BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 maja 2024, 14:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 15 czerwca 2013, 22:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: Z4 3.0i m54b30
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1630565
Długo nic nie pisałem...niestety permanentny brak czasu. Mimo wszystko coś tam się z zetką działo.

Przede wszystkim wleciała szpera custom'owa na bazie mostu z e36 m poskładana przez FWmotorSport ze Świdnika i spięta w okolice 40%.
Teraz jest bajka nie wiem kto wymyślił otwarte dyfry! :rotfl:

Kolejne na liście było zawieszenie, które w serii było dość twarde ale był za bardzo nerwowy w dynamicznym przechodzeniu z jednego zakrętu w drugi lub w jeździe bokiem. W planach był gwint ale okazało się że wszystkie amortyzatory trzymają 80%- więc jak nowe! Więc po długim mantykowaniu zdecydowałem się na eibach pro kit-samochód trochę usiadł, bardziej z przodu. Samochód stał się twardy bo już seryjny zawias nie był zbytnio komfortowy. No i zdecydowanie lepiej się prowadzi- i przez garby nawet przejadę...ale nie wszystkie ;P

Jako że jest plan różnego rodzaju pojeżdżawek wleciały tarcze przód i tył ebc usr w seryjny rozmiarze i klocki ebc yellow stuff żeby się nie grzały przy ambitniejszej niż po bułki jeździe. I do tego przewody hamulcowe w stalowym oplocie i nowy płyn hamulcowy chyba Motula.

Żeby było przyjemniej wajchować skok lewarka został skrócony dwu krotnie short shifter by FWmotorSport.

Wpadła rozpórka spinająca przednie kielichy by FWmotorSport.

Zawitały fotele kubełkowe mirco GT Z haftem i pasy szelkowe TAKATA style ale całkiem pożądne z homologacją FIA. W poprzednich latałem jak żyd po pustym w sklepie...teraz jest rewelacja! Nie wyobrażam sobie teraz jazdy bez foteli kubełkowych No i muszę przyznać że, są mega wygodne, jeździłem już na nich w trasie i są o wiele wygodniejsze od seryjnych! :szok:

Jeżeli chodzi o estetykę wpadły czarne nerki i koła...nareszcie ma charakter :D
Ze spraw eksploatacyjnych:
Silnik został zalany olejem Ams Oil 5w40. i z tego co zaobserwowałem jako użytkownik muszę potwierdzić wysoką jakość tego oleju, kultura pracy o wiele lepsza niż motul o te samej lepkości i o wiele mniejszy pobór. Praktycznie nie ubywa nawet przy pałowaniu.

I zostałem zmuszony do wymiany disy (zawór kolektora ssącego) bo klekotała jak głupia- dostępna tylko w salonie i do tego cholernie droga
Oraz przyszedł czas na wachacze i łączniki stabilizatora przód.

Podsumowując jestem mega zadowolony, samochód się o wiele lepiej prowadzi. Szpera całkowicie zmieniła właściwości jezdne, jest kolosalna różnica! Pewność jazdy bokiem i w ostrych łukach bez porównania! Tylko opony znikają z tyłu :rotfl: :hyhy: Prowadzi się bardziej "pierwotnie" jak gokart jest bardziej dziki ale i przewidywalny ;) Slicki okazały się cholernie głośne, zawstydzam wszystkie tiry :hyhy: więc planuje je jescze dociąć odpowiednio. Co do przyczepności jak są zimne alb jest mokro to trzeba szalenie uważać ale jak się dogrzeją...nie mam żadnych pytań...szyja boli :rotfl:

Niestety na torze jaszcze nie było "testów" -brak czasu.

Prawdopodobnie o czymś zapomniałem...jak sobie przypomnę dopisze.

Zostało jeszcze trochę pierdół szczególnie estetycznych ale to z czasem.

W Poniedziałek jadę zmienić geometrię zawieszenia na UK Settings i wszystkie łuki moje!

Banan na twarzy jest teraz cały czas :D

Kilka zdjęć niestety wszystkie robiłem kalkulatorem na szybko a zetka brudne jak święta ziemia ;)
Brakuje mi cały czas czasu na dopracowanie detali.
W planach estetycznych jest przyciemnienie szyb bocznych i tylnej renowacja lakieru i wnętrza...plus oczywiście mnóstwo innych detali.
Jednak priorytetem jest wypad na tor... Będę śledził dział imprez i mam nadzieje że uda się coś zorganizować i spotkamy sie na "serpentynach"
Pozdrawiam!

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 15 czerwca 2013, 22:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 108
Posty: 359
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: e36ti, e30, e39d
Kod silnika: S50B30M10B18M57B29
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=117755&start=0
fajna zetka z bardzo fajnym przeznaczeniem :)

fajnie wyszły foteliki- jak oryginały z DTMu ;)

_________________
ex.E30 2.0 drift-spec. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=61472
ex.E36 2.5l drift compact viewtopic.php?f=6&t=72273
ex.E36 2.5l automatyczny sedan viewtopic.php?f=6&t=73945

jest E36 3.0M drift compact viewtopic.php?f=6&t=117755&start=0
jest E39 2.9l sportowa krowa na ropę viewtopic.php?f=6&t=124407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 17 czerwca 2013, 21:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: Z4 3.0i m54b30
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1630565
Dzięki ;)

Geometria już ogarnięta, okazało się że, ustawienia były co najmniej kiepskie. Ostatecznie ustawione jest:

Przód:
Kąt ( -1,0)
Zb (0,00)

Tył:
Kąt (-1,40)
Zb: (+0,08)

Jest to geometria sport suspension troszkę zmodyfikowana.
Pierwsze spostrzeżenia są bardzo na plus, auto lepiej się prowadzi w ostrych łukach, przyczepność jest dużo lepsza i jest bardziej przewidywalne. :D Bardzo mnie cieszy też że, wyeliminowało to również podsterowność i ewentualne płożenie przodem ...przy dużych prędkościach jeszcze nie sprawdzałem. ;) Będę dalej testował i obserwował zmiany w zachowaniu autka... ;)

_________________

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 17 czerwca 2013, 21:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
autko swietnie ogarniete. Szpera to podstawa :ok: Na hamowni juz byles ? Pozdrawiam

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 17 czerwca 2013, 23:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Fajnie że w koncu ktoś się zdecydował na klasyczne kubełki do roadstera :padam: . "Takaty" juz założone ? Jak je zamocowałeś ? Mam nadzieje że wiesz ze FIA w tych pasach to tylko fantazja chinczyków (robia metki jakie sobie chca), pewnie niedługo beda je robic z homologacja do 2040r :D .

DISE nie potrzebnie kupowałeś, stara można z powodzeniem naprawić w 30 min.

Przełożenie dyfra jakie jest ?

Dystanse by się przydały. Jakie sa parametry felg ?

I dlaczego takie skromne negatywy ? (szczegolnie z przodu)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 18 czerwca 2013, 00:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Fajna zetka :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 18 czerwca 2013, 08:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
ZzzzZZZzzz pewnie lata jak osa :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 18 czerwca 2013, 09:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
Fajnie kombinujesz z tym autem! Mody jak najbardziej na duzy + :super:
I Like It!

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 18 czerwca 2013, 14:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: Z4 3.0i m54b30
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1630565
piotres napisał(a):
Fajnie że w koncu ktoś się zdecydował na klasyczne kubełki do roadstera :padam: . "Takaty" juz założone ? Jak je zamocowałeś ? Mam nadzieje że wiesz ze FIA w tych pasach to tylko fantazja chinczyków (robia metki jakie sobie chca), pewnie niedługo beda je robic z homologacja do 2040r :D .

DISE nie potrzebnie kupowałeś, stara można z powodzeniem naprawić w 30 min.

Przełożenie dyfra jakie jest ?

Dystanse by się przydały. Jakie sa parametry felg ?

I dlaczego takie skromne negatywy ? (szczegolnie z przodu)


Dzięki wszystkim za miłe słowa ;)
Geometria zawieszenia ma być użyteczna na co dzień, nie zjadać opon na rancie w mig ale i pozwalająca na przyjemną jazdę po torze, dlatego negatyw nie jest taki duży. Oczywiście nie jest łatwo uzyskać złoty środek, dlatego chętnie słucham sugestii i nie upieram sie przy swoim. ;) Jest dobrze ale myślę że, nie są to jeszcze ostateczne ustawienia. Kolejna sprawa to fakt że, na prawie serii bez camber plates nie da się ustawić nie wiadomo czego niestety ;) O homologacji TAKATY niestety już wiem... i pozostawię to bez komentarza :| Z Disą to mnie trochę zmartwiłeś bo to ustrojstwo jak na plastikową klapkę kosztuje worek pieniędzy :szok: Jak można w tak łatwy sposób naprawić/zregenerować starą, na szczęście zostawiłem sobie :D

forest napisał(a):
autko swietnie ogarniete. Szpera to podstawa :ok: Na hamowni juz byles ? Pozdrawiam

Jeszcze nie, ale powiem szczerze że, na razie mi się nie śpieszy ;) Puki co skupiam się nad trakcją. Silnik mieści się w wytycznych producenta z bardzo dużym zapasem co do poboru oleju, pracuje ładnie, miękko i dobrze wkręca się na obroty ;) A Ty ze swojego czym tyle KM wykrzesałeś? Dobry wynik! :ok:

Czeka mnie jeszcze troszke rzeczy kosmetycznych ale zacząłem myśleć juz powoli o kolejnych fantach co by sie lepiej trzymała toru... ;)

_________________

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 19 czerwca 2013, 21:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 264
Moje BMW: Z3
Kod silnika: S50B32
Fajnie, ze cos sie dzieje w temacie Zeeeet. Z modami idziemy chyba w podobnym kierunku tyle ze ja chyba nie tak radykalnie.
Jak ci sie sprawdzaja te opony na torze?? Nie myslales raczej nad czyms markowym?? Ja po zalozeniu R888 jestem bardzo mile zaskoczony trakcja. I chyba juz do drogowych opon nie wroce...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 19 czerwca 2013, 21:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
przyjemna Z, ciekawe mody :)
wg mnie ciemne felgi nie są idealnym wyborem, podobnie jak pomarańczowe kierunki

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 20 czerwca 2013, 16:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: Z4 3.0i m54b30
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1630565
saron22 napisał(a):
Fajnie, ze cos sie dzieje w temacie Zeeeet. Z modami idziemy chyba w podobnym kierunku tyle ze ja chyba nie tak radykalnie.
Jak ci sie sprawdzaja te opony na torze?? Nie myslales raczej nad czyms markowym?? Ja po zalozeniu R888 jestem bardzo mile zaskoczony trakcja. I chyba juz do drogowych opon nie wroce...


Powiem tak, jak się dogrzeją to jest naprawdę nieźle, kleją bardzo ładnie...ale naprawdę muszą się nagrzać, jak jest zimno to może być ciężko. No i na gładkim asfalcie są cholernie głośne, zawstydzam wszystkie Tiry. :rotfl: Oczywiście myślałem nad markowymi ale cena rośnie nieadekwatnie do jakości. Te opony docinasz kupując pod konkretne wymogi, więc za dużo mniejsze pieniądze masz naprawdę SKUTECZNĄ oponę na tor... ale na co dzień dość radykalna opona nie każdemu przypadnie ;) A jak te twoje R888 się zachowują i jak z poziomem hałasu?

rorafalki napisał(a):
przyjemna Z, ciekawe mody :)
wg mnie ciemne felgi nie są idealnym wyborem, podobnie jak pomarańczowe kierunki


Wszystko to kwestia gustu ;) Mi osobiście się czarne koło na tym samochodzie bardzo podoba od początku miałem taką "wizję" z czarną nerką. Ale co do kierunków to racja też mi nie leżą:ok: Pod kątem "estetyki" to na spokojnie sporo jeszcze się zmieni a nie mam po prostu czasu i to jest ból... a wolałem zacząć od strony mechanicznej bo to jest dla mnie priorytet ;)

_________________

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 20 czerwca 2013, 17:17 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Mi sie calosc bardzo podoba. Zarowno felgi jak i cale auto no i szperka. :ok:

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 20 czerwca 2013, 20:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 264
Moje BMW: Z3
Kod silnika: S50B32
Moje R888 jak narazie sprawuja sie rewelacyjnie! Pod wzgledem trakcji to najlepsze opony jakie mialem. Przy S50 na jedynce bez starzlu ze sprzegla nie ma mozliwosci zeby zapiszczlo :cool: Przy przepieciu na dwa mam wrazenie jakby dyfer chcial mi w plecy wjechac :P No ale niestety sa baaaardzo glosne i tez szumem zawstydzam 18 kolowe zestawy :D No ale cos za cos.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 20 czerwca 2013, 20:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
saron22, a jak ze scieralnoscia ? chcialem zapakowac takie do siebie. Ile km na nich juz przelatales i w jakim sa stanie ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 20 czerwca 2013, 21:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 264
Moje BMW: Z3
Kod silnika: S50B32
W tym temacie ci za duzo nie poradze. Ja po pierwsze kupilem uzywane i do tego kilka kompletow wiec prawde mowiac to scieralnoscia malo sie przejmuje bo mam na zapas pare sztuk. Poza tym przejechalem jak narazie moze z 1500 km z czego ponad 1000 po autostradach razem ze swistarem ale to byla normalna jazda a nie palowanie czy wyglupy na torze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 13:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 396
Lokalizacja: Warszawa WN
Moje BMW: E30, E36, E87
Kod silnika: m20b25
Może napiszę kilka słów na temat opon, bo widzę, że poruszacie tutaj ten temat ;)

forest, zjechałem w E30 już kilka kompletów opon od nowości do końca (W tym Toyo R888 o które pytasz i R1R, które są z tej samej mieszanki /nie mylić z T1R/). Jeśli chodzi o ścieralność, to R888 bardzo szybko się zużywają, jednak w zamian dają całkiem niezłą przyczepność, jak na oponę typu semi-slick. Swego rodzaju alternatywą były do niedawna np. Federal 595RS-R, które potrzebowały większego dogrzania od Toyo, ale w zamian nie płynęły na długich próbach, a przede wszystkich zużywały się ponad dwukrotnie wolniej. Jednak ostatnio Federale pękają (bieżnik pęka w poprzek, było już wiele takich przypadków, u mnie również miał miejsce), więc chyba trudno polecać teraz te opony. Niezależnie od tej wady fabrycznej moim zdaniem Federal jest słabszy od R888, ale jeśli zwracać uwagę na ścieralność to tutaj jest bardzo duży plus. W ogóle ten 595RS-R tylko w Polsce jest uznawany za semi-slicka, w innych krajach jest pozycjonowany jako opona UHP. A i jeszcze co do nalewek, np. Profil. Główna przewaga semi slicków typu R888 nad nimi jest taka, że w Toyo jest duużo sztywniejsza ścianka boczna.

Jeśli potrzebujecie opon tylko na tor (czyli nie potrzebujecie homologacji drogowej), to polecam slicki. Różnica w przyczepności między slickiem a semi slickiem jest moim zdaniem co najmniej taka, jak między semi a zwykłą oponą drogową. Dużo więcej frajdy z jazdy, a przy okazji wcale nie wychodzi tak drogo, bo nie ma problemu z zakupem takich opon używanych. Jedyny minus tego rozwiązania jest taki, że jeśli jeździ się na tor na kołach, to trzeba przekładać koła przed i po jeździe. Ale z dobrą "żabą" i przy odrobinie wprawy to 10 min roboty :)

Pozdrawiam,
Paweł

_________________
BMW 130i MPakiet - żonowóz
BMW E30 325i kiedyś na tor - dzisiaj klasyk
BMW E36 coupe M54B30 na tor
BMW E36 cabrio 320i - świeży zakup
+ torowe MX-5 ND2 2019


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 18:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 264
Moje BMW: Z3
Kod silnika: S50B32
pawel934 napisał(a):
Jedyny minus tego rozwiązania jest taki, że jeśli jeździ się na tor na kołach, to trzeba przekładać koła przed i po jeździe. Ale z dobrą "żabą" i przy odrobinie wprawy to 10 min roboty :)


Pod warunkiem ze ma sie mozliwosc zabrac ze soba 4 kola na zapas ;) Co w przypadku Z3/Z4 jest raczej nie mozliwe :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 24 czerwca 2013, 14:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5074
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
Bardzo fajne jest to Z4 E85 :ok: Dobry motor i kolor. Fajne zmiany, haft na fotelach. :D Szpera :super: ale czarne koło nie wygląda.

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LukAAA ==> Bmw Z4 03' M54B30 -=Track addict=-
PostNapisane: 24 czerwca 2013, 20:53 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 38
Moje BMW: Z4 E86 Coupe 3.0si
Kod silnika: N52
Jest git. :hurra: :super: :pada: "Track-day special" ma jeździć, nie wyglądać.

Choć biorąc pod uwagę środki, które wyłożyłeś w osiągi, to wygląd z czasem też się podrasuje.

Fajny pomysł z dyfrem. Brak LSD jest bardzo wkurzający, choćby w prozaicznym błocie zimą, gdy muszę spinać koła ręcznym, żeby wyjechać ze śniegu.

_________________
Galeria: http://tinyurl.com/czqv9yu
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL