BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 08:28 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1288
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57d25
Witam,

pochwalę się swoim autem, a może po prostu pokaże, bo nie ma się czym chwalić;).



Wyposażenie

Numer podwozia WBADM71030GU54180
Kod typu DM71
Typ 520D (EUR)
Typoszereg E E39 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M47
Pojemność skokowa 2.00
Moc 100
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor TITANSILBER METALLIC (354)
Tapicerka LEDER HIGHLINE/SCHWARZ (V6SW)
Data prod. 2002-01-03
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S232A LM RAEDER/RADIALSPEICHE 50 Obr. BMW, st. le. spr. rad. 50
S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna
S422A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wer. drewna szlach. klon muszlowy
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
S612A BMW ASSIST BMW Assist
S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S723A EDITION EXCLUSIVE Pakiet wydania Exclusive
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.
S970A BUSINESSPAKET Pakiet Business
Składanie Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
Składanie Information
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S464A SKISACK Worek na narty
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem
S602A BORDMONITOR MIT TV Monitor pokładowy z TV
S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD



Auto kupione od młodego małżeństwa z Turka. Niestety Pan nie przykładał się zbytnio do serwisu - auto miało filtr paliwa z 2006 roku, jeździło na 10w40 Opel GM, nie miało mocy i ogólnie było zaniedbane :wstyd: . Nie wiem czy temuż to mistrzowi udało się mieć dzwona w tył auta czy też poprzedniemu, ale widać partackie naprawy lakiernicze:(, które będę musiał naprawić. Teraz coś na pocieszenie... Cena za jaką kupiłem to auto po uświadomieniu poprzedniego właściciela co jest z tym autem nie tego - 17.000zł :D. Wrzesień ubiegłego roku.
Jak do tej pory pozbyłem się dobrodziejstw poprzedniego właściciela z silnika i zawiasu, pozostaje lakier i blacharka.

Przebieg na liczniku około 290kkm.

Na razie wrzucę parę fotek z zewnątrz, później będzie środek.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Było: E38 728iA, E36 316iA, E39 520d, E46 320d


Ostatnio edytowano 24 lipca 2013, 19:50 przez hammet1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 08:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
jakie odczucia po przesiadce z 320d?

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 09:06 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1288
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57d25
Dobre pytanie. Odczucia skrajne;). Hehe... Na pewno jest o wiele więcej miejsca, zauważyliśmy to z narzeczoną:D. W czasie jazdy w e46 przytulała się, a teraz co najwyżej może złapać mnie za rękę:). Hehe... W e46 zamknięcie drzwi pasażera z pozycji kierowcy było dość proste, teraz trzeba wypiąć się z pasów i nagimnastykować. Bagażnik o wiele większy, komfort zdecydowanie też lepszy - mniej trzęsie, zawieszenie bardziej miękkie, ale oczywiście nadal czuć sportowy charakter. Wchodzenie w łuki przy 80-100km/h to pestka, auto trzyma się drogi. Silniczek mnie zaskoczył delikatnie, bo myślałem, że będzie bardziej zmulony tą większą budą, ale dzielnie wyrywa do przodu, także na jakiś ewidentny brak mocy nie mogę narzekać. Co ciekawe 5er jakoś złagodził mój temperament na drodze, jest to już poważniejsze auto niż mały poganiacz 3er, przez co zauważyłem, że z reguły kulam się około 90-110km/h. Jakoś tak najbardziej komfortowo się czuję;). Hehe...

_________________
Było: E38 728iA, E36 316iA, E39 520d, E46 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 09:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
jak popatrzylem na te dwa pierwsze zdjecia to mi sie az zimno zrobilo...

5er wydaje sie byc fajny ale malo fotek i trudno to ocenic niestety :/

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 10:36 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1288
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57d25
Będą jeszcze;). Wrzuciłem akurat te co miałem;).

_________________
Było: E38 728iA, E36 316iA, E39 520d, E46 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 11:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
hammet1 napisał(a):
Cena za jaką kupiłem to auto po uświadomieniu poprzedniego właściciela co jest z tym autem nie tego - 17.000zł


to mało? :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 11:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
Cena bez rewelacji... Ale czy o to w motoryzacji chodzi ? ;)

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 13:07 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1288
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57d25
To znajdźcie to auto z navi, manualem i resztą wyposażenia za mniej niż 17.000 zł teraz na allegro:).

_________________
Było: E38 728iA, E36 316iA, E39 520d, E46 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 15:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Jeśli egzemplarz gody uwagi to warto dać więcej i nie ma to tamto :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 15:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
cena w dzisiejszych czasach nie jest wyznacznikiem niczego... niestety. Kolega ma bardzo podobną e39 w tym samym kolorze, też z taką skórką, tylko 530d i stoi na stylingu 32 18". Wygląda bezbłędnie ;) przemyśl tą felgę, a obecną zostaw na zimówkę. Czekam na więcej fotek

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 17:24 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
hammet1 napisał(a):
Na pewno jest o wiele więcej miejsca, zauważyliśmy to z narzeczoną:D. [..]Hehe...

Możesz to rozwinąć ... :rotfl: :rotfl:

Ok auto fajne kolor podoba mi się i dobrze że ktoś zaczyna dbać o auto :)

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 19:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4306
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166789
Wrzuć więcej zdjęć i pokaż jeszcze środek ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 20:05 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1288
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57d25
18" na moje miasto to zabójstwo dla zębów, zawiasu i miski olejowej;).

Mnie akurat zależało na niskiej cenie, chciałem auto z usterką, bo sam wiele mogę zrobić;).

Wrzuciłem parę fotek po dzisiejszej myjni i jedną ze środka, bo muszę jeszcze podsufitówkę wyprać, a nie mam zbytnio czasu.

Oto lista co zrobiłem do tej pory:
2 x łącznik stabilizatora przód
4 x świeca żarowa
wymieniłem łącznik elastyczny wału - szarpało przy ruszaniu,
wymieniłem kompletne sprzęgło luka - dwumasa na szczęście idealna, ktoś wymieniał komplet wraz ze sprzęgłem, na dwumasie jeszcze są naklejki z kodami kreskowymi:),
wymiana oleju na Castrol Magnatec Diesel 10w40, niedługo przesiadka na Valvoline max life diesel 10w40, filtry wszystkie - wiadomo,
wymieniłem pasek osprzętu - poprzedni piszczał już,
czyszczenie egra, odślepienie go, czyszczenie czujnika ciśnienia w kolektorze,
wymiana przetwornika ciśnienia turbiny - auto odzyskało wigor, przestało puszczać czarne bąki,
wymiana czytnika MKIV na MKIII, ze względu na uszkodzenie starego przez poprzedniego właściciela,
dokupienie modułu tel siemens bit II - poprzedni właściciel chyba go zgubił haha... (całe 70zł na allegro).

Co by się przydało zrobić:
Wymienić drążki kierownicze - zaczynają powoli stukać,
przede wszystkim usunąć rdze z lewego tylnego błotnika,
wymienić napinacz klimy - troszkę szumi,
wymienić przednie tarcze hamulcowe - trzęsie przy hamowaniu.

_________________
Było: E38 728iA, E36 316iA, E39 520d, E46 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 20:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 372
Lokalizacja: Jaworze
Moje BMW: E61
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131576
115kg więcej wazy E39 sedan w porównaniu do E46 tez w sedanie. Całkiem sporo, ale z drugiej strony klekoty mają całkiem sporo momentu :) Nie wiem, jak wygląda kwestia przełożeń, ale jeździć się da normalnie przecież ;)
Osobiście wolę czarne, ale całokształt mnie się podoba - wyposażenie zwłaszcza...

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek
==========================================================================
Non in verbis, sed in rebus est!
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat, es aufzuschließen - Walter Röhrl
Gdzie kończy się przyczepność, tam zaczyna się zabawa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 24 lipca 2013, 20:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Fajny wypas masz w niej- kiera i duza navi bardzo na plus. Ogolnie ladne auto, dobrze ze chcesz i masz mozliwosc zadbac o nie jak trzeba. Ja bym docelowo zmienił olej na 5w i na prawde pomyslal o innej feldze. 17tka w e39 to jeszcze nie tragedia. W trojkach to faktycznie jest za duzo, ale do piatki jeszcze sie nadaje na codzien :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 25 lipca 2013, 07:22 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Ja tam latam na M zawieszeniu i 18-tkach na co dzień i nie narzekam ;) Auto nie głupie ale silnik to zdecydowanie nie do tego auta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 25 lipca 2013, 07:52 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1288
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57d25
Silnik też myślałem, że będzie za mały, ale naprawdę daje rade. Spokojnie wyprzedzam na 5ce w trasie, z miejsca też leci całkiem całkiem. Naprawdę nie ma wielkiej różnicy między 3erem a 5erem z tym samym silnikiem. Obecnie będę robić tylko to co najpotrzebniejsze, bo mam trochę inny wydatek w drodze - dziecko, za 2 mce się urodzi. Najmłodszy fan marki BMW;). Hehe... Będzie uczony od początku co dobre;).

Co do przejścia na 5w to boje się tego, bo w poprzedniej bmw nie wyszło to silnikowi na dobre, zaczął z czasem głośniej i bardziej twardo pracować. Teraz ładnie, miękko chodzi, a zmiana na valvoline max life, bo naczytałem się opinii, że naprawdę pomaga silnikom z większym nalotem. Tym bardziej skoro koleś latał wcześniej na GM Opel za 50zł 5l to wole nie ryzykować.

Jeśli chodzi o wypas to tylko takiej szukałem, ze skórami, navi 16:9, auta bez tego nie brałem pod uwagę, a trafiły mi się fotochromy 3 dodatkowo, składane lusterka elektrycznie i inne bajery;). Zastanawiałem się nad silnikiem 3.0d, ale kolega ma w automacie i najoszczedniej mu to nie wychodzi. Pali mu średnio 9l, o 3 więcej niż mi, a to zdecydowana różnica. W miesiącu robię dość sporo km - dojeżdżam do pracy, więc silnik 2.0d to chyba najlepszy wybór. Gazownie jakoś mnie nie przekonują:).
W razie czego można zawsze chipa zrobić na 150KM i będzie trochę lepiej;).

_________________
Było: E38 728iA, E36 316iA, E39 520d, E46 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 25 lipca 2013, 10:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
no teraz widzę fote wnętrza i niezły wypas rzeczywiście - zwłaszcza jak na 2,0d
ja jeżdżę na 10W30 Motul i jest ok, najważniejsze to wymieniać olej na czas.
3,0d w automacie po Poznaniu pali mi 12l.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 19 października 2014, 01:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 1605
Lokalizacja: śląsk/Gliwice
Moje BMW: 530 diesel
Kod silnika: M57D30
Garaż: Moje Byłe Sreberko
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=101097

Moja Obecna CZARNA PERŁA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3#p1477693

Moje obecne GRAYowe e61 SILVER BULLET
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163310
Cóż - w automacie zawsze będą więcej palić.
Mi moja 530d na manualu pali średnio w mieście w gr. 8 l. ON, więc jak mam jechać autem 130-konnym a a 190-konnym, to jednak ten litr czy półtorej mnie nie przekonuje :)
Ale ok, zawsze to była dla Ciebie jakaś alternatywa ;)
Auto wygląda bardzo przyzwoicie - nie będę ukrywać, że do srebrnych e39 mam słabość :D

_________________
Moje Byłe Sreberko

Moja Obecna Czarna Perła


Mój Obecny GRAY Silver Bullet

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hammet1 -->> E39 520d Exclusive, titansilber metallic
PostNapisane: 19 października 2014, 02:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 1276
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: m52b28
Kod silnika: 227km 289nm
palec216 napisał(a):
hammet1 napisał(a):
Na pewno jest o wiele więcej miejsca, zauważyliśmy to z narzeczoną:D. [..]Hehe...

Możesz to rozwinąć ... :rotfl: :rotfl:

Ok auto fajne kolor podoba mi się i dobrze że ktoś zaczyna dbać o auto :)


Z tyłu na pewno ;)

Piszesz ze wolniej jeździsz- bo e39 to typowe komfortowe auto do lykania kilometrów

Mialem 523 528 540 i w każdym z tych aut nie czułem zmeczenia w trasie .

Niech służy

_________________
Były-e36 320- e36 323-e36 323 Sz 25%-e39 523-e39 528 -e39 540 -e46 330ci - e46 323 -e46 330ci -e36 328 - e36 328 sz 25% - e36 328- e36 328-e36 328 sz25%-e39 528-e36 328 -e46 323-e46 330ci-(e46 323ci i e36 320 Kompresor )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL