BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 01:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 667 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 22:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Po raz kolejny napisze: mialem 5 samochodow z roznymi filtrami bawelna,gabka i kto wie co jeszcze. Eksploatacja kilka lat i zadnych problemow z przeplywka.
Sam filtr da moze 5 koni i iles niutonow, ale masz juz wydech, wiec w polaczeniu powinno dac niezly juz zysk. Jak jeszcze do tego dorzucisz jb4 to bedzie petarda.
Ogarnij tylko spadek cisnenia jak napisal Hakelbery i wtedy probuj. Wkladka nie jest zla i nie kosztuje majatku.
Porownaj sobie bmc i k&n i wybierz tansza, bo to to samo jest, tylko wedlug mnie po raz kolejny napisze: lepsze wykonanie ma bmc i u mnie byla tansza.
Zmieni filtr, bo juz pewnie brudny po paru tysiakach jest i sprobuj ten dolot z bocznej strony zrobic. Moze nie na wprost zderzaka, a tak jak to jest w m3 e46-do kanalu chlodzacego hamulce
Z tego, co widze, to wiekszosc ludzi w USA robi wlasnie ten mod dolotu z filtrem, ktory pokazales, ale ja bym odpuscil stozek i wlasnie do kanalu wprowadzil jak m3
Obrazek

Lub jak m3 csl pobierane ze zderzaka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 22:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Narazie musze ogarnąc westegate i pozniej bede myślał do Wiosny jeszcze mam czas.

Gdyby ktoś byl zainteresowany to moj tylny spoiler carbonowy bedzie na sprzedaż za kilka lub kilkanascie dni bo bede mial cos innego jest jak nowy z prawdziwego carbonu.
Sprzedam za 550 zł z wysylka w cenie jak ktoś zainteresowany to PW.

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 19 stycznia 2016, 13:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Nowy graty dojechały
JB4 Connect KIT i Metalowy Charge pipe :luka:
Obrazek
Obrazek
W tym tygodniu prawdopodobnie bedziemy wyciągać turbawki i naprawiać zawory westegate zamowilem tez nowy spoiler na tył wyższy niż ten który mam ten stary jest na sprzedaż :)

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 19 stycznia 2016, 17:15 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Graty :ok:
A stary spoiler sprzedany?

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 19 stycznia 2016, 18:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
lukasbmw napisał(a):
Graty :ok:
A stary spoiler sprzedany?

Jeszcze nie sprzedany bo tylko tutaj na forum napisalem ze bedzie na sprzedaż dlatego że jeszcze jest na aucie jak przyjdzie mi nowy i nikt sie nie zgłosi to wystawie go na Allegro, dziwie sie ze jeszcze nikt sie po niego nie odezwal :zawstydzony:

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 19 stycznia 2016, 22:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Saper1008, gdyby nie to że będę sprzedawał E92 to bym go wziął.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 19 stycznia 2016, 23:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
lukasbmw napisał(a):
Saper1008, gdyby nie to że będę sprzedawał E92 to bym go wziął.

A czemu sprzedajesz ? :dontgetit:

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 20 stycznia 2016, 09:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Punisher napisał(a):
Po raz kolejny napisze: mialem 5 samochodow z roznymi filtrami bawelna,gabka i kto wie co jeszcze. Eksploatacja kilka lat i zadnych problemow z przeplywka.


Jak byś zobaczył jaki syf jest w silniku po kilku latach na stożku to byś nigdy więcej nie założył.
To idealne rozwiązanie do aut wyczynowych gdzie trwałość ma drugorzędne znaczenie.
W naszych warunkach masz piaskownice na zaworach po zdjęciu głowicy i idealna okazja do porywowania gładzi cylindrów widziałem kilka takich silników i nie na stożkach z allegro tylko k&n, bmc itd
Aktualnie stoi u nas na warsztacie e39 540i m62tub44 gdzie właściciel 3 lata temu założył dolot k&n. Wszędzie w motorze jest piach a cylindry mega zrysowane bo na tłokach również piaskownica i przez głupi stożek trzeba kupić drugi motor całość operacji 8-10k.
Dla mnie 5km to żadna różnica żeby ryzykować na pewno takie filtry nie pomagają w utrzymaniu czystości silnika przy naszych zasyfionych kurzących się drogach.
Jak zdejmuje się głowice w m3 e46 których zdjemowaliśmy kilkanaście przynajmniej to od razu widać które auto jeździ lub jeździło na stożku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 20 stycznia 2016, 09:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
--==Mały==-- napisał(a):
Punisher napisał(a):
Po raz kolejny napisze: mialem 5 samochodow z roznymi filtrami bawelna,gabka i kto wie co jeszcze. Eksploatacja kilka lat i zadnych problemow z przeplywka.


Jak byś zobaczył jaki syf jest w silniku po kilku latach na stożku to byś nigdy więcej nie założył.
To idealne rozwiązanie do aut wyczynowych gdzie trwałość ma drugorzędne znaczenie.
W naszych warunkach masz piaskownice na zaworach po zdjęciu głowicy i idealna okazja do porywowania gładzi cylindrów widziałem kilka takich silników i nie na stożkach z allegro tylko k&n, bmc itd
Aktualnie stoi u nas na warsztacie e39 540i m62tub44 gdzie właściciel 3 lata temu założył dolot k&n. Wszędzie w motorze jest piach a cylindry mega zrysowane bo na tłokach również piaskownica i przez głupi stożek trzeba kupić drugi motor całość operacji 8-10k.
Dla mnie 5km to żadna różnica żeby ryzykować na pewno takie filtry nie pomagają w utrzymaniu czystości silnika przy naszych zasyfionych kurzących się drogach.
Jak zdejmuje się głowice w m3 e46 których zdjemowaliśmy kilkanaście przynajmniej to od razu widać które auto jeździ lub jeździło na stożku.

No to mnie przekonales że jednak zostane przy zwyklym filtrze w wymiana co 10 tyś km ;p

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 20 stycznia 2016, 10:33 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Saper1008 napisał(a):
lukasbmw napisał(a):
Saper1008, gdyby nie to że będę sprzedawał E92 to bym go wziął.

A czemu sprzedajesz ? :dontgetit:



Chce F30 :)

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 20 stycznia 2016, 10:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
lukasbmw napisał(a):
Saper1008 napisał(a):
lukasbmw napisał(a):
Saper1008, gdyby nie to że będę sprzedawał E92 to bym go wziął.

A czemu sprzedajesz ? :dontgetit:



Chce F30 :)

No chyba że :hyhy: jaki motor ? ja myślalem nad nastepnym to 328i fajna opcja 2.0 2 turbiny mozna zrobic na 300 konikow :D

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 20 stycznia 2016, 11:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Moje BMW: Z4 E89
Kod silnika: N20B20
Wszystkie 2.0 benzyny w F30 mają jedną turbinę twinscroll...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 20 stycznia 2016, 13:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
BondE89 napisał(a):
Wszystkie 2.0 benzyny w F30 mają jedną turbinę twinscroll...

Zasada dzialania podobna jak 2 turbiny wiec może to byc fajna troche slabsza i przedewszystkim tansza alternatywa dla 335i np

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 20 stycznia 2016, 18:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2192
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Saper1008 napisał(a):
Zasada dzialania podobna jak 2 turbiny wiec może to byc fajna troche slabsza i przedewszystkim tansza alternatywa dla 335i np


fajna, dużo słabsza ,a czy tak dużo tańsza ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 21 stycznia 2016, 00:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Nie wydaje mi sie zeby 328 bylo alternatywa dla 335 czy obecnie 340, chyba ze 328 po modach jako alternatywa dla seryjnej 335/40 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 21 stycznia 2016, 00:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Twinscroll nie ma nic wspólnego z Twin turbo. No bez jaj.

Polecam Google, naprawdę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 21 stycznia 2016, 01:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Duzo ludzi jezdzacych z silnikiem np N55 jest swiecie przekonanych ze maja twin turbo tylko dlatego ze na pokrywie silnika jest napisane "twin turbo power"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 21 stycznia 2016, 09:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Hakelbery napisał(a):
Duzo ludzi jezdzacych z silnikiem np N55 jest swiecie przekonanych ze maja twin turbo tylko dlatego ze na pokrywie silnika jest napisane "twin turbo power"

Nie mam pojecia na jakiej zasadzie dziala Twin Scroll, Ale odczucia podczas jazdy chyba sa podobne chodzi o duża moc w calym zakresie obrotow ? Jezdzilem N55 nie czulem zeby jakos gorzej jezdzila niz N54 wiec nie wiem o co chodzi w takim razie ? N55 nastepca jest gorszy niz N54 ? Prosze o wyjaśnienie bo sie pogubilem ...
CHodzi mi o to że 328i moze byc TANSZA alternatywa dla 335i np bo nie kazdego na 335i stać nie mowie już o zakupie ale o samym utrzymaniu auta. 328i po samej mapie ma okolo 300 kucy wiec dla seryjnej 335i jest chyba dobra alternatywa ?

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 21 stycznia 2016, 12:23 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Saper1008 napisał(a):
lukasbmw napisał(a):
Saper1008 napisał(a):
lukasbmw napisał(a):
Saper1008, gdyby nie to że będę sprzedawał E92 to bym go wziął.

A czemu sprzedajesz ? :dontgetit:



Chce F30 :)

No chyba że :hyhy: jaki motor ? ja myślalem nad nastepnym to 328i fajna opcja 2.0 2 turbiny mozna zrobic na 300 konikow :D


Nie wiem pożyjemy zobaczymy.
Ogólnie 320i i 328i nie wiele się sobą różnią jeśli chodzi o konstukcje i podzespoły.
I przy takich samych modach np. programie wynik z 320i bedzie tylko 5-10KM mniejszy niż 328i.

TWIN SCROLL:Sprężarka do której spaliny prowadzone są dwoma kanałami,zbierającymi je z wybranych grup cylindrów.
Kanały lączą się tuż przed wirnikiem turbiny.
Odpowiednio dobierając długość i pojemność kanałów można wykorzystać zjawisko falowe w kanałach dolotowych i w lepszym stopniu wykorzystać energie spalin.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 + DP Exhaust Sound
PostNapisane: 21 stycznia 2016, 19:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
--==Mały==-- napisał(a):
Punisher napisał(a):
Po raz kolejny napisze: mialem 5 samochodow z roznymi filtrami bawelna,gabka i kto wie co jeszcze. Eksploatacja kilka lat i zadnych problemow z przeplywka.


Jak byś zobaczył jaki syf jest w silniku po kilku latach na stożku to byś nigdy więcej nie założył.
To idealne rozwiązanie do aut wyczynowych gdzie trwałość ma drugorzędne znaczenie.
W naszych warunkach masz piaskownice na zaworach po zdjęciu głowicy i idealna okazja do porywowania gładzi cylindrów widziałem kilka takich silników i nie na stożkach z allegro tylko k&n, bmc itd
Aktualnie stoi u nas na warsztacie e39 540i m62tub44 gdzie właściciel 3 lata temu założył dolot k&n. Wszędzie w motorze jest piach a cylindry mega zrysowane bo na tłokach również piaskownica i przez głupi stożek trzeba kupić drugi motor całość operacji 8-10k.
Dla mnie 5km to żadna różnica żeby ryzykować na pewno takie filtry nie pomagają w utrzymaniu czystości silnika przy naszych zasyfionych kurzących się drogach.
Jak zdejmuje się głowice w m3 e46 których zdjemowaliśmy kilkanaście przynajmniej to od razu widać które auto jeździ lub jeździło na stożku.


Tak naprawde filtr staje sie brudny po 3-4-ech miesiacach, wiec musialbym go tak czesto zmieniac, wiec wole przelot.
Skoro tak duzo syfu leci, to mozna gabke itg wrzucic, bo pipercross sie odkleja.
Kazdy wybiera to, co mu pasuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 667 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 34  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL