BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 03:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 8 listopada 2015, 11:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
Punisher, no tu jest fakt ze jezeli chodzi o stosunek osiagi - spalanie to trudno kupic cos lepszego

Wiem wiem, dlatego tez decyzja byla nieodwolalna i w koncu jest


Cytuj:
Zawsze mnie to zastanawia: jak wydając spore pieniądze na auto można mieć rozterki czy spali 1-2l więcej :P e92 wizualnie zawsze przyciąga wzrok na ulicy, magia trochę pryska jak zasiądziesz w środku, potem wraca podczas dynamicznej jazdy. Auto świetne, choć ma kilka sprzeczności w sobie.


Wiele samochodow wyglada lepiej z zewnatrz niz w srodku, ale jak dla mnie e92 bije na glowe audi czy mercedesa z tego samego roku. Za duzo tam plastiku, a tu mi sie wszystko podoba. Oczywiscie plastiki troche sie juz ubily na tych runflatach i sa miejsca gdzie cos puknie, stuknie, ale nie zmienie tego modelu na inna marke. Co najwyzej na 4er lub nowe 6er, jesli bede mial wystarczajaca ilosc pieniedzy.
Do tego dodam, ze wedlug mnie nie ma nic lepszego jak dla mnie i bezawaryjnego na rynku w tej chwili. Silniki audi 3.0 mialy problemy z rozrzadem, a jak jest dzis, tego nie wiem. Mercedes to elektroniczna lipa i wiem to z przykladow u mnie z pracy i z opinii w necie. NIe ma zadnego innego coupe z 3.0 lub innym V6/R6 dieselem i auto, ktore tak wyglada, jezdzi i jest wyposazone.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 8 listopada 2015, 12:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Lincoln napisał(a):
Zawsze mnie to zastanawia: jak wydając spore pieniądze na auto można mieć rozterki czy spali 1-2l więcej :P e92 wizualnie zawsze przyciąga wzrok na ulicy, magia trochę pryska jak zasiądziesz w środku, potem wraca podczas dynamicznej jazdy. Auto świetne, choć ma kilka sprzeczności w sobie.


Wlasnie spalanie w tym momencie jest dla mnie bardzo wazne bo mam daleko do pracy wiec te 2 litry w ta czy w ta nie jest bez roznicy do tego moc jest bardziej niz wystarczajaca.
Odnosnie wnetrza . Nie wiem jak tobie ale mi wyglad wnetrza dobrze wyposazonego e92 sie mega podoba
otatnio porownywalem z tesciowej mercedesem e 250cdi coupe 2013r i jak dla mnie to moje wnetrze bije tego mercedesa chodz tam tez jest jasna skora itp
Nawet moja druga polowka stwierdzila ze mercedes gorzej wyglada w srodku .

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 8 listopada 2015, 12:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Niestety, ale audi i mesiek bardzoe sie zepsuly w srodku. W audi boczki to plastik, az slychac stukanie w niego, a w bmw jest miekkie wykonczenie, uginajace sie pod palcami. Mercedes ma jak dla mnie tunel srodkowy i cala deske gorzej wykonana, a przeciez klasa e, to jak seria 5 czy 6,zatem powinno byc lepiej niz seria 3 w bmw, a jest odwrotnie.

Z tego, co widze, to Lincoln ma e39 i volvo jak sie nie myle. Kiedys volvo mialo naprawde ladne wnetrze, ale teraz odkad jest w posiadaniu Chinczykow, nie wiem jak jest z jakoscia. Sam mialem kiedys chrapke na s60, ale kupilem bmw i tak juz zostanie.
Kto raz wisadl i cieszyl sie jazda, zachoruje na ta marka. Tak jak ktos z audi, mercedesem itd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 8 listopada 2015, 18:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Po usunieciu dpf-a jest duza roznica i owszem termostaty to masakra odczuwalna. Ja mialem dpf-a to bylo srednio 9 litrow, a nie mam lekkiej nogi. Po za tym jak masz 17 cali to tez sie rozni spalanie od samochodu na 19 calach. Ja mialem 1650kg, wiec troche wiecej, a tu jest 1600kg zapewne przez mniejsze hamulce,inny silnik i wydech.

Pisalem z tunerem, to po wywaleniu dpf-a moze wyjsc nawet 10% mniej paliwa, zatem sporo.

Watpie,aby Forest wracal do m3, skoro podoba mu sie taki diesel.


Mialem 335d i byl ogien, ale pozniej nie robila na mnie wrazenia. N57 tez ma spory potencjal, a zrobione na 330-335km/700nm jezdzi podobnie jak Twoja teraz. Plus nowa skrzynia, ktora dopiero byla montowana w 335d lci, o wiekszym momenci i podobnie w e90 o innym programie, takim jaki mialem po aktualizacji softu. Dwa rozne swiaty ze zmiana biegow i kontrola trakcji. Samochod szedl jak burza, gdzie przed tym modem komputer odbieral moment obrotowy i byl chwilowy stop.
Ja przy ok 210km czuje,ze to jedzie, a co dopiero 300km i powyzej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 8 listopada 2015, 19:54 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Nie no na dzien dzisiejszy to m3 odpada napewno. Za duzo to pali a ja potrzebuje auto ktorym bede dojezdzal do pracy. Wczesniej myslalem o m3 ale w sumie dobrze zrobilem ze niekupilem , musial bym wtedy kupic jakiegos dupowoza do 10 tys i nimsie tluc do pracy od pon - piatku - jednym slowem masakra.
Wole juz miec jedno auto ale uniwersalne . Bralem pod uwage tez 335d ale pali dobre 2 litry wiecej przy podobnym stylu jazdy a osiagi porownywalne .
Na wiosne bede ja chcial sprzedac i kupic albo nowa serie 3 z tym samym silnikiem lub serie 4 tez w 3.0d albo 335d lub 435d bo chyba tam tez jest ten sam silnik tylko na 2 turbinach

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 8 listopada 2015, 21:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Mi osobiście i nie tylko wnętrze się nie podoba kierownica wygląda źle, konsola nie jest skierowana tam gdzie trzeba, a plastiki na konsoli klimy, czy kierze masz wrażenie że już "żyły" w jakimś aucie.

forest napisał(a):
musial bym wtedy kupic jakiegos dupowoza do 10 tys i nimsie tluc do pracy od pon - piatku - jednym slowem masakra.


Próbowałeś???

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 8 listopada 2015, 22:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Vapor napisał(a):
hmm szkoda że nie mieszkasz gdzieś blisko to byś mógł sprawdzić czy 330d LCI po virusie jedzie porównywalnie do 335d również po samym programie, co dwa turba to nie jedno ;)
Kupuj na wiosne nową 335 jak pisałeś ,to najlepszy wybór stosunku osiągów do spalania, a jeździsz mówisz sporo. Tam jest 313KM w serii i szybka 8biegowa skrzynia. Na 400 ją podciągniesz i będzie potwór a do tego uniwersalne auto

Podejrzewam, ze do 200 byloby podobnie i dopiero powyzej 335d ma przewage, bo jedno turbo puchnie w 330, a duze turbo to juz niezly slimak, nawet w serii.


Nowa trojeczka czy czwora to juz bedzie majstersztyk i wtedy dopiero modzic czy to x30 czy x35, oba beda masakra


Cytuj:
Mi osobiście i nie tylko wnętrze się nie podoba kierownica wygląda źle, konsola nie jest skierowana tam gdzie trzeba, a plastiki na konsoli klimy, czy kierze masz wrażenie że już "żyły" w jakimś aucie.

E39 tez do mlodych nie nalezy, ale zawsze bedzie mi sie podobac, zwlaszcza polift, a e92 juz niema 4 lat. Za jakis czas bedzie to popularne jak e46 albo e36 i wszechdostepne, nawet jako skladaki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 11 listopada 2015, 20:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Vapor napisał(a):
co dwa turba to nie jedno

nie zapominaj ze w 335d sa 2 zwykle turbo a tu jest twin scroll

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 11 listopada 2015, 20:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jak dużo jeździsz to i słusznie, autko maleńko pali, a osiągi niezłe. Z tym, że do M3 to nie ma jak i gdzie porównywać, więc obyło się to sporym kosztem freude am fahren.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 11 listopada 2015, 20:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
jiGsaw, m3 to m3 wiadomo :) cena podobna moze diesel troche tanszy ok , niestety m3 przy moich przebiegach to na dzien dzisiejszy za duze koszty utrzymania.
Z ciekawostek to to ze 330d e92 n57 bylo jako nowe w salonie drozsze niz 335d e92 :)

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 11 listopada 2015, 21:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Ale z drugiej strony... nie wiem ile chcesz trzymać auto, jak długo to m3 mało straci relatywnie na wartości, a 330d sporo. Tak, czy inaczej ciezki temat, bo niby można by m3 mieć + dupowoz e46/e36 do roboty.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 11 listopada 2015, 21:39 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
na wiosne chce sprzedac

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 11 listopada 2015, 21:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
I co dalej? 335d? Tylko nie zabrnij w ślepą uliczkę jak alduwiel, bo wiadomo czym to pachnie.

Sam miałem niedawno dylemat pt. sprzedać E30 i kupić M3, czy dokupić dupowóz. Bo niestety czasy młodej kawalerki się skończyły, a jak mam męczyć dziewczynę w E30 i jeszcze ryzykować, że jak nie daj boże przywalę w coś albo ktoś we mnie to coś się stanie to... porażka. No a po lakierowaniu to już w ogóle masakra się zrobiła, bo nawet ostatnio w złości oznajmiłem, że ostatni raz pojechaliśmy samochodem po zakupy. :rotfl: paranoja... tyle, że z M3 by było to samo pewnie, no i ta zima, masakra... :znudzony:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 11 listopada 2015, 22:01 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
nie wiem co jeszcze. jak 335d to tylko f30/31/32

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 11 listopada 2015, 22:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
forest, F30 czy F32 to super wybor.Auta bardzo nowoczesne i ładne.A czworka w mpakiecie zabija :ok:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 11 listopada 2015, 22:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 842
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
jiGsaw napisał(a):
Sam miałem niedawno dylemat pt. sprzedać E30 i kupić M3, czy dokupić dupowóz. Bo niestety czasy młodej kawalerki się skończyły, a jak mam męczyć dziewczynę w E30 i jeszcze ryzykować, że jak nie daj boże przywalę w coś albo ktoś we mnie to coś się stanie to... porażka. No a po lakierowaniu to już w ogóle masakra się zrobiła, bo nawet ostatnio w złości oznajmiłem, że ostatni raz pojechaliśmy samochodem po zakupy. :rotfl: paranoja... tyle, że z M3 by było to samo pewnie, no i ta zima, masakra... :znudzony:


Stary, to jest dokładnie tak samo jak w moim przypadku (tyle, że zamiast M3 to Supra). Tylko to też może być ślepa uliczka - dokupisz dupowóz no ale wiadomo, jakiegoś śmietnika nie kupisz tylko coś dobrego i na tyle fajnego żeby nie powodowało odruchów wymiotnych na samą myśl o wsiadaniu do tego. No i potem okaże się że za bardzo lubisz tę fure więc musisz dokupić trzecią i tak dalej :rotfl: Miałem dwie i uznałem, że żadną z nich nie chce jeździć po soli albo stawiać pod marketem więc sobie dokupiłem Toyote Carine i mam trzy. Ale czuję, że zaczynam tą trzecią za bardzo lubić :lol:
Trzeba zacząć się leczyć chyba :kwasny:

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 12 listopada 2015, 09:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
_KL_ napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Sam miałem niedawno dylemat pt. sprzedać E30 i kupić M3, czy dokupić dupowóz. Bo niestety czasy młodej kawalerki się skończyły, a jak mam męczyć dziewczynę w E30 i jeszcze ryzykować, że jak nie daj boże przywalę w coś albo ktoś we mnie to coś się stanie to... porażka. No a po lakierowaniu to już w ogóle masakra się zrobiła, bo nawet ostatnio w złości oznajmiłem, że ostatni raz pojechaliśmy samochodem po zakupy. :rotfl: paranoja... tyle, że z M3 by było to samo pewnie, no i ta zima, masakra... :znudzony:


Stary, to jest dokładnie tak samo jak w moim przypadku (tyle, że zamiast M3 to Supra). Tylko to też może być ślepa uliczka - dokupisz dupowóz no ale wiadomo, jakiegoś śmietnika nie kupisz tylko coś dobrego i na tyle fajnego żeby nie powodowało odruchów wymiotnych na samą myśl o wsiadaniu do tego. No i potem okaże się że za bardzo lubisz tę fure więc musisz dokupić trzecią i tak dalej :rotfl: Miałem dwie i uznałem, że żadną z nich nie chce jeździć po soli albo stawiać pod marketem więc sobie dokupiłem Toyote Carine i mam trzy. Ale czuję, że zaczynam tą trzecią za bardzo lubić :lol:
Trzeba zacząć się leczyć chyba :kwasny:


To już faktycznie jest przesada... dupowóz jest po to by właśnie tłuc go bezlitośnie do pracy, w piachu, śniegu, pod zatłoczone markety, na wakacje w dzicz i nie bać się zostawić na ulicy pod hotelem jeżeli nie ma parkingu normalnego itd. :) Przy okazji musi być bezpieczny, komfortowy, niezawodny i ekonomiczny.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 12 listopada 2015, 10:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
hahaha widzę, że zaczynają co poniektórzy rozumieć moje podejście do e32 :)

wg mnie bierz m3 do zabawy a to co masz obecnie zostaw sobie jako daily bo to super samochód na co dzień dla kawalera


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 12 listopada 2015, 19:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dlatego lubie ten kraj, mimo ze jestem na obczyznie. Zero sniegu, tylko deszcz, a jak juz sie zdarzy, to nie na dlugo.
Najlepiej miec 7 innych wehikulow i codziennie innym jezdzic, tylko wtedy spory budzet na utrzymanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Forest -->> 330d N57 Hamownia str. 7
PostNapisane: 14 listopada 2015, 19:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30
Cytuj:
Wiele samochodow wyglada lepiej z zewnatrz niz w srodku, ale jak dla mnie e92 bije na glowe
audi czy mercedesa z tego samego roku. Za duzo tam plastiku, a tu mi sie wszystko podoba


sorry za offtop, ale jak coś takiego czytam, to się zastanawiam, kiedy i w jakim ty audi siedziałeś. Bmw sa fajne samochody, ale jakoscia wykonczenia i materialami o klase odbiegaja od audi od ladnych paru lat.
Dzisiaj mialem testowa jazde 4 grand coupe u zdunka w full opcji- skóra, nawet deska obszyta, ale nijak to sie ma chociaz do zwykłej a4- nie te materialy przede wszystkim. Nie widzialem tez nigdzie testu moto, gdzie dziennikarz ocenia poziom wykonczenia bmw wyzej niz audi. Odwrotnie b. duzo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL