BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 14 maja 2024, 20:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 12:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Na dupce gtb1752 z bmw 260hp? Hihihihi, to tak jak byś powiedzial, że anal z drobną 15stka to pikuś :D


Jak zapakujesz wirnik 60mm to zeby opanować górę zaworek będzie się musiał mocno przymknąć tak sądzę. Co poskutkuje duzym EGT, srogim backpressure...



Jak dla mnie za mocno kombinujesz, zadowolenia nie osiagniesz tym...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 13:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Ja nie powiedziałem że chce mieć 260KM. Będzie 230-240 to i tak dobry wynik na turbo P&P które będzie miało jeszcze zapas. Koleś ma wszystko pomierzyć itp i da znać w nast. tyg.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 14:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7463
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Kunio trzymam kciuki , ale nie ukrywam ze jestem sceptykiem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 14:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Malkontenci kuźwa sami tutaj ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 14:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Kunio, pisałem w sensie, że on Ci tak powiedział :) nierealne po prostu. Gorzej, obawiam się, że przy tak zaburzonym stosunku wirnikow będziesz po prostu nie zadowolony z wstawania i tyle.

Jaka jest w ogóle o ile jest różnica wirnikow gorących 1749, 1752 ?


Szkoda, że tak ciasno jest w e46 z miejscem na turbo. Zeby dalo się od tak wsadzic inne turbo, tyle pięknych turbin jest do wstawiania...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 14:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
260KM to teoria. Powiedziałem że dla mnie priotytetem jest maly lag i większy potencjał niż seryjna GTB1752. Jak da większy wirnik ale tak samo lekki jak w serii to lag nie powinień sie zwiększyć a góra będzie lepsza.
Teraz nie dziwi mnie że jest dziura skoro mam leniwe turbo, a i wirnik wsadziłem do niej cięższy. Jak to człowiek uczy się na błędach :zawstydzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 14:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
A zalozymy się, ze się zwiększy? :)

Dajcie mi tu Fryderyka :)

Co do góry nadal mam wrażenie, że będzie problemowa przy tym stosunku wirnikow, choć nie ukrywam w glebi duszy ucieszyl b m się, gdybym nie mial racji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 14:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Jeśli waga wirnika się nie zmieni to czemu ma się zwiększyć? Włożyłem już dwie suszarki, teraz włożę 3, a jak nie podejdzie to i czwartą;) W końcu się silnik wysra i kupię Dacie Logan żeby mnie nie korciło jej tuningować :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 14:44 
Kunio napisał(a):
Jeśli waga wirnika się nie zmieni to czemu ma się zwiększyć?


Bo zwiekszy sie Moment bezwladnosci "Ix" wirnika.

Checkmate.

Miara bezwladnosci w ruchu liniowym jest masa. Wiec w liniowym ruchu nie mialoby to znaczenia. Szersze ramiona, zwiekszy sie Moment bezwladnosci, zgodnie z wnioskami z twierdzenia Steinera.

Wiekszy Moment bezwladnosci, to tak jak wieksza masa w ruchu liniowym.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 15:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Fryderyk, :zawstydzony: dziękuję !


Kunio, do tego dochodzi zaburzenie stosunku wirnikow, czyli bardzo maly wydechowy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 15:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
To ch*j wkładam zwykłą GTB ;)
Możecie mi wytłumaczyć dlaczego GTB z nastawnikiem podciśnieniowym wstaje wcześniej niż z elektronicznym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 16:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
A kto Ci tak powiedział? Wcale nie. W e60 520D turbo klepie od 1800-1900obr.

Ogólnie :

Gt1749 - 190KM
GT1752 - 200KM
GT2052 - 220KM
GT2056 - 230KM


GTB1749 - 200KM
GTB1752 - 210KM
GTB1756 - 240KM
GTB2056 - 260KM
GTB2060 - 280KM
GTB2260 - 320KM

Poszczególne modele torbosprężarek moga różnić się obudowami-przepływami i minimalnymi wielkościami wirników pomimo podobnego oznaczenia modelowego. Wartości tyczą się oczywiście dla seryjnych niehybrydowych turbosprężarek. Można osiągać czasami mniejsze lub większe wyniki w zależności od osprzętu silnika. Jeśli chcemy by setup był "na Austrię" to odejmijmy od tych wartości po 10%.

Hybrydowa GT1756 nie jest wcale taka zła jak się ją ukazuje. Wynik zły nie wyszedł a wstawanie turbo z dołu jeżeli mówisz że zaślepienie egr pomogło o 100-200obr to rónież uważam za satysfakcjonujące. Kreski nie zawsze pokazują wszystko. Mogę się założyć że 2 litrowy diesel z GTB2260 z wyrąbanym niutonem 450Nm przy 2000obr ma gorszy spool od tego turbo. Reakcja tej turbiny przy w miare rozpędzonych spalinach jest na podobnym poziomie co seria lecz gorszym oczywiście od serii GTB1752 na której aż mi budą telepotało ;-)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 16:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Janek, czyli co przerabiać GTB1752 jak pisałem ?
Jedni doradzają, inni mówią daruj sobie :zdegustowany: A mnie korci bo jak wyjdzie fajny wynik to będę prekursorem :D Wiecie, tantiemy etc :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 16:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Jeśli ma być fajny wynik to trzeba zapomnieć o p&p ;) Ograniczeniem w przypadku hyrbydy nie będzie muszla strony ssącej, lecz strony gorącej. Należy pamiętać tak jak wcześniej wspomniałem że GTB17 innej GTB17 nierówna. Taką hybrydę można zrobić by seryjna GTB1752 miałą lżej. Jeśli mamy bawić się w cyfry/wyniki/wyścigi to w tym silniku z tym umiejscowieniem turbosprężarki trzeba się trochę napocić, innej opcji nie ma.

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 16:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Fajny znaczy ile? Ja nie celuję w wynik DJ ale okolice 230, wydaje mi się że taki wynik będzie satysfakcjonujący jak na P&P.
Rzeźba u mnie odpada.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 16:53 
deejeys napisał(a):
Fryderyk, dziękuję !


Nie ma sprawy, dostałem cynk, to jestem :cwaniak: super-spec to the rescue :rotfl: moja ulubiona 2. Zasada Dynamiki Newtona jest jak widać nieśmiertelna :D

Btw. Śliczny turas, to chyba exclusive edition, czy cos takiego? Świetny, choć wygląd z 1. strony bardziej przypada mi do gustu, niż z 2.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 17:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Widziałes kiedyś exclusive z korbkami z tyłu? :] Taki tam średniak. A boczek już naprawiony ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 19:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
jnx, jesli wchodzila by opcja spawania kolektora to jaka bys polecal turbine? Glownie rozwazalbym taka opcje zeby takie turbo "normalnie" wstawalo (przynajmniej jak seria).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 21:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Niech Ci przerzuca muszle z obecnego turbo do gtb1752 i będziesz mieć gtb1756 na malej dupce... jak dobrze powalczysz to od 2200-2300 będzie ogień... Chyba, że te hybrydy sa az tak kijowe :( kosztowo nie powinno być dramatu bo wirnik i muszla gotowe, tylko wyważanie. Nie pakuj się w wirniki 60mm naprawdę. Masz za małą dupke. Nie oczekuj cudów. Teoretycznie mam gtb1756 ale nigdy nie walczylem o dół... zawsze założeniem było do 2500rpm ma się nic nie dziać, zeby panewki i korby miały spokój.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 21:31 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
Teoretycznie masz gtb1756 ;) tylko ludzie wciaz nie moga zrozumiec ze oznaczenie jest malo wazne ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 80 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL