BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 04:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2008, 17:40 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Jacek jak widzisz wypowiedzi tomka nie komentowałem bo nie ma co. Co do prac to najgorsze jest odbudowywanie wiązek bo jest to żmudna robota. Samochód robię pod siebie i wszystko co nie działa, jest zniszczone przez ogień jest wymieniane. Jeszcze parę dni mi się zejdzie z tym wszystkim. Dzisiaj już myślałem, że wtryski są do wyrzucenia ale okazało się, że nie była podpięta kostka z pompy ciśnieniowej i nie dawało paliwa. Jutro powinna zagadać już.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2008, 17:44 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
Rafał525 napisał(a):
Jacek jak widzisz wypowiedzi tomka nie komentowałem bo nie ma co. Co do prac to najgorsze jest odbudowywanie wiązek bo jest to żmudna robota. Samochód robię pod siebie i wszystko co nie działa, jest zniszczone przez ogień jest wymieniane. Jeszcze parę dni mi się zejdzie z tym wszystkim. Dzisiaj już myślałem, że wtryski są do wyrzucenia ale okazało się, że nie była podpięta kostka z pompy ciśnieniowej i nie dawało paliwa. Jutro powinna zagadać już.


no to zyczę powodzenia ale jeszcze raz pamietaj nie oszczędzaj i nie idz po kosztach bo potem
bedzie to wszystko wychodzić i bedziesz zalowal ze nie zrobiles tego jak nalezy od poczatku. pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2008, 18:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Rafale, znasz mój pogląd, ale za wkład pracy szacunek u mnie masz

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2008, 19:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Parę fotek z przebiegu prac:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2008, 19:49 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 492
Lokalizacja: Bielsko Biała
Moje BMW: ///M
Garaż: E46 M3 CABRIO
Autko z zewnątrz i wewnątrz bardzo ładne :) Chociaż chciałbym je zobaczyć już z naprawionym serduchem :) Naprawde podziwiam Cię za zapał do pracy ;) Życzę powodzenia i czekam na nowe fotki z przebiegu prac...

_________________
Zwyciężać mogą tylko Ci którzy wierzą, że mogą...

Zobacz mój garaż

E46 M3 Cabrio ----->> viewtopic.php?f=89&t=128642

E36 328i Coupe ----->> viewtopic.php?p=190535#190535


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2008, 10:24 
ja tez trzymam kciuki :ok:

a co z felgami? ktos dmuchnal?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2008, 10:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
M-pakiet w 530d E39 wyglada zalosnie
szczegolnie koncowka wydechu (czyt. rurka) w tylnim zderzaku ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2008, 12:08 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Lesio te felgi co są teraz to zimówki, właściciel zostawił sobie letnie. Będę szukał jakichś ładnych 17calowych z palety M ale narazie mam inne priorytety jak widać :)
Hans całkowicie się nie zgadzam, poza tym napisałeś, że 3,0d wygląda żałośnie w M-pakiecie to mam rozumieć, że na przykład 4,4 wygląda dobrze? Każde e39 w M-pakiecie wygląda lepiej jak seria (według mnie). Co do wydechu to końcówka jest oryginalna AC Schnitzera ze stali nierdzewnej i bardzo mi się podoba.
Na święta dałem sobie spokój z robieniem jej, wczoraj tylko chwilę pogrzebałem ale jakoś nie miałem ochoty.. Wrócę do prac w środę i mam nadzieję, że już zapali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 23:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Lokalizacja: Wolomin
Będzie bardzo ładne autko z fajnym motorkiem po skończeniu prac, oglądałem je i środek jest naprawde super. Zyczę powodzenia w dalszych pracach i trzymam :super: Pozdrawiam

_________________
Bayerische Motoren Werke
Moja 328i :) i na 328i.org


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 17:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 492
Lokalizacja: Bielsko Biała
Moje BMW: ///M
Garaż: E46 M3 CABRIO
Rafale jakieś postępy w przebiegu pracy ?? Czekamy na nową fotorelacje !! powodzonka

_________________
Zwyciężać mogą tylko Ci którzy wierzą, że mogą...

Zobacz mój garaż

E46 M3 Cabrio ----->> viewtopic.php?f=89&t=128642

E36 328i Coupe ----->> viewtopic.php?p=190535#190535


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 18:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
sliczne autko , konkretny silnik, konkretne wnętrze, kierownica zajeb. a tak z ciekawości zastanawiałeś sie czemu sie zapaliła ?

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 19:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
Rafał wybacz ale nie moge sie powstrzymac od wypowiedzi.Dla mnie nie ma sensu to wszystko.Moze i by miało jakbys wyciagnał silnik i zrobił to od podstaw razem z komora silnika.Mi dziwnie by sie jezdziło samochodem jakbym miał swiadomosc o takiej przeszłosci(choc moze mój pływał gdzies po ulicach ale tego nie wiem i nie jestem swiadomy tego).Zycze ci powodzenia i mam nadzieje ze kiedys pochwalisz sie nia na zywo i zwroce ci honor i powiem ze odwaliłes kawał dobrej roboty :super:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 21:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 141
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: S4 Avant
Kod silnika: 4.2 v8 344 KM
Super wyposażenie, kierownica taka jak moje (tylko ja nie mam multi) i jest najlepsza w ofercie BMW :hyhy: Autko fajne.. ale ja bym nie pokusił sie o zakup z takim uszkodzeniem. Mozesz robić i robić i zawsze bedzie coś nie tak.. Aczkolwiek życzę Ci powodzenia :P

P.S. Nic Ci jeszcze nie wpadło do głowicy przez dziury po kol. dolotowym ?? :rotfl: :hyhy: Jołk.

_________________
Obrazek
AUDI S4 Avant


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 23:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Viruz84 napisał(a):
Rafale jakieś postępy w przebiegu pracy ?? Czekamy na nową fotorelacje !! powodzonka

Viruz narazie fotek nowych nie mam, jutro coś wrzucę. Namierzyłem dlaczego auto się zapaliło, okazało się, że to jak zwykle turbina (od tego większość 3,0d się pali). Zmyliło mnie to, że paliło się z lewej strony a nie z prawej. Ogień poszedł najpierw na wydech (przerwane dwie siatki), potem szedł w górę lewą stroną aż do filtru paliwa. Z przegubu między wałem a skrzynią nic nie zostało, tak samo zresztą jak z wybieraka biegów. Spalony był również przewód od sprzęgła. Dzisiaj zrobiliśmy z tatą cały dół, biegi już normalnie chodzą. Beemka nadal nie chce zapalić, z pompy ciśnieniowej normalnie idzie paliwo a na listwę już nie dochodzi i nie wiadomo co jest. Jutro rano idzie na linkę i zobaczymy, może z ciągu zapali. Rozciąłem też lewą lampę bo była zakopcona w środku i klosz był pęknięty w jednym miejscu, na szczęście mieliśmy jedną lampę na części i się przełoży. Zły jestem bo dalej stoimy w miejscu a pogoda też nie rozpieszcza. Zobaczymy co jutro będzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 23:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
lagadula napisał(a):
Super wyposażenie, kierownica taka jak moje (tylko ja nie mam multi) i jest najlepsza w ofercie BMW :hyhy: Autko fajne.. ale ja bym nie pokusił sie o zakup z takim uszkodzeniem. Mozesz robić i robić i zawsze bedzie coś nie tak.. Aczkolwiek życzę Ci powodzenia :P

P.S. Nic Ci jeszcze nie wpadło do głowicy przez dziury po kol. dolotowym ?? :rotfl: :hyhy: Jołk.

Jak rozbieraliśmy plastiki to był zaślepione :) Kierownica powiem ci, że najwygodniejsza jaką miałem w ręku :) Niech to wreszcie odpali!! :)
BMW 2004 jak odpali silnik to wtedy idzie do wyjęcia :) Blisko siebie mieszkamy to udowodnię ci, że będzie z nim dobrze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2008, 16:35 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
Cytuj:
Jak rozbieraliśmy plastiki to był zaślepione Kierownica powiem ci, że najwygodniejsza jaką miałem w ręku Niech to wreszcie odpali!!
BMW 2004 jak odpali silnik to wtedy idzie do wyjęcia Blisko siebie mieszkamy to udowodnię ci, że będzie z nim dobrze

To juz mnie troche uspokoiłes.Trzymam kciuki i czekam na efekty :super:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2008, 16:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Rafał525 napisał(a):
Beemka nadal nie chce zapalić, z pompy ciśnieniowej normalnie idzie paliwo a na listwę już nie dochodzi i nie wiadomo co jest.


Może ci podpowiem... Sprawdź czy coś się nie spaliło :rotfl:

Spoko furka ale taka naprawa bez wyjęcia silnika i zrobienia w komorze gruntownego porządku pachnie druciarstwem :zdegustowany:

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2008, 21:08 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
MAJSU_WuWuA napisał(a):
Rafał525 napisał(a):
Beemka nadal nie chce zapalić, z pompy ciśnieniowej normalnie idzie paliwo a na listwę już nie dochodzi i nie wiadomo co jest.


Może ci podpowiem... Sprawdź czy coś się nie spaliło :rotfl:

Spoko furka ale taka naprawa bez wyjęcia silnika i zrobienia w komorze gruntownego porządku pachnie druciarstwem :zdegustowany:

Ooo dzięki za podpowiedź, że też na to nie wpadłem ;) A tak na poważnie to wszystko co się spaliło zostało wymienione (cała wiązka, czujniki itd). Dzisiaj było sprawdzone ciśnienie jakie pompa podaje z baku paliwa i jest dobrze. Pompa ciśnieniowa raz daje raz nie. Na samostarcie pali z pół obrotu. Jutro jedzie na komputer zobaczyć czy nie ma jakiegoś błędu. A i pali się cały czas EINSPRITZANLAGE co rozszyfrowałem jako układ wtryskowy. No nic, jutro zobaczymy, póki nie zapali nic dalej nie robię :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2008, 21:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Rafał525 napisał(a):
póki nie zapali nic dalej nie robię :zly:


Lepiej żeby znowu nie zapaliła :hyhy:

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2008, 13:13 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 711
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
Odważny jesteś :) naprawa dosyć skomplikowana a Ty jeszcze silnika nie wyciągasz i druciki skręcasz :) a ciąganie na lince żeby zapalił to już lekka przesada :kwasny:

Ale masz wielki plus za zaangażowanie i wolę walki więc trzymam kciuki może sie uda, powodzenia!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL