BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1098 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 55  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 00:52 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
ja uwazam podobnie do maaada. Moge podeslac Ci link do filmu porownujcego trzy auta czyli BMW e92 m3, Audi S5/ RS5 ( juz nie pamietam dokladnie ) i Mercedes C klasa Kombi 63AMG.

Konkluzją tego programu bylo wiesz co Mały ? że BMW jest nalepszym z tych 3 aut bo prowadzi sie najlepiej, daje najwiecej frajdy z prowadzenia? poprzed tylni naped i uklad kierowniczy jest na najwyzszym poziomie. z tego co pamietam był także test na prostej gdzie BMW także wypadlo bardzo dobrze. Testowało te auta zawodowi kierowcy rajdowi.
Opowiadasz, że wystarczy jakies Sirocco po tuningu aby bić BMW...ok nawet jesli to mowisz o prostej, zielone i w pizde...czy dobra jazda autem polega wlasnie na tym ???
Podam Ci przyklad, ze wracajac z Krynicy Morskiej w tym roku z kolegą ktory sciga sie w rajdach a prywanie jezdzi sobie zaledwie Hondą Type R wracalismy do Warszawy i w polowie drogi mienlął nas ISF o ktorym wspominales...koleżka sie zabrał za nim i ten Lexus do Warszawy nam nie uciekł, caly czas w ruchu ulicznym go dochodzilismy tylko na prostych uciekał a my jechalismy Hondziną 200konną, wiec Mały moc to nie wszystko a za BMW trzeba zaplacic jesli chcesz jezdzic takim autem. Wszystkie te auta ktore podales ok są moze interesujące może troszke mniej ale w zyciu bym nie detronizował BMW M3 bo to najlepsze co BMW moze dać kierowcy i nie wierze, ze jest to loser wsrod konkurencji. Pamietam, że jeszcze jakiś czas temu mowiles, żeby RS4 spoko ale gubi moc i tak naprawde nie oplaca sie wchodzic w RS4 bo zamiast 420 koni masz ledwo ponad 300 a teraz dajesz to auto pod rozwege co mozna kupić zamiast Mki.

Powiem tak, mocno sie zdziwiles kupnem e92 320d i byles/jesteś zachwycony prowadzeniem ukladem jezdnym, jak auto sie zachowuje podczas jazdy, jak pracuje skrzynia biegow itd....jestem pewny, że jeszcze bardziej sie zdzwisz jakbys kupił takie M3 i byś zmienił zdanie momentalnie. Mega mega niesprawiedliwe oceniasz ten samochod. Nie jezdzilem M3 e92 ale slyszalem dużo pozytywnych opinii, takich ktore mowią iż to lepsze auto iż to co ma w ofercie Audi czy Mercedes. ( w tej klasie ) Caly czas piszesz o relacji ceny do mocy i do spalania, moze rzeczywiscie pora na sciga ?:))


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 07:07 
Jeśli chodzi o RS4to faktycznie nie polecam :) objechałem takie mają zaledwie330 koni ;) seria w ogóle nie trzyma mocy, a jak nie daj bóg coś nie domaga to.... lipa na maxa

Ja jestem tego samego zdania co Mały: za 180 tyś, można kupić lepsze autka niż M3 DKG i tu rozumiem jego dylemat.

Zabawne że wymieniłeś wszystkie te autka, ktore biorę pod uwagę jako następne autko:
C6,Z06,C63,M6,M3,SL55,997s
u mnie dochodzi do zestawienia jeszcze SLK55 oraz cayman S (wiadomo, słabsze niż M3 - ale tańsze i radocha nie mniejsza)

Prawda jest taka że BMW może i ma dobre autka (tego nie kwestionuje) ale konkurencja też nie śpi. Ciekaw jestem czy jakby normalnemu kierowcy (powiedzmy fanowi citroena aby był bez stronny) dać takie C63 oraz M3 to też poczuł by tę "wyższość i lepszość prowadzenia BMW"... BMW ma dobry marketing i tyle.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 07:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 489
Lokalizacja: 3CITY
Moje BMW: e46T
Kod silnika: m57+
Jeśli jak napisałeś najważniejsze są dla Ciebie osiągi to nie lepiej zostać przy 320d i dodatkowo kupić np. rs4 b5 lub tańsze s4 b5 i zrobić trochę modów i wyprzedzać te wszystkie samochody jakie wymieniłeś ? Do takiego m3 e92 musiałbyś wsadzić wywrotkę pieniędzy, żeby choć trochę zbliżyć się do osiągów s4 zrobionego na 450+. Wiadomo, nie jest to najświeższe auto, ale wartość rs4 b5 rośnie z każdym rokiem :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 07:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
--==Mały==--, zauważ tylko jedną rzecz. Twierdzisz że e92 ma słabe osiągi, a e46 miało w swoim czasie zdecydowanie lepsze, że są lepsze samochody w tej samej cenie, albo porównywalne w niższej.

Jeżeli zależy ci na killowaniu na prostych to fakt tak jest. Pod kątem torowym pewnie też. Nie mniej jednak M3 e92 jest najbardziej kompletnym samochodem DROGOWYM. Nie ma wad samochodów sportowych, jest naprawdę wygodny, a przy tym nie jest to kanapa która denerwuje w zakrętach. Jedyną wadą tego samochodu w mojej opinii jest to że za mało słychać silnik, jest za cichy. Poza tym naprawdę ten samochód nie ma wad. Gdybym jeździł tylko po drogach nie rozważałbym innego samochodu.

Moim zdaniem lepiej się jeździ samochodem pozbawionym wad niż samochodem trochę lepszym we wszystkim, ale z jakąś jedną sporą wadą. Zauważ że też co chwila zmieniasz samochody bo coś ci nie pasuje. M3 e46 za twarde, głośne itd. (czego w M3 e92 nie ma), 330Ci e46 za wolne (e92 zdecydowanie szybsze), po dodaniu kompresora wydaje dziwne dźwięki (brak w e92). Reszta też będzie albo za niewygodna, albo za wolna, albo za miękka, albo będzie irytował brak szpery. M3 e92 nie ma wad i dlatego jest świetne. Nie jest to idealny samochód na track daye, ale na drogę jest.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 08:02 
Już tak nie zachwalajcie tego M3....

Oczywistym, jest że jest super autem ale bardziej drogowym niż na track daye, hamulce mimo mojego przekonania też są do bani, szybko się nagrzewają i tracą skuteczność. Do tego pękają... (i to w M3 E92 GTS...) na zakrętach to też jest tapczan, może jest twardsze troszkę i sztywniejsze ale bez przesady. (miałem okazję zbadać wychylanie się M3 na zakręcie, co prawda jako pasażer, ale dało się odczuć..)

Zgodze się że w swojej klasie (osiągi/cena/praktyczność/jakość wykonania) jest to autko, bardzo ale to bardzo dobre, ale że od razu bez wad? eee... przesada... :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 08:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Jeżeli chodzi o E92 M3 ma jedną dla mnie wielką wadę jak każde e90/e92 czyli trzeszczące wnętrze/deskę co mnie niesamowicie wkurza i nie przystoi takim autom.

A co do RS4 auto bardzo podobne do M3 i moim zdaniem dużo bardziej uniwersalne i bardzo komfortowe.
RS4 nawet B5 było mega komfortowym autem porównując do M3 e46 jeździło się jak normalnym A4 wszystko pracowało lekko i płynnie.
A co do przywrócenia mocy koszt operacji około 5tyś zł więc nie ma tragedii za to z tych samych roczników RS4 jest tańsze 40-50tyś od M3 a to praktycznie 1/3.
Mnie zszokował test który wkleił Hiob,że głupi zwykły Mustang GT miał lepsze osiągi i lepszy czas od M3 :( to już porażka.
Nie neguje tego,że M3 jest świetnym autem bo wiem,że jest jak dla mnie tylko zabrakło mu trochę mocy powinno być około 460-480KM i było by idealnie a liczba porównywalnych aut zmniejszyła by się diametralnie.
W e46 330Ci dopiero po mega modach mogła się zbliżyć do M3 a w E92 wystarczy dobry program w 335i i mamy auto o osiągach nawet lepszych od M3 a 50% taniej.
Wiadomo,że M3 zawsze będzie level wyżej ale ja używam auta do jazdy po ulicy jako zwykłego dupowozu więc czasy na torze średnio mnie interesują.
M3 E92 z kompresorem jest ideałem ale niestety to jest jeszcze dużo wyższy poziom cenowy a druga sprawa bał bym się awaryjności w codziennym użytkowaniu.
Co do KOMPLETNYCH SAMOCHODÓW drogowych jak to Kostek nazwałeś RS4 i C63 AMG są bardziej cywilizowane od M3 to tak naprawdę zwykłe dupowozy z dużą mocą.
W serii wg mnie ma za słaby stosunek cena/osiągi i nie dał bym więcej jak ok 120tyś za M3 e92.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 08:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Apropo M3 e92, mi sie bardzo wygodnie prowadziło nawed z edc usztywnionym na max, zawieszenie nadal wybieralo i bylo lepiej niz w z4 na glupich springach h&r, silnik pieknie gada i do jazdy na codzien naprawde wystarczy, mozna cruisowac od 3-4tys obrotow a jak potrzebny jest wygar to momentalnie sie wkreca do 8k. akurat ten model mial piekny srodek fotele mialy duzo lepsze trzymanie i komfort niz moje z M3 e46. i nastepny duzy plus bezawaryjnosc S65 te motory sie po prostu nie psuja same z siebie. a po za tym to jest BMW a nie jakis VW czy Ford czy gnijacy Merc

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 13:01 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15877
eminencja jones napisał(a):
Podam Ci przyklad, ze wracajac z Krynicy Morskiej w tym roku z kolegą ktory sciga sie w rajdach a prywanie jezdzi sobie zaledwie Hondą Type R wracalismy do Warszawy i w polowie drogi mienlął nas ISF o ktorym wspominales...koleżka sie zabrał za nim i ten Lexus do Warszawy nam nie uciekł, caly czas w ruchu ulicznym go dochodzilismy tylko na prostych uciekał a my jechalismy Hondziną 200konną, wiec Mały moc to nie wszystko a za BMW trzeba zaplacic jesli chcesz jezdzic takim autem.


Tym przykladem potwierdziłes to co napisal --==Mały==--,
--==Mały==-- napisał(a):
W serii wg mnie ma za słaby stosunek cena/osiągi
czyli majac umiejetnosci autem tanszym, slabszym można pogonić seryjną Mkę.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 13:09 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
renoraines napisał(a):
eminencja jones napisał(a):
Podam Ci przyklad, ze wracajac z Krynicy Morskiej w tym roku z kolegą ktory sciga sie w rajdach a prywanie jezdzi sobie zaledwie Hondą Type R wracalismy do Warszawy i w polowie drogi mienlął nas ISF o ktorym wspominales...koleżka sie zabrał za nim i ten Lexus do Warszawy nam nie uciekł, caly czas w ruchu ulicznym go dochodzilismy tylko na prostych uciekał a my jechalismy Hondziną 200konną, wiec Mały moc to nie wszystko a za BMW trzeba zaplacic jesli chcesz jezdzic takim autem.


Tym przykladem potwierdziłes to co napisal --==Mały==--,
--==Mały==-- napisał(a):
W serii wg mnie ma za słaby stosunek cena/osiągi
czyli majac umiejetnosci autem tanszym, slabszym można pogonić seryjną Mkę.



Nie. Nic mnie nie zrozumiales kolego :). Gdyby mój kolega prowadził M3 e92 bylisbysmy pierwsi w Warszawie przed tym ISF-em ktory był "mocny" tylko na prostej i pustej drodze a kiedy przychodzilo do jazdy wsrod aut Hondą go dochodzilismy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 14:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
wujekwaldus napisał(a):
Oczywistym, jest że jest super autem ale bardziej drogowym niż na track daye,

tak też napisałem
wujekwaldus napisał(a):
na zakrętach to też jest tapczan, może jest twardsze troszkę i sztywniejsze ale bez przesady. (miałem okazję zbadać wychylanie się M3 na zakręcie, co prawda jako pasażer, ale dało się odczuć..)

Ja jeździłem M3 e90 po Ułężu i uważam zawieszenie za naprawdę dobre. Nie jest to zawias torowy, ale lepiej się chyba nie da przy zachowaniu 100% komfortu drogowego. Porównując do seryjnej e46, mniej się przechyla i przejście z zakrętu w zakręt jest sporo płynniejsze. Może pokusiłbym się o grubsze stabilizatory, ale reszty bym nie ruszał.

--==Mały==-- napisał(a):
Co do KOMPLETNYCH SAMOCHODÓW drogowych jak to Kostek nazwałeś RS4 i C63 AMG są bardziej cywilizowane od M3 to tak naprawdę zwykłe dupowozy z dużą mocą.


No właśnie a mi nie o to chodzi. Łatwo zrobić samochód drogowy i dać mu po prostu mocny silnik. Samochód taki jak M3 e92 dużo trudniej zrobić. W moim odczuciu jest on tak blisko sportowego samochodu jak to tylko możliwe bez przyjmowania jego wad, a tutaj jest cienka linia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 15:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 289
Lokalizacja: pomorze
eminencja jones napisał(a):
renoraines napisał(a):
eminencja jones napisał(a):
Podam Ci przyklad, ze wracajac z Krynicy Morskiej w tym roku z kolegą ktory sciga sie w rajdach a prywanie jezdzi sobie zaledwie Hondą Type R wracalismy do Warszawy i w polowie drogi mienlął nas ISF o ktorym wspominales...koleżka sie zabrał za nim i ten Lexus do Warszawy nam nie uciekł, caly czas w ruchu ulicznym go dochodzilismy tylko na prostych uciekał a my jechalismy Hondziną 200konną, wiec Mały moc to nie wszystko a za BMW trzeba zaplacic jesli chcesz jezdzic takim autem.


Tym przykladem potwierdziłes to co napisal --==Mały==--,
--==Mały==-- napisał(a):
W serii wg mnie ma za słaby stosunek cena/osiągi
czyli majac umiejetnosci autem tanszym, slabszym można pogonić seryjną Mkę.



Nie. Nic mnie nie zrozumiales kolego :). Gdyby mój kolega prowadził M3 e92 bylisbysmy pierwsi w Warszawie przed tym ISF-em ktory był "mocny" tylko na prostej i pustej drodze a kiedy przychodzilo do jazdy wsrod aut Hondą go dochodzilismy.


Myślę, że gdyby w ISFie też jechał kierowca rajdowy lub chociaż ogarnięty, to byście nawet do pola widzenia się nie zbliżyli. Wiec to zapewne nie ISF był mocny na prostej tylko kierowca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 30
Moje BMW: 535d
Kod silnika: M57Y
Cytuj:
No właśnie a mi nie o to chodzi. Łatwo zrobić samochód drogowy i dać mu po prostu mocny silnik. Samochód taki jak M3 e92 dużo trudniej zrobić. W moim odczuciu jest on tak blisko sportowego samochodu jak to tylko możliwe bez przyjmowania jego wad, a tutaj jest cienka linia.


c63 amg wymiata dźwiękiem silnika...w moim odczuciu jest chyba najlepszym dźwiękiem jaki słyszałem ale i tak wybrałbym eM!

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=118602
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 18:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Skoro głównym kryterium przy wyborze przyszłego samochodu będą osiągi to ja osobiście zastanowił bym się nad zostawieniem 320d na co dzień a na weekendy zbudowanie jakiegoś potworka dla którego zmasakrowanie E92 M3 to dopiero rozgrzewka :hyhy:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 18:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
na bmw mozna wieszac psy, ale jesli chodzi o kompromis miedzy osiagami a komfortem jest idealny. Co z samochodu, w ktorym urywa glowe, po 100 kilometrach wysiada sie zmeczonym, dla mnie nie wart jest pieniedzy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 19:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ja i tak nie biorę pod uwagę innej marki niż BMW bo uwielbiam te auta ale trochę szkoda,że M3 E92 nie jest mocniejsze wtedy wybór był by prosty a tak rozważam raczej 335i lub z powrotem M3 E46 bo jest 3x tańsze od E92 a oferuje nie wiele mniej. M3 e92 to młode auta więc ich cena jest naturalna skoro nowe auto z dobrym wyposażeniem kosztuje 400tyś cena 160-180tyś za 4-5letnią używkę i tak jest okazją jednak tak jak pisałem dla mnie nadal jest to za dużo i trzeba jeszcze poczekać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 20:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Dla mnie 335i to porażka ze względu na brak szpery. Szpera to nie mały wydatek, ale nie jakoś strasznie drogi. Samochód warty rozważenia. Jak w praktyce wygląda spalanie takiej 335i? Mnie ostatnio volvo c30 T5 rozczarowało pod tym kątem. Ta turbina jest tak mała że nigdy nie jeździ na podciśnieniu i w efekcie pali tyle co M3.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 20:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Z tego co wiem w 335i spalanie wychodzi bardzo podobne do m3 e46 a po programie 335i może być nawet sporo szybsze więc myślę,że to całkiem ciekawa alternatywa. Szperę można dokupić nie jest aż tak droga w stosunku do ceny auta. 1M ma ten sam silnik więc można zrobić coś fajnego z takiego auta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 21:08 
335i po programie jest dość zauważalnie szybsze niż m3 E46, szybsze delikatnie niż e93 M3 i sporo wolniejsze niż M3 E92.
Nigdy nie jeździłem autkiem ze szperą (a jak jeździłem to nie wykorzystywałem jej ...) więc nie wiem co tracę.
Spalanie 335i w mieście oscyluje między 11l/14l w większych korkach w zimę wychodzi 15/16
w trasie od 8 litrów w górę, na torze nawet 60/100... :/ Moim zdaniem bardzo ciekawa alternatywa dla M3, jeśli chodzi o osiągi... na prostej ;) Na torze 335i nie spisuje się dobrze, bez dobrych opon, hamulców i zawieszenia sama moc nie wystarcza... 335i to jeszcze większy tapczan na zakrętach niż M3 E92... :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 21:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Wujekwalduś mówiąc,że 335i jest sporo wolniejsze od M3 e92 masz na myśli swoje auto?
Z tego co się orientowałem po programie na 370-380km 335i jeździ bardzo porównywalnie do M3 e92 na prostej ale nie miałem takiego auta więc to tylko wyczytane i wyoglądane opinie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: --==Mały==--->>> BMW E92 320d M-pakiet
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 21:25 
Tak, wszystkie powyższe porównania tyczyłem swojego autka, które ma po chipie (lekkim) 330ps i 470 nm. Jednak do 200 idzie tak samo jak 335i 354ps a powyżej leciutko traci (leciutko tj: do 230 jest jakiś góra metr dalej i sukcesywnie nabierała centymetrów do przodu...) - w całym przedziale 0-vmax, nie było okazji testować.

M3 E92 ma do 200 jakieś 16/16,5s 335i nawet z chipem 360/370 ps moim zdaniem nie ma szans, dopiero + cooler + wydech + dolot i okolice ~400 ps, wtedy takie 335i moim zdaniem może jechać jak M3, na prostej oczywiście ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1098 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 55  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL