BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 668 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, 10:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 1451
Lokalizacja: Siedlce i Wawka
jest Grubo tylko coś ostatnie zdjęcie jest jakieś zniekształcone, ale to pewnie wina obiektywu

_________________
http://www.odjazdowenaklejki.pl

Teraz Skoda !!!
viewtopic.php?f=55&t=142675&start=20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, 11:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61 525dA LCI
Kod silnika: m57d30t2
Garaż: e61 viewtopic.php?f=6&t=170340
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC WAGON 83r. viewtopic.php?f=55&t=170424&start=0
Sylwek_ch napisał(a):
ten "budynek" powoli staje się mekką userów bmw-sport :hyhy:


:D :D

_________________
byłe e36 328 qp --->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=26282&start=580 GALERIA
byłe e38 740iA --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=110487&start=0
byłe e46 328ci --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134726&start=0
byłe e38 728iA--->> https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148943&start=120

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, 13:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Bardzo eleganckie fotki :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super:

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, 18:25 
Do 5er wolę chrom, ale skoro jest shadow to nerki też na ciemno....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 09:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
dawno mnie tu nie bylo i widze, ze w koncu zdecydowales sie na Shadow . . . na ktory Cie zreszta namawialem :hyhy:


5er wyglada pieknie, tak jak napisal Stones auto jest teraz jednolite :ok:



gratulacje Marcinie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 11:51 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
Jak dla mnie na plus shadow i dopiero teraz zauwazyłem ze masz dymione z tyłu lampy :ok:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 16:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Wczoraj w aucie zagościły sprężyny -55/30 z nowymi amorami Sachs na przodzie.
Być może właśnie nowe amorki spowodowały, że auto jeszcze za mocno nie siadło, mam nadzieję, że się ułoży.
No i boczne kierunki clear-black

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 17:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
uloza sie ;)

jest pieknie :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 17:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Kolejny raz to napiszę: PIĘKNA MASZYNA!!!!! Dopracowana w każdym szczególe! :padam:

Kucharz napisał(a):
Być może właśnie nowe amorki spowodowały, że auto jeszcze za mocno nie siadło, mam nadzieję, że się ułoży.

Jak dla mnie nie musi się układać i tak jest super ;)

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 19:18 
Ja jeszcze trochę pozmieniałbym przy niej:

* delikatnie ciemna szybka
* czarna nerka (jeżeli już jest shadow)
* dwie okrągłe końcówki wydechu albo cztery

Poza tym jest naprawdę śliczna.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 19:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
nerka pewnie będzie

ciemna szybka raczej nie, nie podchodzi mi to

wydechu nie ruszam, bo obecny ACS gra przepięknie

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 19:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 307
Lokalizacja: Warszawa / MaÂłkinia
Moje BMW: robi się
7ka napisał(a):
uloza sie


Myślę, że parę kilometrów i się wszystko ułoży, bo narazie to tylko iskry spod samochodu lecą :rotfl: :rotfl: :rotfl:



Wygląda bajki, ale teraz to ja go miniakiem objeżdzam :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 20:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
napewno zejda..

jak ja zalozylem 50 na przod to dopiero po paru tysiacach zwatpilem :zdziwko: okolo 1 cm auto sie obnizylo wzgledem poczatku... :przestraszony:a to juz bylo wiele.. dla mnie bylo to niebezpieczne oraz wielka strata komfortu a ostatnio jak widac mam na tym punkcie bzika :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 21:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kucharz napisał(a):
Wczoraj w aucie zagościły sprężyny -55/30 z nowymi amorami Sachs na przodzie.



Możesz napisać jakie Sachsy założyłeś do takiego obniżenia? Od zawieszenia M Technik?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 21:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Super Touring, to są chyba standardowe, ale ze względu na obecność sprężyny w środku spełniają swoją funkcję, której prawie nowe B4 nie realizowały, ne trzymały sprężyny

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 21:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
tak, standardowe. Ciekawe jak sobie poradzą przy takim obniżeniu. Sporo osób się obawia Sachsa przy sportowych sprężynach. Wreszcie ktoś to sprawdzi.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 21:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Maćku, szczerze to auto miałem na podnosniku rozebrane, B4 nie wchodziły, więc na szybko coś musiałem wykombinować, były te Sachsy, więc wziąłem

jak nie dadzą rady to wsadzę coś innego

zdam relację jakby coś

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 22:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
o, ciekawe, niby i B4 i Super Touring powinny być identyczne, a jednak są różnice. Ok, dzięki.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 22:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Maćku, chodzi o to, że Sachsy mają jakąś tam sprężynę w środku, która powoduje, ze to sprężyna wyciąga tłoczysko z amora, dzięki temu trzyma sprężynę

przy B4 spręzyna w kielichu latała by luzem niemalże

ale szczerze to jak chcesz wiedzieć więcej dam Ci numer mojego mechanika to Ci wytłumaczy, bo ja nie wnikam za mocno

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 22:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Rozumiem. Nie, numer nie będzie potrzebny. Głównie chodziło mi o to że Sachs dla M Technik jest sporo tańszy od Bilsteina B6/B8, ale gdy go proponuje do nawet mniejszych obniżeń niż Twoje, klienci boją się że tylko Bilstein wytrzyma z krótszymi sprężynami, także właściwie najbardziej interesuje mnie ile Sachs pochodzi u Ciebie.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 668 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 34  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL