alduwiel napisał(a):
Najlepiej się moc przydaje pod światłami.
to zmien projekt, w 335d zapomnij o dobrym starcie z ta skrzynia
alduwiel napisał(a):
Gdzie można się ścigać legalnie na polskich drogach?
niestety oprocz wspomnianych przez Ciebie zawodach na 1/4 mili lub amatorsko wynajac sobie w pare osob lotnisko - nigdzie...
alduwiel napisał(a):
Po co moc od 200 do 300 jak za takie korzystanie z tego idziesz do pudła?
chyba w norwegii....

alduwiel napisał(a):
Czy xdrive jest taki dobry?
nie, zapewnia wiekszy komfort w podrozowaniu i to wszystko...
alduwiel napisał(a):
Czy nie mozna uzyskac tej samej przyczepności na starcie stosując szerszą oponę z tylu?
nie, 4x4 z racji prostych praw fizyki te pierwsze pare metrow zawsze bedzie szybszy, moze sie okazac że powiedzmy oba 400konne auta AWD i RWD mają 4.5 do setki, to te AWD będzie z przodu przy 100km/h z racji dynamiczniejszego startu z miejsca.
alduwiel napisał(a):
np Lambo diablo ma na tył , ale już każde nowsze lambo ma na 4 kola napęd ...
ale ferrari oprocz FF, nawet la ferrari jest RWD, lambo to audi - liczy sie komfort no i masz:) - porownaj osiagi 500konnego gallardo do f430 490ps to zobaczysz fajna roznice w napedzie...
alduwiel napisał(a):
Ps 11,60 to wedle Twojej rozpiski chyba 6 najszybsze auto (pozycja nr 7 na liście ma 11,70) ale nie znamy reszty czasów...
Ranking jest posortowany po 100-200, chyba nie sadzisz ze 997 turbo S ma gorszy czas na 1/4 mili niz np ja

?