BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 16:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 15 maja 2016, 07:06 
Punisher napisał(a):
Normalnie wstyd :wstyd:

Jaki wstyd? :)
Wygląd jest klasa a mocowo to i tak wytniesz 80% aut na drodze :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 15 maja 2016, 08:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Niby tak, ale patrzac na inne bmw na forum, to czuje jakbym jezdzil maluchem.
Zastanawia mnie ile u Ciebie wyjdzie po przerobkach, bo kiedys e92 z takim silnikiem bylo pierwsze jakie ogladalem, tylko naczytalem sie o problemach z wtryskami i pompa paliwa oraz plynu chlodniczego, co spowodowalo, ze skusilem sie na diesela. Jak widac n53 sa dobrymi jednostkami, tylko trzeba dbac. Z reszta jak o kazdy silnik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 17 maja 2016, 21:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 152
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e92, x3
Kod silnika: N57, M57N2
Garaż: jest e92 330d LCI x-drive
jest X3 3.0sd
było e46 330cd
Postaram się nagrać 100-200 w moim e92 330d LCI xdrive i wtedy będzie prawie pełna gama kombinacji licznikowych przyśpieszeń n57 :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 18 maja 2016, 18:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Mam przytkanego dpf-a i pewnie dlatego slabo wychodzi.
Wywala mi blad 480a, wiec bede musial na weekend w dluzsza trase poleciec, aby spalic ten syf.
Mialem nieszczelnosc przy dolocie i zapewne zawalilo dziada, a teraz na 25km do pracy i z powrotem nie moze sie zebrac na wypalanie, bo zawsze za malo czasu.
Czytalem tez, ze jak ten blad wyskakuje, to dpf nie wypala poprawnie.
Musze to chyba co chwile kasowac podczas jazdy az w koncu zalapie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 27 maja 2016, 18:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie wiem czy to tylko ja tak mialem, ale odradzam kupno continentali sport 6 i pewnie jakichkolwiek opon z tej firmy.

Kupilem opony pol roku temu, bazujac na opisie i zapewnieniu conti, ze sa do sportowych samochodow o duzej mocy.
Trzymanie super i na mokrym i na suchym, ale po pol roku miejscami pekl doslownie bieznik tak jak w starej oponie!
Zrobilem 10tys km i masakra

To sa opony high performance, wiec moje 325d nie jest super mocne, a jesli nawet to 335d 700nm nie dalo rady uniroyalom, a tu jakas masakra.
Do tego po ostrym hamowaniu zrobilem wymiane hamulcow z przodu na brembo czterotloczki i zmienilem opony, bo myslalem, ze one sa powodem wibracji podczas hamowania. Zrobilem zbieznosci, sprawdzilem zawieche i wszystko ok.
Zostal mi tyl-hamulce i kola.
Podejchalem do warsztatu dzis i co sie okazalo opony maja spekany bieznik i wala na boki jak w starej furmance, co powoduje drgania budy, ale tylko podczas hamowania. Jazda nawet 200km/h nie daje nic odczuc.
Do tego karygodny blad BMW, ktore zrobilo serwis i nie sprawdzilo hamulcow, a tylko mechanik rzucil okiem na tarcze i klocki.
Hamowanie na 3 zaciski i 3 miesiace sprawdzania i wymian nie przyniosly skutku. Najlapesze, ze kola wywazone i wszystko ok. Dopiero jak sie patrzy na scianki, to widac jak wala na boki. Zrobilo sie poprostu jajo, a felgi ok.

Dlaczego wszedzie tak musi byc, ze ktos ryzykuje nasze zycie, aby oszczedzic pare groszy na materialach i robociznie?

ObrazekObrazek

Nie mialem tak zle, ale gro ludzi w USA tak dobrze nie wspomina przygod z conti

https://www.consumeraffairs.com/tires/continental.html

Wstyd, aby taka firma miala az tyle zlych opini o produktach klasy premium

Wracam do uniroyali, bo zawsze bylem z nich zadowlolony, a co najlepsze kolega robil program niedawno w Lodzi i JNX lata swoja 535d 860NM z tymi wlasnie oponami i chwali je, wiec moj biednym moment da im zyc.
Wytrzymaly w 335d 700NM, to dadza rade nawet po programie ok 640-650Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 27 maja 2016, 21:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Nie masz gwarancji na te opony?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 27 maja 2016, 22:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Na stronie continentala jest napisane, ze dwa lata od daty produkcji, ale musze najpierw skontaktowac sie z firma, ktora je sprzedala, a ta jest w Niemczech.
Napisalem i zobaczymy, ale i tak chce napisac do Conti w tej sprawie. Niestety jest weekend i musze czekac 48h na odpowiedz, wiec dostane pewnie kolo wtorku, srody.
Wiem wiem, ja tez sie dziwie, ze takie opony tak popekaly i bija na boki z odglosem lozyska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 27 maja 2016, 22:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Punisher napisał(a):
Na stronie continentala jest napisane, ze dwa lata od daty produkcji, ale musze najpierw skontaktowac sie z firma, ktora je sprzedala, a ta jest w Niemczech.
Napisalem i zobaczymy, ale i tak chce napisac do Conti w tej sprawie. Niestety jest weekend i musze czekac 48h na odpowiedz, wiec dostane pewnie kolo wtorku, srody.
Wiem wiem, ja tez sie dziwie, ze takie opony tak popekaly i bija na boki z odglosem lozyska


Takie rzeczy dzieja sie z oponami starymi (to odpada bo to nowy model), albo zle przechowywanymi (np. w zbyt cieplym miejscu).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 28 maja 2016, 09:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Wlasnie mnie to zdziwilo, wiec bede walczyl o zwrot kasy, bo nie chce ryzykowac drugi raz trafic na to samo. Kupie tutaj z firmy, gdzie zawsze bralem i bylem zadowolony. Te musialem kupic z Niemiec, bo nigdzie nie bylo Uniroyali, a conti tez byl problem, jako ze byla to nowosc na rynku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 19:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Mam pytanie odnosnie opinii oleju mobil 1 esp 0w40. Mam obecnie millers 5w30, ale na lato zaleje 5w40 millers + archoil 9100 oraz ar6200 do paliwa lub 6400D.
Mysle nad zalaniem za 6 miesiecy od zmiany oleju w sierpniu wlasnie mobila 0w40, bo ma norme LL04 i mid saps, a do tego podbno lepiej chroni przy starcie na zimnym. Dodam do tego znowu ar9100 i ar6200 lub 6400D.

Pytanie jak sie ma mobil do millersa i czy nie bedzie problemu po zmianie na 0w40 zamiast 5w30/5w40?
Wiem, ze to lepsze dla silnika, a stan jednsotki napedowej w bdb stanie-85tys km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
ten mobil powinien byc spoko ma swietne parametry.
Kiedy wzmacniasz auto?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 22:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Wlasnie tak widze, ze lepszy na papierze niz millers a z dodatkiem nano bedzie super, bo millers mi klepie zima.

Wstepnie z rozmow z TC ustalilem termin na sierpien, ale musze najpierw ogarnac drgania podczas hamowania.
Hamulce z przodu kosa, opiny wszystkie nowe, zawiecha sprawdzona, zostaje geometria, krzywa felga lub heble z tylu, ktore jutro bede zmienial+nowy plyn hamulcowy i ponowne odpowietrzenie ukladu i skasowanie bledow abs i dsc.
Mam nadziej, zmiana tarcz i klockow pomoze, bo juz tyle kasy wlozone, a dalej trzesie.
Pociecha taka, ze wszystko nowe i spokoj na kilka lat.
Na szczescie za opony dostane zwrot, wiec troche kasy wroci do kieszeni.

Widze, ze tez masz checi na przerobki, chociaz sie opierales. Tak zawsze na poczatku jest, a pozniej zmiana zdania


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 23:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
mam to samo przy hamowaniu :kwasny: ale u mnie moze byc to przez dystanse zektos piasty nie oczyscil .
Ty maasz dystanse przy felgach ?
Cos tam bede modzil bo potencjal sie marnuje poza tym duzo latam po miescie wiec szkoda mi dpfa wiec za jednym zamachem planowalem wyrzucic dpf i zrobic program no i cooler.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 23:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jezdzilem z dystansami i bez i dalej to samo.
Opony bily jak cholera, wiec zmienilem i popekaly na biezniku, wiec odeslalem.
Jutro tarcze zmienie z klockami i zobacze, bo zostanie tylko krzywa felga.
Juz wszystko sprawdzilem, wiec hamulce zostaja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 15:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zdjecie z warsztatu podczas zmiany opon-widoczne przednie hamulce.
Tylne opony zmienione, a stare conti odeslane. Czekam na zwrot pieniedzy, ktore zostana przeznaczone na program :hyhy:

Obrazek

Kolejne kilka zdjec z wypadu nad morze. Niestety zdjecia po trasie, wiec brudas straszny. Nie mam tez dystansow, gdyz pierscien centrujacy pekl na jednym, wiec musialem zdjac, aby niczego nie uszkodzic.
Nowe juz kupione z mocniejszego stopu i sa zalozone, ale to pozniej na zdjeciach bedzie widoczne.

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Na koniec zdjecia zalozonych nowych tarcz i klockow na tylnej osi oraz stare tarcze, ktore podobno sa jeszcze ok, wedlug BMW.
Posypaly sie w srodku jak zdejmowalem :wstyd:
Przednie wygladaly duzo gorzej

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 16:13 
Twoje BMW wygląda świetnie :cwaniak: Ta felga niesamowicie pasuje do E92. Jakiej firmy dystanse były , że pękł? Co teraz zamówiłeś?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 16:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
NIe gadaj, bo Twoje tez zaj.. wyglada, jeszcze teraz na tej glebie. Kazdy model bmw z fajna felga i na dlebie wyglada super jak jest zadbany.

Do tego mi sie podoba Twoj wydech, ale u mnie koszta w tym roku mnie powalily po wszystkich wymianach i zostaje zrobic zmiane oleju i program z dpf-em.


Mialem pelne, ktorys juz raz i zawsze to samo. Do tego, aby je pozniej zdjac, trzeba bylo zbijac, bo dystans po czasie zapiekl sie i nie chcial zejsc z piasty. Z tymi nie mam problemu, a do tego widac wykonanie-mimo wiekszej ilosci otworow, material jest mocny i nie peka. Tyle samo czasu mam przod, co tyl i nic sie nie stalo. Zadnych wibracji na kierze, a do tego zestawu brembo, musza byc dystanse 12mm, bo inaczej felga 313 nie wejdzie na piaste przez zacisk.

Przod mam tpr oraz sruby 40.5mm (seryjne 26mm)
tyl bimecc i takie same sruby.
TPR projekt DE, ale wykonanie Tajwan, jednak bardzo dobre i nie ma problemu ze zdjeciem. Tyl na e46 m3 forum w UK chwala je, wiec takie tez zakupilem.
Mimo opinii o duzej ilosci otworow, sa naprawde godne polecenia. Po za tym h&r tez ma wiele otworow, a nie slyszalem zlych opinii

Dla pocieszenia filmik z udzialem 325d n57 przed programem 100-200 oraz pozniej program na 300km/600nm dwa razy szybciej
https://www.youtube.com/watch?v=eSH8bPrnu40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 18:10 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Po programie 2x szybsza :-) 13.8to juz ladnie. 335d w serii moze sie czuc zagrozona

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 20:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Setke 325 300km moze robic szybciej, ale podejrzewam, ze 180-250 seryjne zdrowe 335d zaczyna odchodzic powoli.
Mialem wrazenie, ze 335 nie czuje zmeczenia powyzej 200 nawet w serii, a po programie tak jakby opory jej nie dotyczyly.
Wspanialy silnik i skrzynia, az zaluje ze sprzedalem, ale tu mi sie wyglad bardziej podoba.
Moc za jakis czas tez bedzie odpowiednia, wiec nie bede zalowal.
Musze tylko zobaczyc czy w koncu pozbylem sie wibracji podczas hamowania, ale dopiero az sie nowe heble dotra.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 czerwca 2016, 22:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czy blad przeplywki (zbyt duza ilosc powietrza na wolnych obrotach) moze miec wplyw na problem z wypalaniem dpf-a?

Mam filtr bmc i przeplyw jest wiekszy o 50% od tego, co powinno byc. Mysle nad bardziej zdlawionym filtrem z gabka, bo papier za czesto musialbym wymieniac-syf na drogach oraz czeste deszcze i duza wilgotnosc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL