BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 00:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/Co z Felgami/GLEBA s2
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 20:09 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Do skor ja uzywam albo preparatow gliptone , albo lederzentrum. Gliptone ladniej pachnie , a czyszcza podobnie.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/Co z Felgami/GLEBA s2
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 68
Moje BMW: E65
Kod silnika: N62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 48&start=0
No jestem na etapie gdzie to ja odgrywam rolę mikołaja więc darujmy sobie :]
Kiedy będę miał trochę wolnego czasu zabiorę się za czyszczenie skór,ale pogoda nie nastraja do tego ;/ Czekam nadal na pomoc w kwestii felg i zawieszenia,nikt nie ma pomysłu ?
Dodatkowo nie wiem,czy nie zrobić czegoś z listwami i nerką .... Chrom trochę mi nie pasuje tutaj,czy iść w SHADOW ? Do tego przydał by się zestaw pomarańczek na przód,boki i tył.... i biała felga,gleba i gites by było.... Co myślicie ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/Co z Felgami/GLEBA s2
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 22:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1263
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E90 320d +
Kod silnika: N47
Garaż: Jest :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 79&start=0
Było :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=42401&start=0
Do skóry kup sobię zestaw Colourlock tylko w wersji strong jeżeli masz brudne siedzenia ;) coś takiego :
http://www.pielegnowacauto.pl/kosmetyka ... cerki.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/Co z Felgami/GLEBA s2
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 22:13 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 68
Moje BMW: E65
Kod silnika: N62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 48&start=0
Własnie przeglądałem internet i natknąłem się na produkt tej firmy i myślę o nim, jednak na razie spróbuje wyczyścić skóry jeszcze raz za pomocą szczotki z miękkiego naturalnego włosia,jak to nie pomoże to zakupie zestaw podany przez Ciebie , dzięki ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/Co z Felgami/GLEBA s2
PostNapisane: 29 stycznia 2013, 15:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 127
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e46 318i
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=125005
bardzo ładne coupe, silniczek 328 ! a te fotele to dupe urywają ! :super: :super:

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=125005


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/Hamownia S3
PostNapisane: 3 września 2013, 07:58 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 68
Moje BMW: E65
Kod silnika: N62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 48&start=0
Przyznam że trochę minęło od ostatniego posta a u mnie zmiany marne :D Ale nie o to chodzi ,zeby ciągle modzić kiedy chce się utrzymać Mityczne 328 W oryginale ;P
Na początek wiosną zostały odrestaurowane felgi Wzór Alpina (koszt 380 zł) ( jak się okazało tylko wzór ale produkcji Niemieckiej więc mam nadzieje że dobrej jakości ) Oraz białe kierunki zastąpiłem pomarańczkami ( tylko z przodu i boku,na tył ciągle szukam -- Koszt zmiany 100 zł za komplet na przód i boki )
Oto Foteczki
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Poza tym autko dostało nowusieńką Chłodnicę wody firmy Nissens ( 300 zł) wraz z zalaniem świeżym płynem marki Shell (80 zł) oraz wymieniony został płyn hamulcowy na DOT 5.1 Bosch ( 130 zł) i sprawdzone wszystkie elementy gumowe zawieszenia oraz elementy takie jak podpora wału i osadzenie dyfra.
Kolejną rzeczą jaką zrobiłem to wyprawa na zakodowanie kilku nowych opcji (jak między innymi DRL czy mrugnięcie kierunkami przy zamykaniu ) do Wrocławia do usera M-ka na ulicy Kolbuszewskiej . BMW zostało podpięte pod interfejs diagnostyczny i ku mojej uciesze we wszystkich modułach mogących przetrzymywać przebieg znajdowała się liczba odbiegająca o 40km licznikowych - uświadomiłem sobie że albo miałem farta i trafiłem z oryginalnym przebiegiem albo ktoś bardzo dokładnie zmienił przebieg - o ile to możliwe . Poza tym wyposażenie zgadzało się z danymi z kompa, błędów oprócz błędu zamka centralnego lewych drzwi nie ma ( muszę kiedyś to rozkopać ). Ale ale, chciałem zakodować DRL - niestety moduł świateł jak się okazało odmówił współpracy - padła decyzja o szukaniu zastępcy . W zamian tego Filip zakodował mi mrygnięcie kierunkami przy zamykaniu i otwieraniu centralnego zamka oraz pamięć foteli pod kluczyk (mogę sobie i Żonie zaprogramować ustawienie siedzeń pod dany kluczyk,po otwarciu auta przez nią lub mnie kiedy wchodzimy do auta fotel ustawia się pod odpowiedni kluczyk ) . Dodam że przez niewspółpracujące DRL-e cała operacja trwała z 2,5 godziny, aku mi padł, zmarzliśmy przy tym jak mało kto ale poznałem dobrego speca od spraw komputerowych jeśli chodzi o BMW - Filip zna się na tym jak mało kto,polecam jego usługi :cool2:

W Lipcu BMW zaliczyło przegląd z wynikiem pozytywnym oraz co mnie zaskoczyło pozytywnie - spaliny,hamulce,zawieszenie w nienagannym stanie ;) Tester bardzo pochlebnie wypowiadał się o autku,że dobrze utrzymane i takie tam - Żonka się smiała że w tym momencie moje ego urosło do rozmiarów samej stacji diagnostycznej ,bo przyznam ze miałem na twarzy .... BANAN ;) Koszt tej zabawy To ..... :mrgreen: Stóweczka :D

Po tych operacjach uszczelniłem bagażnik to zn połączenie w miejscu mocowania tylnych lamp bo woda wpierniczała mi się do bagażnika a następnie był zastój ponieważ nic z BMW się nie działo,lałem spokojnie waszkę i szukałem modułu świateł - nawet nie wiecie jak trudno jest dostać coś z opcją Xenon , ledwo kilka sztuk na allegro. Ale w końcu za 150 zł dotarł do mnie moduł . Umówiłem się z Filipem na kolejne kodowanie oraz jak dowiedziałem się od niego że posiada Hamownie kołową także zapisałem się na to ;) Oto co wyszło na wykresach
Obrazek
Pewnie liczyliście że Moje mityczne M52TUB28 będzie oscylowało około 195 KM - spokojnie ,ja także ;p Ale nie wiadomo czemu Hamownia pokazała taki a nie inny wynik - z racji że do końca nie jestem przekonany do hamowni kołowych za jakiś czas wybiorę się na stacjonarną zweryfikować te dane . Po niemałej gonitwie na autostradzie :twisted: bo podchodziłem do pomiaru 3 razy ( a jeszcze nie jechałem do odcięcia obrotów na 3 biegu :norty: ) co było dla mnie dużą przyjemnością , wróciliśmy na spokojną Kolbuszewską w celu zmiany modułu świateł ( tak robiłem to pod domem czekając na Filipa z Kompem ) oraz zaprogramowaniu DRL i mojego VIN-u w sam moduł - troszkę się opierał ale filip poradził sobie z tym i na twarzy zawitał BANAN :cool2: DRL fajna rzecz powiem WAM ;) Dodatkowo skusiłem się na markery w przednich kierunkach :8) Fajnie to wygląda pod wieczór ( zdjątka niebawem - jakoś nie miałem natchnienia tego zrobić wcześniej ).

Następnie przyszła kolej na serwis klimatyzacji, jak się niestety okazało sprężarka rozszczelniła się i musiałem szukać nowej - i znalazłem za 70 zł z wysyłką używkę z gwarancją rozruchową 14 dni , do się przydało ponieważ jest także nieszczelna ,po sprawdzeniu przecieka korek który jest widoczny od dołu autka - dziś albo jutro jadę na uszczelnienie tego a jak się nie da to sprzedający zwróci mi kasę . Koszt przełożenia sprężarki,napełnienia gazem wyniósł 250 zł. Kosztów sprawdzania szczelności nie liczę bo ich nie było :D Darmowa usługa . Tak więc trzymajcie za mnie i sprężarkę kciuki ;p
Reasumując na BMW od wiosny wydałem 1710 zł + koszty paliwa których nie liczę
PS: aktualne zdjątka niebawem ;)
Do zrobienia zostały małe ogniska rudej rozsiane na tylnych błotnikach,tylnej klapie oraz w rogu drzwi kierowcy od strony błotnika ( w sumie to próg)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/HAMOWNIA S3
PostNapisane: 3 września 2013, 11:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 190
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: 330 Cabrio
Kod silnika: M54 B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127183
Ładny topas, dobrze jej na tej feldze tylko delikatnie szerzej i niżej by się przydało.
Kierunki z przodu pomarańczowe z tylu białe zdecyduj się! Białe by tu pasowały.
Co do tego typu hamowni to zawsze zaniża, szkoda tylko kasy.
Dobrze działasz przy swojej lalce, podoba mi się to ;)

_________________
Obrazek
Jeśli twoje dziecko kręci gwintem, to wiedz że coś się dzieje....;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/HAMOWNIA S3
PostNapisane: 3 września 2013, 14:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
fakt przodek troche w dol :mad:
a hamownia do poprawy ;)

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/HAMOWNIA S3
PostNapisane: 3 września 2013, 14:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 68
Moje BMW: E65
Kod silnika: N62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 48&start=0
Przód i tyłeczek pójdą w dół prawdopodobnie na zestawie Eibacha , a dystanse dopiero potem żeby nie rolować nadkoli ;p Jakie dystanse proponujecie do Felg o ET 40 , z tyłu opona 235/40/18 na feldze 8 Cali a z przodu 225/40/18 na tej samej feldze.

Dzięki za opinie :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/HAMOWNIA S3
PostNapisane: 3 września 2013, 19:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
ehh jakby to było m52b28 to nie było by zaskoczenia na hamowni ! :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/HAMOWNIA S3
PostNapisane: 3 września 2013, 20:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
wykres na gorze strasznie pofalowany. Albo hamownia przeklamuje albo cos jest nie tak.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/HAMOWNIA S3
PostNapisane: 3 września 2013, 20:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
straszna fala na końcu :dobani:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/HAMOWNIA S3
PostNapisane: 4 września 2013, 11:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 68
Moje BMW: E65
Kod silnika: N62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 48&start=0
Dla tego prędzej czy później wybiorę się na hamownie stacjonarną żeby jakoś porównać obydwa sposoby mierzenia mocy. Może ktoś mi polecić dobrą hamownie we Wrocławiu za przyzwoitą cenę ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/HAMOWNIA S3
PostNapisane: 4 września 2013, 20:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
pojedz do ecu project

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/HAMOWNIA S3
PostNapisane: 4 września 2013, 23:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 138
Moje BMW: E46 330D
Kod silnika: M57TU
Jetronik -mają obciążeniową mahę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/HAMOWNIA S3
PostNapisane: 7 stycznia 2014, 17:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 68
Moje BMW: E65
Kod silnika: N62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 48&start=0
Witajcie , dawno nie pisałem nic bo w sumie z autem nic niepokojącego się nie działo - Tylko lanie paliwa i radość z jazdy ;)

09.09.2013 Zostały wymienione tuleje stabilizatorów przód i tył na Poliuretanowe o twardości żółtej(90 Sah ?) 125 zł i nic więcej , spokojna jazda ;)
30.09.2013 Został wymieniony filtr paliwa z Ori BMW na zamiennik MaNN - 107 zł (jak filtr wygląda każdy wie ;p)

W końcu pewnego dnia (01.10.2013) poczułem podczas przyśpieszania dziwne szarpnięcie - jakby wypadł zapłon , ale poza tym wszystko wróciło do normy . Jeździłem sobie dalej ale problem zaczął się coraz częściej pojawiać , aż do tego stopnia że włączał się błąd EML razem z kontrolką ASC. Motor szarpał i tracił moc w skutek przejścia w tryb awaryjny . Rozpocząłem poszukiwania problemu od założenia tematu na forum . Odpowiedzi było kilka , od cewek poprzez świece, czujnik położenia wału , przepustnicę oraz przepływomierz .
Pewnego pięknego ( ale z opadami) dnia zabrałem się za sprawdzenie świec - jak się okazało były deczko za luźne oraz lekko zalane olejem z oczywistej przyczyny M52TUB28 - walnięta uszczelka pokrywy zaworów. Po konsultacji z BMWCentrum zakupiłem od nich następujące części:
Komplet uszczelek pokrywy zaworów oryginał - 166,00 zł
Przewód powrotny oryginał - 171,00 zł (lecz jak się okazało ten przewód to leżak magazynowy wyrwałem go za 90 zł)
Poniżej mała fotorelacja z operacji zmiany uszczelki, z dużym zdziwkiem z mojej strony - zdejmując pokrywę zaworów znalazłem na niej od środka masę nagaru takiego brązowego/czarnego . Dodatkowo widać że Vanos jest dziwnie brudny. Postanowiłem wyczyścić dokładnie pokrywę zaworów - najpierw zalałem ją środkiem do mycia armatury łazienkowej - Antikal ( fajnie zjada kamień i osady - jednak ten na pokrywie tylko połaskotał ) ale myjka wysokociśnieniowa dokończyła dzieła i oto moim oczom ukazała się schludna i czysta pokrywa (na zdjęciu już z założoną uszczelką)ObrazekObrazek
Na tym zdjęciu natomiast widać jak ładnie Castrol pomalował silnik oraz Vanosy ObrazekObrazek
Nie spuszczałem się nad dokładnym wyczyszczeniem silnika z nagaru,wole to zrobić dokładnie podczas wymiany oleju , papierem nasączonym w zmywaczu do przepustnic wyczyściłem wszystkie rejony gdzie uszczelka dolega i przystąpiłem do montażu pokrywy wraz z całym osprzętem (Cewki,kable,zaślepki itp). Śruby od pokrywy dokręciłem zgodnie z instrukcją - do oporu.Obrazek
Po kolei - idąc od najważniejszych rzeczy zabrałem się za wyczyszczenie przepustnicy jednak podczas zdejmowania węży dolotu musiałem się poddać przy kolanku idącym wprost do przepustnicy - nie chciałem niczego pourywać ani zgubić więc z daleka przez lekko podgięty przewód spryskałem ją preparatem do czyszczenia, odczekałem chwilkę i znów preparat + pędzelek do zebrania resztek nagaru. Nie było go dużo więc cała operacja przebiegła sprawnie i bezboleśnie. Dla efektu Finishing Touch zawołałem żonkę ( ma mniejsze i sprawniejsze ręce :roll: ) aby dokładnie wypolerowała przepustnicę ręcznikiem papierowym. Po tym wsio poskładałem i zabrałem się za ostatnią rzecz a mianowicie Przewód powrotny. 2 minuty i był juz na miejscu(to ten z naklejką BMW)Obrazek
Szczęśliwy zabrałem się za resztę osłon i po kilku chwilach komora silnika wyglądała jak wprost z fabryki w BAWARII . Po takiej operacji dałem sobie kilka dni na testy, czy operacja czyszczenia przepustnicy oraz wymiana przewodu powrotnego pomogła na "Czkawkę" silnikową . Szły już święta więc jazdy miało trochę być . Około 50 km było idealnych - zero szarpania podczas jazdy czy ruszania,zero drgawek. Silnik wydaje się po czyszczeniu przepustnicy jeszcze czulej reagować na gaz. Jednak po 50 km sielanka się skończyła - wszędobylskie czkawki i prychania wróciły łącznie z błędami EML. Po świętach przeczyściłem przepływomierz alkoholem izopropylenowym . Raczej nie pomogło (raczej bo czkawka raz była a raz nie ).
Nadszedł czas na wizytę u diagnosty :wink: . Ale jakoś tak wyszło że drogą internetową nabyłem Interfejs diagnostyczny z INPĄ. Trochę walki i po 4 godzinach udało mi się zainstalować i skonfigurować laptopa do pracy ze złączem diagnostycznym pod maską. I po analizie błędów i skasowaniu ich uwagę przykuł jeden , upierdliwie powracający Obrazek . Po dłuższym szukaniu na forach stwierdziłem że te czkawki i prychania musi powodować przepływomierz . Obdzwoniłem Mini-Mot ,sieć sklepów GORDON i wszędzie zamienniki kształtowały się w granicach 320-380 zł za firmę MAGNET MARELLI (Włoska ale uznana) lub 200 zł za chinczyka No name . Ale z pomocą przyszedł sklep Silesia Parts gdzie taki sam znalazłem za 264 zł (po promocji z zarejestrowania się na forum BMW - parę ich jest bez obrazy oczywiście :D .
Dziś dnia 07.01.2014 przepływka dojechała do mnie kurierem, założyłem ją ale niestety dopiero w piątek sprawdzę błędy na kompie( tak to jest jak się ma stacjonarnego PC a żona Laptopa ), lecz po uruchomieniu silnika na zimno nie ma falowania obrotów, ładnie się trzymają i powoli schodzą wraz z poziomem nagrzania się silnika ( bądź po wskazaniach krokowca). Na dodatek myślę że już ktoś kiedyś zmieniał przepływomierz ale wstawił chinola żeby auto popchnąć
Taki był Obrazek
A taki Jest Obrazek
Jak na razie mam zamiar jeździć i obserwować serducho. Trzymajcie kciuki aby po wymianie przepływki ustały wszystkie problemy :P
Na dzień dzisiejszy BMW wygląda jak na zimę przystało . 16 calowe felgi na pokładzie z gumą Dunlop SP Sport 3D - opona nad wyraz dobra , kiedy nie ma śniegu , bo na nim spisuje się kiepsko, ASC nie daje jechać a kiedy wyłączymy go tylny napęd także nie daje jechać :) , Ale postanowiłem się do wiosny dotoczyć na nich , letnie felgi idą na sprzedaż a na zimówkach prawdopodobnie dolatam do następnej zimy .
Podsumowanie wydatków
Uszczelki pokrywy(166 zł) + przewód powrotny(90 zł ) + przepływomierz(264 zł) + interfejs diagnostyczny(100 zł)+ preparat do czyszczenia przepustnic(22 zł)+ filtr paliwa (107 zł)+ Tuleje Poli (125 zł)
Razem 874 zł


Zapomniałem napisać że W sylwestra bawiliśmy się z Żoną na wieczorku w małej miejscowości . I jak to bywa na takich imprezach znalazł się pewien jegomość który za dużo wypił a dodatkowo był chorobliwie zazdrosny o swoją Żonę , która tańczyła ze znajomym. Zaczęła się awantura która przeniosła się na parking, tam paru upojonych alkocholem ziomków dostało strzała w twarz i padło na ziemię, a koleś w furii walnął rękami w maski dwóch zaparkowanych aut . Jednym z nich było moje BMW... :no: . Potem była policja, koleś im zwiał , a ja znalazłem się o 5 rano na posterunku zgłaszając uszkodzenie mienia. Jako że tez byłem wstawiony polecono mi dobrowolnie ugadać się ze sprawcą co do zapłaty za uszkodzenie auta, musiałem wykonać kilkadziesiąt telefonów bo nie znałem typa ale jak okazało się on sam trafił na dołek na 24h bo uciekał z imprezy swoim autem i wydzwonił w płot. Ale dogadaliśmy się całe szczęście i takim oto sposobem mam do malowania i naprawiania maskę , udało mi się wyrwać od kolesia 700 zł . 300 stówy zostaną mi po naprawie w kieszeni. Dodam tylko że u mnie wgniecenia są ledwo widoczne a Peugeot stojący obok miał maskę sklejoną z pokrywą głowicy :ROFL: Trochę nie mogłem uwierzyć że tylko tyle się stało ale potem sobie przypomniałem że koleś fikał do BEEEEEMKI :Search: Aż dziw że sobie rąk na tej masce nie połamał ;p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/INPA,Update
PostNapisane: 11 stycznia 2014, 20:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 68
Moje BMW: E65
Kod silnika: N62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 48&start=0
Korzystając z okazji iż Żonka wróciła ze studiów z Lapkiem miałem okazję sprawdzić jak się ma mój podmieniony przepływomierz :8) Po wykasowaniu błędów kilkukrotnie gasiłem i odpalałem silnik ale błąd nie chciał powrócić :cool2: Więc sprawę przepływki powodującej czkawki i zamuły uważam za zamkniętą , hura :twisted:
A idąc dalej postanowiłem porobić zżuty ekranu z LiveData , oto one poniżej . Wstawiam je dla mądrzejszych głów co by mi powiedziały czy parametry są w normie - oczywiście odczyty z biegu jałowego
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W sumie tyle znalazłem opcji sprawdzenia LD, dopiero to moje drugie podłączenie się z kompem do autka. Za niedługo będę miał laptopa na Win XP więc będę miał go tylko do diagnostyki,kodowania itp bo chcę sie trochę zapoznać z funkcjami programów do pracy z BMW, tak więc gdyby ktoś z okolicy miał jakąś sprawę można będzie się umówić i coś pokodujemy ;p
Druga sprawa.... Narodził się we łbie MYM pomysł... Powrotu do białych kierunków... Wiem , miałem zajawkę na pomarańczki ale chyba muszę odpuścić bo trochę kłóci się to z kolorem auta- przyznam że na początku bardziej mi się podobały, teraz autko trochę postarzyły . A że nie ma mi się na ospojlerowanie M-pak , jedynie może Eibachy wlecą więc chciał bym białe kierunki. A może ktoś ma pomysł na coś innego ? Ew smoke .... ? No i też chciał bym porady jakie kierunki wybrać dla najlepszego spasowania , nie chcę jakiejś chińszczyzny .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/INPA,Update
PostNapisane: 20 stycznia 2014, 21:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 138
Moje BMW: E46 330D
Kod silnika: M57TU
Jakie Eibachy planujesz ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/INPA,Update
PostNapisane: 22 stycznia 2014, 16:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 68
Moje BMW: E65
Kod silnika: N62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 48&start=0
-20/30 Niestety na więcej nie mogę sobie pozwolić z racji miejsca zamieszkana

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LowRider-->>BMW 328Ci E46 Topasblau/INPA,Update
PostNapisane: 22 stycznia 2014, 18:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 138
Moje BMW: E46 330D
Kod silnika: M57TU
czyli pro-kit ? koniecznie wrzuć foty jak je zamontujesz :)
ja biję się z myślami czy pro kit czy sportline dać do siebie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 73 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL