BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 19:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 30 marca 2016, 19:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czy ktos ma u siebie M Sport hamulce albo performance lub wie czy klocki maja byc zamontowane na sztywno, a po scisnieciu przez tloczki wracaja swobodnie na miejsce czy jest to raczej dosc trudny ruch?
Bolce po ktorych poruszaja sie klocki musza byc 100% czyste, czy nie ma problemu jak jest na nich syf? W koncu nikt tam nie zaglada przez kilkadziesiat tysiecy km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 1 kwietnia 2016, 22:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jaki dodatek do oleju do N57 archoil:

9100 nanoborate czy 9200?
Do wtryskow mozna cos dodawac, czy stosowac se do napisu na korku-zadnych dodatkow?

Dodatek do oleju xado maximum cos daje, czy sobie darowac?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 2 kwietnia 2016, 11:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Ja wlewam czasami liqui moly splung :)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 19:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Poczytam opinie i sprobuje jak bedzie ok, bo do naszych silnikow bmw nie zaleca dodatkow. Chociaz po wszystkim, co robi bmw, aby zajechac nasze silniki, to podejde do tego z dystansem.
Druga sprawa to to, ze ja zawsze latam na V power nitro+ diesel, wiec nie wiem czy jest mi potrzebne. Musialbym sprawdzic korekcje wtryskow. Moze kiedys u kogos z inpa.

Czy ktos wie jaki kod ma kolor zaciskow m sport niebieski montowane w M135i?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 19:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 56
Moje BMW: F10 535i M Sport
Kod silnika: N55B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156473
Punisher napisał(a):
Poczytam opinie i sprobuje jak bedzie ok, bo do naszych silnikow bmw nie zaleca dodatkow. Chociaz po wszystkim, co robi bmw, aby zajechac nasze silniki, to podejde do tego z dystansem.
Druga sprawa to to, ze ja zawsze latam na V power nitro+ diesel, wiec nie wiem czy jest mi potrzebne. Musialbym sprawdzic korekcje wtryskow. Moze kiedys u kogos z inpa.

Czy ktos wie jaki kod ma kolor zaciskow m sport niebieski montowane w M135i?


BMW (z resztą inni producenci również) piszą, by nie stosować dodatków, gdyż nie mogą z góry założyć jakie to będą dodatki, jakiego pochodzenia i wiążącej się z tym jakości.

Ja do naszych aut benzynowych i diesli (2x benzyna CR i 3x diesel CR) leję normalne paliwo Statoil/Orlen/Shell - omijam BP, Lukas i inne mniejsze pipidówki - i dodaję Millersa ECOMAX (jest odpowiednik do benzyny i diesla) - wychodzi to grosze w skali pełnego baku, a na wtryski raczej pomaga, bo odkąd stosujemy to ZERO problemów, a wcześniej się zdarzały. Przynajmniej profilaktycznie nie zaszkodzi - ale nie uchroni przed niefartownym strzałem, gdzie nawet na dobrej stacji można raz zalać g... i jest po wtryskach...

_________________
E60 535i 2009 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone
F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by DYNOSOFT - his
F30 328i X-drive 2014 - her
F10 535d 2011 - służbowy 8)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 19:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Mi sie niestety zdarzylo zalac nitro na shellu i wyszlo zielone g... z wydechu. Niestety nic z tym nie zrobilem, tylko omijam ta stacje i jezdze na inna.
Dzieki chlopaki, poprobuje specyfiki, chociaz problemow nie mam a przelot niski.

Jak z dodatkami archoil do diesela, bo bena Michu poleca archoil 9100, a ja sie zastanawiam nad archoil 6400-D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 21:10 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 45
Posty: 796
Lokalizacja: Starogard Gdański
Moje BMW: Mercedes
Kod silnika: V8
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=160023
na prawdę świetne auto, podoba mi się.
Zawsze lubiłem świeże samochody :)

_________________
Zapraszam na mój kanał o motoryzacji
https://www.youtube.com/channel/UCNvQ4u ... m0itanaAsg

Prezentacja BMW E39
https://youtu.be/PJeIoCG2tgU

Nissan Murano
https://youtu.be/VLJ8SzF14AY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 kwietnia 2016, 21:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dzieki
Siwy kolor odmladza bardzo chyba kazdy samochod.



Hamulce m sport zalozone na przod z czterotloczkiem oraz tarcza 340x30, ale niestety bicie dalej nie ustapilo przy hamowaniu z duzych predkosci. Kupilem piaste, ale nie wiem czy w niej lezy problem.

Mianowicie podczas zmiany hamulcow i klockow, odpowietrzalismy ukad hamulcowy i zmienilismy plyn.
Co sie okazalo hamowalem na 3 zaciski!!!
Dlatego abs nie zalapal i na koniec polecialem krotka odleglosc (1-2m) na zatrzymanych kolach i starlem opony w jednym miejscu.
Zrobilem dzis zbieznosc i wywazylem kola, wiec jutro sprawdze czy jak hamuje z duzej predkosci, to dalej bija kola. Tarcze to nie sa, bo drugi komplet nie mozliwe, aby tak samo sie zahowywal. Zawiecha odpada, bo 4.5 roku i 80tys km, a do tego bylo ok do czasu hamowania na zblokowanych kolach.
Plyn byl tez stary i brudny, wiec pewnie abs tez nie pokazywal, ze mam malo powietrza w jednym kole.
Czy to wszystko to wina starego plynu?

Po ustawieniu zbieznosci i wywazeniu kol z przodu, samochod lepiej hamuje. Musialem dohamowac, a teraz wciskam pedal i od razu reakcja. Przynajmniej jakies pozytywy.
Najlepsze jest to, ze samochod przed kupnem byl serwisiwany w serwisach bmw, wiec dziwie sie, ze taka fuszere odwalili.
Z drugiej strony, to widzac jak zmieniali olej i filtry, to nie mam czego komentowac.

Pytanie: czy jesli opona sie starla w jednym miejscu, to zamieniajac lewe kolo z prawym, to cos da, czy sprawdzic opony i jak cos wymienic na nowe ( znowu $$$$$$$$$$$$$, a myslalem, ze to hamulce i kupa siana na niepotrzebny zestaw :mur: ).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 kwietnia 2016, 23:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Punisher napisał(a):
Hamulce m sport zalozone na przod z czterotloczkiem oraz tarcza 340x30, ale niestety bicie dalej nie ustapilo przy hamowaniu z duzych predkosci. Kupilem piaste, ale nie wiem czy w niej lezy problem
i
Punisher napisał(a):
Zrobilem dzis zbieznosc i wywazylem kola, wiec jutro sprawdze czy jak hamuje z duzej predkosci, to dalej bija kola. Tarcze to nie sa, bo drugi komplet nie mozliwe, aby tak samo sie zahowywal. Zawiecha odpada, bo 4.5 roku i 80tys km, a do tego bylo ok do czasu hamowania na zblokowanych kolach.
Miałeś to bicie wcześniej czy nie bo nie bardzo mogę rozkminić to co napisałeś?
Punisher napisał(a):
Pytanie: czy jesli opona sie starla w jednym miejscu, to zamieniajac lewe kolo z prawym, to cos da
Raczej niebardzo
Punisher napisał(a):
( znowu $$$$$$$$$$$$$, a myslalem, ze to hamulce i kupa siana na niepotrzebny zestaw ).
Poprzednie miałeś niebieskie więc takbym się nie podłamywał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 kwietnia 2016, 18:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Mialem tarcze zalozone nowe z klockami na przod. Przejechalem 10tys km i bylo ok, az do ostrego hamowania ze zblokowaniem kol.

Wymienilem hamulce na m sport NIEBIESKIE, wiec nie mialem niebieskich wczesniej, tylko zielone zaciski jednotloczkowe, standard w 325/330d.

Wyczytalem, ze po takim hamowaniu gdy kola sie blokuja, to prawdopodobnie opona sie sciera w jednym miejscu i to zabkowanie, wiec mozliwe, ze opona jest do wywalenia.
Hamowalem na 3 zaciski, jak wczesniej napisalem.

Po zbieznosci i wywazeniu kol jest duzo lepiej. Hamowanie z duzej predkosci jest prawie idealne, wiec nie trzesie juz. Czuc tylko lekkie drapanie pod pedalem, ale to chyba abs.
Nie rzuca mi buda jak to bylo wczesniej. Do tego hamowanie jest duzo lepsze, wiec to kolejny plus.
Zestaw czterotloczkowy jest super jak dla mnie i napewno tarcza bedzie miala mniejsza podatnosc na giecie ze wzgledu na lepsza konstrukcje (lepsze chlodzenie). Do tego zaciski po obu stronach, wiec trzmaja tarcze w danej pozycji, a nie jak to jest w jednotloczku odginaja w jedna strone.
Zapewne jest to powodem wyginania tarcz szybciej niz w wielotloczku.

Prawie wszystko jest jak przed problemem, tylko przednie opony troche halasuja, tak jakby lozysko sie skonczylo.
Piasta jest ok, podobnie jak tarcza, wiec zostaja starte opony.

Mam nadzieje, ze teraz jest to dobrze wytlumaczone, jaki mialem problem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 kwietnia 2016, 23:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Z najmniejszymi detalami,czyli ok.
Twoje posunięcie z wymianą hamulców jest jak najbardziej trafne- zmiejszyłeś droge hamowania zwiększyłeś bezpieczeństwo i efektywnośc[nie czujesz drgań nadwozia],biorąc pod uwagę ukł stosowany w tych modelach.jak dla mnie same plusy.Wyważenie opon przytartych w jednym miejscu na niewiele się zda[nie zastąpi nienaturalnego ubytku]dla sprawdzenia proponuje wrzucić inną pare kół


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 kwietnia 2016, 23:13 
Poka te hamulce. :cwaniak:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 8 kwietnia 2016, 23:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
Z najmniejszymi detalami,czyli ok.
Twoje posunięcie z wymianą hamulców jest jak najbardziej trafne- zmiejszyłeś droge hamowania zwiększyłeś bezpieczeństwo i efektywnośc[nie czujesz drgań nadwozia],biorąc pod uwagę ukł stosowany w tych modelach.jak dla mnie same plusy.Wyważenie opon przytartych w jednym miejscu na niewiele się zda[nie zastąpi nienaturalnego ubytku]dla sprawdzenia proponuje wrzucić inną pare kół


Ja tez sie ciesze, ze lepsze heble sa teraz i bezpieczenstwo najwazniejsze. Zeby nie ta cena, to moglbym przebolec. Jednak za przod od 335d z nowymi tarczami i klockami oraz uzywane zaciski, zaplacilsybm 500-800zl mniej i zawsze tarcze moglyby sie powyginac, jak to bylo u TTomka. Tu jest zupelnia inne odczucie i czuje, ze nie mecza sie tak szybko.

Niestety nie mam drugiego zestawu kol, gdyz caly rok latam na letnich. Jednak dzis podnioslem przod i sprawdzilem jak sie kreci opona z prawej i wyszlo, ze jednak jest starta w jednym miejscu i dlatego bije przy hamowaniu, tak jakby podskakiwala. Lewej nie sprawdzalem, ale zapewne to samo.

Chcialem zalozyc nowy cooler, wiec nie bylo czasu.
Jak na ironie, nie dokonczylem wszystkiego gdyz sruba, ktora trzyma cooler z lewej zardzewiala i tak dlugo krecilem, az wyrobilem zabki i lipa.
Musialem inaczej cooler zamontowac.
Do tego w lci jest inna konstrukcja zderzaka i musialem wszystkie plastiki miedzy kratka a wentylatorem wycinac, az do tuneli chlodzacych hamulce.
Zalozyc to bydle tez nie bylo latwo, ale jakos siedzi. Musze jeszcze wszystko podokrecac i sprawdzic obejmy.
Teraz wiem dlaczego za wagnera sie tyle placi, chociaz montaz tez nie jest bez problemowy, ale zajmuje mniej czasu.


Cytuj:
Poka te hamulce. :cwaniak:


Mam zdjecia robione na szybko, ale to juz jutro, bo dzis padam na ryj. Mial byc szybko montaz i odpoczynek po ttygodniu pracy, a byla masakra.
Nie ma tez co sie chwalic, bo zaciski porysowane troche, jednak wyglad super.
Mysle nas zmiana koloru na zielony, ktory mialem lub ori jak na zaciskach, tylko nie mam pojecia, jaki to dokladnie kolor, a nikt nie wie chyba jaki kod ma ta farba.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, 10:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zoabczylem to wlasnie w jego temacie, wiec chcialem zapytac. Mysle o zalaniu na nastepnej wymianie razem z archoil 9100 lub 9200.

Vapor zmieniles felgi na style 193?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, 14:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
To teraz masz praktycznie wszystko czego 335 potrzebuje do szybkiej jazdy.
Ja walcze z coolerem, bo za mala obejme zamowilem i teraz stoi a ja musze leciec do B&Q po obejme :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, 15:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zdjecia hamulcow m sport.
Zaciski i tarcze performance 370x30mm robia dopiero masakre wizualna, ale to tez nie taki zly zestaw i do tego hamuje naprawde dobrze i sie nie grzeje jak seria

Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Zaciski troche podrapane, ale nie jest tak zle. Tarcze i klocki maly przelot, wiec sa tylko lekko zuzyte, co pozwoli na dlugie uzytkowanie.
Nic tylko zmienic opony (obie sa starte w jednym miejscu i dlatego podskakuje pod pedalem jak hamuje). Czyli wymiana opon zalatwi problem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, 16:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Wygladaja zajebiscie, jak piszesz ze hamuje dobrze to :super:

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, 17:21 
Punisher, świetnie to wygląda. Też muszę o czymś takim pomyśleć za jakiś czas bo u mnie jest 300x24 i z hamowaniem szału nie ma :/ pomijając fakt, że przy ostrym hamowaniu aż się z klocków dymi...

Zestaw pasuje P&P ?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, 19:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
Wygladaja zajebiscie, jak piszesz ze hamuje dobrze to :super:


Przydalaby sie tarcza taka jaka masz z 335 i byloby super. Ta dalej wyglada na mala, ale to pewnie wina 19''.



Cytuj:
Punisher, świetnie to wygląda. Też muszę o czymś takim pomyśleć za jakiś czas bo u mnie jest 300x24 i z hamowaniem szału nie ma :/ pomijając fakt, że przy ostrym hamowaniu aż się z klocków dymi...

Zestaw pasuje P&P ?


Jak dla mnie super skok z serii, ale tak jak pisalem-bylo hamowanie na 3 zaciski, wiec ocenic nie moge.
Teraz bedzie nauczka na przyszlosc, aby z olejem i fitrami na start zmieniac wszystkie klocki albo przynajmniej plyn hamulcowy i odpowietrzyc uklad.

Tak wszystko pasuje jakby bylo stworzone do tego samochodu. Nawet oslona tarczy jest wystarczajaca, a ja do tego odgialem ja troche w kierunku amora, aby lepiej lapala powietrze z kanalow ze zderzaka.
Tarcza jest dwuczesciowa-gora przytwierdzona nitami, do tego aluminiowa.
Nawet przewody pasuja od serii i to samo z czujnikiem zuzycia, wiec nic poza tarczami,zaciskami i klockami nie jest potrzebne.

Cooler zalozony, ale przez to, ze obejme musialem na szybko kombinowac, to gdzies ucieka cisnienie i nie moge w pelni wykorzystac nowego nabytku.
W tygodniu kupie konkretne obejmy i zrobie poprawiki, aby wszystko bylo przygotowane pod konkret cisnienie po programie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, 21:57 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Punisher, :padam:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL