BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 21:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 19:30 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Fajnie ze auto zostało na forum.
Gratuluje zakupu.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 19:36 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
lukasbmw napisał(a):
Fajnie ze auto zostało na forum.

Fajnie że trafiło w takie ręce.... bo ja przez rok użytkowania nie zauważyłem detali które teraz poprawia Paweł.
Cały problem ślizgu oraz lamp może być następstwem przygody w przedniej części auta. Ja ze ślizgiem walczyłem w zimie, natomiast na lampy nie zwracałem zupełnie uwagi bo praktycznie tym autem nie jeździłem na nocnych trasach.
Tak czy siak Paweł, ja zapoczątkowałem ale z pod Twojej ręki to na prawdę będzie wzorowo utrzymane E39 :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i, niezamierzona de-alpinizacja str2
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 20:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Moje BMW: E36 sedan, E39 sedan
Kod silnika: M52B25, M52B28
No wiec tak, nieszczęścia chodzą parami.

10.08.2013 zdałem sobie sprawę, że nie pomalowałem rezystora który wlutowałem w wiatrak, no i baardzo go widać przez nerkę :/ Do poprawy.

Obrazek

14.08.2013 w nocy wyskoczył mi jakiś zwierzak pod koła i prawa strona zderzaka lekko oberwała. Pękło mocowanie halogenu, generalnie poprzemieszczała się lampa, listwa lampy i zderzak. Już zacząłem się zastanawiać jak odratuję mocowanie halogenu, ale nie zniszczyło go jakoś, więc miałem plan.

Obrazek

15.08.2013 piątka pojechała w kulkudniową trasę po Polsce, około 1550km. Spalanie wyszło fajnie, auto wygodnie i żwawo sobie radziło. Na Castrolu 5w40 chyba zaczęło mi klekotać z rana, więc będę wymieniał na Motul. Straciłem zaufanie do Catrola.

22.08.2013 okazało się wreszcie i ostatecznie, że lampy to jakiś niezły eksperyment. Nie dość, że angliki, to jeszcze połamane regulatory. Mechanik pozamieniał mi bebechy z anglików na europejczyki, założyliśmy nowe plasticzki regulatorów OEM, regulacja na stacji diagnostycznej i zaczęło świecić :hurra:

Obrazek
Obrazek

Po drodze zmieniłem olej w skrzyni i skontrolowałem uszczelnienia. Nie jest za dobrze, olej wyszedł z opiłkami :kwasny: Uszczelnienia się pocą, ale po zalaniu nowym olejem pośmigam i zobaczę czy szybciej skrzyni nie zmienię niż uszczelnień.

No i żeby nie było zbyt pięknie, to jakimś cudem podczas wyjeżdżania z takiego jednego :cenzura: miejsca parkinowego zderzak się odpiął i zaparł o ziemie, auto zeskoczyło i efekt był taki:

Obrazek

Nie wiem co napisać, nie mam pojęcia jak to zrobiłem, jestem załamany :rozpacz: Po prostu nie wiem...
Dalszy plan będzie chyba polegał na powrocie do serii jeśli chodzi o bodykit. Z tego zderzaka już wiele nie będzie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 20:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
o kurde, lipa z tym wyjazdem i zderzakiem, ale do ogarnięcia :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 20:38 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
pavlo-tg napisał(a):
Na Castrolu 5w40 chyba zaczęło mi klekotać z rana, więc będę wymieniał na Motul. Straciłem zaufanie do Catrola.

Sprawdź stan oleju, ewentualnie może już czas na płukane. Ja tego nie robiłem ale też bardzo nie słyszałem żeby cokolwiek rano klekotało.


pavlo-tg, z tą skrzynią to raczej spokojnie, bo ona na prawdę świetnie sobie radzi, a wierz mi że nie jedną E39 jeździłem i uważam że nie bardzo jest się czego czepić. Opiłki.... skrzynia ma 16 lat, pewnie parę razy coś nie weszło tak jak trzeba, a do tego podejrzewam że olej nie był zmieniany więc raczej tym bym się nie sugerował.

A zderzak.... moim zdaniem szkoda, ale z tego co wiem, będziesz miał po problemie w którą stronę iść.
No i cieszy mi się micha na widok "alpinki" :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 20:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Moje BMW: E36 sedan, E39 sedan
Kod silnika: M52B25, M52B28
Limit pecha wyczerpany, teraz każda złotówka włożona w auto musi mieć sens. Motywacja jest, jutro umawiam zmianę oleju i regulację ręcznego, bo znów nie trzyma.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 20:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
nieszczęścia faktycznie chodza parami.... szkoda

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 20:58 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
szkoda zderzaka, ale może wleci mpak :P

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 21:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 191
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: E46 320i
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120816
Troche spore nakłady jak na E39 w takiej kasie :niepewny: lampy od angola itd
Będzie M pakiet ? :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i, niezamierzona de-alpinizacja str2
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 21:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 346
Lokalizacja: Niepołomice
Moje BMW: E91
Kod silnika: N47D20
pavlo-tg napisał(a):
Obrazek


Czy to nie jest przypadkiem Ul.Górnickiego w Krk? Tuż za wiaduktem i krzyżówką z Ul.Stefanowicza? :D

Fajne autko, ogarniesz kilka mankamentów i będzie git :ok: ...heh "forumowa igła" :rotfl:

Pozdrawiam,
Bartek.

_________________
Było sobie E46 330i touring SMG...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 21:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 191
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: E46 320i
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120816
Troche spore nakłady jak na E39 w takiej kasie :niepewny: lampy od angola itd
Będzie M pakiet ? :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 21:41 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Frolik napisał(a):
Troche spore nakłady jak na E39 w takiej kasie :niepewny: lampy od angola itd

Za ile poszła nie wiesz.... stan w jakim jest, też nie wiesz..... a ja dodam tylko że poznałem Pawła i wydaje mi się że to bardzo wymagający facet. Podejrzewam że większość "forumowych igieł" nie przeszła by jego oględzin. Bazę ma dobrą, auto ma dużo zalet a rzeczy które teraz wymagają poprawy to raczej już efekt zmęczenia materiału normalną eksploatacja nie młodego już auta. A co do jego stanu, nie muszę nikogo przekonywać bo dalej twierdzę że to jedno z lepszych E39 przedliftem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 21:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2197
Moje BMW: e60 f25
Kod silnika: m54b30 n52b30
Auto ładne no ale okazuje się, że sporo tam drutowania. To już chyba "klątwa" forumowych igiełek.
Wentylator zatarty i kombinowany
Lampy z Angola :zdziwko: jak to przegląd w ogóle przeszło?

Dobrze, że nowy właściciel się nie zraża i będzie o auto dbał :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 22:22 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
wandii napisał(a):
Lampy z Angola :zdziwko: jak to przegląd w ogóle przeszło?

Hymm, jak bym widział to przestawił bym regulatory na wersję europa bo lampy dla angoli i europy są takie same. Ale nie widziałem :wstyd:
Auto miało stłuczkę i to nie była tajemnica, pewnie wtedy coś dłubano przy wentylatorze jak i lampach. Szkoda że Paweł nie pisze o zaletach auta a tylko o drobnostkach które nękają każde stare już auto. Przez to obraz staje się taki a nie inny. Szkoda :( ja żałuję że sprzedałem... zamiast dopracować auto i zostawić je dla siebie. Pewnie dalej by były ochy i achy a teraz dostaję po nosie że ta "forumowa igła" to "drut" A tyle osób ją widziało.... i nikt nie zauważył że wentylator klimy może się niebawem zatrzeć ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 22:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Moje BMW: E36 sedan, E39 sedan
Kod silnika: M52B25, M52B28
kaczoro- dokładnie tam była fotka robiona dziś.

Co do auta, to może źle rozumiecie moje intencje. Piątka jest w stanie bdb, Kamil_ mi auto pokazał, opowiedział i nic nie ściemniał. Ja mam taki charakter, że szukam dziury w całym i jak widzę niefabryczną śrubkę w nadkolu to już bym zmieniał. Tutaj zadziałał pech i musiałem kilka rzeczy zrobić, ale planuje się pecha pozbyć i cieszyć z auta :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 22:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
a mnie trochę śmieszy takie wytykanie tu zastrzask, tam opiłki na korku oleju.

Ludzie, ten samochód ma kilkanaście lata, setki tysięcy drogi przebytej i NIGDY nie będzie jak nowe, obojętnie jak bardzo o auto by się dbało.

Każda osoba która kupuje tak stare auto ( i to takie), powinna zdawać sobie z tego sprawę.




Co do auta to bardzo fajnie wygląda , szkoda tylko zderzaka. Widzę że jesteś perfekcjonistą ale mam nadzieje że jak ogarniesz auto po swojemu to wpadną jakieś fajniejsze felgi bo te są... okropne ;)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 22:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2197
Moje BMW: e60 f25
Kod silnika: m54b30 n52b30
Kamil_ napisał(a):
Szkoda że Paweł nie pisze o zaletach auta a tylko o drobnostkach które nękają każde stare już auto. Przez to obraz staje się taki a nie inny. Szkoda ja żałuję że sprzedałem

Normalnie mam deja vu. To samo było jak KoberNT sprzedał swoją 330i
Ten sam schemat i padły te same słowa, gdy nowy właściciel pisał o wadach auta. Przez to atmosfera zrobi się nieprzyjemna :/

No niestety ale w galerii nie każdy pisze o zaletach ale też o wadach. Dlatego ja staram się nie sprzedawać fantów które wyciągam z auta na forum żeby potem nie było, że forumowe a tutaj ryska tam coś ułamane.
Kamil_ nie przejmuj się klima to przypadek, a lampy z angola no cóż... dziwie się, że nie zauważyłeś, no ale nie ukrywałeś, że była bita.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 22:59 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
wandii napisał(a):
no ale nie ukrywałeś, że była bita.

tylko nie bita :wsciekly: :rotfl: to była powierzchowna rana ;) a jak wiadomo na przodzie najdłużej się goi :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 2 października 2013, 19:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Moje BMW: E36 sedan, E39 sedan
Kod silnika: M52B25, M52B28
Mały update:

Na start przyszły seryjne sprężyny, bo musiałem sprawdzić jak wysoko będzie stać i jak komfortowo będzie jechać. Stoi wysoko i jeździ naprawdę komfortowo.

Obrazek

Podczas wymiany sprężyn mechanik wskazał mi, że drążki kierownicze są do wymiany. Auto nie jechało prosto, więc drążki poszły do wymiany. Okazało się, że były baaaaardzo pokrzywione przez polskie drogi, co widać na zdjęciu. Co jak co ale proste to one nie były. Końcówki drążków też poszły.

Obrazek
Obrazek

Podczas podnoszenia auta prawy próg z tyłu postanowił się zapaść :cenzura: Wiadomo stare auto, ale nie spodziewałem się tego.

Obrazek

Z blacharzem ustaliliśmy, że odbudujemy go porządnie bez kompromisów, żeby auto można było bezpiecznie podnosić. Z tematem ruszamy za tydzień.

Teraz przyszedł czas na geometrię po wymianie drążków i końcówek. Na start wrzucam fotkę jak stała kierownica przed geometrią na wyprostowanych kołach :D Widać że auto potrzebowało zbieżności.
Po całej operacji kiera stoi prosto, nic nie ściąga. Jest git malina.

Obrazek
Obrazek

Po drodze pojawiła się woda w bagażniku, ale chyba znalazłem winowajcę.. odpływ przy wlewie paliwa.

Obrazek

Teraz w planach jest płukanka i zmiana oleju. Chcę spróbować Motula.
Zamówione też są ori spryski szyb BMW 61 66 8 361 039

Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pavlo-tg -->> E39 528i
PostNapisane: 2 października 2013, 19:43 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
pavlo-tg napisał(a):
Podczas podnoszenia auta prawy próg z tyłu postanowił się zapaść :cenzura: Wiadomo stare auto, ale nie spodziewałem się tego.

niestety są to następstwa robienia blacharki w Radomiu, walczyłem z tym parę tygodni, robiłem co mogłem, jak widać dalej jest źle :wstyd:

Dobrze działasz :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL