BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 18:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2009, 14:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1856
Lokalizacja: Włocławek
Wszystkie kombi seri 5 są łasdne e34, e39 i e60....twoja e39 Touring :super: Bardzo mnie sie widzi w tym M-paku i po lifcie...klekot klekotem dobry jest, ale każdy preferuje co innego ja wolałbym PB

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 20:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 235
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: f11
Kod silnika: 535d
Widze że zdania są podzielone jeżeli chodzi o diesla i benyzne> ja szukałem diesla żaden PB nie wchodził w rachubę chodziło mi głownie o dobre osiągi przy umiarkowanym spalaniu.A prawda jest taka ze osiagi są wielokrotnie lepsze od większości PB nawet o większej mocy.A jak ktoś mówi ze silnik 3.0 D to klekot chodzi mi oczywiście o kulturę pracy to chyba nie miał okazji słyszeć pracy tego silnika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 21:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 597
Lokalizacja: P-no
ja tam nic nie mam do klekotow wiem ze fajnie jezdza i brzmia rasowo.. ale ja wole benzyniaki mimo ze samochod bardzo ladny lacznie z silnikiem:)

_________________
Puste naczynia haÂłasujÂą najgÂłosniej

[you] obejrzyj :

Moje 330 XI

Brata Audi AWE S4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 21:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 597
Lokalizacja: P-no
ja tam nic nie mam do klekotow wiem ze fajnie jezdza i brzmia rasowo.. ale ja wole benzyniaki mimo ze samochod bardzo ladny lacznie z silnikiem:)

_________________
Puste naczynia haÂłasujÂą najgÂłosniej

[you] obejrzyj :

Moje 330 XI

Brata Audi AWE S4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Pare nowych fotek
PostNapisane: 1 lutego 2009, 13:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 235
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: f11
Kod silnika: 535d
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Wiem że fotki są do kitu ale będą lepsze jak się zrobi cieplej i gdzieś w ładnym plenerze.Zastanawiałem się żebym wrzucić jej grill ala M5 co wy na to czy lepiej zostawić serie??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 14:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
Przemek napisał(a):
benzyna <250PS też jest do dupy .... ciekawe ilu zwa tych co piszą o dieslach że takie złe są miało okazje przejechać sie E60 530d lub E92 330d?? hmm?? Nie mówie już o 335d lub 535d ... bo chyba nie wielu...

mi sie wydaje, ze to po prostu jest zwykla frustracja :)
jesli ktos polowe swojej marnej pensji wydaje na PB do swojego BMW
a potem musi cisnac gaz do dechy zeby nadazyc za oddalajacym sie klekotem,
w ktorym kierownik nawet nie zdaje sobie sprawy ze goni go sfrustrowany pasjonat w swoim BMW 52X
wedlug mnie na dzien dzisiejszy silniki benzynowe w cywilnych autach maja juz tylko jedna przewage na dieslami:
brzmienie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 16:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
Hans' napisał(a):
brzmienie

I znacznie mniejsza awaryjnosc

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 17:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
Ładne e39 :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 19:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
BMW2004 napisał(a):
Hans' napisał(a):
brzmienie

I znacznie mniejsza awaryjnosc


BMW 530d E39 2001 rok przebieg obecnie 155 000 - u mnie od 3 lat i 50 000 km - usterki BRAK
BMW 530d E60 2004 rok przebieg obecnie 115 000 - u mnie od 8 miesiecy i 20 000 km - usterki BRAK
wczesniej 320i coupe z 1997 roku - po ok 5 000 km dwukrotnie powazne problemy z silnikiem - kosztowna naprawa w ASO Bydgoszczy i w koncu sprzedaz

Chyba nie sadzisz ze silniki benzynowew BMW sa bezawaryjne ?
nie wspomne o ciaglych problemach z ukladem chlodzenia latem

Proponuje nie popadac w paranoje i ulegac sloganom typu diesel=problem z turbo a benzyna=300000km bez odwiedzania serwisu - MIT

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 13:13 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
super wyglada z czarnymi listwami ...ale jakby ktoś mógł zrobić VT z listwami w kolor to był bym mega wdzieczny ... miałbym porownanie :D

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 00:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Touring piekny, felgi srednie - wedlug mnie.
Co do silnikow to obecnie mam E34TDSa i E39 2,2i. jezdze obydwoma na przemian, obydwa są super ( w koncu to BMW). :ok:
Wiec silnik tez masz super :ok:

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 00:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: usa
od predkości 120km/h do bodajrze 160km/h 530d ma lepsze osiagi niz 540i a spalanie 530d to ok.7on litrów ,a 540i to ile sie wleje... :)
apropo awaryjności dieslow to nie psuja sie do pewnego momentu,czyli dobre sa jak maja mały przebieg a znaleść z niecofanym przebiegiem szczegulnie diesla wiadomo ze jest ciezko:)No ale jak juz sie znajdzie ładna sztuke to sie jeżdzi i nie gasi:)
ładne e39!


Ostatnio edytowano 25 marca 2009, 01:31 przez grimmi540i, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 01:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
grimmi540i napisał(a):
od predkości 120km/h do podajrze 160km/h 530d ma lepsze osiagi niz 540i


to szybkie to 530d ;)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 01:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
Hans napisał(a):
wedlug mnie na dzien dzisiejszy silniki benzynowe w cywilnych autach maja juz tylko jedna przewage na dieslami:
brzmienie

:rotfl: :rotfl: :rotfl:
Sorry, ale dawno sie tak nie uśmiałem... Nie dość, że diesel jest o wiele bardziej skomplikowany (turbina, układ wtryskowy, EGR, filtr cząstek stałych itd. itp) to jest znacznie wolniejszy (dla mnie moc jest w zbyt wąskim zakresie obrotów), głośniejszy i brzmi jak wyżej sam napisałeś źle... Ja w życiu nie kupię ani auta z lpg ani auta z silnikiem diesla, chyba że będę musiał mieć auto które za 20 pln zrobi 100km...
Pozwolę sobie jeszcze Cię zacytować "diesel na pole"

A co do awaryjności diesli od BMW, to nie mów że są bezawaryjne bo tak nie jest. No chyba że kupujesz nowe auto i robisz nim maks. 150 tys km .... Ale prawda jest taka, że w dieslu prędzej czy później wtryski czy turbinę wymienić będziesz musiał.

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 01:31 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Hans chyba juz sie przekonał do silnikow benzynowych ;) :P

wracajac do auta z tematu - bardzo sympatyczne, zwłaszcza felgi styling 81 mi sie podobaja :)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Ostatnio edytowano 25 marca 2009, 01:35 przez Frank, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 01:32 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
grimmi540i napisał(a):
od predkości 120km/h do podajrze 160km/h 530d ma lepsze osiagi niz 540i


Grimmi, ja Ci chyba kiedyś już pisalem, zebys do jakiegos mechanika w końcu podjechal, bo masz coś nie tak w samochodzie, jeśli takie rzeczy Ci sie wydają.
540i to nie ma zwyczajnie co robić z dieslem

Mam nadzieje ze poraz ostatni przynosisz wstyd tej V8ce

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 01:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: usa
Boogie napisał(a):
grimmi540i napisał(a):
od predkości 120km/h do podajrze 160km/h 530d ma lepsze osiagi niz 540i


Grimmi, ja Ci chyba kiedyś już pisalem, zebys do jakiegos mechanika w końcu podjechal, bo masz coś nie tak w samochodzie, jeśli takie rzeczy Ci sie wydają.
540i to nie ma zwyczajnie co robić z dieslem


w moim samochodzie bylo jak najbardziej wszystko wporzadku :)
a Ty chyba nie probowałes sie 540 z 530d po trasie...wiadomo ze 540i objedzie 530d ale jest pewien moment ze jest ciezko i to właśnie o tym pisałem a szczegulnie 540 w automacie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 01:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
Hans' napisał(a):
tak a potem bedzie 13500 zł + 8500 zł za wtryski w ASO Posluszny
jest to moj ostatni diesel, jak Boga kocham ...
w przyszlym tygodniu kupujemy E90 w benzynce dla siostry :-)



To w końcu są awaryjne czy nie? w końcu tylko diesel czy może jednak benzyna?
Zdecyduj się ;)


EDIT


Hans' napisał(a):
13 500 zl do zaplaty w ASO Posluszny przez Hansa za Turbine+Katalizator= OWNED.

p.s.
5.0 > 6.0 > 4.4 > 1.2 VW > 3.0d



:wstyd: :wstyd: :wstyd:

Diesel na pole :hyhy:

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Ostatnio edytowano 25 marca 2009, 01:45 przez Dixi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 01:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Jak najbardziej w porządku to jest tak, że diesel sobie może jechać na hamburgera kiedy pojawia się 540ka. Jak mialem e34 to z ochota lalem e60, i wiele razy znecalem sie na dieslem 3.0, znecalem sie, bo inaczej tego nazwać nie można bylo.
Mialem misje edukacyjną, mily Pan pokazywal mi oszczędną jednostkę, a ja mu dzialanie V8.

Ja już nie mam ochoty po raz kolejny sprierać się, namówcie Franka na spota to Wam wyjaśni wszytsko organoleptycznie ile warte są te Wasze klekoty w porównaniu do 540i, sorry Panowie ale nie twórzmy absurdów :wstyd:

P.S, kiedys jeden 530d staral mi sie trzymac za mną w czasie jednej z tras, a zrobilem ich 540-ka ze 120 tys km, akurat byl to czas kiedy mialem walniety czujnik polozenia walka rozrządu, i welug hamowni 240 KM mocy, wtedy diesel coś tam mógl....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 03:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Boogie, jechałeś kiedyś zwirusowanym 535d? wydaje mi sie że nie, chciałbym zobaczyć jakieś 540i w automacie (tak jak ja mam) w trasie które daje mi rade :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 120 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL