BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 18:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 484 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 08:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 285
Lokalizacja: Rybnik
To norma, że w E39 Touring na dziurach trzaska klapa i oddzielna górna szybka na klapie. W tych starszych rocznikach nawet rdzewiała co jest dość nie przyjemne :kwasny:

_________________
Zapraszam do oglÂądania mojej 7er :cool:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=11274


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 10:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
792238975 napisał(a):
Muszę powiedzieć że bardzo mi się podoba twoje autko, a to dlatego że mam bliźniaka : ) co do wyglądu to jest naprawde super, oglądałem dłuższy czas fotkę i porównywałem, moje sugestie:
- brakuje nam lamp po lifcie co strasznie osłabia wygląd,
- wg mnie jedyne koła jakie pasują do tego auto to oryginały:

http://republika.pl/cobibmw2/Allegro/felgaM_01.jpg


Ciesze się że Ci się podoba, wrzuć swoje fotki do galerii, chętnie oglądnę Twoją :] A co do lamp po lifcie to nie powiedział bym że ich brak osłabia wygląd bo przed liftem e39 jest równie śliczne, ale z poliftingowymi lampami wygląda na świeższe i mnie bardzo podobają się świecące "neonki" z tyłu w touringu. :) Co do kół to jeszcze nie wiem, mam czas do wiosny :)

792238975 napisał(a):
Napewno uroku dodają relingi, których mi brakuje i wydaje mi się że Twoje listwy wokół szyb (czarne) są ładniejsze od moich srebrnych - nadają bardziej agresywny wygląd bo u mnie wygląda to raczej jak limuzyna.


Na początku zastanawiałem się czy ich nie zdjąć (relingów), ale masz rację, bez nich kombik jakiś taki łysy się robi, więc napewno zostają. Co do chromów to podobają mi się bardzo ale gdy auto jest zachowane w oryginalnej klasycznej lini bez żadnych modyfikacji czy M-Pakietów tak jak np. e39 Białego w galerii.

792238975 napisał(a):
Co do skórki to nie bardzo mi się podoba brąz, tu chyba moja czerń ładniejsza :)


Każdy swego broni :D ...no i rzecz gustu, mi najmniej właśnie podobają się czarne wnętrza, szczerze powiem że zawsze chorowałem na jasną kremową skórkę w BMW, jak jechałem oglądać swoją to po obejrzeniu zdjęć też do mnie nie przemawiał ten kolor ale jak na żywo zobaczyłem to stwierdzam że mi się bardziej podoba niż kremowa, siedziałem już w różnych Bumkach i powiem że jeszcze wiśniowa skóra podoba mi się niesamowicie, taka jak tu:

[center]Obrazek[/center]

792238975 napisał(a):
Myśle że powinieneś przyciemnić sobie szybki, to dodatkowo poprawi wygląd.


Chciałbym ale wszystkie boczne, a przednich nie wolno niestety, zawsze to jakiś upierdliwy "Blueman" może się przyczepić :(

792238975 napisał(a):
Czego Ci najbardziej zazdroszcze - oczywiście jednostki napędzającej, kupywaliśmy auta w tym samym okresie i sądziłem że 2.8 w pełni mi wystarczy jednak ostatnio pojeździłem sobie 740 e38 i stwierdziłem że całkiem inna przyjemność z jazdy :D


Też jechałem kiedyś e38 z tym motorem ale na V8 chorowałem już wcześniej, ten dźwięk :D ...MASAKRA poprostu :hyhy: Ale 2.8 to też jest świetna jednostka i na pewno dużo tańsze w eksploatacji jest całe auto, 540-tka ma większe hamulce, większą skrzynie, dużo elementów zawieszenia jest inne i zarazem droższe niestety.

792238975 napisał(a):
Mam takie pytanie czy na nierównej nawierzchni też doskwierają Ci denerwujące dźwięki ze strony bagażnika (klapa? roleta?) bo powoli wyprowadza mnie to z równowagi :kwasny: wiem napewno że mam do wymiany 4 gumy z tyłu na zawieszeniu (kosmiczny koszt części i wymiany) ale nie jestem pewien czy to rozwiąże ten problem, regulowałęm już dystanse na klapie i nic nie pomogło.


Niestety ale tak, tu wygrywa sedan, nie ma tych dźwięków dochodzących z tyłu ale częściowo poradziłem sobie z tym, uszczelki cza spryskać silikonem w sprayu, a w miejscach gdzie roleta się styka z boczkami bagażnika poprzyklejałem filc i jest wyraźna poprawa, ale i tak roleta coś się tam zawsze na wybojach odzywa no i też słychać różne graty które wożę pod podłogą w bagażniku, które na dziurach podskakują. Ale poza tym to stwierdzam że e39 jest świetnie wyciszone. :) Te 4 poduszki wahaczy tylnych o których piszesz to była rzecz która kwalifikowała się do wymiany w moim aucie, zrobiłem to odrazu po kupnie bo na wybojach dawały o sobie znać, oryginały BMW kupiłem po 200zł szt.

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2007, 09:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Olsztyn
Przyznam Ci rację - jest świetnie wyciszone, słychać delikatny pomruk silniczka, ale klapa to niepotrzebny bembenek w tej filharmonii :-)
Co do szybek, ja przyciemniłem bez przednich, wygląda nieźle lepiej niż bez (korzystaj tylko z profesjonalnej folii) - jak zrobie fotki to zamieszcze narazie kupiłem małe zimowe koła a na 15`` auto nie bardzo się prezentuje :dobani:

http://allegro.pl/item259168454_piekne_ ... obacz.html

jeżeli chodzi o gumy to sprzedają tylko oryginały mi się udało wytargować na 180zł za szt ale mam cały czas autko w użtku i niestety nie mam kiedy wymienić. Co do hamulców też nie były tanie (brałem sportową wersje), jeżeli chodzi o tył to: tarcze Zimmermanny sport 500zł za kpl. klocki EBC green 210zł + 50zł czujniki, płyn Ferodo 50zł klocki do tarczo bębnów + sprężynki JURIDA 200zł, całość świetnie wygląda a jeszcze lepiej pracuje, na asfalcie ręczny łapie jak brzytwa - posumowując wydatek warty swojej ceny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2007, 15:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: lubuskie
Witam, masz rzeznicka wersje touringa. Silnika zazdroszcze powiem szczerze :P Skora podoba mi sie bardzo. Co bym zmienil, napewno lampy i nerki - odmlodzi to wyglad, przyciemnil szyby lekko, nie calkowicie czarno jak smoła ale tak lajtowo , oczywiscie wszystkie noi , zmienil felgi na lato na ladniejsze na jakies 17". W swoim touringu mialem 18" m6 i po tygodniu juz sie ich pozbylem bo po prostu nie szlo na tym jechac, zawieszenie mam oryginalne i tluklo niemilosiernie na studzienkach i dziurach, nie wyobrazam sobie 18 + zawiecha M . Ile nerwow popsulem w sprawie doboru opon to brak slow, dobrze ze chociaz mam znajomego w tej dziedzinie to kombinowalem z profilami od 35-40. 45 nie dalo rady wsadzic, felgi sprzedalem na allegro. Jezdze na 17" na 45 i jest swietnie. Co prawda same 18" wpadaja na mysl ze do takiego potwora ale to nie na nasze drogi.- sprawdzilem osobiscie na swoim touringu- masa robie swoje i predkosc. Co do wspomnianych 4 tuleji tylniej belki to wymienialem je w ASO zaplacilem 1300 zł z robocizna + oryginalne bmowskie tuleje . Wydatek spory no ale roznica kolosalna. i wkoncu cicho z tylu auta. Jeszcze raz gratki za motor i touringa - duza labadziaraaaaa :P pozdro

_________________
summer meet :D http://youtube.com/watch?v=EO9NE68O-Go


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2007, 14:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
mnowak napisał(a):
Witam, masz rzeznicka wersje touringa. Silnika zazdroszcze powiem szczerze :P Skora podoba mi sie bardzo. Co bym zmienil, napewno lampy i nerki - odmlodzi to wyglad, przyciemnil szyby lekko, nie calkowicie czarno jak smoła ale tak lajtowo , oczywiscie wszystkie noi , zmienil felgi na lato na ladniejsze na jakies 17". W swoim touringu mialem 18" m6 i po tygodniu juz sie ich pozbylem bo po prostu nie szlo na tym jechac, zawieszenie mam oryginalne i tluklo niemilosiernie na studzienkach i dziurach, nie wyobrazam sobie 18 + zawiecha M . Ile nerwow popsulem w sprawie doboru opon to brak slow, dobrze ze chociaz mam znajomego w tej dziedzinie to kombinowalem z profilami od 35-40. 45 nie dalo rady wsadzic, felgi sprzedalem na allegro. Jezdze na 17" na 45 i jest swietnie. Co prawda same 18" wpadaja na mysl ze do takiego potwora ale to nie na nasze drogi.- sprawdzilem osobiscie na swoim touringu- masa robie swoje i predkosc. Co do wspomnianych 4 tuleji tylniej belki to wymienialem je w ASO zaplacilem 1300 zł z robocizna + oryginalne bmowskie tuleje . Wydatek spory no ale roznica kolosalna. i wkoncu cicho z tylu auta. Jeszcze raz gratki za motor i touringa - duza labadziaraaaaa :P pozdro


Dzięki za miłe słowa :) No zawieszenie faktycznie nie było projektowane z myślą o Polskich drogach, nie przeszkadza mi twardość, wręcz idealna jest jak dla mnie, ale mimo że zawieszenie nie jest powybijane, przynajmniej narazie (co było do wymiany to wymieniłem) to najbardziej denerwuje mnie hałas męczącego się auta na wybojach albo huk gdy przejeżdża się po lekko zapadniętej studzience, to już w ogóle zmora ulic w mieście. W e36 było dużo głośniej w kabinie i hałas zawieszenia nie był jakoś wyjątkowo słyszalny, a tu panuje cisza i każdy wybój słychać :( Oczywiście jak wypadam poza miasto na krętą ale też idealną drogę to nie chce się nogi z gazu zdejmować, zapominam w ogóle że jadę dużym kombi, jak to auto się prowadzi przy akompaniamencie V8-ki to poprostu bajka. :D
Zastanawiałem się nad 18-mi na lato z profilem 45, mówisz że próbowałeś taki założyć i się nie dało, ale dlaczego, nie zmieściły się koła czy jak?

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2007, 17:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: lubuskie
Jesli chodzi o felgi 18" i 45 to w e38 koles przyjechal i przelozyl swoje AC SCHNITZER na te M6 ktore ode mnie bral. 18" sa duze w porownaniu do 17". Po zalozeniu profilu 245 wzroslo mi spalanie o 0,4l. Oryginalny m- pakiet posiada felgi 17" i tez ladnie wyglada, takze jak felgi sa ladne to rozmiar nie jest tak bardzo wazny, tak bynajmniej sadze. Dla mnie liczy sie przede wszystkim komfort jazdy, aby nic nie stukalo, pukalo itd, dlatego zdecydowalem sie na wymiane tych tuleji oraz przednich nowych amorow SACHS, takze u mnie felgi 18 odpadaja. Tu jak to sie prezentowalo na 18" jak bedzie okazja to dokleje i obecne 17" M6. pzdr

PS: Bardzo ciekawy TOURING ALPINY

Obrazek

_________________
summer meet :D http://youtube.com/watch?v=EO9NE68O-Go


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2007, 22:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
ja śmigam na 19, profil 35 i 30, obniżona zawiecha i jakoś braku komfortu nie dostrzegam

przy 18 idealny zamiennik to 235/40 i 265/35, ale spokojnie 235/45/18 wejdzie

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2007, 09:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
No ja na komfort resorowania też nie narzekam, przeszkadza mi tylko łomot gdy koło wpada np. w dziurę, studzienkę, uskok nawierzchni, większe poprzeczne nierówności :( A jako że ekspertem od kół nie jestem to zapytam jeszcze dlaczego daje się na jedną oś mniejszy, a na drugą większy profil, tak jak Kucharz ma profil 35 i 30, może to głupie pytanie ale dlaczego nie daje się na przód i tył tak samo po 35?

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2007, 10:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Cobi napisał(a):
No ja na komfort resorowania też nie narzekam, przeszkadza mi tylko łomot gdy koło wpada np. w dziurę, studzienkę, uskok nawierzchni, większe poprzeczne nierówności :( A jako że ekspertem od kół nie jestem to zapytam jeszcze dlaczego daje się na jedną oś mniejszy, a na drugą większy profil, tak jak Kucharz ma profil 35 i 30, może to głupie pytanie ale dlaczego nie daje się na przód i tył tak samo po 35?



bo profil to procent szerokosci, wiec by wysokosc opony przy roznej szerokosci byla identyczna lub prawie identyczna, trzeba dobrac odpowiedni profil. Np. oryginalne ogumienie e38:

235/50R18 przod i 255/45R18 na tyle.

[ Dodano: 3 Grudzień 2007, 10:14 ]
Kucharz napisał(a):
ja śmigam na 19, profil 35 i 30, obniżona zawiecha i jakoś braku komfortu nie dostrzegam

przy 18 idealny zamiennik to 235/40 i 265/35, ale spokojnie 235/45/18 wejdzie


Kucharz może Tobie nie przeszkadza komfort jaki masz na 19 calach, ale faktem jest ze komfort spada i to mocno. Mialem e38 na 18takch latem, a zima na 16tkach i roznica jest, zwlaszcza w tych momentach gdy zawieszenie BMW jest kiepskie, czyli krotkie poprzeczne nierownosci. Dodatkowo na szerszych oponach w koleinach w e38 trzeba naprawde mocno trzymac kierownice.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2007, 18:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Co do kolein to się zgodzę co do komfortu niestety nie, może e38 inaczej reaguje.

Moje zdanie jest nieobiketywne, ale Biały, który jeździ na 17 uważa podobnie jak ja

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2007, 18:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 857
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Autko malina, po tym co zobaczyłem zaczęło mi się podobać E39 w kombi :hyhy: :hyhy:

_________________
Zobacz moją byłą 540..., "Tatowe" 530D

Galeria 330ci IN PROGRESS...

Mapka osób z interfejsami INPA DIS TV FREE itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Apropo felg do BMW e39..
PostNapisane: 9 lutego 2008, 04:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: WaÂłcz
Ja mam 15' i zastanawiałem się nad 16' (bo nie ukrywam że są ładniejsze) ale pojeździłem na 16' kilka tygodni i komfort jazdy bez porównania w stosunku do 15' jest gorszy. Kolejny minus to że każda felga jest droższa o 100zł i każda opona także o 100zł więc co to nam daje?? 800zł za felgi o 1 cal większe i mniejszy komfort jazdy. Oszywiście 18 są piękne ale bez przesadynie na polskie drogi, ja ostatnio wjechałem w DZIÓRKĘ i wstrząs był tak duży że połamały się plastiki od regulacji poziomu reflektorów (cały reflektor do wymiany)!!! ALe opona i felga cała a co by było na 17 lub 18 wole nie mysleć. A nie mówie o podjeżdzaniu choćby pod mały krawężnik. Poniżej zamieszczam kilka fotek moich 15' i wydaje mi się że nie wyglądają tak najgorzej. Sami oceńcie jestem ciekaw waszych komentarzy tych pozytywnych jak i negatywnych. A autko masz świetne poprostu bajka!!!!!! V8 RZĄDZI mi narazie musi starczyć R6.

Obrazek
http://img222.imageshack.us/my.php?imag ... 779zf9.jpg

Obrazek
http://img225.imageshack.us/my.php?imag ... 789wy5.jpg

Obrazek
http://img91.imageshack.us/my.php?image=p1130791va1.jpg

_________________
BMW E39 520i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 09:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
no w Twoim przypadku te 15 nie wyglądają źle... mają dobry kolorek:) gdyby miały ranty wyglądały by na mniejsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Apropo felg do BMW e39..
PostNapisane: 9 lutego 2008, 17:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
mbill napisał(a):
Ja mam 15' i zastanawiałem się nad 16' (bo nie ukrywam że są ładniejsze) ale pojeździłem na 16' kilka tygodni i komfort jazdy bez porównania w stosunku do 15' jest gorszy. Kolejny minus to że każda felga jest droższa o 100zł i każda opona także o 100zł więc co to nam daje?? 800zł za felgi o 1 cal większe i mniejszy komfort jazdy. Oszywiście 18 są piękne ale bez przesadynie na polskie drogi, ja ostatnio wjechałem w DZIÓRKĘ i wstrząs był tak duży że połamały się plastiki od regulacji poziomu reflektorów (cały reflektor do wymiany)!!! ALe opona i felga cała a co by było na 17 lub 18 wole nie mysleć. A nie mówie o podjeżdzaniu choćby pod mały krawężnik. Poniżej zamieszczam kilka fotek moich 15' i wydaje mi się że nie wyglądają tak najgorzej. Sami oceńcie jestem ciekaw waszych komentarzy tych pozytywnych jak i negatywnych. A autko masz świetne poprostu bajka!!!!!! V8 RZĄDZI mi narazie musi starczyć R6.


mbill bardzo śliczny touring, faktycznie te 15-ki nie wyglądają źle (do mnie na przód chyba 15 już by nie weszły). Rozumiem że zawieszenie masz standardowe seryjne więc jeżdżenie na małych felgach i balonach ma sens bo stawiasz na komfort. Ja mam zawieszenie sportowe i na sport też postawiłem kupując ostatnio felgi 18-stki od M5 na lato (obecnie oddane do renowacji). Opony są droższe, felgi też, komfort spada ale za to zyskuje świetną przyczepność i trzymanie w zakrętach, a to mi daje ogromną frajdę :) ...no i przy okazji na wyglądzie autko też zyskuje. :hyhy: Przed zimą jeździłem na felgach 17 i to już była zabawa jak na krętych drogach mój famillywagon zostawiał w tyle takie pseudo-sportowe bolidy jak Calibra z bardzo ambitnymi kierowcami za kółkiem :D

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 18:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
jesli touring to tylko taki :)
gratuluje! wagon z takim motorem hmmm:)

co do felg sie nie wypowiadam. moim zdaniem istnieja tylko jedne sluszne do e39.
prawda Kucharz? :)

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 21:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: WaÂłcz
COBI masz racje, że do Twojego TOURINGA o sportowym zawieszenieu lepiej jest mieć trochę większe koła. Nie mniej jednak chciałem pokazać że BMW e39 na 15-ach też może nie najgorzej wyglądać. Nie ukrywam że 17-tki wyglądają super ale uważam, że 18-tki lub 19-tki to już znaczna przesada jeżeli chodzi o POLSKIE DROGI !!!

PS Zazdroszcze Ci V8 (dbaj o nią):P

_________________
BMW E39 520i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 22:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
mbill napisał(a):
że 18-tki lub 19-tki to już znaczna przesada jeżeli chodzi o POLSKIE DROGI


a próbowałeś? ja tak nie uważam

Rafale, my wiemy co dobre :)

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 23:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
BIGPUN napisał(a):
jesli touring to tylko taki :)
gratuluje! wagon z takim motorem hmmm:)

co do felg sie nie wypowiadam. moim zdaniem istnieja tylko jedne sluszne do e39.
prawda Kucharz? :)



te z e65? Dla mnie jedyne sluszne felgi w e39 to kazde jedne z palety felg do e39, nie do e65.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 01:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Maćku, ale jest jeden problem, którego nie uwzględniasz, nie było felg dedykowanych do e39 powyżej 18 cali

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 02:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
i wtedy trzeba sie posilkowac w inny sposob :)

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 484 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 25  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 92 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL