BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 czerwca 2024, 20:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 15:09 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 66
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
Witam od 3 miesięcy jestem posiadaczem bmw e36 328 kompresor.
Rok produkcji to 91r ale silnik wnętrze pochodzą z anglika .
Oryginalnie było to 325, silnik został zmieniony z anglika 328, pojeździł trochę i został ściągnięty z usa i zamontowany NOWY amerykański, kompresor odśrodkowy firmy POWERDYNE.
W tym samochodzie seryjnie z wyposażenia był tylko szyberdach poprzedni właściciel dołożył parę rzeczy np . klimatronik, elektryczne szyby przód tył , xenony, ABS, skory, pełen M-Pakiet, sportowe zawieszenie i wydech. Nie skończył do końca projektu gdyż parę rzeczy jest do ogarnięcia .
Co zostało zmienione i zmodyfikowane.
silnik:
- zmieniony z M50B25 na M52B28 z anglika o przebiegu 180 tys. mil
- kolektor ssacy z M50 o wiekszej srednicy gardzieli
- duzy amerykanski kompresor POWERDYNE
- wtryskiwacze 320ccm przy 3 barach, a 2.8 ma 3,5 bara na listwie, wiec ich wydajnosc jest jeszcze troche wieksza
- swiece irydowe DENSO stopien zimniejsze
- zawor upustowy blow off HKS
- laczniki silikonowe
- korek wlewu oleju AC SCHNITZER
- kolo zamachowe lekkie
- nowa pompa wody, termostat, chlodnica i przeplywomierz
uklad wydechowy:
- kolektory wydechowe "barany" HARTGE
- ostatni tlumik HARTGE
- uklad przelotowy
zawieszenie:
- zawieszenie gwintowane
- rozporka przednia
- wszystkie silentblocki na samochodzie wymienione na poliuretanowe, wraz z poduszkami silnika i skrzyni
- nowe koncowki drazkow i lozyska z tylu
- felgi HARTGE 18 o szerokosci 8,5 i 10 cali z wypolerowanymi rantami
nadwozie:
- buda w bardzo dobrym stanie pomalowana na czarny mat
- pelen M-Pakiet, zderzaki, progi, listwy, lusterka
- lampy z ringami w xenonie
- kierunki clear
- tylne nadkola poszerzone
- blenda/daszek tylnej szyby
wnetrze:
- tapicerka skorzana SPORTSITZE ladnie utrzymana wraz z calym srodkiem czarnym M-Pakiet, podsufitka, slupki, fotele, boczki, kierownica...
- duzo dodatkow w CARBONIE, wloknie weglowym, jak popielniczki, obudowa lewarka, obudowa wlacznikow podswietlenia zegarow i ustawiania wys. swiatel, listwa pasazera, wewnetrzne trojkaty lusterek, blenda nad rejestracja z tylu, znaczki przod tyl, listewka w kierownicy...
- dodatkowe zegary BOOST i AFR szerokopasmowy
- komputer pokladowy pelny OBC
- dywaniaki M3
- galka zmiany biegow HARTGE
- roleta tylej szyby

W bmce poprzedni właściciel przerzucił instalacje gazowa która tylko tak żeby była ale przy większej mocy nie dawała rady bardziej pasowałaby do 2 litrów.
Wywaliłem starą i założyłem mocniejszą instalacje z reduktorem ogarniającym do 350 km .
Wiem po co kupować taki samochód i go gazować jak to gdzieś usłyszałem to jakby zrobić dziecko dziw... albo zapłacić za dziw... i zwalić se konia ale prawda jest taka że zawsze marzyłem o e36 m3 ale ceny ogarniętej m3 przekraczały mój budżet także jak tylko pojawiła się taka to w niedziele pojechałem ją obejrzeć i się przejechać a w Pon od 6 rano już byłem w drodze po nią . Nie zarabiam 3 - 4 czy 5 tyś miesięcznie dlatego założyłem gaz . Każdy ma swoje zdanie ale na gazie nie ma straty mocy , instalacja jest skalibrowana tak że jeździ jak na benzynie a niestety przy cenach paliw i przy moich zarobkach jest to oszczędność . Tak za 100zł robiłem 100km teraz na gazie za 130zł przejechałem 165 mil czyli prawie 270km.

Z racji tego że poprzedniemu właścicielowi urodziła się córeczka musiał sprzedać swoje oczko w głowie które teraz ja postaram się ogarnąć do końca jego projekt.
Po kupnie musiałem wymienić parę rzeczy np: olej , klocki , naprawić ręczny , łącznik stabilizatora i nieszczęsną skrzynie nowe okładziny na tarczy i łożysko

Wymieniony również szyberdach i założona kratka w zderzaku oraz halogeny
Podłączenie tylnich szyb do elektryki i zabawa z Klimatronikiem , dodanie podłokietnika , radyjka i tuby :)
Wymieniłem również kierunki z jakiś clearów na dymione DEPO

Zmiany jakie planuje jeszcze przeprowadzić to :
1. Sportowa tarcza i Docisk
2. Wymiana hebli na mocniejsze od jakiejś e46 3.0 albo innego modelu.
3. Ogarnąć inne felgi spolerowanym rantem i pomalować środek na jakiś oczoje...y kolor :)
4. Wymiana wydechu
5. Podłączenie intercoolera gdyż jest tylko na razie ozdobą
6. W dalekiej przyszłości zmodyfikować ją na 400 koni albo zrobić ciekawy projekt Turbo :)

Niektórzy mogli ją widzieć na Zlocie w Toruniu 14.09.2013r

Oto Kilka fotek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 grudnia 2013, 15:36 przez Anonymous, łącznie edytowano 3 razy
Poprawiono tytuł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 15:18 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
ładny projekt :ok: fajnie to się musi odpychać :super: :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 15:35 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 66
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
daje radę powiem tak na hamowni drogowej wypluła 270kucy i 330momentu może to być też spowodowane tym że pompa jest seryjna i więcej na kompresorze nie wypluje ale jeszcze muszę cooler podłączyć , program i liczę na 300 bynajmniej dążę na razie do 300 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 16:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
Ladnie, ladnie :ok: Pewnie fajnie wciska w fotel! Daj jakis film ze sprintu :hyhy:

Za duze te felce jak dla mnie. Troche walcowato wyglada.

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 16:15 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 66
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
Fele sprzedaje i właśnie chyba będę chciał MK Motorsport 17
Tu znalazłem jakieś 2 filmiki ale to pierwsze takie wyścigi tym samochodem dlatego powiewa leszczem niestety , dopiero nad tym pracuje xd
http://www.youtube.com/watch?v=IVCUWMGATQU
http://www.youtube.com/watch?v=ZSt9IAAP68k


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 16:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
krejzer napisał(a):
daje radę powiem tak na hamowni drogowej wypluła 270kucy i 330momentu

Te okolice właśnie obstawiałem po filmikach z Torunia. Jedna do deklarowanych 305 trochę brakuje. To jest całkowicie seryjne nic nie dotykane m52b28?

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 17:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Brzydkie auto jak noc, dobrze, że chociaż jedzie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 17:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 66
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
nie, zwykła seria 2.8 nic nie kute ani nic przełożony z angola xd , jak kupowałem to miałem szczerze mówiąc gdzieś kolor xd każdy ma swój gust ale o tym się nie dyskutuje xd :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 18:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 35
Posty: 2421
Lokalizacja: Łomża
Garaż: e91
e30

Było:
e36 320 Coupe
e46 323 Ci
e46 328 Ci
e39 530i
e46 325Ci
E34 V8
E38 740i
Auto widziane w Toronto :)

Jedzie na pewno za co się chwali :)

Wizualnie nie moja bajka. No i najbardziej w oczy się rzucała jak zawracała i słychać ze zaspawany dyfer :)

_________________
Byłe:
e38 740i- http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149182
e34 v8- viewtopic.php?f=6&t=134153
E46 325Ci- viewtopic.php?f=6&t=128638
e39 530i - http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119101
e46 328Ci- http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=111863
e46 323Ci-http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79339


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 18:35 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 66
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
dyfer jest teraz inny na dużej głowie od 2.5 albo 2.8 i nie zespawany i nie wiem z jakim przełożeniem bo nie było blaszki. Na sezon chce zakupić szpere albo dać dyfer żeby mi zrobili jakieś 40% i będzie git jest parę rzeczy które chce ale jak zawsze ograniczają pieniądze , ale powoli powoli działam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 19:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
auto ciekawe, sporo zrobione, ale sporo jeszcze do zrobienia
działaj dalej :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 19:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
okropna jest... ale jedzie :ok:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 19:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
Śliczne serce auta

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 20:18 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Pamiętam ją, zamieniliśmy parę słów. Myślałem, że tam turbina siedzi :D Fajny opis, ale za brak wykresu i cyferek zostaniesz za chwilę pożarty :D A tak serio to sam jestem ciekaw.
Powodzenia w dalszych modyfikacjach :ok:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 22:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 66
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
na jakie cyferki liczysz pisałem że 270 i 330 nm to jest mój samochód do codziennej jazdy xd zbieram fundusze żeby zbudować e30 4.4 kompresor albo e36 2.5 turbo dlatego tutaj powoli wszystko się ogarnia pare pierdół jest ale co tam powoli do przodu o ile fundusze pozwolą :) Miło było w Toruniu szkoda że mokro bo przyczepność była lipna ale pobawić się można było . Przesiadłem się z isa w takiego małego szaleńca dlatego średnio na Toronto poszło xd


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 23:40 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
krejzer napisał(a):
na jakie cyferki liczysz pisałem że 270 i 330 nm to jest mój samochód do codziennej jazdy xd

Ja na żadne, ale jest tu grupa trzymająca liczby :hyhy: Relax, to był żart ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 12 grudnia 2013, 01:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
znam doskonale tę grupę :D

co mi się rzuca w oczy i bym zmienił to opaski na części ciśnieniowej

będziesz miał nie mały problem żeby podłączyć to do IC bo miejscam tam za wiele na manewry z rurami niestety nie ma :kwasny:

na czym to jest strojone?

3,5 bara na listwie przy ciśnieniu równym atmosferycznemu a w momencie wchodzenia w nadciśnienie regulator do 0,5 bara podbija 1:1 później już mniej więc masz trochę więcej ;)

Wiesz ile tam dmucha?

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Ostatnio edytowano 12 grudnia 2013, 10:35 przez Leo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 12 grudnia 2013, 09:42 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 66
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
z intercoolerem jest ciężko ale ogarnąć to idzie , ile dmucha to ciężko stwierdzić powinno 0-5 / 0,6 a dmucha jakieś 0,4 , wystrojony ECU master'em DET3 niby (mówił poprzedni właściciel) ale byłem podłączyć pod kompa i sprawdzić to lipnie zestrojony jest , jak podłącze cooler to dopiero będę się z tym bawił


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 12 grudnia 2013, 11:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 41
Posty: 6402
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
niech tam bedzie :/ kto co lubi,pewnie niezle jezdzi,ale wizualnie :zdegustowany: taka se ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 12 grudnia 2013, 11:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Auto widziane w Toruniu, stylistycznie tez do mnie nie przemawia jakoś specjalnie,
ale bez dramatu, wywaliłbym blendę, zmienił lampy, lusterka i wg mnie sporo lepiej by się prezentowała.
Za to modyfikacje mechaniczne robią wrażenie, po tym co zobaczyłem (połączenie kompresora i LPG), poważniej myślę o montażu kompresora do siebie.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL