BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 22:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1924 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 93, 94, 95, 96, 97  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 14 września 2015, 11:48 
byku1600 napisał(a):
Fajnie,że auto w trasie nie sprawiło żadnych problemów


Uffffff udalo sie :D

5k km to nie jest w kij pierdzial :ok: czasami przez Taki dystans niektorzy wymieniaja pol samochodu :ok:

PS. Fajna torba z ASO :super:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 14 września 2015, 11:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
a niektorzy po zakupie cale zawieszenie po 200km bo sie nie da jezdzic :hyhy:, kurna z tymi pllukankami to wystarczy 2 wlac i plukac z 15-20minut na goracym oleju, starczy tyle, znam takich co do plukanki zakladaja nowy filtr wlewaja 2 i plucza prawie godzine... :rotfl: wychodzi to wtedy 100zl z paliwem, a nie 20-30zl ;)

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 14 września 2015, 13:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Co tu dużo gadać - to auto przejedzie i 100k km bezawaryjnie bez zatrzymania, tylko jeszcze nikt nie opatentował tankowania w locie :D

Jak jest gdzieś bardziej zadbana E46, to ja się nie znam ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 14 września 2015, 13:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
pawelos666 napisał(a):
znam takich co do plukanki zakladaja nowy filtr wlewaja 2 i plucza prawie godzine... wychodzi to wtedy 100zl z paliwem, a nie 20-30zl

Moja najdłuższa płukanka trwała właśnie 15min, tyle że na obrotach podwyższonych. Czy jest czyściej? na bagnecie nie dostrzegam różnicy.
Sam planuje zrobić trochę dłuższy zabieg płukania + wyższe obroty. Tak, że nie ma co krytykować ... w niektórych przypadkach lepiej wydać stówe i zobaczyć rezultat, niżeli wydać 3 dyszki na butelke dla samej ideii.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 14 września 2015, 13:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
jak silnik jest czysty w srodku i widzisz tylko zywy metal to wystarczy kilka tras po 1000km z olejem przynajmniej takim jak ta ma wlana i bedziesz sie pozniej smial z 2-óch plukanek po 60 minut, bo nie bedzie co plukać...jedynie zbierze i zlejesz zawiesine w oleju z przepracowanego. tak zadbanych aut w polsce jest duzo posiadaja je mechanicy i pasjonaci. ale powiem szczerze,ze ciesze sie , ze na forum jest coraz wiecej takich sprawnych technicznie diesli, bo wiekszosc ludzi o diesle nie dba sa zapuszczone, dlatego że nie wymagaja troski (niestety do czasu...)

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 14 września 2015, 21:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 991
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57N++
Garaż: E36 TURBO
E46 330D ++ FL
E91 320D
rorafalki,
Miło widzieć zrobione wtryski i drobny serwis , wiem po sobie że auto zachowuje się zupełnie inaczej niż na przepracowanych używkach a co do przebiegu 300k w 330d to pikuś, widziałem niejednokrotnie +500k i auta były jak nowe, kwestia dbania.
Trzymaj tak dalej ;)

_________________
WROCŁAW ..................... MOJA GALERIA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 14 września 2015, 22:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
rorafalki, turas jak zwykle w formie, chciałbym takie bbsy, tylko w 18" :D

Pięknie wygląda i na zdjęciach widać, że pomimo kolejnych lat na karku e46 doskonale znosi próbę czasu, zwłaszcza w takiej konfiguracji jak Twoja...

Fajnie, że trasa przebiegła bez problemów, u mnie było podobnie, ale zaraz po powrocie strzelił focha i padł włącznik świateł stop... Taki urok starszych samochodów, z jednej strony wiecznie coś, ale jak trzeba to przejadą bezawaryjnie kilka k km ;)

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 15 września 2015, 16:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No turas wyjątkowo zadbany.
Fajna kierata i stan foteli w środku jak na 300 tys przebiegu jest godny podziwu.
Ja mam 250 tys i w dużo gorszym stanie fotele ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 15 września 2015, 17:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 105
Moje BMW: e46
Kod silnika: M52TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138853
Piękna jest. Zimowy felunek jak najbardziej na plus. :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 15 września 2015, 19:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Dobra, to kiedy mogę ją kupić? :cwaniak: :serce:

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 15 września 2015, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
wg mnie płukanka to wskazany proceder przy wymianie oleju, kto używał i poznał efekty ten korzysta nadal
a cieniasy się boją, że im się silnik rozleci lub rozszczelni :P
Czarny napisał(a):
5k km to nie jest w kij pierdzial czasami przez Taki dystans niektorzy wymieniaja pol samochodu

a po co ta szopka przed wyjazdem :chytry:
:rotfl:
Czarny napisał(a):
PS. Fajna torba z ASO

ma się te chody :cwaniak:

Junior Vintage, dziękuję za słowa otuchy :luka:

piotrek200411 napisał(a):
rorafalki,
Miło widzieć zrobione wtryski i drobny serwis , wiem po sobie że auto zachowuje się zupełnie inaczej niż na przepracowanych używkach a co do przebiegu 300k w 330d to pikuś, widziałem niejednokrotnie +500k i auta były jak nowe, kwestia dbania.
Trzymaj tak dalej

również jestem zdania, że jak robić to robić :ok:

Krisu_K13TL, alduwiel, chlopak, dzięki :piwo:

szwaglu napisał(a):
Dobra, to kiedy mogę ją kupić?

ej, daj mi się nią nacieszyć choć do tych 300 (moich 100) lub 8 pełnych lat - tak niewiele mi zostało :P

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 15 września 2015, 22:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 49
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Fajne to Twoje E46. Czasem mam myśli żeby zmienić swojego sedana na takiego kombiaka jak Twój. Serwisy też na najwyższym poziomie - tak jak lubię :) Świetnie wygląda i na pewno przejedzie jeszcze 2x tyle!

_________________
Obrazek
Moje E46 330i Topasblau: http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=3075


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 15 września 2015, 23:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
plucz tylko zmien sobie olej na 0w40 xf millers nie boj sie :) jest pomiedzy nimi bardzo malutka roznica w lepkosci, ale masz juz wtedy LL-01 full saps

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 16 września 2015, 06:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
rorafalki napisał(a):
artur441 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Artur.92 napisał(a):
Chorwacja?

została po drodze, docelowa była Czarnogóra (planowana już 2 lata temu, ale jakoś nie było wcześniej po drodze


Pewnie Wieden tez byl na tej trasie

no był przed wyjazdem zapomniałem się z Tobą skontaktować poprzez PW żeby się numerami wymienić na wytłumaczenie dodam od siebie tyle, że byłem w stolicy Austrii ok. południa, więc mam nadzieję, że byłeś w pracy (piątek). Następnym razem na pewno się poprawię


W piatki pracuje do 12 :P

Zeby mi to bylo ostatni raz :zabawa:

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 16 września 2015, 11:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1654
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e90 318d
Kod silnika: N47D20A
Garaż: Było
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d
e39 540iA
pawelos666 napisał(a):
ale masz juz wtedy LL-01 full saps
ja teraz kupiłem Motula XCessa 5w40 i też jest LL-01 ;)

_________________

Jest E90 318d

Było: E46 328i, E46 330CiA, Aplina B3, E46 330d, E39 540iA


Wykładziny i wycieraczki - https://wykladziny-warszawa.pl/ Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 16 września 2015, 12:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
eee x-maxa trzeba bylo 0w40 specjalny do beemek z ll-01... nie bojcie sie tego 0w to tak samo sie zachowuje w dodatnich naprawde geste jest tylko na mrozie mniejsza lepkosc ma, nie ma potrzeby stosowac w dieslu takich lepkosci. 5w30 0w40 jest optymalne. 5w30 jest duzo żadsze od 0w40. wlanie 5w40 nic nie zmienia. pompa oleju ma ciezej i turbo wolniej pompuje zimny olej. 0w40 lepiej Ci ochroni walek i panewki oraz turbo niz ten motul 5w40 bo ma lepszy sklad. tak wogole to fuchs 0w40 jest kapke lepszy od motula 0w40...ale oba sa na bardzo wysokim poziomie i sa zdecydowanie najlepsze z oferty jesli chodzi o cywilne oleje tych firm, popytaj sprzedawcow ktorzy handluja dwoma

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 16 września 2015, 12:40 przez pawelos666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 16 września 2015, 12:39 
pawelos666 napisał(a):
nie bojcie sie tego 0w

pawelos666, strasznie generalizujesz. Kolegom z DPFami też będziesz polecał LL01? :chytry:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 16 września 2015, 12:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
nie, tylko do starszych z euro 3 i m57 z wtryskiem 1300bar, ktore normy eu4 nie maja

te oleje ktore wymienilem maja duzo lepszy sklad, wynika to z indeksu lepkosci tez, najlepiej zalac oba i wtedy mozna polecac. polecam xf 0w40, fuchs 0w40 i w ostatecznosci motula 0w40 x-max do takiego silnika, mam taki silnik w terenowce >700Nm M57N2, wytrzymuje jezdzilem na tych olejach i moge polecic dlatego napisalem. wiadomo że mozna by bylo zalac millersem 5w40 NT ktory zaleci kazdy fachman ale do serii czy prawie serii nie ma sensu. jak kupilem bmw ktos zerknal na zegary i powiedzial o ponad 150 to juz teraz 5w40 lej... smieje sie do dzis... widzialem przypadki przebiegow ponad 700tys na oleju 0w40 i byly to auta prywatne. ale nie polece np wlania 0w30 bo jest juz duzo mniejsza lepkosc niz w 5w40 czy 0w40. zas pomiedzy 5w40 a 0w40 roznica jest ledwo zauwazalna i dopiero w zime coś tam wiecej widac jak sie schlodzi dwie banki oleju

jeszcze taka wskazowka dla tych co olej zmienili na lepszejszy. zalejcie sobie na full na miarce. duzo szybciej sie wyczysci silnik i nie bedziecie mieli problemow z gora silnika. nie czytajcie ze wal uderza wtedy w olej albo ze uszczelniacze wylecą przy nastepnej wymianie oleju czy ze silnik ma ciezko, to bzdury są... na serwisach leje sie 6L oleju do M47N np ;)

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 16 września 2015, 18:33 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
trasa myknięta, wyjazd udany, kierownik zadowolony :hyhy: i rodzina :D i jest git :ok: ihihihh :P

tylko lać i ogień na tłoki :ok: :ok:

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 16 września 2015, 18:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
pawelos666 mądre słowa. Syntetyk to podstawa. Takie teksty ,że do starszych motorów minerał to hipokryzja


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1924 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 93, 94, 95, 96, 97  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL