BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 12:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: carlos76 -->> e39 530dA z 2000' roku
PostNapisane: 16 lutego 2011, 12:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91736
Kolejny zonk w tym miesiącu. Przedwczoraj autko odmówiło mi posłuszeństwa na środku skrzyżowania :mur: po podpięciu pod kompa wyszło, że padła pompa progowa. Dzisiaj jestem już po wymianie (oryginał Pierburg 750 zł) i auto wróciło do życia :hurra:
Mam nadzieję, że dobrych kilka lat popracuje ta pompa i nie będzie więcej niespodzianek. Podsumowując początki użytkowania (mam ją dopiero miesiąc) - wymieniłem olej w silniku Castrol 0W30 Turbo Diesel używając wcześniej płukanki Liqui Moly, filtr paliwa, filtr oleju, filtr powietrza, czujnik położenia wałka rozrządu, pompa paliwowa tzw. progowa, filtr odmy, świece NGK.
Wymieniłem również w środku połamane uchwyty na napoje z przodu i z tyłu. Kupiłem interfejs diagnostyczny żeby móc samemu diagnozować swoją betkę. Kosztów trochę było ale oczekuję teraz od niej rewanżu i wdzięczności w dalszym bezawaryjnym użytkowaniu :super:

wszystkim dziękuję za wpisy i słowa uznania

_________________
"...Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami."
moja galeria -----------------> Obrazek <----------------- kliknij obrazek


Ostatnio edytowano 17 lutego 2011, 21:21 przez carlos76, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: carlos76 -->> e39 530d stalowo-niebieski metalic
PostNapisane: 16 lutego 2011, 18:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
najgorzej jak zaczyna się od awarii tzn, że sprzedawca ukrył wady :znudzony:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: carlos76 -->> e39 530d stalowo-niebieski metalic
PostNapisane: 16 lutego 2011, 18:52 
Świder napisał(a):
najgorzej jak zaczyna się od awarii tzn, że sprzedawca ukrył wady :znudzony:


albo tzn., że auto jest używane i może się popsuć w każdej chwili.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: carlos76 -->> e39 530d stalowo-niebieski metalic
PostNapisane: 16 lutego 2011, 19:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
rybik napisał(a):
albo tzn., że auto jest używane i może się popsuć w każdej chwili.


też, pytanie trzeba zadać sprzedawcy :)

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: carlos76 -->> e39 530d stalowo-niebieski metalic
PostNapisane: 16 lutego 2011, 19:09 
Świder napisał(a):
też, pytanie trzeba zadać sprzedawcy :)


Nie ma co naskakiwać na sprzedawcę. Niektórych rzeczy nie da się przeskoczyć.

Ja kiedyś sprowadziłem dla Rodziców S60 - bezwypadkowe, oryginalny lakier, książka do końca- przebieg 180 tys.

Wracali z wakacji i 10km przez domem poszła im pompa paliwa w baku, za kilka miesięcy zrobili remont zawieszenia i wymienili koło dwumasowe, jeszcze hamulce i opony- ogólnie poszło kilka tysięcy zł. Myślisz, że specjalnie ich wprowadziłem na taki wydatek? :cool:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: carlos76 -->> e39 530d stalowo-niebieski metalic
PostNapisane: 16 lutego 2011, 19:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
nie ja tak nie myślę, poprostu czasami zdarzają się osoby które zatajają wadę auta, czasami coś się psuje, a że popsuło się dopiero w rękach nowego właściciela to mówi się pech :]

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: carlos76 -->> e39 530d stalowo-niebieski metalic
PostNapisane: 16 lutego 2011, 19:35 
Świder napisał(a):
nie ja tak nie myślę, poprostu czasami zdarzają się osoby które zatajają wadę auta, czasami coś się psuje, a że popsuło się dopiero w rękach nowego właściciela to mówi się pech :]


Zgadza się. Życie jest okrutne.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: carlos76 -->> e39 530d stalowo-niebieski metalic
PostNapisane: 17 lutego 2011, 21:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91736
Świder, rybik,
rzeczywiście nie ma co najeżdżać na sprzedawcę. Samochód owszem, kupiłem dość okazyjnie z prywatnych rąk. Ale sprawdziłem go bardzo dokładnie przed kupnem. Czujnik położenia wałka padł dokładnie w dzień oględzin samochodu ale dogadaliśmy się że ja go wymienię jak ustalę na 100% czy to właśnie ten. Oleje i filtry wymieniam zawsze w każdym nowo kupionym aucie, a pompa - no cóż - jeszcze tydzień temu miała idealne parametry pracy (3,8 bara w INPie) a padła praktycznie bez objawowo. Z dnia na dzień. Co dziwniejsze - kupiony nowy Pierburg ma 3,6 bara a wszyscy wszędzie piszą że powinno być 4 bary. Swoją drogą wie ktoś jak to jest ?

_________________
"...Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami."
moja galeria -----------------> Obrazek <----------------- kliknij obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: carlos76 -->> e39 530d stalowo-niebieski metalic
PostNapisane: 18 lutego 2011, 15:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 151
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: n20
bardzo ładna 5 :) mój przyszły cel ;p

_________________
>>> Moje 330d Touring TITANSILBER METALLIC <== do sprzedania :) :hyhy:
>>> Moja Honda VTX 1300S :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: carlos76 -->> e39 530d stalowo-niebieski metalic
PostNapisane: 18 lutego 2011, 19:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
carlos76, cieszę się że auto już chodzi, przy jakim przebiegu padła Ci pompka? Moja nowa pompka na biegu jałowym wskazuje 4,05 bara.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: carlos76 -->> e39 530d stalowo-niebieski metalic
PostNapisane: 18 lutego 2011, 22:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91736
Podol
Ja mam 280 tys. przebiegu. Stara była chyba od nowości. Jak starą mierzyłem INPĄ kilkanaście dni temu to miała 3,8 bara. Padła, a teraz nowa zaraz po założeniu ma 3,6. Zastanawiam się czy nie kupiłem jakiejś regenerowanej ?

_________________
"...Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami."
moja galeria -----------------> Obrazek <----------------- kliknij obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: carlos76 -->> e39 530d stalowo-niebieski metalic
PostNapisane: 19 lutego 2011, 09:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Moja padła przy 170tys., 3,6 bara to moim zdaniem za mało, moja tyle miała jak padła :kwasny:

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: carlos76 -->> e39 530d stalowo-niebieski metalic
PostNapisane: 19 lutego 2011, 11:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91736
no nic - będę na razie jeździł i się nie przejmował. Jak padnie znowu to będę reklamował - kupiona w sklepie nie przez internet więc powinno być prościej.

_________________
"...Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami."
moja galeria -----------------> Obrazek <----------------- kliknij obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL