysiłku i założę galerię w strefie ///M. Taki jest cel.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 3 sierpnia 2020, 10:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1512
Ale dymy, a zakładam, że chłopakom nie chodzi o położenie tego auta na brzuchu, tylko wystarczy rzucić okiem na zdjęcia i jak w wielu seryjnych bmw przód "pieje" względem tyłu i wygląda to po prostu słabo- jakby kolega ciągle ziemniaki woził w bagażniku. Dodatkowo to już któreś z kolei "F", które po przyklejeniu/zamocowaniu tych czarnych progów performance ten efekt potęguje. Dobre sprezyny, które opuszczą delikatnie auto, połączone z nowym amorem, to sama przyjemnosc z jazdy (nie mowie tu o konkretnie tym aucie, a ogolnie moich wrazeniach z jazdy)- jezdze 50/50 miasto, trasa, h&ry opuscily przod okolo 40mm i w miescie nie mam zadnych problemow ze spiącymi. Natomiast jadąc od rodzicow do zony, autem na seryjnych sprezynach, trasą, którą jezdzę pewnie kilkaset razy w roku, zauwazylem, że auto bardzo mocno przechyla się na zakrętach (nie jechalem szybciej, niz normalnie jezdzilem e46) i dla mnie bylo to bardzo niekomfortowe doznanie. Wrzucilem springi, amory, geometria i znow po łukach auto jedzie sztywno i pewnie. Na pewno komfort spada, bo auto robi sie sztywniejsze, ale wybieram pewnosc przy wiekszych predkosciach w trasie, niz komfort w miescie. Sry za swoje 5gr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 24 sierpnia 2020, 20:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1473
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Był weekendzik, auto dostało twardym woskiem po lakierze ;p

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 24 sierpnia 2020, 20:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8434
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Nie wiem jsk innym, ale mi pasuje na maxa. Kolor + szyber :serce:
Tylko silnik swap na v8 :D i by był ideał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 10:48 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
no niestety na srebrnym lakierze szału nie ma, ale coś za coś, nie widać tak syfu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 10:59 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2083
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
Nie jestem przekonany do tych naklejek M-performance na progach, ale poza tym bardzo schludny sedan, podoba mi się. Srebrny w przypadku daily to idealny kolor, nawet po dwóch miesiącach bez myjni, samochód z daleka nadal sprawia wrażenie czystego :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 20:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3233
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
F30 jest, a w sumie już było jednym z ładniejszych BMW ostaniach lat. E90 i G20 nie mogą się z nim równać. Zmiany na plus :) Piękne auto.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 9 września 2020, 14:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1533
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
:super: i mało pali fajnie wyglada

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 9 września 2020, 14:23 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3272
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
GP-T1000 napisał(a):
F30 jest, a w sumie już było jednym z ładniejszych BMW ostaniach lat. E90 i G20 nie mogą się z nim równać. Zmiany na plus :) Piękne auto.


G20 moim zdaniem bije na głowę Fkę i to pod każdym względem. No ale jest moja opinia, gust (a ten jak dupa, każdy ma swój).

Nie zmienia to faktu, że ta 328i jest bardzo fajna i nie pogardziłbym takim autkiem :)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 9 września 2020, 14:48 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1473
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Tu się zgodzę. Jeździłem dwa razy G20 i jest tym czym F30 powinna być od początku. W dosłownie pod każdym względem jest ciut bardziej dopracowana względem f30. Troche wiecej miejsca, troche lepszy interfejs, troche wiekszy bagażnik itd itd.

Jedyne co to nie podobał mi się generyczny dźwięk silnika z głośników. Niewątpliwym atutem jest możliwość skonfigurowania szpery czy podwójnej szyby. Silniki z gam b48, b58 póki co też wykazują znaczną przewagą względem n20 i n55 zarówno pod względem osiągów, spalania jak i niezawodności.

Tak czy siak jestem mega zadowolony ze swojego auta, zwykłe sreberko a miło się na serduszku robi jak ludzie chwalą, koleżankom się podoba.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 19 września 2020, 21:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1473
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Trochę w natłoku pracu przeciągnąłem interwał, ale dziś udało się po 13 tyś wymienić płyny.

Obrazek

Niestety nie obyło się bez nieposdzianek. Otwór na imbus w korku spustowym obrobił się przy odkręcaniu i trzeba było kombinować....
Obrazek
Obrazek

Filtr kabinowy w opłakanym stanie
Obrazek

Dodatkowo postanowiłem wymienić płyn w dyfrze. Tak wyglądał stary.
Obrazek
A tak nowy
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 19 września 2020, 21:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Ooo filtry dawno nie wymieniane :mur: a śrubkę to się też wymienia przy każdej zmianie oleju.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 20 września 2020, 06:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8434
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Od nowości nie wymieniany widać. :ok: dobre ruchy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 20 września 2020, 07:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
ThePatrickyo napisał(a):
Nie jestem przekonany do tych naklejek M-performance na progach

Kiedyś też mi wpadały w oko, nawet chciałem u siebie.
Kwestia gustu. Może większe koło i parę centów niżej zrobilo by robotę i progi znalazły by w tym swoje miejsce, teraz tak jakby doklejone. Aleee to tylko moje nieistotne zdanie. Fura jest ładna. :ok:

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 20 września 2020, 09:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
kszyhu napisał(a):
ThePatrickyo napisał(a):
Nie jestem przekonany do tych naklejek M-performance na progach

Kiedyś też mi wpadały w oko, nawet chciałem u siebie.
Kwestia gustu. Może większe koło i parę centów niżej zrobilo by robotę i progi znalazły by w tym swoje miejsce, teraz tak jakby doklejone. Aleee to tylko moje nieistotne zdanie. Fura jest ładna. :ok:


Moim zdaniem z tymi naklejkami jest jak z emblematami m3/m5 kilka/kilkanaście lat temu... Co drugie "współczesne" bmw ma takie nie mając nawet pół części mperformance na pokładzie... No i bardzo często występują w parze z paskami na nerkach... Ble! Ja jestem na nie.

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 24 września 2020, 11:13 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1473
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Moja tam poza hamulcami ma wszystko chyba z mperformance. Na żywo naklejki lepiej się prezentują, zresztą to tylko naklejki, jak mi się obędą to sie zerwie. Na razie mi się podobają bo ładnie wg mnie graja z shadow line i czarną nerką. Tylko naklejanie w moim wykonaniu oceniam 6/10 bo źle się do tego przygotowałem i nie miałem nigdy żadnego doświadczenia. Z 5 metrów nie widać skaz :D

Przyszedł czas na kolejne akcje serwisowe. Wybór padł na świece NGK LASER IRIDIUM SILZKBR8D8S 97506 ze szczeliną 0,75 mm.
Ogólnie niedużo roboty, ale wczoraj wymieniając zaszedł nas wieczór, po wymianie auto chodziło na 3 garach... Włożyliśmy stare świece idalej chodziło na 3 garach. Okazało się, że odpiąłem przez przypadek przewód masowy jednej z fajek.
Tak więc dziś ponownie włożyłem nowe świece i już wszystko cacy.

Stare świece nie wyglądały źle poza tym rdzawym nalotem. Obstawiam, że to z tego dodatku millersa podnąszącym liczbę oktanową. Ktoś to tu na forum opisywał. W każdym razie zniechęciłem się do wszelkich dodatków do paliw :/

Obrazek
Obrazek

Po założeniu oczywiście mała przejażdżka czy wszystko działa. Zmierzyłem nawet sobie czas 0-100 z LC i jak sie okazuje producent nie kłamie :)
Wiem, że to nie dragy czy racelogic ale mnie to tam grzeje ;) Mierzoną apką torque pro która czyta z obd2.
Temp otoczenia 22st, kierowca 90kg, 1/3 baku.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 30 września 2020, 14:50 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1473
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Hej moi drodzy. Temat obniżenia powrócił szybciej niż mi się wydawało :D
Dziś autko było na przeglądzie, wszystko spoko poza jedną rzeczą. Delikatnie zaczynają wylewać amory przednie - Co dziwne widać to na dole, od góry amora nie widać żeby coś się wylewało. Co do tłumienia to nie pamiętam cyferek, ale wszystko w normie - jeszcze można jeździć.

No i jako, że mam aktywne zawieszenie to wiedziałem, że nie będzie tanio. BILSTEIN BILSTEIN - B4 OE ~2200zł za jeden amor przód, OEM ~2700zł za jeden amor przód.
To chyba rozsądniejszą i tańszą opcją jest kupić np gotowy zestaw eibacha: https://eibach.pl/product/zestaw-zawies ... 8-i/90168/

Wtedy mam kompletnie nowe 4 amory + 4 sprężyny, taniej niż tylko wymiana samych 2 amorów przód z delikatnym obniżeniem, kosztem utraty aktywnego zawieszenia.

Pytanie do was i prosiłbym wszystkich co jeździli na różnych zestawach afermarketowych o komentarze/opinię/radę.

Czy taki zestaw eibacha b12 + pro kit będzie ok? Ja lubię jak dobrze trzyma się auto w zakrętach + względny komfort (jak na serie 3 oczywiście). Nienawidzę wybijania plomb na studzienkach.
Podzielcie się wrażeniami ze swoimi zawieszeniami aftermarketowymi, co radzicie/co odradzacie, chętnie poznam wasze opinie.
Kolega mi poleca Koni strt ale nie umiem znaleźć ceny w sieci.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 30 września 2020, 15:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
zestaw B12 jest bardzo fajny, nie stracisz wiele na komforcie, a fajnie działa i przyjemnie obniża
jeździłem kilkoma autami, kliku klientom takie zestawy zamówiłem i są naprawdę zadowoleni
jak wolisz bardziej hardcore to zestaw H&R - sporo twardziej od powyższego

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 30 września 2020, 15:26 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1473
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Dzięki Rafale,
Na stronie eibacha piszą
Obiniżenie oś tylna 25 mm
Obiniżenie oś przednia 25-30 mm

U mnie jest: Obrazek
Obrazek

Tylko pytanie czy to obniżenie jest względem serii czy zawiasu mpakietowego który mam. Jeśli względem serii to ile obniży u mnie?
Jest jeszcze set b12+sportline -40/-40 ale chyba będzie już twardo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 366 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL