BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 19:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Początek wiosny, początek przygody
PostNapisane: 13 maja 2014, 08:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B20
Tez mam rozpórkę Staffa. Dobrze i ładnie wykonana. Moim zdaniem przy sportowym zawieszeniu sprawa konieczna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Początek wiosny, początek przygody
PostNapisane: 13 maja 2014, 08:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 29820
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
bardzo ładne e46 :ok:

chyba gdzieś Cię widziałem ;)

zrób coś z przyciemnionymi szybami, wszystkie albo wcale, no i na minus te felgi, nie pasują tutaj zbytnio, brakuje też obniżenia przodu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Początek wiosny, początek przygody
PostNapisane: 13 maja 2014, 11:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1500
Co bym widzial? Felgi czarny rotor, przednie kierunki smoke, ogarnij temat szyb, jak napisal DaaN wyzej. Jakis wosk i latasz:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Str. 3 aktualizacja + nowe fotki
PostNapisane: 14 czerwca 2015, 18:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139839
Witam po sporej, ponad rocznej przerwie! Poza nielicznymi szczegółami i kilkoma tysiącami względnie bezawaryjnych kilometrów niewiele się zmieniło. Auto dalej jest w miarę seryjne i cieszy mnie jak w pierwszy dzień.

Forum bacznie i regularnie śledzę, jednak pomimo chęci, brak czasu nie pozwalał zbytnio poprowadzić tej galerii jak u innych, drugim powodem był niewielki procent zmian.

Tak jak zakładałem na początku, udało mi się po bardzo okrojonej cenie zakupić Ledy na tył, jednak ze swojej strony nie polecam chińczyków tego typu. Kupiłem używki, prawa lampa po remoncie, świeci ładnie i do dziś jest szczelna, jednak uszkodzony jest odbłyśnik, druga lampa, która nie była ruszana rozszczelniła się i spaliło się kilka diód, jest zaparowana i wygląda średnio : / Także jeśli nie uda jej się naprawić, tak jak poprzedni właściciel zrobił to z drugą, wrzucę z powrotem ori.

W przeciągu ostatnich miesięcy wymieniłem komplet gumowych elementów w przednim zawieszeniu. Padło łożysko w tylnim prawym kole oraz krzyżak kolumny kierowniczej, którego trudna diagnoza przyczyniła się do dwukrotnej zmiany pompy wspomagania :P. Został wymieniony, do tego w układzie jest nowy Mobil1 ATFII, pompa oczywiście z Escorta i wspomaganie chodzi bardzo ładnie. W między czasie wymieniłem uszczelkę podstawy filtra oleju, bo lało się jak z kaczej d**py.

Rok temu popełniłem dość spory błąd związany w doborem oleju, gdyż wlałem gównianego Edga 5w30. Moje M54 pije olej jak Anglicy herbatę, a ja po wielu godzinach lektury forum nie spodziewam się super efektów, ale nie składam miecza i będę walczył. :P

Jako, że w poprzednim roku z braku funduszy zrobiłem mały serwis, tak teraz postanowiłem to nadrobić.

Zrobiłem małe zakupy
- Olej Motul 8100 X-Clean 5w40
- Odma ori BMW, wraz z wszystkimi przewodami ori BMW
- O-ring (uszczelka bagnetu) ori BMW
- Filtr oleju Bosch
- Filtr paliwa Bosch
- Filtr powietrza Bosch
- Filtr kabinowy Bosch
- Świece zapłonowe NGK BKR6EQUP V-line 30
- Rolka napinacza hydraulicznego Luk/INA
- Rolka prowadząca Luk/INA
- Pasek osprzętu Continental
- Pasek Klimy Continental

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Jako, że dysponuję aktualnie drugim środkiem transportu, bolidem 1.9TDI, do beemki zabrałem się na spokojnie, zacząłem od wypuszczenia oleju i wziąłem się za demontaż odmy. Prostota roboty ogólnie 2/10, nie polecam i raczej miałbym spore obiekcje żeby to robić kolejny raz :P
Moja DISA wygląda na całkiem zdrową, co mnie ucieszyło, nie ma żadnych luzów, chodzi z wyczuwalnym oporem.
Przepustnica jest lekko przybrudzona, ale ogólnie również jestem zadowolony z jej stanu.

Obrazek
Obrazek


Silniczek krokowy zabrudzony mocno, w dodatku dolot do przepustnicy i krokowca podziurawił się z biegiem lat i raczej łapał sporo lewego powietrza wraz z syfem.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


To nie był jedyny problem w trakcie rozbiórki, a mianowicie:

Obrazek


Przyczyniło się to do tego, że musiałem złożyć kolejne zamówienie:

- Osłona dolotu ori BMW
- Uszczelka pod pokrywę zaworów Victor Reinz
- Silikonowa masa uszczelniająca Reinzosil
- 15 szt. Uszczelek pod śruby pokrywy Elring

Paczka przyjdzie we wtorek, także na razie prace stoją, resztę postaram się dodać do końca tygodnia ;)
Po wyjęciu odmy trochę się zdziwiłem, bo nie była mocno pozatykana, pomimo, że była od nowości, węże także miały tylko lekki osad, masła ani innych tego typu zjawisk brak. Mimo wszystko mam nadzieję, że jej wymiana przynajmniej w zauważalnym stopniu poprawi konsumpcję oleju.

Obrazek


Mam także pytanie, kolektor dolotowy jest zauważalnie zasyfiony, jest sens go czyścić, czy raczej niczego to nie zmieni w tym silniku?

Obrazek


Zamówiłem rozpórkę od SWAG Custom Parts, wychodzi nieco taniej niż Staffa, a i jak dla mnie wygląd ma trochę lepszy.
Do tego na ebay.de kupiłem nowe nerki, czarny połysk, razem z żeberkami także w połysku, gdyż moje były już strasznie zmęczone życiem i malowanie na chrom nie należy do najtrwalszych.

Obrazek
Obrazek


Teraz trochę fotek jak auto wygląda aktualnie, Black Sapphire jak dla mnie to jeden z najlepszych lakierów w BMW, kondycję mojego lakieru oceniam na średnią, bo da się zauważyć sporo mikrorysek i hologramów, jednak w dalszym ciągu po dokładnym umyciu całkiem ładnie się prezentuje.
Po ogarnięciu całej mechaniki mam zamiar oddać ją na jakiś mały detailing, bo raczej dawno tego nie doświadczyła, ja nie mam zbytnio pojęcia na ten temat, a wosk ze szmaty to jednak nie jest to co bym chciał :P
Fotek środka nie mam, gdyż wygląda dokładnie tak samo jak wcześniej :P

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Początek wiosny, początek przygody
PostNapisane: 14 czerwca 2015, 22:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Auto bardzo ładne z fajnym wyposażeniem ale koło moim zdaniem słabe.
Serwis :padam:
Lampy z ledami na plus,szkoda że nie dymione ;)

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Początek wiosny, początek przygody
PostNapisane: 14 czerwca 2015, 23:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139839
lukasbmw napisał(a):
koło moim zdaniem słabe


Słabe bo wąskie :P
Też mi się tak średnio widzą, ale trzyma mnie przy nich ich wytrzymałość, po roku jeżdżenia po śląsku są dalej proste jak były.
Mimo to ciągle śledzę oferty i może się jakaś okazja trafi ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Początek wiosny, początek przygody
PostNapisane: 16 czerwca 2015, 12:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 598
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: m54b30
Garaż: Obecne E46 Coupe 330ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149926

Byłe E46 Coupe 323ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142836&p=1860214#p1860214

Byłe E36 Coupe -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123217

E39 Sedan -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138381
Dobry serwis, Bardzo fajnie że wymieniłeś odmę, moim zdaniem jest to tak oczywiste jak wymina filtra oleju czy powietrza. Co do samego dolotu, widać że odma miała już dość dlatego dolot brudny. Miałem też troche syfu w dolocie, na obecną chwilę nie ruszałem tego, zresztą jak to dobrze wyczyścić? Nie wiem czy można by dojść w każdy zakamarek. Tylko wyczyściłem przepustnicę. Co do samej odmy, widzę ze kupiłeś wężyk od podciśnienia? ten cienki, gdzie jest podłączony? Też mam 3litry ale przy wymianie odmy mialem poprostu nasunięty wężyk który był zaślepiony. Wydaje mi się że nikt tam nie grzebał bo odma z tego roku co auto. Poniżej foto.

Obrazek

_________________
Kliknij na zdjęcie i Zobacz moje 330ci


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Początek wiosny, początek przygody
PostNapisane: 16 czerwca 2015, 19:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139839
Powiem Ci, że teraz trochę mnie zagiąłeś :rotfl: Części kupowałem według realoem, ale przy demontażu odmy całkiem wypadł mi z głowy ten wężyk, w starej odmie miałem taką samą zaślepkę jak Ty, w nowej nie ma.

Obrazek

Tutaj jest napisane ze w silnikach M52 łączy się z regulatorem ciśnienia paliwa, ale jak to jest u nas w M54? Z opisu zdjęcia wynika, że w M54 w tym miejscu powinna być zaślepka. Wychodzi na to, że realoem zrobiło mnie na szaro i niepotrzebnie kupiłem tą część.
W internecie nie umiem znaleźć nic więcej, na schematach realoem nie jest podane co jest na drugim końcu tego wężyka, ja na garażu będę dopiero jutro, także przyjrzę się dokładnie jak to tam wygląda.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Początek wiosny, początek przygody
PostNapisane: 17 czerwca 2015, 01:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 598
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: m54b30
Garaż: Obecne E46 Coupe 330ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149926

Byłe E46 Coupe 323ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142836&p=1860214#p1860214

Byłe E36 Coupe -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123217

E39 Sedan -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138381
Trochę poszukałem i regulator ciśnienia paliwa w m52 jest na listwie wtryskowej, tam się właśnie wpina wężyk od podciśnienia z odmy. w m54b30 w innych nie wiem, regulator ciśnienia paliwa jest razem z filtrem paliwa (już wiem skąd różnica 100zł) Dziś wymieniałem właśnie filtr paliwa, i wężyk od podciśnienia idzie gdzieś w stronę silnika.

_________________
Kliknij na zdjęcie i Zobacz moje 330ci


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Miisiek -->> E46 330Ci - Serwis, aktualizacja
PostNapisane: 23 czerwca 2015, 23:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139839
Pawelek94 napisał(a):
Trochę poszukałem i regulator ciśnienia paliwa w m52 jest na listwie wtryskowej, tam się właśnie wpina wężyk od podciśnienia z odmy. w m54b30 w innych nie wiem, regulator ciśnienia paliwa jest razem z filtrem paliwa (już wiem skąd różnica 100zł) Dziś wymieniałem właśnie filtr paliwa, i wężyk od podciśnienia idzie gdzieś w stronę silnika.

Faktycznie odma u nas ma zaślepkę, ale ten przewodzik ma też inne zastosowanie, tzn w sumie podobne jak w M52 tylko inaczej jest umiejscowiony :P
Wymieniłem stary i twardy przewód łączący regulator ciśnienia na filtrze z rurką wchodzącą w dolot.

Obrazek
Obrazek


Zabrałem się za wymianę uszczelki pokrywy, robota trochę na wyrost bo stara uszczelka była wymieniana i w dobrym stanie, no ale jak już robić, to do porządku :cwaniak: Poprzedni właściciel nie wymienił jednak gumowych podkładek pod śruby. Ja według poradnika uszczelniłem jeszcze pokrywę Reinzosilem w odpowiednich miejscach.

Obrazek


Podobno rozrząd był robiony niedługo przed sprowadzeniem do kraju, jak się okazało wygląda to całkiem spoko, ślizg vanosa wygląda na całkiem świeży.

Obrazek
Obrazek


Opryskałem myjką ciśnieniową pokrywę, bo trochę osadu się na niej zebrało ;)

Obrazek


Teraz ważna uwaga dla ludzi, którzy decydują się na wymianę odmy. Polecam wyczyścić dokładnie rozdzielacz (wyleciało z niego sporo syfu) oraz rurkę bagnetu, w dodatku warto zakupić o-ring do rurki bagnetu, u mnie nie wiedzieć czemu, go w ogóle nie było i widać było wyciek z gniazda rurki :zdegustowany:

Obrazek
Obrazek


Tak wyglądały stare świece:

Obrazek


Udało się wszystko bezproblemowo poskładać, po wszystkim wykonałem adaptację przepustnicy INPĄ i wszystko śmiga jak należy ;) Rozpórka także już na miejscu :hurra:

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Początek wiosny, początek przygody
PostNapisane: 24 czerwca 2015, 12:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
Moje BMW: E39 540iM
Fajna 330Ci :)
Odczuwasz jakas roznice po wymianie odmy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Początek wiosny, początek przygody
PostNapisane: 24 czerwca 2015, 22:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139839
Auto jest odczuwalnie bardziej zrywne, nie jestem jednak w stanie Ci potwierdzić, że to za sprawą odmy, bo jak sam widzisz zrobione zostało też sporo innych rzeczy ;) Wydaje mi się jednak, że to dzięki nowym świecom i filtrowi paliwa, stary był jeszcze z logiem BMW :zdegustowany: Odma mam nadzieję, że poprawi ten nieszczęsny apetyt na olej, na jakieś odczuwalne właściwości jezdne raczej bym nie liczył ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Początek wiosny, początek przygody
PostNapisane: 24 czerwca 2015, 22:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 46
Lokalizacja: Starogard Gdański
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52b20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153219
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151006
Kozak pięknie się prezentuje żeby jak najdłużej służyła i powodzenia w dalszych modach :super:

_________________
Jest Bmw e39 zapraszam do oceny ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153219

Byłe Bmw e36 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151006


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Początek wiosny, początek przygody
PostNapisane: 24 czerwca 2015, 23:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1746
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: E46 M3 + E60
Kod silnika: S54 + M54
Widze, ze pakiet serwisowy podobnie jak we wszystkich moich autach :ok: Tyle, ze u mnie, w przeciwienstwie do Twojej e46, z silnika nie mozna jesc :wstyd: Fajnie sie oglada takie galerie :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Początek wiosny, początek przygody
PostNapisane: 25 czerwca 2015, 02:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 146
Lokalizacja: Staszów/UK
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Piękna sztuka i z świetnym wyposażeniem,widzę że należycie dbasz o więc z pewnością się odwdzięczy bez awaryjną jazdą :super:
Czytałem że wymieniałeś krzyżak na kolumnie kierowniczej...możesz mi napisać jakie miałeś objawy awarii?Mój mechanik twierdzi że pompa wspomagania do wymiany bo zaczyna dziwnie chrobotać przy ruchu kierownicą
Wracając do Twojej buni to nie myślałeś zmienić kierunków przednich na dymione ?

_________________
Moja 330Ci viewtopic.php?f=6&t=150953


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Początek wiosny, początek przygody
PostNapisane: 25 czerwca 2015, 07:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139839
Sandorr napisał(a):
Czytałem że wymieniałeś krzyżak na kolumnie kierowniczej...możesz mi napisać jakie miałeś objawy awarii?Mój mechanik twierdzi że pompa wspomagania do wymiany bo zaczyna dziwnie chrobotać przy ruchu kierownicą

Kierownica kręciła się bardzo ciężko i wyczuwalne były mocne przeskoki

Sandorr napisał(a):
Wracając do Twojej buni to nie myślałeś zmienić kierunków przednich na dymione ?

Myślałem nad tym, ale nie umiem się zdecydować :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Str. 3 serwis, aktualizacja + nowe
PostNapisane: 26 czerwca 2015, 00:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 443
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: e46 330ci 328ci
Kod silnika: m54b30,m52b28tu
Garaż: e46 328ci hellrot
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149192
e46 330ci topasblau
viewtopic.php?f=6&t=170876
piękna czarnula super się prezentuje i dobre wyposażenie teraz tylko dbac o nią :hurra:

_________________
Obrazek
Kolektory Schmiedmann, xpipe, końcowy eisenmann, ssący b30, gwint Lowtec H9.2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Str. 3 serwis, aktualizacja + nowe
PostNapisane: 26 czerwca 2015, 12:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Pozytywne autko :ok: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Str. 3 serwis, aktualizacja + nowe
PostNapisane: 20 lipca 2015, 20:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139839
Witam, po niedługiej przerwie!

Żeby nie było, że nic się nie dzieje, to auto dostało mały pakiet odmładzający. :rotfl:
Na razie mała zapowiedź, reszta zdjęć jak je otrzymam ;)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Z tjuningów to wpadły brand new lampy Depo, jak dla mnie dużo lepiej wyglądają i świecą niż EagleEyes, które miałem wcześniej, w dodatku żadnej czarnej ramki, jedynie co to gorzej spasowane są te plastiki uszczelniające ;)

Obrazek


Odświeżone zostały jeszcze końcówki wydechu, jednak nie jest to jeszcze "to", ale może niedługo wpadną całkiem inne :hyhy:

Obrazek



Ciąg dalszy sesji wkrótce! ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miisiek -->> E46 330Ci - Str. 3 serwis, aktualizacja + nowe
PostNapisane: 20 lipca 2015, 20:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
świetnie wygląda - wyglancowany czarny jest :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL