BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 04:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 24 czerwca 2014, 17:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tak wlasnie jest z Polakami w UK-nikt nikomu nie wierzy i zna się najlepiej.
Być może majac za mało lat jak ja i zbyt krotko przebywa się w tym kraju nie ma się odpowiedniego rozeznania, a już na pewno gdy nie jeździ się 335i lub d (tak jak ja myslalem, ze to pali jak smok), będzie się wymyslac bajki.

Stare fele były mocno porysowane, a do tego jedna peknieta, przez co nie ucierpiała opona. Felgi miałem w planie, a do tego od czasów playaka marzyłem o concave w BMW. Marzenia się spelniaja, mimo ze trzeba na nie długo czekac.

W temacie jest wzmianka o zawieszeniu i dystansach.
Sam będę montowal przod 5-10mm, a tyl 16mm-20mm(waham się, bo może obcierać), co poprawi wygląd o wiele bardziej od obecnego stanu oraz mysle o obniżeniu przodu, aby wyrownal się z tylem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 15 sierpnia 2014, 22:00 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e92 335d
Kod silnika: M57
Felga ori 100razy lepsza wogole bez porownania


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 26 sierpnia 2014, 19:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Wiekowy kapec, ale każdy ma swoje zdanie, dlatego nie ma sensu cokolwiek dodawać.
Za chwile będą teksty za male dystanse, zle opony, za mało koni itd.

Serwis olejowy zrobiony, filtry wymienione, odma i inne części eksploatacyjne, dystanse, czarne nerki.
Niedlugo czyszczenie egr, malowanie plastikow pod maska i nowa mapa.



Prosba do Moderatora o zamkniecie tematu


Ostatnio edytowano 26 sierpnia 2014, 19:40 przez Punisher, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 26 sierpnia 2014, 19:39 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
bardzo fajne e92 :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 26 sierpnia 2014, 19:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie jest jak widze tak zle, ale nie ma sensu dalej przedluzac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 26 sierpnia 2014, 19:56 
Dobre mody . :ok: Wykres zapodaj koniecznie. :hyhy:

Opiniami się nie przejmuj jednemu się podoba drugiemu nie - działaj po swojemu. :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 26 sierpnia 2014, 20:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Widze, ze masz ostro porobione 330d.
Osiagami bije na glowe 335d, ale to chyba polift, inaczej niezle mody musiałby przejść, żeby skoczyć z 231KM?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 26 sierpnia 2014, 20:38 
Punisher napisał(a):
Widze, ze masz ostro porobione 330d.
Osiagami bije na glowe 335d, ale to chyba polift, inaczej niezle mody musiałby przejść, żeby skoczyć z 231KM?


.To .....przedlift 2007r . Polift to już inny silnik wydech etc Ostro to będzie dopiero. Seria była zdrowa. Po wymianie ICka na Wagnera , K&N i końcowy z MG wyskoczyło 260KM i 560Nm , potem Witek Rperformance 'dotknął' dosłownie program i jest co jest. Kacpercio ma podobny program.Auto jedzie juz fajnie jak na 330d. :cwaniak:


Biturbo to jednak poziom wyżej. :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 26 sierpnia 2014, 22:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jak dla mnie masakra z jednym turbo, a co dopiero takie mody z dwiema turbinami.
Martwi mnie tylko info od Hipka, a mianowicie termika silnika.
Kolektor wydechowy nie wytrzymuje mocy powyżej 360KM i 700Nm, jeśli dobrze pamiętam.

Mnie interesuje tylko program na ok 320-330KM i 630-650Nm, gdyż boje się o skrzynie.
Wiem, ze wiele osob robilo programy wyżej, ale ja mam samochod na gwarancji i nie chce przesadzac, aby nie było później problemu z wymiana jakielkolwiek części.

Czy warto inwestować w filtr panelowy k&n, czy masz inny dolot?
Z tego, co pamiętam, to takie wkłady w dieselach odbieraly moment obrotowy, ale jak jest teraz, tego nie wiem.
Myslalem jeszcze o dolotach za nerkami tzw scoopy, które sa bardzo popularne w usa, ale czy do diesela tez będą dobre, aby zwoekszyc pobor zimnego powietrza?

Mam kilka pomyslow, zanim wpadne po nowa mape, ale nie wiem czy czegos nie zepsuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 06:57 
Nowy większy IC , filtr K&N oraz końcowy tłumik przelotowy to 'darmowe konie i moment' - oczywiście że warto inwestować . Od razu otrzymasz bonus na hamowni i od tego dopiero lekkiego chipsa tak jak planujesz. :hyhy:

Dolot mam serię ale kolektor dolotowy i egr czyszczę raz do roku , olej w silniku wymieniany co ok 10 tys. km. :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 17:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Wydechu nie chce glosnego po poprzednim samochodzie. Wystarczy mi ryk diesela ( o dziwo warczy na kickdownie, az milo posluchac), a wydech w 335 jest chyba bardziej przelotowy niż w 330?
Sprobuje pokombinować ze scoopami i może wkladke k&n wrzuce. Egr sprawdze, a kolektor nie jest ciezki do czyszczenia? Jak latwo się go sciaga i ile to zajmuje?

Planuje zrobić program na ok 330KM i ok 640-650Nm, gdyż boje się o skrzynie.
We wrześniu wstawiali nowe, które ogarnialy większy moment dlatego to mi wystarczy.

Jeśli będzie kiedyś okazja i wystarczajaca ilość gotówki, pomysle o 635d lub e93 330LCI/335d.

Moje marzeniena przyszlosc 430d i 435d z nowymi skrzyniami 8G, które po mapie masakrują osiągami jak na diesela i zabijają niejedna benzynę.

Nie mam chyba dużo syfu skoro maxa wyciagnalem i jeszcze obroty lekko rosly, ale zabiorę się za to za jakiś czas.
Turbo mi trochę swista jak lekko przyspieszam( mala turbina), ale to chyba nie jest oznaka jej śmierci?
Jak jest w tych silnikach z pompa cieczy chlodzacej i kiedy się ja wymienia.
W silnikach n52 i n53 oraz 335i sa elektryczne z tego, co pamiętam, a w m57?

Jeśli dobrze kojarze, to gdzies podales osiągi i było to chyba 5.8 do setki, wiec szybciej niż 335, a przy tych samych parametrach przekłada się to na identyczne wyniki ze względu na lżejsze 330.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 21:01 
Kurde po kolei :cisza: Za dużo newsów w jednym poście. :hyhy:

-wydech na pewno nie będzie ryczał :rotfl: , musiałbyś mieć tylko jeden tłumik aby ryczał . U Ciebie jest podobnie jak w moim tyle że wydech u Ciebie rozdziela się na 2 rury i masz środkowe tłumiki i ostatnie , które zawsze są 'korkiem' . Ostatni powinieneś wymienić na przelotowy . Michał z MG motorsport Ci wszystko wyjaśni mailowo.
-kolektor wg mnie powinien być raz w roku 'wykąpany' , trochę śrubek jest do odkręcenia ,
- to że turbo sobie lekko gwiżdże to nic nie znaczy , u mnie fabrycznie nowe po wymianie w 330 Cd też gwizdało , pamietaj o wymianie oleju to podstawa ,
+ program o ktrzm piszesz jest lajtowy raczej . :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 21:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie chce niczego ruszac w wydechu, żeby później moc spokojnie sprzedać za dobra kase. Nie planuje dluzej trzymać samochodu niż do 2-3 lat, a później następny, który mi się spodoba. Zbyt wiele jest koni do okiełznania, a samochodow, którymi chciałbym poszaleć sporo w porównaniu do czasu.
Dolot zrobie według pomysłu z usa, a później mapa i wystarczy.
Powazne zmiany chciałbym kiedyś mieć jak pisałem w 4er z najmocniejszym dieselem, ale to za dluuugi czas.

Co do programu, to nie wiem czy taki lajtowy jeśli skrzynia wytrzymuje 650Nm.
Nie chce, aby się rozpadla ze względu na gwarancje, o której wspomniałem.

Uzywke można kupic za nieduza kase w porównaniu do ceny samochodu, ale lepiej pozostać przy fabrycznej części.

Po za tym na chwile obecna ogarne wszystko na cacy i dopiero po zimie wskoczy nowy program.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 22:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 176
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e91
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158975
Na tym setupie poprzednie felgi dużo lepiej siedziały. Może jak wpadną springi, dystanse - będzie lepiej, ale mi się wydaje, że ta felga miała by rację bytu tylko w rozmiarze 19 i wzwyż. Niemniej jednak bardzo fajne autko :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 28 sierpnia 2014, 16:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Szukalem tego modelu w szarym albo czarnym kolorze, ale nie znalazłem.
Być może zostaną w przyszłości pomalowane na jeden z tych kolorow.
Nie będę obnizal niczego, bo teraz mam problem z jazda po dziurawych drogach, a co dopiero jak będzie gleba.
Dystanse sa już zalozone i wygląda dużo lepiej, ale jednak kilka mm można dodac.
Pozostawie jednak tak jak jest i zajme doprowadzeniem stanu do bdb oraz wrzuce program.
Jakas mala lotka na klape, może dokladka zderzaka i zmienie wykończenie na inne niż drewno, chociaż w oczy mnie razi az tak bardzo.

Felgi concave w rozmiarze 19''-20'' wygladaja fantastycznie, ale komfortu już nie ma wcale.
Wjezdzajac i wyjezdzajac do PL miedzy granica DE i PL sa polozone plyty chyba jeszcze za czasów hitlera, przez które prawie odgryzłem sobie jeyk, jadac tylko 30km/h. Przy większej predkosci podskakuje do podsufitki (nie mam runflat-ow!!).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 13 września 2014, 21:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czy może mi ktoś poradzić jak wygląda sprawa zawieszenia Bilstein B12 Pro-Kit Suspension Kit With Bilstein B8 Shock Absorbers?

Szukam czegos, co pozwoli na lepsze wyłapywanie dziur i nierownosci niż m sport, ale z drugiej strony poprawi charakterystykę prowadzenia samochodu oraz zmniejszy przechyl na zakrętach.
Z tego, co wyszukałem w necie ten wlasnie kit pasuje idealnie i jest wytrzymaly w przeciwieństwie do koni fsd, które podobno przy końcu zywotnosci zaczynają się szybciej dobijac.

Jak wcześniej się dowiedziałem, obniżenie 35/25 w porownaniu do m sporta-a da 20/10, wiec usunie to co mnie denerwowalo czyli wygląd motorówki.

Proszę o wszelkie opinie odnośnie tego zestawu, a najlepiej uzytkownikow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 18 czerwca 2015, 17:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nowa zabawka wpadnie w ten weekend, aby wspierac suszarki w dawaniu frajdy z jazdy.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 21:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jak zwykle porownanie do fabrycznego coolera.


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Jesli ktos ma zamiar kupic wagnera, bedzie mial trudnosci z montazem, gdyz jak jest napisane, nie trzeba nic ciac. Niestety myla sie i aby przykrecic cooler do plastikowych uchytow, nalezy wyciac z przedniej czesci zderzaka kawalek plastiku szerokosci ok 1.5cm i dlugosci ok 30cm. Blokuje on mozliwosc przesuniecia coolera, aby przymocowac go stabilnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 21:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Jak wrażenia po montażu IC?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 22:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jeszcze nie probowalem, ale wieczorem lece zatankowac, wiec zobaczymy roznice. Musze troche odetchnac, bo rece mnie bolaly po montazu-to bydle sporo wazy, a utrzymac to na rekach, gdy nie ma mozliwosci przykrecenia to meczarnia.
Mialo zajac to pol godziny, a zajelo 3!
Jest troche zabawy z wycinaniem, zwlaszcza gdy robi sie samemu, a nie na podnosniku. Jednak wrazenia z montazu i duma po zakonczeniu pracy sa bezcenne.
Niestety twarz jak murzyn, w oczach syf i jak ktos glodny, to piachu z olejem najesc sie moze do syta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL