BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 17:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 20:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
pisząc o zapasie stali miałem na myśłi że silniki s50 były sprawne i dobre jak były nowe ale się szybciej zużywają od s52 wiadomo . Głównie chodzi o zawory i wałki wydechowe to bolączka s50b30 nie wiem jak w s50b32. moje wałki są z 1996 roku z września montowane i wyglądają jak z półki, wałki z tego samego rocznika z s50 będą wytarte na bank i może będą miały jeszcze płytki popaprane. Wiesz w wyscigach liczy się takżę logistyka w sensie szybkości naprawy. A s50 raczej się szybko nie da naprawić a s52 tak - moje zdanie. jednak bloki silnika są różne s50 to s50 a s52 to jak wszystkie m50 żeliwne tylko średnicą cylindrów się różnią i natryski w s52 są pod panewkami głównymi.

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 21:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Dawaj więcej fotek :cisza: :D
Widziałem auto na żywo w Toruniu. I wtedy pomyślałem, że jak kiedyś będę miał e30 (a będę) To chciałbym białe i właśnie w takich barwach :ok:
Jak dla mnie auto kozak :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 07:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
ha ha to może sama budę odkupisz chętnie sprzedam za parę złoty. planuję przeszczep tego silnika do innego modelu BMW oddam w dobrej cenie .

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
tu kilka zdjęć z remontu silnika i wrzuciłem jedną fotkę wałków rozrządu wszystko poniżej.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 20:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
i dalej:

czerwone panewki to te dolne górne są niebieskie to na korbowodach
powyżej panewki główne zielone i żółte to oznaczenia twardości w BMW.
Obrazek
Obrazek

i odpaliłem i jeżdzi . :!: :)

a taki się prezentuje
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, 08:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
tu ciekawostka taka Alpina B10 z silnikiem 3200 konstrukcja silnika S52B32
Obrazek

i ten sam silnik z innym osprzętem
Obrazek

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, 10:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: tsk
cool :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 22:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1153
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e34, Audi A4 B5
dobra jest piękna i to malowanie super

_________________
Obrazek
www.dtmpower.net
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 12:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
i ostatnia modyfikacja silnika doś poważna: jeszcze hamownię trzeba odwiedzić


Obrazek

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 23:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 379
Lokalizacja: SZY
Moje BMW: E36 Touring M-Pac
Kod silnika: M52B25
Wyglada to jak kolektor od M52TU, jakie korzysci ma przyniesc?

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=23460


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jaco Plo -->> E 30 S52BB32 Mpower wersja USA
PostNapisane: 8 kwietnia 2012, 00:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
kurde stare posty hehe znów ma ten silnik odkupiłem ale tym razem w innym setapie hehe

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jaco Plo -->> E 30 S52BB32 Mpower wersja USA
PostNapisane: 8 kwietnia 2012, 01:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 952
Lokalizacja: Piekary Śl.
Moje BMW: e46 2002
Kod silnika: M47TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106547
To chwal się ! ;)

_________________
Obrazek <<--- Click


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaco Plo -->> E 30 S52BB32 Mpower wersja USA
PostNapisane: 8 kwietnia 2012, 07:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
jak pomaluję samochód to się będę chwalił :D teraz to wyglada jakby go okradli z blacharki :kwasny: oczywiście kolejne modyfikacje - bez nich nie był bym sobą. napiszę tylko że zostały poszerzone gniazda dolotowe i wydechowe, niestety trzeba użyć teraz ECUmastera, zmienić trzeba przepływkę ponieważ stara nie nadąża odczytywać większej ilości powietrza.

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jaco Plo -->> E 30 S52BB32 Mpower wersja USA
PostNapisane: 8 kwietnia 2012, 07:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 626
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106495
bardzo fajny projekt :ok:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], mmarcin47 i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL