Dawno tu nic nie wrzucałem, a niedługo mija rok od zakupu auta. W zasadzie dużo się nie potoczyło, od zakupu zrobiłem jakieś 7000-8000km.
Po zakupie wymieniłem jeszcze olej, komplet filtrów razem z filtrem paliwa, zapobiegawczo pompę wody, przewody od podciśnienia bo były już skruszałe, rolki oraz pasek klinowy. Wymieniłem także tuleje przednich wahaczy bananów o których pisałem już w temacie, ponieważ biła kierownica przy hamowaniu. Przy okazji wjazdu na kanał wymieniłem olej w skrzyni metodą statyczną, po wymianie adaptacja co przełożyło się na dużo przyjemniejszą pracę.
Od tego czasu około 7-8 miesięcy bezawaryjnych weekendowych przejazdów, w międzyczasie skończyła się dmuchawa - zakupiłem nową i spokój.
Naprawiono także ekologię
W tym roku wleciał nowy akumulator, bo stary na postoju potrafił już zgubić godzinę mimo tego dalej odpalał.
Z najważniejszych zmian w aucie, zimą wleciał zewnętrzny mpakiet bo nie mogłem patrzeć na te auto w serii
Przedni zderzak M3 w zamienniku z racji takiej, że nie szło dostać niczego w oryginale co nadawałoby się do ponownego montażu. Tylny i progi oryginalny mpakiet.
Na montaż czeka jeszcze oklejona lotka m3, ale póki co w aktualnych temperaturach nie chciałem jej przyklejać żeby taśma dobrze złapała do folii.
Tak jak też widać na zdjęciach założyłem navi z androidem, które polecam każdemu niezdecydowanemu. Super sprawa!
Srebrne alu kupiłem na zimę, ponieważ tamte które dostałem do auta były krzywe i brzydkie
Nie piszę tego postu bez powodu, zbliża się wiosna i powoli przymierzam się do wystawienia autka na sprzedaż. Bardzo mi go szkoda, ponieważ to pierwsza BMW, która nieokazała się studnią bez dna, a przebieg rzeczywiście wydaje się rzeczywisty. Od wymiany oleju 10 miesięcy później żadnej dolewki... nie wiedziałem, że tak można

Mimo wszystkich tych pozytywów jednak myślę nad powrotem do serii 5. E92 sprawia wrażenie ciasnego i mało komfortowego na trasach (a takie jest główne przeznaczenie tego auta, ponieważ po mieście przemieszczam się berlingo). Spalanie na ekspresówkach tempomat ustawiony na 140km/h - 7.2l z dystrybutora, meegaa

Charakter zawieszenia "m sport suspension" do tego 19 calowe koło zdecydowanie nie wpada w mój gust, zresztą nawet na 18'stkach nie jest wcale dużo lepiej. Jak tylko zjeżdżam z drogi krajowej na "żółtą" to już jestem spocony. Aktualnie obiektem moich westchnień jest F10 535d, silniki niestety już mniej pancerne ale jest coś lepszego o podobnej dynamice?




