BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 22:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 21:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1847
Lokalizacja: Krk
Moje BMW: Plastic ;)
Garaż: Yas Marina
--==Mały==-- napisał(a):
Na AP jeździłem i nie chce takiego zawieszenia. Nie spełniał moich oczekiwań pod względem zachowania auta i z trwałością nie było najlepiej jak się potem doczytałem na niemieckim forum sporo reklamacji jest na AP


dużo też jest opini pozytywnych, podobnie jak w przypadku TA ;)

--==Mały==-- napisał(a):
Dla mnie jedyny dobry gwint to KW V2 V3 ale jego możliwości nie wykorzystam na ulicy zresztą te gwinty pracują dobrze przy ustawieniu na beton jak ustawimy na miększą pracę to jest masakra jak na łódce to samo miałem w gwincie FK na wkładach koni w E30 pięknie to pracowało ale musiało być bardzo twardo na miękkim była łódka


hmm ja mam skręcony na 70%, jest twardo ale jeszcze nie beton i łódki na zakrętach nie mam

_________________
Potrzebujesz porad car detailingu/kosmetyków - pisz na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 21:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Każdy ma swoją opinię ja często robię trasy po 400-500km nie jeżdżę po 20km po mieście więc twarde zawieszenie potrafi dać w kość. Dla mnie TA jest takie akurat miękkich aut też nie lubię.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 22:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
--==Mały==-- napisał(a):
Każdy ma swoją opinię ja często robię trasy po 400-500km nie jeżdżę po 20km po mieście więc twarde zawieszenie potrafi dać w kość.

Po prostu narzekasz :P
Ja mam zawias sporo twardszy od serii i daje radę. Aż po ostatniej dyskusji o tym jak to M3 jest niewygodne pytałem pasażerów o komfort i wszyscy mają takie zdanie jak ja: jest twardo ale nie na tyle żeby przeszkadzało. Moja matka nawet woli jak ją z imprezy zabieram M3 bo się w niej lepiej czuje :)

A o szarpaniu właściwie nie ma mowy, wystarczy w konkretnych momentach umiejętnie używać gazu :)

Co nie znaczy że czasami nie wolę wsiąść do miękkiej e38 ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 22:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Mi w M3 najgorzej przeszkadzała praca silnika i jego dźwięk.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 22:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1847
Lokalizacja: Krk
Moje BMW: Plastic ;)
Garaż: Yas Marina
--==Mały==-- napisał(a):
Każdy ma swoją opinię ja często robię trasy po 400-500km nie jeżdżę po 20km po mieście więc twarde zawieszenie potrafi dać w kość


20km to ja robie w ciągu kilku minut zaraz jak wyjade z garażu, od czerwca zrobiłem prawie 10 tys km i nie narzekam, nawet śmiem twierdzić że jeżdząc na seryjnym zawiasie i run flatach ( w zimie ) była większa taczka niż jest teraz, ale masz racje każdy ma swoją opinie i odczucia, ważne żeby kierowca czuł sie jak najlepiej :]

_________________
Potrzebujesz porad car detailingu/kosmetyków - pisz na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 23:48 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Coś tu maly ściemniasz, pewnie Mka byla popowodziowa i kijanki sie pojawiły zegarach

A na poważnie to bez sensu, sprzedales M3, zeby kupic dupowoz wygodniejszy, a zaraz bedziesz go wzmacniał, a potem hamulce, zawias, wydechy itp. zeby tą większą moc przeniósł na droge
Zupełnie bez sensu.
Trzeba bylo kupic se M5 e39.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 19 września 2011, 23:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
--==Mały==-- napisał(a):
Mi w M3 najgorzej przeszkadzała praca silnika i jego dźwięk.

Dźwięk faktycznie jest średni, a jak do tego dojdzie klepanie zaworów to już w ogóle masakra :kwasny:
Ale do pracy ja osobiście nie mam uwag. Ostatnio pracował mi trochę nierówno na zimno, ale wystarczyło wyczyścić przepływkę.

Za to prowadzenie, przyczepność i osiągi... zawsze mam banana na twarzy :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 września 2011, 00:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ja poprostu lubie ten model i ten silnik wizualnie uwieląiam m pakiet w e46 ci. Dzwiek w m3 to porazka silnik chodzi jak stare m20 a tlumik brzeczy jak przepalony mozna sie spodziewac czegos lepszego po takim aucie. Czesto ktos chcial posluchac jak pracuje m3 i 350km i kazdy byl zawiedziony i zdziwiony takim dzwiekiem Co do m 5s palanie tez ma znaczenie przy obecnych cenach poza tym nie przepadam za e39 wizualnie a w praktycznie kazdym m5 grzechocza vanosy. Mimo wszystko motor w m5 to potega ale M3 i M5 to nie sa zwykle dupowozy jak 330 ja nie mam cisnienia na posiadanie emki nie traktuje tego jak bustwa wrecz przeciwnie mialem juz kilka sztuk zrobilem kilkadziesiat tysiecy tymi autami i uwazam ze maja sporo wad i na dluzsza mete mecza choc wsiasc po tygodniowej przerwie do m3 super frajda i wiekszosc wlasnie tak robi na codzien golf mondeo focus w dieslu emka do zabawy mnie to nie kreci nie chce tak. Wy kupujecie auta na kilka lat ja spontanicznie dzis mnie kreci to jutro co innego lubie zmiany musi sie cos dziac. Mnie kreci dlubanie przy aucie a w m3 byla nuda brak pomyslu na modyfikacje co chcialem zrobilem czas sprobowac czegos innego. Na jeden z ostatnich spotow przyjechalo zwykle nie pozorne a3 2.0T zlalo m3 zlalo m5 e39 rs6 i pojęchallo do domu to jest fun.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 września 2011, 01:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
No i pomysl zamiany m3 mial obejmowac 330 na co dziem plus e30 v8 lub s50 i wcale tego nie wykluczam na wiosne. 330 mialo byc zwykle do jazdy ale wpadly do glowy pomysly na modyfikacje i moze cos z tego wyjdzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 września 2011, 03:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 55
Lokalizacja: TSA
Moje BMW: M3
Myśle że kijanki nie pływały :cool:
Sam jestem ciekaw modów czekamy :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 września 2011, 08:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
--==Mały==--, jak zalozysz TAT do tego auta to sie wyj... na plecy i zrobie biedronke, zakladac najgorszy mozliwy gwint na rynku tylko po to zeby bylo nizej to wg mnie glupota. sens zakladania gwintu imo jest taki zeby bylo sztywno. Jacek dbal o auto moge sie zalozyc ze siedza tam w miare swieze sashsy m-technikowe , zalozyl bys markowe sprezyny, i bedzie nizej i bedzie sztywniej i przedewszystkim zawieszenie bedzie pracowac niebo lepiej. do 19stek -40/-30 usiadzie idealnie na codzien wiem bo latalem ponad rok na takim setupie.
Hebli nie ma co ruszac bo rozmiarowo sa takie same jak w m3, a co do performancu rozmawialismy na pw ;)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 września 2011, 08:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Santino ja nie uważam,że TA jest najgorszym na rynku cena to nie wszystko tak jak pisałem zrobiłem na tym gwincie 80tyś i byłem bardzo zadowolony i tak zawieszenie już zamówione. Do tych amortyzatorów nie ma co zakładać niższych sprężyn bo są zbyt miękkie nie wiem co to jest ale brat miał w 325ci oryginały m tech i było sztywno bardzo nawet a tu albo są jeszcze oryginalne albo jakieś miększe.
Nie bój się krzywdy temu auto nie zrobię M3 było w ładniejszym stanie od tej 330ci ale jeżeli auto ze mną zostanie na pewno mu dorówna bo brakuje mu detali i kosmetyki baza jest bardzo dobra.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 września 2011, 14:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Znajomy ma Tate w e90 i sobie chwali nawet fajnie się na tym jeździ więc nie wiem santino dlaczego jesteś tak wrogo nastawiony tzn domyślam się :] że gwintowany zawias za 1300zł nie może być dobry :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 września 2011, 19:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 3517
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: ///Z3
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=173199
Owszem, auto znane na forum :ok: Ale że to dział Galeria to zdjęć nigdy za wiele, zwłaszcza takiej coupe :super: Tak więc więcej zdjęć i mniej gadania o gwintach i innych gadach i kijankach w zegarach :rotfl:

_________________
BMW ///Z3
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 września 2011, 19:41 
Super auto, zawsze mi się podobało :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 września 2011, 20:13 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5373
Moje BMW: Giulia Veloce
Hehe, swego czasu perełka na forum ;) piękna jest.

Te zdjęcie mów wszystko :

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 września 2011, 20:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
auto bardzo zadbane...staram się zrozumieć co piszesz, ale trochę też mnie dziwi przesiadka z m3 na 330ci i wzmacniać motor....

ale jak to mówią róbta co chceta, auto fajne :super:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 września 2011, 20:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Świder napisał(a):
auto bardzo zadbane...staram się zrozumieć co piszesz, ale trochę też mnie dziwi przesiadka z m3 na 330ci i wzmacniać motor....

ale jak to mówią róbta co chceta, auto fajne :super:

Kto nigdy nie jeździł 330Ci i M3 nie zrozumie. To nie jest tak,że M3 to szybsze 330Ci to są całkowicie inne auta jedyne co je łączy to podobny wygląd 330Ci bliżej jest do E39 a M3 jest dość hardcorowe ma to swój urok ale potrafi też męczyć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 września 2011, 21:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Marks napisał(a):
Znajomy ma Tate w e90 i sobie chwali nawet fajnie się na tym jeździ więc nie wiem santino dlaczego jesteś tak wrogo nastawiony tzn domyślam się że gwintowany zawias za 1300zł nie może być dobry

przerobilem okolo 5 roznych setupów zawiasu w swojej e46 i nadal uwazam ze mam kiepski gwint. to co mozna powiedziec o najtanszym gwincie na rynku?
wystarczy wziasc taki amor w reke, cieniutkie to jak slomeczka maźniete farbka na zółto lub czerwono, a w chinach koszt wyprodukowania takiego zawiasu to pewnie 200zl
osobiscie jestem zdania ze w e46 dobry spring na m-pakietowy amor bedzie lepszym wyborem niz gwint TAT czy FK.
PS. mały napisz na syndykacie ze wkladasz TAT bo to najlepszy wybór :D juz nie moge sie komentów doczekac :rotfl:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==-- -->> E46 330Ci
PostNapisane: 20 września 2011, 21:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
1/3 syndykatu jeździ na TA ;) i ma dobre opinie w przeciwieństwie do FK na który chyba wszyscy narzekają. Kolejna 1/3 jeździ na używanych KW po xx przebiegu przywiezionych z Turcji i Ci najwięcej szydzą z TA.
Zresztą co do doboru gratów warto wysłuchać opinii jednak to moje auto i zakładam to co mi osobiście pasuje.

Pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL