BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 21:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine / 0-120 str 2
PostNapisane: 15 lutego 2014, 18:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
Od dluzszego czasu nic ciekawego z autem sie nie dzieje, niedawno Bunia dzielnie dowiozla znajomych do slubu, jak zdobede zdjecia to wrzuce. Zeby watek nie umarl smiercia naturalna i troche tez z nudow - wrzucam filmik 0 - 120km/h Automat niezle zamula ten motor, ale tragedii chyba nie ma :)


_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine / 0-120 str 3
PostNapisane: 15 lutego 2014, 21:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 190
Lokalizacja: Puławy- Munchen
Moje BMW: e61 LCI,e87,A6,E320c
Kod silnika: 3.0d, 1.6i,1,9d,3,2d
Fajne to sreberko,ładnie skonfigurowane zewnętrznie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine / 0-120 str 3
PostNapisane: 18 lutego 2014, 20:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
siema :) jakie koła miałes załozone gdy robiłeś filmik ??
troszke lepiej jak moja :rotfl:

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine / 0-120 str 3
PostNapisane: 19 lutego 2014, 00:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
Elo :) 15 cali i 215 szerokosci. Profilu nie pamietam. Twoja oszukuje :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine / 0-120 str 3
PostNapisane: 19 lutego 2014, 13:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
no kto wie :) może mam jakiś mały kompresor :) o którym nie wiem ale twoja na 15 cali kołach jedzie troszke lepiej jak moja a ją też latam na 15 stkach sreberka rullez :) a ta temperature na postoju już zrobiłeś ? widac na filmie że akurat masz włączony test temperatury na liczniku . Ja u mnie sprawdzałem i temp dochodzi do 92-94stopni i stoi jak się zatrzymie i zgasze silnik te też stoi nic nie rośnie ale silniczka tego od obiegu nie słychać a z ciekawości podłączyłem inpe i ona pokażuje 88 stopni czyli różnica prawie 5stopni ciekawe który pomiar mówi prawdę ale chyba ten z inpy bo wąż od termostatu był zimny czyli nie otworzył się a otwiera się chyba przy 92

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine
PostNapisane: 19 lutego 2014, 16:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
Test temperatury wlaczam zawsze zeby szybciej wiedziec, ze cos zlego sie dzieje :)
Temp robocza pokazuje niby te 95 stopni, w korkach 99 a po wylaczeniu motoru skacze do 104, nie wiem skad to sie bierze. Gdy odpale ponownie to po 2 sek wraca z powrotem na 99. Na razie olałem, kumpel w 328 ma podobnie i tez nic sie nie dzieje ;) Prawdopodobnie nie jest to wina pompki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine
PostNapisane: 19 lutego 2014, 17:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
no wina pompki to na pewno nie jest bo u mnie jak wyłacze motor to pompki nie slychac wiec nic nie pompuje latem czasem ja slyszalem test na zegarach tez dodaje troche stopni bo inpa pokazuje mniej ok 5 stopni wskazówka stoi w pionie to jest malina nie jeden wogole w te testy nie zaglada i jezdzi i sie nie tyra :)

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine
PostNapisane: 19 lutego 2014, 18:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
Visco juz slabe pewnie..:) ja w swojej bylej 528i na nowym visco termostacie odpowietrznikach i plynie oe bmw mialem w lato max 97stopni. Przy 100 zalacza sie do pomocy elektryczny wentylator -wiem bo na sciagnietym visco rozgrzalem auto na starym termostacie zeby spr czy sie otworzy i wentylator sie zalaczyl a ten ani drgnal i dopiero na nowy odpowietrzylem itp...

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine
PostNapisane: 19 lutego 2014, 18:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
Sprawy visco wyjda w lecie... :D

A te 100 stopni pokazywal test pod zegarami czy inpa?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine
PostNapisane: 19 lutego 2014, 20:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 536
Moje BMW: e36 320ci '95r
Kod silnika: m50b20tu
Garaż: e34 530i V8 >Bmw e36 320ci > Bmw e39 523ia> Bmw e34 525i > Audi a4 b7> Renault Laguna 3 > Bmw e61 LCI 530xd
ładniutka, mamy podobne autka, środki identyczne, tyle że ja 523ia a ty 528ia i różnica 1s do 100km\h o ile tak na szybko policzyłem he, dbaj o nią, kiedyś ja oglądałem na allegro, chyba koło 14-15 tysi stała tak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine
PostNapisane: 20 lutego 2014, 16:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
Podana cena byla bez oplat, ale pozniej mocno spadla.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine
PostNapisane: 20 lutego 2014, 16:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: EL
Auto piękne :) Uwielbiam te piątki :) Jak ci się jeździ automatem? Miałem przyjemność zrobić identycznym silnikiem w automacie 1500km przez dwa dni to powiem że nie przekonał mnie do siebie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine
PostNapisane: 20 lutego 2014, 17:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
A dzieki. Automat jak automat - wygoda, ale przydaloby sie minimum 3.5 bo jest lekka zamułka :/
Zastanawialem sie nad wymiana na manual. W pewnej firmie w Poznaniu (chyba wiadomo u kogo :P ) zaproponowano mi taki swap za 2500zl (wszystkie czesci, robocizna i nowe sprzeglo). Niezla oferta.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine
PostNapisane: 20 lutego 2014, 18:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: EL
To już zależy :) Ja mam jeszcze Megane w automacie, w korkach jest fajnie ale do jazdy ogólnej wole manual :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine
PostNapisane: 3 maja 2014, 14:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Widzę, że shadow, czarna nerka + białe kierunki to jest to co dla mojej potrzeba. Ładne auto i fajny spojler ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine
PostNapisane: 3 maja 2014, 14:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
Tez mysle, ze chromy do srebra srednio pasuja. Zlewaja sie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine
PostNapisane: 3 maja 2014, 23:12 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 30
Lokalizacja: świecie
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52B28
co tu wiele mówic ŁADNA :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ostmark ---> E39 528iA limousine
PostNapisane: 4 maja 2014, 09:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Ostmark napisał(a):
a po wylaczeniu motoru skacze do 104, nie wiem skad to sie bierze. Gdy odpale ponownie to po 2 sek wraca z powrotem na 99. Na razie olałem, kumpel w 328 ma podobnie i tez nic sie nie dzieje

To normalne. Jak gasisz silnik to nie masz obiegu wody w silniku bo pompa się nie kręci i woda stoi. Normalne jest więc to, że przybędzie kilka stopni. Jak odpalisz samochód
to pompa przetłoczy wodę i temperatura od razu spada. Jest to normalne i nie ma się czym przejmować.

Tak samo jak temp. jest na czerwonym polu to nie należy gasić od razu silnika, bo wtedy obieg wody stanie i temperatura silnika rośnie jeszcze bardziej.
Trzeba włączyć ogrzewanie na max i zbić kilka stopni i dopiero gasić silnik. Nie mówię o sytuacji gdzie ukręcony jest wirnik, bo wtedy to nic nie pomoże :)
Sorki za OT
Samochód robi wrażenie :ok:

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL