BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 588 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 27 maja 2012, 19:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
deejeys napisał(a):
Hubson napisał(a):
Jechałem jako pasażer mocniejszą 320cd jak Twoja... i niestety do 328Ci nie miała podejścia (2x 19cali)



Jestem ciekaw o czym ty piszesz :rotfl:


Bieelun napisał(a):
Fajnie zbiera się ten diselek, niutony robią swoje. Wpadnij do suwałk to scignę się z tobą



325 192ps ? Obskoczysz go. Zwłaszcza do 200km/h.

E36 jest lżejsza i uciekniesz gdyby to było E46 z tym motorem mogli byśmy się pomocować :)
Panowie co sądzicie o Meguiars Paint Restoration Kit
Zawiera on:
- 473ml Gold Class Wash
- glinka 25g
- 313ml Quik Detailer
- 313ml Ultimate Compound
- 180ml Gold Class Carnauba Wax
- 2 x Soft Foam Applicator Pad
- 2 x Supreme Shine Microfiber Towel
Warto w to zainwestować ?? Bo mam okazje kupić w dobrych pieniądzach
Ten wosk będzie dużo gorszy niż Colline 476 ??
Tym Campound zrobię ręcznie polerkę ?? Bo polerka obrotową się trochę boje

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 10:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Saper1008 napisał(a):
Panowie co sądzicie o Meguiars Paint Restoration Kit
Zawiera on:
- 473ml Gold Class Wash
- glinka 25g
- 313ml Quik Detailer
- 313ml Ultimate Compound
- 180ml Gold Class Carnauba Wax
- 2 x Soft Foam Applicator Pad
- 2 x Supreme Shine Microfiber Towel
Warto w to zainwestować ?? Bo mam okazje kupić w dobrych pieniądzach
Ten wosk będzie dużo gorszy niż Colline 476 ??
Tym Campound zrobię ręcznie polerkę ?? Bo polerka obrotową się trochę boje


Quick detailer z tego zestawu jest trochę słaby i po prostu jest go mało. Kup sobie np. Meguiars Ultimate Quick Detailer lub Finish Kare 425 bo i jeden i drugi będzie idealny na woski syntetyczne typu Collinite 476. (wosk Gold Class Carnauba Wax to też wosk "hybrydowy" wiec na niego też te QD się nadadza lecz sam wosk nie będzie miał na pewno takiej trwałości jak Colli 476).

Przed glinkowaniem a po porządnym myciu (czymś mocniejszym niz tylko szampon z takiego zestawu) wypadało by użyć czegoś do centek asfaltu i smoły i oczywiście po tym etapie znów umyć auto szamponem (później po glince a przed ręczną polerką Ultimate Compound takze umyć). Zajrzyj do mnie do tematu...ja do smoły itp. polecam Reno Flash - jest mocny i łatwy w użyciu ale niestety trochę śmierdzi.

Do tego wszystkiego dorzuć jeszcze ze dwa zółte aplikatory, jeden większy tzw. "trikolor" bo ma twardszą strone i tylko on nadaje się do recznej pracy z Ultimate Compund oraz jesczcze dokup ze dwie dobre mikrofibry a także jakas fajną rękawice do mycia auta.

Na poczatek wystarczy :hyhy:

Saper1008 napisał(a):
Tym Campound zrobię ręcznie polerkę ?? Bo polerka obrotową się trochę boje


jak przygotujesz dobrze lakier wcześniej tzn. zdejmiesz smołę i wyglinkujesz to tym środkiem Meguiars Ultimate Compuond jesteś w stanie zdjąc sporo małych i kolistych rysek ale cudów się nie spodziewaj bo BMW ma bardzo twardy lakier. Nie będzie można zupełnie tego porównać do maszynowej korekty ale efekt na pewno jak na pierwszy (i nie tylko) przerośnie Twoje oczekiwania. Na pewno jest to męcząca robota.

Pozdrawiam

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 10:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 985
Lokalizacja: RZ
Moje BMW: e92 330d
Kod silnika: N57
!kuchar napisał(a):
bo BMW ma bardzo twardy lakier.

Wcale nie aż tak bardzo twardy, są twardsze a już na pewno bardziej skomplikowane w polerowaniu.

UC zetrze wierzchnią najbardziej utlenioną warstewkę lakieru i coś tam na pewno odświeży lakier chociaż na tak jasnym efekt będzie pewnie mało widoczny po samym uc.

_________________
moje e92 330d
moje byłe e46 320d FL

Thank you for flying with BMW airlines!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 10:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
To długa i kosztowna zabawa przede mną ;p Ten zestaw który napisałem Meguiars mogę mieć za 150 zł dlatego tak się zastanawiałem na nim :)
A do usuwania smoły i asfaltu ostatnio używałem zwykłego rozpuszczalnika i wszystko pięknie poschodziło :) Brat ma polerkę mechaniczną ale nie wiem czy sam sobie poradzę z tym bo nigdy tego nie robiłem jak myślisz ??

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 10:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
emstar napisał(a):
Wcale nie aż tak bardzo twardy, są twardsze a już na pewno bardziej skomplikowane w polerowaniu


Są twardsze ale raczej większość jest miększa.

emstar napisał(a):
UC zetrze wierzchnią najbardziej utlenioną warstewkę lakieru i coś tam na pewno odświeży lakier chociaż na tak jasnym efekt będzie pewnie mało widoczny po samym uc.

dokładnie zetrze utlenioną warstwe i odświeży ale efekt po pierwszym razie będzie widoczny nawet na jasnym lakierze.

Saper1008 napisał(a):
Brat ma polerkę mechaniczną ale nie wiem czy sam sobie poradzę z tym bo nigdy tego nie robiłem jak myślisz ??

ja pierwszym razem zrobił bym ręcznie a mechaniczną spróbował na czymś innym. Zresztą UC nie jest jakimś za specjalnym środkiem do pracy na maszynie...przynajmniej mi na maszynie średnio się z nim pracowało (być może właśnie z braku doświaczenia przy pracy maszyną)

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 11:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Super dzięki za wszelkie info jak skończę z autkiem to wstawię zdjęcia jak to wszystko poszło :P

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 11:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
deejeys napisał(a):
Jestem ciekaw o czym ty piszesz :rotfl:
O Tobie i Novaka 328Ci ;)
Nie mów mi tylko, że miałeś jakiekolwiek szanse :rotfl:
Reszta na PW lub live...
bo myślę, że nie ma sensu tego poruszać znowu na forum :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 13:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Nawet nie mam zamiaru tego komentować , twoja mania 328i zasłania Ci zbyt wiele szczegółów tamtej akcji, ja nie będę o tym pisac na forum. Dobrze wiesz gdzie to było i jak było.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 15:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 91
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E-46 Touring
Kod silnika: M47N
Przepiękna!

_________________
Obrazek

E-46 M-touring => Nowa M-kiera, gałka itd. str.4 - kliknij na zdjęcie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 16:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Hubson napisał(a):
deejeys napisał(a):
Jestem ciekaw o czym ty piszesz :rotfl:
O Tobie i Novaka 328Ci ;)
Nie mów mi tylko, że miałeś jakiekolwiek szanse :rotfl:
Reszta na PW lub live...
bo myślę, że nie ma sensu tego poruszać znowu na forum :D

Dobrze zrobione 320Cd objeżdża seryjną 328Ci, jeżeli 320Cd ma teoretycznie 200 koni i 450Nm to chciał nie chciał musi odejść bo niutony w dieslu robią swoje, wczoraj jeździła Ibiza 1.9 TDI chyba 700 NM :D z 320Cd można wykręcić taka rakietę że i 330 Ci łyknie. Po zmianie mapy 320Cd jeździ tak jak 325Ci na pewno nie gorzej mowa oczywiście o E46.

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 16:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
320d zeby objechało 330i musi być juz po grubych modach... 330cd po programie 250km jedzie rowno z 330i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 17:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Saper1008 napisał(a):
z 320Cd można wykręcić taka rakietę że i 330 Ci łyknie.
Z seryjnym wnętrzem etc?

Wg mnie nie za bardzo, i nie ma sensu się na tym polu spierać. Darka 123d+ , świeże auto , 2 turbiny, niska masa i z 330Ci nie pamiętam jak to było , ale szły bardzo podobnie. Ogólnie zdrowe 330Ci to jest konkretny pocisk, no nie oszukujmy się.



Sam z Raadmanem 330i w sprincie na 1/4 przegrałem o ~1,5 długości.


Bardzo szybkie m47 będzie niedługo na drogach ;) Jak tylko Radek skończy compacta.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 17:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
deejeys napisał(a):
Saper1008 napisał(a):
z 320Cd można wykręcić taka rakietę że i 330 Ci łyknie.
Z seryjnym wnętrzem etc?

Wg mnie nie za bardzo, i nie ma sensu się na tym polu spierać. Darka 123d+ , świeże auto , 2 turbiny, niska masa i z 330Ci nie pamiętam jak to było , ale szły bardzo podobnie. Ogólnie zdrowe 330Ci to jest konkretny pocisk, no nie oszukujmy się.



Sam z Raadmanem 330i w sprincie na 1/4 przegrałem o ~1,5 długości.


Bardzo szybkie m47 będzie niedługo na drogach ;) Jak tylko Radek skończy compacta.

Można wykręcić rakietę ale oczywiście turbo wtryski inercooler i inne bzdety które pewnie przerosły by cenę auta :)

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 17:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
deejeys napisał(a):
Nawet nie mam zamiaru tego komentować , twoja mania 328i zasłania Ci zbyt wiele szczegółów tamtej akcji, ja nie będę o tym pisac na forum. Dobrze wiesz gdzie to było i jak było.
Wiem, "staliśmy w miejscu" jak Novak odjeżdżał na Włókniarzy ;) ale wtedy wiał wiatr z północnego-zachodu i biomet był niekorzystny więc jesteś usprawiedliwiony ;)
Ale o tym pogadamy przy okazji jakiegoś grilla, a i pewnie okazja do zweryfikowania będzie ;)
I nie ja mam manie 328i a Ty 320d +++++++++ :zdziwko:
Saper1008 napisał(a):
Dobrze zrobione 320Cd objeżdża seryjną 328Ci, jeżeli 320Cd ma teoretycznie 200 koni i 450Nm to chciał nie chciał musi odejść bo niutony w dieslu robią swoje,
Czemu porównujesz zmodzonego diesla do seryjnej benzyny? Weź sobie 330Cd po modach i 330Ci po modach (pomijam kwestie finansowe)
Nawet niuton wielki nie pomoże :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 17:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Saper1008, kwestia taka, ze żeby założyć jakies rozsądne turbo trzeba by szukać czegoś z pomiędzy gt1749v a tym z 330d 204hp. To pierwsze jest za małe to drugie za duże (wg mnie). Wtryski to pikus, IC tez. Na montaż mam już pewien patent, który zapewne pozwoliłby założyć coś większego bez przenoszenia kompresora klimy. Dobrze, że mi się przypomniało muszę do jnx napisać :D

Hubson, Żałosne. G*** wiesz. Ogólnie szkoda mi wycierac klawiszy na klawiaturze, na dyskusje na takim poziomie.

Obrazek


Koniec OT, chyba ze chce ktoś pogadać o 320d i modach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 18:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
deejeys powiedz mi jeszcze taką rzecz, co wstawiłeś zamiast pierwszego katalizatora u siebie, chodzi mi o ten zaraz za turbiną, bo środkowy wywalilem i chciałbym ten pierwszy wyrzucić może kilka NM wpadnie :oczami:

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 18:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 859
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=95071&start=0
Panowie, to jak już tak dajecie o tym kręceniu diesla to może jakieś szczegóły bo bym se traktor podkręcił, sąsiada bym robił w polu, bo się chwali że ZETOR ZETOR bla bla bla....

Fajne e46...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 18:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Saper1008, prosta rurka, zamiast drugiego tłumik awg, masz u mnie na pierwszej str w galerii. Muszę tam ogarnąć ogólnie te opisy, bo dużo ludzi na PW sie dopytuje o moje mody, będzie łatwiej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 19:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
MaTiMa napisał(a):

Cytuj:
330Cd po mocnym programie w trasie z 330Ci i z 540 robi wiatrak

mowa oczywiście o polifcie, który w serii ma 204KM więc po programie ok. 270KM. Może nie wiatrak, ale objedzie.

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: Taki dobry towar palicie czy spaliny dizli po prostu mają halucynogenne właściwości? :rotfl:
Co to za różnica "w trasie" czy gdziekolwiek indziej? Pamiętajcie, że i benzyny wolnossące można modyfikować :hyhy:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E46320Cd Przygotowania do Night Power str 16.
PostNapisane: 28 maja 2012, 20:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Adam_94 napisał(a):
MaTiMa napisał(a):

Cytuj:
330Cd po mocnym programie w trasie z 330Ci i z 540 robi wiatrak

mowa oczywiście o polifcie, który w serii ma 204KM więc po programie ok. 270KM. Może nie wiatrak, ale objedzie.

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: Taki dobry towar palicie czy spaliny dizli po prostu mają halucynogenne właściwości? :rotfl:
Co to za różnica "w trasie" czy gdziekolwiek indziej? Pamiętajcie, że i benzyny wolnossące można modyfikować :hyhy:

Oczywiście, że można ale w dieslu zmieniasz mapę, koszt 1200 zł i auto zyskuje bardzo dużo mocy a żeby w wolnossącym silniku dołożyć tyle HP trzeba by wywalić kilka ładnych tysi na doloty, wydechy i na pewno nie zyskało by się tego co po zmianie mapy w dieslu :) No chyba, że dołożysz sobie Kompresor lub Turbo :) Jest jeszcze jedna zaleta Diesli :D Leciałem w trasie wczoraj cały czas 180-230 praktycznie cały czas but w podłodze ze mną 528 E39, Audi 200 2,2 Turbo, E30 2,5 moja bmka spaliła średnio przy tych prędkościach około 10l a każdemu z wyżej wymienionych od 20 w górę :D

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 588 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 30  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL