BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 23:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 21:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
moadip napisał(a):
co do virtus - felga piękna ale wydaję mi się że w 18 calach nie będzie on wyglądał dobrze, napewno w 19 byłby kozak.

optycznie patrząc sentio będzię wygladała na większą felge, lecz urok i tak więszy ma virtus :] :]


Virtus to taki ponadczasowy, klasyczny wzor, wyglada tak samo dobrze na E39 jak i E60, czy E46 i E90. Sentio za to ma zdecydowanie nowoczesniejsze, agresywne linie, dlatego mysle, ze bedzie lepiej dopelniala to co robisz ze swoim E90 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 22:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 123
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
i chyba tak będzie sentio wydaje mi się bardziej do stylu mojego autka i co najważniejsze w 18 calach będzie robił wrażenie większej felgi niż virtus w 18 calach.....

co do virtus to zgadzam się z tobą ponadczasowy wzór pasujący do większości śmigiełek...

_________________
320d po wirusie: 202KM i 406Nm

"JeÂśli BĂłg byÂłby za przednim napĂŞdem, chodzilibyÂśmy na rekach" :D


Go¶æ oceñ moj± LALKÊ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 00:31 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Mi sie bardzo podoba Twoja E90 na tych zdjeciach w pierwszym poscie . Chyba najladniejsza E90 jaka widzialem (choc nie ogladalem ich duzo w galeriach ;) ) . Wszystko do siebie jak dla mnie pasuje swietnie, fajowa skora, nerka dobry wybor z tym kolorem, te felgi od M6 tez wygladaja bardzo OK . Ja bym juz nic nie zmienial .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 18:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 195
Lokalizacja: KrakĂłw
A ja bym się zastanowił nad tymi felgami- sam byłem prawie zdecydowany na te Vermiliony Virtus do mojej E90. Stwierdziłem jednak, że równie dobrze ładne felgi kupię na allegro, za mniejsza pieniądze, bo nikt tak naprawde nie wie jak z WYTRZYMAŁOŚCIĄ tych felg jest.

Ja bym Ci nie polecał ładnych WYNALAZKÓW, sam na sobie wiem że potem jest problem z prostowaniem, malowaniem i takie tam... Podejrzewam, że na naszych polskich drogach będziesz miał to samo, co ja ze swoimi 19', bo profil jest naprawdę niski(235/35/ZR19).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 22:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 123
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
powiem ci tak - sam jeżdzę teraz na opluwanych przez wszystkich m6 style 18 cali kupionych na allegro i po 2 sezonach (2 w trakcie) ani jedna nie jest krzywa a już kilkadziesiąt razy zaliczyłem konkretna dziurę i mogę śmiało polecić je każdemu. nie wiem czy to ma coś do tego bo wiadomo że to i tak podróby ale jednak od wewnątrz na feldze piszę " made in germany" .... :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:


a decyzja zapadła - nowe będą SENTIO :] :] :] :]


przynajmniej teraz mi ktoś nie powie że robię auto pod publikę bo jeśli by tak było to wziąłbym virtus :] :] :] :] :P :P :P :P :P :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
320d po wirusie: 202KM i 406Nm

"JeÂśli BĂłg byÂłby za przednim napĂŞdem, chodzilibyÂśmy na rekach" :D


Go¶æ oceñ moj± LALKÊ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 23:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
tomusxs napisał(a):
A ja bym się zastanowił nad tymi felgami- sam byłem prawie zdecydowany na te Vermiliony Virtus do mojej E90. Stwierdziłem jednak, że równie dobrze ładne felgi kupię na allegro, za mniejsza pieniądze, bo nikt tak naprawde nie wie jak z WYTRZYMAŁOŚCIĄ tych felg jest.

Ja bym Ci nie polecał ładnych WYNALAZKÓW, sam na sobie wiem że potem jest problem z prostowaniem, malowaniem i takie tam... Podejrzewam, że na naszych polskich drogach będziesz miał to samo, co ja ze swoimi 19', bo profil jest naprawdę niski(235/35/ZR19).


Ladnosc to kwestia gustu, wiec nie bede ocenial czy kupisz podobnie ladne felgi na allegro, moge jednak ocenic material, metody produkcji - a te sa diametralnie inne od tego co znajdziesz na allegro, wydaje Ci sie, ze felgi z allegro sa tanie porownujac je z naszymi cenami (swoja droga sporo nizszymi niz na macierzystym japonskim rynku, moge Ci pokazac przyklad na PW), jest jednak inaczej felgi z allegro sa drogie w stosunku do tego co reprezentuja. Szkoda, ze nie zapytales skoro miales watpliwosci, chetnie odpowiedzialbym Ci na Twoje pytania - po to tutaj jestem. Wierz mi gdyby mozna bylo zastosowac reklame porownawcza, to juz dawno bysmy to zrobili i pokazali wytrzymalosc naszych felg vs. innych. Inna sprawa, ze tak jak pisalem wielokrotnie - nie uszkodzisz felgi, to uszkodzisz opone, nie uszkodzisz felgi i opony, to skrzywisz wahacz, nie bedziesz mial przeciez pretensji do producenta gdy uderzysz samochodem w drzewo i troszke sie pognie, prawda?


Ostatnio edytowano 22 czerwca 2009, 23:51 przez Vermilion, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 16:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 195
Lokalizacja: KrakĂłw
Vermilion napisał(a):
tomusxs napisał(a):
A ja bym się zastanowił nad tymi felgami- sam byłem prawie zdecydowany na te Vermiliony Virtus do mojej E90. Stwierdziłem jednak, że równie dobrze ładne felgi kupię na allegro, za mniejsza pieniądze, bo nikt tak naprawde nie wie jak z WYTRZYMAŁOŚCIĄ tych felg jest.

Ja bym Ci nie polecał ładnych WYNALAZKÓW, sam na sobie wiem że potem jest problem z prostowaniem, malowaniem i takie tam... Podejrzewam, że na naszych polskich drogach będziesz miał to samo, co ja ze swoimi 19', bo profil jest naprawdę niski(235/35/ZR19).


Ladnosc to kwestia gustu, wiec nie bede ocenial czy kupisz podobnie ladne felgi na allegro, moge jednak ocenic material, metody produkcji - a te sa diametralnie inne od tego co znajdziesz na allegro, wydaje Ci sie, ze felgi z allegro sa tanie porownujac je z naszymi cenami (swoja droga sporo nizszymi niz na macierzystym japonskim rynku, moge Ci pokazac przyklad na PW), jest jednak inaczej felgi z allegro sa drogie w stosunku do tego co reprezentuja. Szkoda, ze nie zapytales skoro miales watpliwosci, chetnie odpowiedzialbym Ci na Twoje pytania - po to tutaj jestem. Wierz mi gdyby mozna bylo zastosowac reklame porownawcza, to juz dawno bysmy to zrobili i pokazali wytrzymalosc naszych felg vs. innych. Inna sprawa, ze tak jak pisalem wielokrotnie - nie uszkodzisz felgi, to uszkodzisz opone, nie uszkodzisz felgi i opony, to skrzywisz wahacz, nie bedziesz mial przeciez pretensji do producenta gdy uderzysz samochodem w drzewo i troszke sie pognie, prawda?



Wysyłałem Ci pytanie na PW jednak nie dostałem odpowiedzi, a decyzje musiałem podjąć szybko. Ale ogólnie fajnie byłoby jakbys pokazał wytrzymałość, opisał proces produkcji tych felg i co w nioch jest szczególnego oprócz wyglądu- na pewno się to komuś przyda :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 17:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
tomusxs napisał(a):
Wysyłałem Ci pytanie na PW jednak nie dostałem odpowiedzi, a decyzje musiałem podjąć szybko.


Prawde mowiac dostalem Twoje zapytanie i na nie odpisalem (sprawdz PW, przeslalem Ci jeszcze raz kopie), nie jest tak, ze pozostawiam pytania bez odpowiedzi, nie wiem jednak dlaczego nie otrzymales wiadomosci ode mnie.

tomusxs napisał(a):
Ale ogólnie fajnie byłoby jakbys pokazał wytrzymałość, opisał proces produkcji tych felg i co w nioch jest szczególnego oprócz wyglądu- na pewno się to komuś przyda :)


Postaram sie jeszcze raz porozumiec z administracja w tej sprawie - w kazdym badz razie chcialem cos takiego zrobic, ale w tej chwili nie mam zgody na zakladanie takich stricte komerycjnych tematow.

W jaki sposob chcialbys zobaczyc wytrzymalosc felg?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 20:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 195
Lokalizacja: KrakĂłw
Vermilion napisał(a):
tomusxs napisał(a):
Wysyłałem Ci pytanie na PW jednak nie dostałem odpowiedzi, a decyzje musiałem podjąć szybko.


Prawde mowiac dostalem Twoje zapytanie i na nie odpisalem (sprawdz PW, przeslalem Ci jeszcze raz kopie), nie jest tak, ze pozostawiam pytania bez odpowiedzi, nie wiem jednak dlaczego nie otrzymales wiadomosci ode mnie.

tomusxs napisał(a):
Ale ogólnie fajnie byłoby jakbys pokazał wytrzymałość, opisał proces produkcji tych felg i co w nioch jest szczególnego oprócz wyglądu- na pewno się to komuś przyda :)


Postaram sie jeszcze raz porozumiec z administracja w tej sprawie - w kazdym badz razie chcialem cos takiego zrobic, ale w tej chwili nie mam zgody na zakladanie takich stricte komerycjnych tematow.

W jaki sposob chcialbys zobaczyc wytrzymalosc felg?


Najlepszym sposobem są opinie użytkowników na temat tych felg- innego sposobu nie widzę, aby sprawdzić wytrzymałość :)

Oprócz tego może jakiś skład stopu? Nie znam się na tym dość dobrze, ale wiem że dobre felgi posiadają tytan + magnez :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 21:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
tomusxs napisał(a):
Najlepszym sposobem są opinie użytkowników na temat tych felg- innego sposobu nie widzę, aby sprawdzić wytrzymałość :)


Opinie uzytkownikow sa subiektywne, dlaczego? Z kilku powodow:
1. wystarczy uderzyc w dziure kolem z opona o nieprawidlowym cisnieniu i kazda felga (nie ma znaczenia jak wyprodukowana, z jakiego materialu i przez kogo) ulegnie uszkodzeniu.
2. bardzo duzo zalezy od stylu jazdy, nie uwazajac na dziury mozna uszkodzic kazde felgi
3. same opony (i ich jakosc) tez sa waznym czynnikiem, niektore lepiej "tlumia" nierownosci, dziury, inne gorzej.

Bardziej wolalbym uzyc tutaj jako argumentu restrykcyjnych norm pozwalajacych na dopuszczenie do sprzedazy felg na rynku japonskim, czyli certyfikaty JWL i VIA. Felgi, ktore je uzyskuja przechodzaca rygorystyczne testy, takie jak:

Test zderzeniowy symulujacy uderzenie w kraweznik (kat 13 stopni, obciazenie 594 kg) -
cel testu: felga nie moze posiadac zadnych pekniec, musi utrzymac cisnienie powietrza
w oponie.

Test obciazeniowy symulujacy normalne warunki drogowe (500,000 obrotow felgi i opony
pod obciazeniem symulujacym ciezar samochodu) - cel testu: wykrycie odstepstw w
geometrii obreczy felgi.

Test obciazeniowy sprawdzajacy odpornosc felgi na moment skrecający (100,000 cykli
symulujacych bardzo gwaltowne przyspieszenie i gwaltwone hamowanie0 - cel testu:
wykrycie odstepstw w geometrii ramion felgi.

Dodatkowo:
- losowe przeswietlanie felg z kazdej partii w celu sprawdzenia jakosci odlewu
- losowe wielogodzinne testy w komorze natryskujacej sol sprawdzajace jakosc powlok
lakierniczych

Wiec rownie dobrze gdyby byla taka mozliwosc moglibysmy wybrac kazde felgi z rynku i porownac w formie filmu ich wytrzymalosc z naszymi na maszynach sluzacych do wyzej wymienionych testow, jednak takie porownania jak juz wspominalem nie sa mozliwe ze wzgledow prawnych.

tomusxs napisał(a):
Oprócz tego może jakiś skład stopu? Nie znam się na tym dość dobrze, ale wiem że dobre felgi posiadają tytan + magnez :)


Stop uzyty do produkcji to A356.2 + utwardzanie T6. Tytan nie jest uzywany jako sklad jakiekolwiek stopu uzywanego do produkcji felg.

Sklad A356.2 to oprocz Al

Si 7.0%
Cu 0.2%
Mg 0.35%
Mn 0.10%
Fe 0.20%max
Zn 0.1%max

Dodam, ze stop tej klasy jest drogi (mozesz poszukac cen na rynkach swiatowych) i nie jest powszechnie uzywany w Europie ze wzgledu na cene, bo gdyby byl kazdy by sie nim pochwalil ;) Dlaczego jest drogi, bo to najczystszy stop przeznaczony do bardziej zaawansowanych technik odlewu (odlew niskocisnieniowy) - nie z przetopu zlomu, lecz z wydobycia. Najlepsze tego typu aluminium pochodzi z Rosji i wlasnie stamtad importowany jest surowiec uzyty do produkcji naszych felg.

Zwroc uwage, ze np OZ, na swojej stronie czy innych materialach, nie podaje klasy stopu uzywanego w produkcji, ani np. obciazen uzytych w testach zderzeniowych ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 09:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 147
Lokalizacja: Wa-wa
moadip wkleiłeś foty to skomentuje.

Wg mnie auto mocno przesadzone.
Nie podobają mi się:
- lampy tylne plus te wszystkie zderzaki i spojlery.
- wnętrze również nie pasi mi zupełnie. Nie chodzi mi już nawet o skóre ale te gałki nakładki na ręczny itp.

Podoba mi się:
- grill
- wydech w MG jest wg mnie dobrym posunięciem
- program

Ja osobiście zamiast ładowania kasy w zderzaki, środek itd poszedłbym w konkret gwint i felgę ale...
Gusta są różne i każdy robi jak uważa ;)

_________________
ÂŁuki
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 12:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 123
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
Łuki napisał(a):
moadip wkleiłeś foty to skomentuje.

Wg mnie auto mocno przesadzone.
Nie podobają mi się:
- lampy tylne plus te wszystkie zderzaki i spojlery.
- wnętrze również nie pasi mi zupełnie. Nie chodzi mi już nawet o skóre ale te gałki nakładki na ręczny itp.

Podoba mi się:
- grill
- wydech w MG jest wg mnie dobrym posunięciem
- program

Ja osobiście zamiast ładowania kasy w zderzaki, środek itd poszedłbym w konkret gwint i felgę ale...
Gusta są różne i każdy robi jak uważa ;)



a więc teraz ja skomentuję :) :) :)

po 1. nie chciałem m-pakietu bo co druga "3-ka" taka jeździ
po 2. nie uważam że ac-schnitzer to są "jakieś tam spojlery" bo chyba z większości pakietów różnych firm wyglądają najlepiej.
po 3. gałka i nakłądka na ręcznysą dopełnieniem zewnętrznego pakietu ac-schniztera - jednym się podoba, drugim nie
po 4 . skóra taka miała być i jest - na żywo nie jest taka różowa i wygląda o niebo lepiej - jak będę miał lepsze aparat wrzucę nowa sesję.


ale i tak dzięki wszystkim za opinie te na + i te na -

auto mnie się podoba i chyba o to chodzi


gwint będzie ale zastanawiam się nad wyborem firmy...

a felga już zamówiona :]
:] :] :]

_________________
320d po wirusie: 202KM i 406Nm

"JeÂśli BĂłg byÂłby za przednim napĂŞdem, chodzilibyÂśmy na rekach" :D


Go¶æ oceñ moj± LALKÊ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 14:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
samochod zwraca uwage
jest jakiś, bo nie mozna powiedziec ze jest ladny
a jesli ktos powie ze zrobiony z gustem to pozostanie tylko skwitowac ze o gustach sie nie dyskutuje :hyhy:

moim zdaniem duzo nie zawsze znaczy dobrze.
w tym przypadku wazne ze wlasciciel jest zadowolony

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 17:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1592
Lokalizacja: West
Moje BMW: Z4 3.0i
Najpierw niech wlasciciel to umyje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 20:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 195
Lokalizacja: KrakĂłw
Samochód moadip ma się Tobie podobać, a nie innym - takie podejście jest oczywiście jak najlepsze. Ja czekam na lepsze fotki, a wtedy ocenię Twojego schnitzera : )

Samochód ogólnie się ładnie prezentuje- w końcu to schnitzer,a jedyny ładniejszy tuning robi hamann - e90 niestety jeszcze w takiej wersji nie widziałem :)

Po za tym powiedz mi: kupiłeś samochód w tej wersji, czy sam robiłeś własnego schnitzera? Czy widzisz jakąś różnicę w samochodzie po przeróbkach w MG, masz filter cząstek stałych? Chip tuning u Ciebie to po prostu program Schnitzera?

U mnie powoli będą się zbliżać pewne zmiany- oprócz felg, co nie wpłynie dobrze na wygląd to jednak muszę powoli zacząć rozglądać się za nowymi klockami i wymienię olej- zakładam także wężyki w stalowym oplocie.

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 20:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 123
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
samochód kupiłem zupełnie goły ;) ;)

po wydechu w mg dźwięk jest piękny po prostu trzeba posłuchać na żywo:) :) :)
filtra cząstek nie mam i denerwuje mnie jedynie to że przy bucie zakopci :kwasny:
:kwasny: :kwasny:
a program nie jest schnitzera, robiony był u compsportów.


a nowe fotki będą już na 19 calach :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
320d po wirusie: 202KM i 406Nm

"JeÂśli BĂłg byÂłby za przednim napĂŞdem, chodzilibyÂśmy na rekach" :D


Go¶æ oceñ moj± LALKÊ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 21:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 147
Lokalizacja: Wa-wa
Czekam na foty na 19 tkach.

Moadp zastanawiam się tylko jak ten wydech wpłynął na przebieg momentu.
Z tego co napisałeś to masz teraz parametry jak inne 320d bez ydechu a tylko chipowane czyli okolice 200 kucy i 400 niutków.
Masz jakiś wykres może?

_________________
ÂŁuki
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 21:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Łuki napisał(a):
Moadp zastanawiam się tylko jak ten wydech wpłynął na przebieg momentu.
Z tego co napisałeś to masz teraz parametry jak inne 320d bez ydechu a tylko chipowane czyli okolice 200 kucy i 400 niutków.
Masz jakiś wykres może?


Wydech w dieslu niewiele poprawi zmieni jedynie dzwiek, nie ma tam takiego potencjalu jak przy wymianie wydechu w turbo benzynie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 22:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 123
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
tak Vermilion ma rację przy seryjnej turbinie nie ma większych popraw oprócz dzwiękuza który i tak warto zapłacić....jednak przy zmianie turba na większę....wtedy sprawa już inaczej wygląda...

_________________
320d po wirusie: 202KM i 406Nm

"JeÂśli BĂłg byÂłby za przednim napĂŞdem, chodzilibyÂśmy na rekach" :D


Go¶æ oceñ moj± LALKÊ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2009, 20:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 147
Lokalizacja: Wa-wa
Wiem że nie ma ale chciałem z ciekawości porównać wykresy jak się krzywa momentu i mocy zachowuje przy samym programie i przy wydechu i programie.

Ja swego czasu w MG robiłem kompletny wydech w turbo benzynie więc wiem jakie to daje przyrosty.

Co do dzwięku to akurat w dieslu uważam że nie jest on powalający.

_________________
ÂŁuki
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL