BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 30 grudnia 2011, 00:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 450
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Witam wszystkich forumowiczów po świątecznej przerwie. :) Zebrałem się nareszcie i zrobiłem mały serwis,czyli:
-płukanie silnika, Liqui Moly
-wymiana oleju ze wszystkimi filtrami, Mobil 1 5W-50
-wymiana uszczelki pokrywy zaworowej
-oczywiście skasowanie inspekcji olejowe :P
Moje spostrzeżenia po zmianie oleju jak na razie są pozytywne. Kontrolka ciśnienia gaśnie natychmiast,a nie jak to miało miejsce wcześniej po 3 s., "góra" silnika także ucichła po odpaleniu zimnego silnika. Co do poboru zobaczymy co dalej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 30 grudnia 2011, 09:09 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
siergiej201988, bardzo mnie to cieszy :hurra: Zrób parę nowych fotek bo dawno ogóra nie widziałem :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 13 stycznia 2012, 11:11 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
I jak odczucia po zmianie oleju ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 14 stycznia 2012, 22:30 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2287
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
I jak ze stanem oleju- wszystko w normie?
E39 ładne :ok: Plus za brak listew chromowych i silniczek :super: Miałem taki sam w poprzedniej E46, ale od wymiany do wymiany oleju nie brał wcale. Sprawdź czy nie cieknie gdzieś, a jeśli tak to zazwyczaj cieknie pod uszczelką podstawy filtra oleju.
Życzę przede wszystkim bezawaryjności!

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 15 stycznia 2012, 21:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 450
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Właśnie zrobiłem mała trasę 1300 km. Jutro zerknę do stanu, bo teraz padam z nóg. :01: A co do samej buni, to jest stworzona do długich tras.
Kamil_ Na szybkiego w trasie zrobiłem 3 zdjęcia. :) Wizualnie nic się nie zmienia i się nie zmieni. Zostanie ori w całości. Mi tak pasuje. :]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tak więc dzisiaj sprawdziłem olej. Przed wyjazdem 3/4 stanu, po trasie 1300 km 2 mm nad minimum,czyli litr jak nie ponad litr. Nie ma już wycieków. Wszystkie opanowane, odpowietrznik skrzyni korbowej w pełni sprawny. Pozostaje dolewanie i jeżdżenie jak do tej pory. Ogólnie po płukaniu silnika i wymianie oleju wszystko się polepszyło oprócz zużycia oleju. Wydaje mi się,że nawet więcej niż wcześniej. :wsciekly: Trudno się mówi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 17 lutego 2012, 09:38 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 11
Lokalizacja: Łuków/Warszawa
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
ładna Piateczka :) tylko ten olej ;/ trzeba bedzie remont silnika robić bo tyle oleju to w końcu nie wyrobisz z dolewaniem :P

_________________
Galeria mojego E34 kombi viewtopic.php?f=6&t=105363&p=1346828#p1346828

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 17 lutego 2012, 09:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Lipa trochę, fajna piąteczka a ten mankament ją trochę deklasuje :(

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 17 lutego 2012, 11:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 259
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47DO1
Spokojnie, od tego się nie umiera, pewnie uszczelniacze zaworowe do wymiany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 17 lutego 2012, 12:18 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
a pusci ci dymek na niebiesko jak jej przygazujesz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 17 lutego 2012, 22:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
A jaki masz przebieg tak wogóle ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 17 lutego 2012, 22:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 11172
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
kupiec_fkl napisał(a):
A jaki masz przebieg tak wogóle ?


A kto to wie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 20 lutego 2012, 00:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 450
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Ten przebieg..... :P Nikt tego nie wie. Na liczniku 260tysięcy,ale podejrzewam,że 200 zdjęte. Jeździ się autem a nie przebiegiem. ;) Marna ta moja galeria,bo człowiek nie ma czasu na nic. Praca i praca. Ale coś może wrzucę na dniach. Miałem zmieniać na e38,ale jak na razie zostaje e39 i w tą trzeba inwestować. bazej171, olej to nie problem. :] Możemy się spotkać na dniach, bo widzę,że jak rzut beretem. :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 23 lutego 2012, 19:18 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
tak teraz sobie pomyslalem :looka: skoro pobiera litr na 1000km to na 10 000 km wynosi 10 l :szok:
Wydaje mi sie ze raczej przesadzasz.Jezeli by ci az tyle brala to z tylu by kopcila na niebiesko ale ogolnie auto suuper :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 24 lutego 2012, 14:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Rzeczywiście na logike powinna kopcić, mojej dziewczyny Honda bierze mniej niż twoja BMW, mianowicie 2 litry na 10 000 km. Powyżej 4 tys. obrotów kopci i oczywiście czuć spalony olej jak się stanie z tyłu. Pozatym jedna ze świec jest uwalona w oleju, zauważyłem jak je wymieniałem.

Niestety nie wiem jakie są objawy w BMW bo moja przez 6 tys. km nie wzieła ani grama, przynajmniej tak mi sie zdaje bo ciągle jest 3/4 stanu, a nic nie dolewałem.

Jeszcze dodam że mój kolega miał E34 M20B20 i też nie kopciła, a potrafiła podczas trasy 300 km pożreć litr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 24 lutego 2012, 17:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 450
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Miałem kiedyś Forda Scorpio i brał 1 litr na tydzień czyli na 500 km. Wtedy kopcił i to mocno. Wszystko zależy od auta. Ogólnie dzisiaj problem został usunięty. Uszkodzony był przewód "odmy".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 24 lutego 2012, 17:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
siergiej201988 napisał(a):
Uszkodzony był przewód "odmy".
znaczy że wywaloło olej na zewnątrz ??

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 25 lutego 2012, 09:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 450
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
DanyU napisał(a):
siergiej201988 napisał(a):
Uszkodzony był przewód "odmy".
znaczy że wywaloło olej na zewnątrz ??

Nie mam kanału,więc i dokładnie obejrzeć nie miałem jak. Wywalało na zewnątrz. Rozdarty przewód między rurką bagnetu a odmą (czyli najniższy punkt odmy). Olej zostawał na wyciszeniu osłony dolnej silnika i skrzyni. Nie dymiła ani pod samochodem nie było wycieków.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 25 lutego 2012, 11:19 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
Ja przy mojej chce przeczyscic odme ale nie wiem czy to jest sens czy lepiej kupic nowa.Tyle ze mam problem z zakupem bo w okilcy nikt takiego czegos nie sprzedaje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 16 kwietnia 2012, 20:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 450
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Nie wrzucałem dawno aktualizacji,bo nie było o czym,ale w ostatnim czasie parę rzeczy się nazbierało. Od miesiąca pojawił się nieprzyjemny stukot w silniku,ale jak to mówią "szewc w dziurawych butach chodzi", więc nie było kiedy się przybrać. Wymieniłem obydwie rolki napinające osprzętu na oryginały,lecz nic to nie pomogło,mimo że stare było uszkodzone. Dzisiaj po zdjęciu misy olejowej znalazłem w niej niespodziankę. :kwasny:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ja tego sworznia łożyskującego nie wykręciłem. W takim stanie znalazłem go w misie olejowej.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 25&lang=pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: siergiej201988 -->> e39 523i, zielonka.
PostNapisane: 16 kwietnia 2012, 20:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Nieciekawie... :kwasny:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL