BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 kilka zmian, Toruń i duże coś ;-)
PostNapisane: 29 października 2013, 23:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 250
Lokalizacja: WND
Moje BMW: e46 MPakiet
Kod silnika: m47DO1 ++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108114
Jako że daaawno nic nie wrzucałem a troszkę się pozmieniało postanowiłem zrobić aktualizację :hyhy:
A więc zaczynając od początku

Z braku zajęcia postanowiłem zająć się znaczkami, przerobiłem je na biało-czarne. Fakt troszkę pokombinowałem jak zrobić, żeby było idealnie i wydaje mi się że tak jest. Wszystko wykonałem w 100% sam :hurra: Z wykonania jestem bardzo zadowolony, a wyszło o tak :D
Obrazek

Następnie zająłem się halogenami, początkowo miały być żółte. Niestety bliżej im było zielonych niż żółtych. Jednak z nimi sobie też poradziłem w taki o to sposób.
Obrazek
Obrazek
zdjęcie trochę ciemne

Jako że irytowała mnie różnica między lampami przednimi a kierunkami. Postanowiłem to zmienić.
W taki oto sposób
Obrazek

Ten po prawej jest ciemniejszy, na żywo naprawdę widać różnicę między jasnym a ciemnym. Docelowo będzie ciemniej, lub wpadną pomarańczki. Jednak to przy okazji następnego modu. Ale narazie cichooooo sza :oczami:

Pozostając przy lampach na tył wpadły lampy full red, z których jestem bardzo zadowolony. Dzięki nim paździerz wyróżnia się z pośród innych e46 z tyłu.
Niestety gdzieś mi zdjęcia wcięło :kwasny: A teraz nie chce mi się iść do garażu robić zdjęcie.


Jako że Toruń zbliżał się wielkimi krokami postawiłem bunie na kobyłkach
Obrazek

i zmajstrowałem takie oto coś

Obrazek

Były niebieskie, ale zrobiło się zielono :hyhy: Nie da rady nie zauważyć :szok:

No i teraz troszkę o Toruniu. Godzina 24:00 do około 2 woskowałem autko, a rano pobudka i do Torunia.
Jak każdy wiek pogoda niedopiała, ale nad nią nie będę się rozwodził. Ale zatrzyma się na chwilę a dokładnie około 5km do miejsca docelowego. GPS spłatał nam nielada żart i poprowadził nas ( uwaga ) przez LAS. Nie da się ukryć że byłem w dużym szoku. My sobie jedziemy jakąś żwirową drogą, a tu sarenki sobie paradują :przestraszony: Myślę sobie kur.@ gdzie my jesteśmy. Jednak twardo jechaliśmy przed siebie :zabawa:
Na końcu "drogi" znowu zonk uskok spowodowany remontem drogi asfaltowej do której dojechaliśmy. Pierwsza myśl zawracamy. Jednak lenistwo na to nie pozwalało. Więc przeprawa i się udało. uff progi i zderzaki całe.
Po dotarciu na lotnisko podeszliśmy do bramy sprawdzić sytuację, czy wogóle ktoś jest. Było kilka samochodów. No to co zawijka na myjnie. No i się zaczęło :D
Pierwszy za nami przyjechał bodajże Deejmon ( sorry jeśli źle napisałem), a za nim cała wataha samochodów.
Przy bramie niespodzianka kluczyk ( bardzo fajny gadżet). Chwila na obejrzenie samochodów i na kreskę.
W kwalifikacjach ku mojemu zaskoczeniu zająłem 2 miejsce. Niestety w finale pojawiły się problemy z drugim biegiem. :mur: :mur: i ostatecznie uplasowałem się na 4 miejscu. ( kuruś potwierdzi co do problemu skrzyni, gdyż widział filmik na którym był stosowny komentarz odnośnie problemu)
Po ogłoszeniu wyników i pamiątkowym zdjęciu przyszedł czas na powrót, w powiększonym gronie. Wracaliśmy z najładniejszym autem zlotu a mianowicie białą e30 2,5 cabrio. I to by było na tyle z Toruniem

Teraz kilka fotek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
niestety " fotograf nie ogarniał telefonu" ( zapomniałem lustrzanki :wstyd: )
Obrazek
załapałem się na zdjęcie rodem z Fast and Furious :rotfl:
Obrazek
a tu w kolejeczce
Obrazek
Obrazek
finałowy przejazd z Kurusiem
Obrazek
Pamiątkowe zdjęcie z najładniejszym autem zlotu i do domciu 150km :rozpacz:
Obrazek

A tu cały winowajca problemów z drugim biegiem. Poduszki skrzyni biegów. Stare można było uginać palcami jak gumisie :przestraszony:
Obrazek
a tu nowe Lemforder to samo co oryginał. Lemforder produkuje te poduszki dla BMW ( tam gdzie powinien być znaczek BMW, miejsce zostało zeszlifowane)
Obrazek
Po wymianie zmiana biegów jest dużo bardziej precyzyjna. Czas wymiany śmieszny w porównaniu z efektami. Potrzebny jest jednak kanał i coś czym podniesiemy skrzynie delikatnie do góry.


W Toruniu byłem pierwszy raz, ale na stałe zagości w moim kalendarzu. :serce:

W tamtym tygodniu zagościł kolejny element układanki. Mianowicie większy IC od FMIC :hurra:
Obrazek

Pierwsza myśl kuźwa jak ja to upcham. Jednak bez zbędnej paniki zabraliśmy się do wymiany.

Przygotowywanie samochodu. Chyba po zimie rejka powędruje za szybę ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Małe porównanie oem vs nieoem :oczami: Stary troszkę brudny, ale miał prawo po tylu latach się uyebać. Ku mojemu zdziwieniu nie był dziurawy.
Obrazek
Przygotowanie nowego mocowania. Wykorzystałem walcowany kontownik. Do niego przykręcony bezpośrednio IC. Konstrukcja bardzo sztywna. Wiem że farba nie pod kolor, ale ta na 100% nie zardzewieje a pomalowanie na tą nie wchodziło w grę, gdyż bardzo ciężko jest ją pokryć.
Zdjęcie robione na szybko, niestety ruszone.
W międzyczasie odświeżałem kratkę zderzaka czarnym matem ( brak foto).
Obrazek

Tu już na swoim miejscu. Różnicę chyba widać gołym okiem.
Obrazek

Nie mam niestety zdjęć ze zderzakiem, gdyż zakładany był na drugi dzień.
Jeśli ktoś przeczytał wszystko i jest w tym miejscu to podziwiam za wytrwałość.
Tekst od połowy pisałem od nowa gdyż odświeżyła mi się strona i wszystko straciłem. Myślałem że coś mnie trafi. :przestraszony:
Pozdrawiam Krzysiek

_________________
Obrazek

Diesel power 217km/422nm



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 kilka zmian, Toruń i duże coś ;-) str 5
PostNapisane: 30 października 2013, 19:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
Poszłeś ostro z temetem ktoś tutaj się szykuje na rewanż :hyhy:
Belka Ci nie zasłania ic?

Ja też tam będę jeszcze chciał coś dokoksować :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 kilka zmian, Toruń i duże coś ;-) str 5
PostNapisane: 31 października 2013, 22:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 250
Lokalizacja: WND
Moje BMW: e46 MPakiet
Kod silnika: m47DO1 ++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108114
Nie gdzieżbym śmiał ;)
Ten IC jedynie dla wyglądu będzie :hyhy:

Delikatnie przysłania u samej góry , ale w takim stopniu że na nic to nie wpłynie.
Więcej zasłania sama rejka, ale na wiosnę powinno to się zmienić.

_________________
Obrazek

Diesel power 217km/422nm



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 kilka zmian, Toruń i duże coś ;-) str 5
PostNapisane: 10 listopada 2013, 23:30 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 204
Lokalizacja: Jaworzno/ Nysa
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54
Garaż: Był Golf mk3, było e46 320d, jest e46 330Ci.
Super autko! Mistrzu byłbyś na tyle miły i podesłał mi linka do folii którą obkleiłeś tylne lampy? Może być tutaj lub na PW jak wolisz :) Z góry dzięki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 kilka zmian, Toruń i duże coś ;-) str 5
PostNapisane: 11 listopada 2013, 10:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 41
Posty: 5953
widzę kawał ostrej pracy włożony tutaj czyli za rok na naszym zlocie widzę fajny wynik :ok: :ok:

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 GTB1752 by ROGER-NYSA ;-) str 5
PostNapisane: 13 listopada 2013, 00:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 250
Lokalizacja: WND
Moje BMW: e46 MPakiet
Kod silnika: m47DO1 ++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108114
Jako że z modyfikacjami cały czas idziemy do przodu zamieszczę mały update :cool: co się dzieje.
Po paru rozmowach telefonicznych, z miłą osobą postanowiłem wybrać się 9 listopada z kolegą na wycieczkę na południowy zachód Polski :ok:
Jako że z pod domu według wujka google miałem 400 km w jedną stronę wyruszyliśmy o 2 w nocy. Postanowiliśmy zostawić sobie zapas czasu na ewentualny przystanek i prawdopodobne pobłądzenie ( praktycznie całą drogę jechaliśmy na przypał bez GPS'a i mapy, dopiero jak szukaliśmy miejsca docelowego odpaliliśmy gps ). Oczywiście dodatkowy czas się przydał :wstyd:
Po do tarciu na miejsce dostrzegliśmy srebrne e61 w mpakiecie przed domem i wiedzieliśmy że dobrze trafiliśmy. Muszę przyznać że naprawdę robi robotę. :D
Nie minęło 5 min i samochód był już podłączony pod komputer. Pierwsze logowanie auta nie wyszło zbytnio pozytywnie, turbina wogóle nie wstała powyżej 3tyś :szok: Nie powiem miałem nie ciekawą minę. Tym bardziej że nie miałem wcześniej takich problemów. Ponowne odpalenie samochodu i wszytko OK. Drogą dedukcji nasunął się jasny wniosek, winny wszystkiemu był filtr powietrza. Dzień przed wyjazdem do Nysy założyłem sportową wkładkę SIMOTA i przez to całe zamieszanie. Na szczęście ROGER-NYSA, na każdą ewentualność był przygotowany i posiadał filtr powietrza :padam: Po powrocie zaczęła się zabawa z nową turbiną. W międzyczasie został wymieniony zaworek podciśnieniowy od EGR, a ja dostąpiłem przyjemności zasiąść na fotelu pasażera podkręconego e61 3.0d, muszę przyznać że zacnie odpycha się niepozorny kombiaczek :oczami: . Wraz z postępującymi pracami dowiadywaliśmy się coraz to więcej rzeczy o silnikach BMW ( Krzysiek i Marcin to chodzące encyklopedie w tej dziedzinie :padam: ) . No i przyszedł czas na najważniejsze, czyli strojenie samej turbiny i program. Po ostatnich korektach, cieszyłem się od ucha do ucha jak małe dziecko z lizaka. Samochód naprawdę zaczął jechać. Turbina wstaje bardzo wcześnie i ciągnie dużo wyżej. Jazda stała się przyjemnością.
Podsumowując jeśli ktoś chce żeby jego kopciuch zaczął jeździć niech się uda do Nysy. Ja w obie strony zrobiłem około 900km i żadnego z przebytych kilometrów nie żałuje, bo było naprawdę warto. Krzysiek zna się na rzeczy i każdemu mogę go polecić.

Z bieżących rzeczy muszę wymienić podporę wału napędowego, gdyż przy nowym programie ma już problemy. Nie ma co się dziwić, gdyż na 100% jest tam od nowości. W najbliższym czasie postaram się zrobić jakąś sesyjkę ( parę rzeczy się zmieniło, pewnie za niektóre dostane ostre zje.y) i nagrać film jak to teraz jeździ no i oczywiście wybrać się na hamownię.
Pozdrawiam Krzysiek

aniołki mam taką nadzieję ;-)

Gorman pw już idzie.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
Obrazek

Diesel power 217km/422nm



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 kilka zmian, Toruń i duże coś ;-) str 5
PostNapisane: 13 listopada 2013, 00:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
Dobre mody :ok:
To teraz mozemy się po ścigać na 1/4 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 kilka zmian, turbo by ROGER-NYSA ;-) str5
PostNapisane: 13 listopada 2013, 09:15 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Hamuj auto jestem ciekaw ile wyjdzie. :hyhy:

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 kilka zmian, turbo by ROGER-NYSA ;-) str5
PostNapisane: 13 listopada 2013, 09:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
KrzysiniO, nie Ty pierwszy, nie ostatni jesteś zadowolony :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 kilka zmian, turbo by ROGER-NYSA ;-) str5
PostNapisane: 13 listopada 2013, 13:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 71
Lokalizacja: Chocianów
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N+
Super autko, super mody :) A Krzysiek robi niesamowitą robotę w Nysie! ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 kilka zmian, turbo by ROGER-NYSA ;-) str5
PostNapisane: 13 listopada 2013, 23:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 250
Lokalizacja: WND
Moje BMW: e46 MPakiet
Kod silnika: m47DO1 ++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108114
kuruś napisał(a):
To teraz mozemy się po ścigać na 1/4 :hyhy:


no na to liczę ;-)

forest napisał(a):
Hamuj auto jestem ciekaw ile wyjdzie. :hyhy:


Ja też jestem bardzo ciekawy :hurra:
Myślę że w przyszłym tygodniu autko powinno być po hamowni ecu-performance. Bo chcę pojechać z nową podporą wału, która będzie zamontowana w poniedziałek.

rorafalki napisał(a):
nie Ty pierwszy, nie ostatni jesteś zadowolony :)

marix123 napisał(a):
A Krzysiek robi niesamowitą robotę w Nysie! ;)


chcąc nie chcą muszę się zgodzić :hyhy:

marix123 napisał(a):
Super autko, super mody :)


dziękuję.

_________________
Obrazek

Diesel power 217km/422nm



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 kilka zmian, turbo by ROGER-NYSA ;-) str5
PostNapisane: 14 listopada 2013, 10:31 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
KrzysiniO,
Galerie maja to do siebie że albo wchodzi się komuś w du.pę :) pochlebstwami, albo jedzie się po nim na maxsa ;)
Zatem i ja sypnę cukrem ;)
Bardzo dziękuję za odwiedziny , wpisanie się w pamiątkową mapę i za świetną atmosferę . A mówią że "Warszafka" jest BEEEEEE. :szok:
Dziękuję również za zaufanie , Jesteś kolejnym właścicielem BMW z m47n, który postanowił postawić na wiedzę, praktykę i doświadczenie. Nawet nie pamiętam który to mój projekt z użyciem GTB1752V , życzę Ci długiego bezawaryjnego użytkowania oraz niebywałych " kili" na......... hm :niepewny: :niepewny: :niepewny:
... z założenia mocniejszym przeciwniku. :ok:

Auto super ,doskonały wygląd z zewnątrz jak i w środku. Gratuluje pasji i auta które z "dupo wozu" zostało zamienione w niezła furkę i obiekt hobby.

A......... Zapomniałem podziękować za wystawienie b.dobrej opinii DZIĘKUJĘ :] Na dobrym materiale dobrze się pracuje.

Pozdrawiam Krzysiek

Ps . Również jestem ciekawy jak to wyszło ,zakładam że pękło 200 ps . Choć musimy pamiętać że nie było to na tak zwany fullll.
Koniecznie napisz jak wypadłeś w starciu z e46 330i

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 turbo by ROGER-NYSA ;-) str5 hamownia
PostNapisane: 1 grudnia 2013, 22:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 250
Lokalizacja: WND
Moje BMW: e46 MPakiet
Kod silnika: m47DO1 ++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108114
Hamowanie auta się przeciągnęło głównie z racji drobnych problemów technicznych :zawstydzony:
A mianowicie dwa razy zrzuciło mi "rury" z IC, teraz powinno już być OK. Jak mi zdmuchnie je jeszcze raz to prawdopodobnie zrobi się sztywny dolot :cwaniak:
Po hamowaniu wyskoczyły takie oto kreski :rotfl: Samochód był hamowany na 5 biegu.
Obrazek
Beemeczka zapierdziela po rolkach :D
Obrazek
Wykres mnie zadowala jedynie myślałem, że więcej nm wyjdzie. Jednak jak wiadomo hamowania hamowni nie równa na innej mogło by wyjść inaczej. Jedynie co mnie bardzo zadziwiło, to przebieg mocy jest niemal identyczny jak w e46 328i kolegi ;-)
Jak wiadomo w miarę jedzenia chciałoby się więcej, jednak nie mam pomysłów na dalsze mody. :chytry:
W przyszłym tygodniu jeszcze zostanie wymieniony olej + filtry ( bo 10 tyś stuknęło ), zakładam zimóweczki i czekam na śnieg :super:

_________________
Obrazek

Diesel power 217km/422nm



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 320d jest moc, hamownia 217km/422nm str5
PostNapisane: 1 grudnia 2013, 23:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Zamiast robic dolot na sztywno nie lepiej obspawac TIGiem grubsze "wianuszki" na króccach IC ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 320d jest moc, hamownia 217km/422nm str5
PostNapisane: 2 grudnia 2013, 08:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Puma Punku
Moje BMW: E12, E34, E36, E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p1681056
Piękne kreski, gratuluję wyniku właścicielowi oraz tunerowi. :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 320d jest moc, hamownia 217km/422nm str5
PostNapisane: 2 grudnia 2013, 12:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 4695
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=135795
byłe
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71866
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=piotr320
jest moc.. :ok:

_________________
Zajrzyj i oceń mojego turasa..:-)

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 320d jest moc, hamownia 217km/422nm str5
PostNapisane: 5 grudnia 2013, 23:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 250
Lokalizacja: WND
Moje BMW: e46 MPakiet
Kod silnika: m47DO1 ++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108114
piotres napisał(a):
Zamiast robic dolot na sztywno nie lepiej obspawac TIGiem grubsze "wianuszki" na króccach IC ?

też o tym myślałem, ale narazie jest wszystko ok więc nie będę kombinował

coro napisał(a):
Piękne kreski, gratuluję wyniku właścicielowi oraz tunerowi. :super:


dziękuje :super:

scyzor napisał(a):
jest moc.. :ok:


chciało by się więcej :rotfl:

_________________
Obrazek

Diesel power 217km/422nm



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 320d jest moc, hamownia 217km/422nm str5
PostNapisane: 5 grudnia 2013, 23:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
Niezly wynik :ok: Gratuluje!

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Krzysinio-->> e46 320d jest moc, hamownia 217km/422nm str5
PostNapisane: 10 grudnia 2013, 22:33 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
jedź na inną hamownię i dopiero porównaj ;) widzę że czujniki z dynometu podłączone pod stacjonarkę ...
auto na rolkach powinno generować większy moment z dołu niż auto mierzone na drodze , u Ciebie ten moment jest bardzo niski jak na to turbo ...
dlatego radzę jechać i zmierzyć gdzieś gdzie wychodzą w miarę wiarygodne wyniki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL