BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 04:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 511 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i nerki str 16 porównanie do serii str 18
PostNapisane: 6 stycznia 2013, 14:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
A tak 7er siedzi względem serii ;)

Wydawało mi się, że nie ma dużej różnicy ale stawiając auto przy seryjnym e38 widać jak usiadło.


Obrazek

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i nerki str 18 porównanie do serii str 19
PostNapisane: 6 stycznia 2013, 15:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 433
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e39 530dA
Kod silnika: M57
Garaż: Jest:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151632

byłe e46 Touring:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=118988

byłe e91:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135344
no roznice widac od razu... wiem jak robilem porównanie zawiasu Cinka i mojej serii w turasach to ja pier**** musze przytulic jakies springi na wiosne... :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i nerki str 18 porównanie do serii str 19
PostNapisane: 6 stycznia 2013, 15:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Ja mam na przód od e46 ale zwykłe jakieś M-techniki od mojej starszej i na tylną oś nazwy nie pamiętam ale moja e46 usiadła na nich niczym na gwincie. Sprawdz sobie w galerii jak byś chciał to daj znać ;)

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i nerki str 18 porównanie do serii str 19
PostNapisane: 6 stycznia 2013, 18:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
z czarną nerką to przy tej serii Twoja wyszła jak niezły squrwol :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i nerki str 18 porównanie do serii str 19
PostNapisane: 6 stycznia 2013, 18:37 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
bandzior się z niej zrobił :super: :hurra:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i nerki str 18 porównanie do serii str 19
PostNapisane: 6 stycznia 2013, 19:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Elliot napisał(a):
bandzior się z niej zrobił :super: :hurra:



Chycu napisał(a):
z czarną nerką to przy tej serii Twoja wyszła jak niezły squrwol :D



Dzięki Panowie :piwo:

Dzisiaj kolegę z błocka wyciągałem bo mu sie zachciało po jakiś krzakach jeździć :wstyd:
Ogólnie jest 7er też bardzo ładne i zadbane. Prosto od Wuja Helmuta z D.

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i nerki str 18 porównanie do serii str 19
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 12:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Panowie może ktoś mi coś podpowiedzieć?

Moja coś ciężko odpala ostatnio a INP pokazuje, że coś nie halo z 4 cylindrem.
Najgorzej wartości się rozdupczają po przejściu na LPG.

http://upmyphoto.com/image/88034/4cf2821

Na początek najchętniej podmienił bym z innego auta cewkę i świecę pytanie tylko który to 4 cylinder.

Check też 2 razy mi zamrugał ale później zgasł.


Prosze o wskazanie który to będzie 4 garnek

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i str 19 mały problem ;/
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 13:17 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
czwarty jest przy podszybiu od strony pasażera. cewkę oczywiście odmień, ale m62 monitoruje zapłony i w razie czego wywala misfire na danym garnku. skup się bardziej na wtryskiwaczu pewnie leje.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i str 19 mały problem ;/
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 13:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
mroova81 napisał(a):
czwarty jest przy podszybiu od strony pasażera. cewkę oczywiście odmień, ale m62 monitoruje zapłony i w razie czego wywala misfire na danym garnku. skup się bardziej na wtryskiwaczu pewnie leje.



A kolega Zapix007 napisał mi odwrotnie:
"stojac z przodu auta od lewej strony(pasazera) liczysz zaczynajac od podszybia 1,2,3,4(to ten przy wlewie oleju)"


Na pb też trochę nie równo chodzi a największy problem jest ostatnio z odpalaniem.

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i str 19 mały problem ;/
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 13:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 250
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E38
Kod silnika: M62B44
mani210, moj blad mroova dobrze napisal ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i str 19 mały problem ;/
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 14:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Aha ok.

Teraz sie zastanawiam co zrobić.

Np kupić jedną nową świece jak pojawi się poprawa to wymienić wszystkie 8 sztuk.

Cewek najlepiej było by mi podmienić z innego auta.

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i str 19 mały problem ;/
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 14:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Zamien cewke i swiece z innym cylindrem, a potem odczytaj błedy i live data, jak sie zmienią odczyty na inny cylinder, to znaczy ze tylko świeca albo cewka.
U mnie kiedys podobnie niestety wywalało jak urwał mi się kabelek od zasilania wtrysku. Na ten moment mam unieruchomiony samochod z podobnymi objawami, ale tym razem w wiązce padł kabelek od zasilania zapłonu.

Wtrysk bym odpuscil, skoro zle chodzi na PB i LPG

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i str 19 mały problem ;/
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 14:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Podlece po świeczkę jedną to nie majątek a nie chce mi się latać do sklepu.
Ogólnie na PB jest lepiej ale też nie tak jak powinno być. Odłączyłem aku aby sprawdzić czy czasem znowu gaz mi map nie zj...

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i str 19 mały problem ;/
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 15:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 25
Posty: 666
Lokalizacja: Poland
mani210, zrób tak jak mowi Tomek, siwece nie majatek,fakt, ale jesli to wina cewki to i tak musisz cewke podmienic zeby sprawdzic.

Podmień cewke np 4 z 3 cylindrem i odczytaj dane, jesli bedzie błąd na 3 to ewidentnie uszkodzona cewka.

Sprawdzales błedy silnika przez INPE? nie wywala błedu sondy? daj znac bo mam inne podejrzenia :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i str 19 mały problem ;/
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 15:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Była sonda ale po skasowaniu nie wróciła czy przez sonde może też tak źle odpalać ? :kwasny:

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i str 19 mały problem ;/
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 16:08 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 25
Posty: 666
Lokalizacja: Poland
mani210 napisał(a):
Była sonda ale po skasowaniu nie wróciła czy przez sonde może też tak źle odpalać ?


Moze nie przez sonde ale... jak padnie Tobie odma to auto pracuje nierowno, jakby nie palilo na wszystkie cylindy i wyskakuja takie same parametry jak z Twojego zrzutu. Dodatkowo wywala bledy sond własnie, stad to pytanie.

Ale ja bym zacząl od tych cewek...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i str 19 mały problem ;/
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 17:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Jeśli będzie problem z zapłonem tzn brak iskry a live data które pokazywałeś na to wskazują, to może siać różne dziwne błędy które nie koniecznie będą przyczyną, a skutkiem tego, że nie ma tego zapłonu. Podmień świece, fajki i cewki z innym cylindrem jak pisalem wczesniej. Jeśli przejdzie na inny cylinder, wiadomo już co nie tak, jeśli nie przejdzie to obstawiam ukręcony kabel w wiązce, co ostatnio coraz wiecej ludzi przerabia i widać to na rynku używanych wiązek - jest ich brak. Sam chyba kupię nową wiązkę z ASO bo co używke znalazłem to w gorszym stanie niż moja z przerwanym kablem od 8 cylindra :D

A tak z ciekawosci, pociągnij troche kable od wiązki, żeby sie nie okazało że jak nimi poruszasz to zacznie na chwile normalnie chodzic ;)


Druga sprawa to może być też być przerwany kabel w wiązce od zasilania wtrysku. Wtryskiwacze gazowe są wpięte też w tą wiązkę, jeśli wtryskiwacz benzyny nie bedzie mial zasilania, to nie będzie go też miał wtryskiwacz gazowy. Może gdzies w miejscu gdzie wpinał się instalator lpg, coś uwaliło się z przewodami

i-dave napisał(a):
jak padnie Tobie odma to auto pracuje nierowno, jakby nie palilo na wszystkie cylindy i wyskakuja takie same parametry jak z Twojego zrzutu


Wystarczy wyciągnąć bagnet i patrzeć czy ciągnie powietrze i czy nie wyje, albo zajrzeć do kolektora ssącego czy czasem nie ma tony oleju. PS W m62 wymiana odmy co 3 wymiany oleju :) Ale wystarczy tylko membrane przekrecic z nowej odmy - nie trzeba wykrecac wtedy calej odmy. W aso ok 160pln

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i str 19 mały problem ;/
PostNapisane: 14 stycznia 2013, 22:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Do odmy nie dotarłem i nie sprawdzałem jutro to zrobię.

Na szybko wymieniłem komplet świeczek stare były w fatalnym stanie juz.

Fajki tylko dwie bo więcej nie mieli na sklepie i mieli nieco inne bo nowszy model boscha a ja mam jeszcze jakieś inne.

Problem niestety nie ustąpił :/

Będę musiał sprawdzić jeszcze raz te cewki falowanie w sumie ustało zastanawiam się też bardzo poważnie nad paliwem czy aby dostaje dobrą dawkę itd.

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i str 19 mały problem ;/
PostNapisane: 15 stycznia 2013, 08:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Rano na domiar złego wysrał się aku;/

Problem nadal występuje po wymianie świeczek i zrobieniu 20km jest delikatna poprawa ale odpala lipnie i telepie silnikiem na wolnych lecz nieco mniej i problem teraz występuje tylko na lpg po przełączeniu na pb i 1min jak wypali całość chodzi równo. Postaram sie dzisiaj sprawdzić odme i resztę fajek niby najlepiej spryskać je zraszaczem i patrzeć czy gdzieś iskra nie przeskakuje.

Wczoraj sprawdziłem ciśnienie na wszystkich cylindrach i jest ok. Bałem się czy zawór się nie wypalił ale trzyma ładnie na wszystkich.
Fajki spsikane zraszaczem nic nie przeskakuje każda sprawdzona z osobna każda daje iskrę.


Wczoraj zrobiłem po wszystkim ok 20 km raz tylko pod kinem lipnie odpaliła.

Wracając do domu wyłączyłem gazowszanke 1km od domu rano odpaliła na strzała.

Sam nie wiem co może być w pt może ponownie pod kompa podepnę. Nie do końca wiem jak sprawdzić czujnik położenia wału i sondy.

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mani210-->e38 735i str 19 mały problem ;/
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 13:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 25
Posty: 666
Lokalizacja: Poland
hmmm..

czyli tak:

v1. jedziesz do domu na gazie i gasisz auto, na drugi dzien auto nie moze odpalic ( bylo gaszone na gazie)

v2. jedziesz do domu ale 1km przed domem przelaczasz na benzynke, na drugi dzien odpala od strzala ( auto gaszone na benzynie)

Tak by to wyglądało? tylko teraz jaka moze byc tego przyczyna?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 511 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL