BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 03:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 22:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Dobry IC masz tam program u siebie czy seria bo nie doczytalem?
Po IC dobry program i bedzie bardzo szybki diesel
gratuluje zakupu

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 22:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dzieki dzieki, ale Twoj tez jest niczego sobie i ma potencjal jak na jedna turbine.

Uzytkownik sirek ma m57 zrobione na 313km/635Nm z tego co widze w opisie, wiec przy takich samych modach mozna wycisnac jeszcze co najmniej 20km/40Nm, zatem byloby ostro.

Mam program na ok 340KM/680Nm, wiec teraz z coolerem bedzie troche wiecej.
Wybieram sie tez na aktualizacje softu, wiec pewnie skrzynia bedzie lepiej dzialac i moze jakies inne opcje navi i innych bajerow sie przydadza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 23:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Jaki kolwiek wiekszy cooler od seri bedzie lepszy, wagner ma dobra renome. Jak kupowalem cooler do siebie chcialem brac wagnera ze wzgledu na to ze pasuje plug n play i nie trzeba ciac, moze w dieslu jest inaczej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 23:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Pasuje idealnie tak jak fabryczne, ale ta kratka przed nim uniemozliwia przykrecenie go, bo dziury sa o 1cm za daleko. Nie ma duzo ciecia, ale pozycja jest masakra i dlatego schodzi duzo czasu.
Wlozyc go na miejsce fabrycznego to tez nie latwa sprawa-moja dziewczyna odginala dwa plastiki, abym mogl go tam umiescic. Takie rzeczy najlepiej robic u specjalistow, ale ja wole zostawic kase np. na nizsze sprezyny albo to, co chce zrobic niedlugo, a mianowicie wymiana tulei tylnych wahaczy, bo drazni mnie skrzypienie zima, mimo ze nie ma na nich luzow.

Wybralem wagnera z kilku wzgledow- latwy montaz (powinien byc), bez rozbierania przodu samochodu i kombinowania jak przeciagnac weze doladowania. Mozna go zawsze za jakis czas sprzedac za dobra kase jesli sie zmieni samochod i bedzie na inne mody do nowej fury. Pozytywne opinie uzytkownikow na calym swiecie.

Minusem jest to, ze korzysta z fabrycznych mocowan tak jak i standardowy cooler(od ktorego odeszlo BMW w modelach serii Fxx), co moze sie wiazac z mozliwoscia niepelnego doladowania na pelnym bucie. Rury sie lekko wysuwaja, nie pomagaja nawet spinki,klipsy, ktore maja trzymac rury przed wyskoczeniem z przewodow laczacych cooolera i moze byc gdzies spadek cisnienia doladowania, chociaz moge sie mylic. Gdyby byly na opaski metalowe jak to wlasnie jest w seriach Fxx, to podejrzewam, ze byloby o wiele lepiej.


Jak wrazenia z jazdy z wagnerem? Jakas poprawa w dynamice, lepsza praca turbbin, lepsze czasy przyspieszen, nizsze spalanie?
Takie rzeczy wyszukalem na necie, ale jak jest naprawde to sie dopiero przekonam sam.


Ostatnio edytowano 19 czerwca 2015, 23:40 przez Punisher, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 23:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
To tyle samo ciecia ile ja mialemu siebie podczas wkladania vrsf ktory jest nieco wiekszy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 00:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Widocznie diesel ma inny uklad zderzaka, chociaz m sport/m pack sa raczej takie same. Ewentualnie wiatrak moze byc inaczej zalozony i dlatego albo to, ze byl projektowany pod e91 335d i pozniej dopiero ruszyla produkcja.

edit:
Wrazenia niesamowite, jakby szybciej sie zbieral i 200 na liczniku bardzo szybko sie pojawia. Pojezdze kilka dni i pewnie dopiero komp zaadoptuje go w pelni. Wrazenia od razu na poczatku, tak jakby od dolu sie lepiej zbieral i no koncu obrotow nie meczyl tak. Teraz spokojnie moge maxa sprawdzac na autobahnie.
Mam tylko dziwne wrazenie jakby glosniej bylo od dolu i wiatr tez jakby glosniej wial. Moze to moje odczucie tylko.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 02:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Co do gubienia cisnienia doladowania to mam ten sam problem przy pelnym bucie na 3,4 biegu czasami auto wchodzi w tryb awaryjny. Musze sprawdzic wszystkie polaczenia jeszcze raz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 10:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Mi sie wydaje,ze ten klips nie trzyma jak powinien i rura sie lekko wysuwa, dlatego moze byc lekki spadek. Moze owinac to bandazem termicznym albo poprostu tasma izolacyjna i nie powinno sie wysuwac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 11:02 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Nie wiem czy po takim IC nie powinno sie skorygowac programu bys musial sie dowiedziec

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 11:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czytalem kilka tematow, zanim go kupilem i przyrosty sa nawet gdy zamontuje sie samego ICka. Warto oczywiscie warto poprawic program. Napewno zyski beda lepsze, bo jak podejrzewam wydajnosc turbin sie polepszy. Koles w Puerto Rico mial zysk ok 8KM przy temperaturze ponad 30 st C, a przy ponad 20 st C ok 10-12KM. Napewno mozna wrzucic agresywniejsza mape bez obawy o turbiny.

Zapytam magika jak to wyglada gdy podjade na aktualizacje oprogramowania. Chce tez w przyszlosci usunac dpf-a, ale jak narazie latamy duzo po autostradzie, wiec nie mam z nim problemu i przebieg jest dosc niski (130tys km), wiec sie nie martwie o problemy.
Jak cos nawali, to sie wytnie i zrobi program, a wtedy bedzie sie dopiero zbierac.
Teraz zalezy mi na sodcie skrzyni, bo w trybie D jadac rano denerwuje mnie gdy nie jest rozgrzana, malymi szarpnieciami, ale tak chyba kazda 335d ma dlatego wiele osob chwalilo sobie jej prace po sofcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 12:00 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
hmmm nie wiem jak w 335d ale w 330d skrynia nie szarpie wogole , szczerze to ciezko wyczuc kiedy bieg zmienia - w trybie d jest to delikatnie odczuwalne ( chodz nie zawsze) to w trybie DS prawie wogole tego sie nie odczuwa.
Moze to kwestia softu skrzyni

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 12:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Mam jeszcze stary soft, ktory byl uaktualniony tak jak wlasnie w N57 i dlatego chce to zrobic. Podejrzewam, ze masz juz nowsza skrzynie 6hp28, ktora byla wprowadzona we wrzesniu 2008 w 335d, tyle, ze miala inna budowe i inny torque conventer.
Dlatego wlasnie u Ciebie nie szarpie, a ja mam tak wlasnie na zimnym. Podobnie jest gdy zrzuca biegi, to lekko czuc szarpniecie, ale naprawde delikatnie.
Zaloze sie, ze u Ciebie zmiana biegow trwa szybciej niz u mnie, a w trybie manualnym zajmuje to chwile, co u mnie troche trwa, zanim przeskoczy na wyzszy, nawet gdy cisne w podloge.

Z tego, co znalazlem kiedys, to hp28 zmienia kilka razy szbciej biegi niz hp26 i nie tylko przez budowe, ale dzieki nowemu softowi.
Jak znajde, to wrzuce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 9 lipca 2015, 20:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czy zmieniajac sprezyny z m paka na eibach pro kit, musze ustawic geometrie i zbieznosc, czy nie trzeba tego robic?
W koncu te sprezyny sa nizsze o ok 20mm, a eibach niewiele nizej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 9 lipca 2015, 22:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Musisz ustawiac zbierznosc, a tak po za tym pro kit podaje obnizenie od zwyklego zawieszenia a nie m pakietowego ktore jest nizsze od standartowego od 15mm czyli pro kit obnizy Ci auto o 5mm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 10 lipca 2015, 08:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
No coz, wiec trzeba bedzie wszystko sprawdzic po zalozeniu. Wiem, ze roznice sa niewielkie, ale 335d jest najciezsze, wiec powinno byc z przodu do 10mm i to mi wlasnie chodzi.
Wymienie tuleje w tylnych whaczach wraz z gumami pod amorami, bo troche trzeszcza w zime i mnie to denerwuje. Ich stan jest dobry i nie ma luzow, ale sie juz chyba wyrobily, a smarowac nie bede jakims dziadostwem.
Mi zalezy bardzo na obnizeniu przodu, gdyz teraz mam lekki efekt motorowki, dlatego chce eibacha. Na forum ktos obnizal tylko przod i mial wlasnie taki efekt jaki ja chce miec. Do tego poprawie przechyly nadwozia ipodobno lepiej wybieraja nierownosci niz m pakietowe sprezyny, zatem same plusy.
Stare zawsze mozna sprzedac, jesli sie znajdzie kupiec, bo przebieg mam dopiero ok 131k km.

Dzis aktualizacja oprogramowania, a najbardziej nie moge sie doczekac na prace skrzyni biegow. Oby bylo szybciej i plynniej, bez szarpania gdy jest zimna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Punisherrr -->> E92 335d, aktualizacja softu+ponowny remap
PostNapisane: 13 lipca 2015, 18:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Doznania po aktualizacji softu:

nawigacja dziala o wiele szybciej, a przede wszystkim daje rade z nowymi plytami i mapami Europy, bo wczesniej mulia niesamowicie,stara byla na jednej a 2015 jest na 3-ech plytach, wiec bardziej rozbudowana

system audio wedlug mnie troche lepiej brzmi, ale moze mi sie zdaje

nie wiem, co sie poprawilo w alarmie ani w modulach swiatel

silnik dostal nowe sterowaniki, wiec pewnie wtryski,zaplon(lepiej reaguje gdy jest zimny) oraz pompa paliwa,podobno troche wiecej mocy i momentu, ale nie wiem czy to prawda gdyz tuner ''zdjal'' soft i wrocil do fabryki, a pozniej znowu wrzucil soft, wiec uwzglednil nowy intercooler i podejrzewam, ze turbiny maja lepsza wydajnosc, bo po tym wszystkim silnik pracuje i ciagnie jeszcze lepiej niz po samym programie, a przy tym jakby mniej palil

skrzynia to jest to na co czekalem-szybsza zmiana biegow i praktycznie brak szarpania przy zmianach gira/dol, a do tego pewnie minimalnie mniejsze zuzycie paliwa
w trybie manualnym wyraznie szybsza reakcja na zmiane biegow

przetwornik momentu obotowego dostal takze nowy soft-zamkniecie nastepuje pozniej jak sie nie myle i pozwala na wiekszy poziom momentu w tym przy tym samych obrotach ( niech mnie ktos poprawi, jesli zle napisalem)

system kontroli trakcji dziala sprawniej i nie odcina momentu gdy kola sie uslizguja i pozwala na lepsze przyspieszenie spod swiatel, a przy tym nie wiem czy to nie ma wplywu na dyfer (mialem odczucie jakby przy szybkim ruszaniu z miejsca jedno kolo dostawalo wiecej pary, ale to normalne, bo tak dziala dyfer), ale teraz jakby oba kola pchaly rowno-prawie jak LSD, ale moze to znowu moje odczucia

Moje odczucia sa wiecej niz pozytywne, zatem polecam ten zabieg. Niestety trwa to bardzo dlugo, a najgorzej z aktualizacja idrive'a, ktory trwa bardzo dlugo i niestety samochod musial zostac na noc.

Podobno wczesniej mieli 2012 x5 i zajelo to dwa razy dluzej wlacznie z wymiana oleju w skrzyni i jej adaptacja+program jednostki napedowej.

Minusy-szybsza wymiana opon niestety, ale cos za cos.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, urwana linka maski
PostNapisane: 14 lipca 2015, 20:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Chcac sprawdzic plyny w moim pojezdzie, chwycilem jak zwykle za raczke, aby otworzyc maske i.... no wlasnie. SIEDMIOLETNIE BMW ma teraz urwana linke maski albo Bog wie, co sie tam stalo.
Nie mam pojecia jak ja otworzyc, ale na szczescie na droge wszystkie plyny mam wymienione i uzupelnione, ale chce wymienic w PL olej i filtr.

Szukalem roznych porad, ale dotycza glownie e36,e46 i e39. W nowszych modelach ciezko cokolwiek znalezc.
Wczesniej urwala sie glowka od sruby odpowietrzajacej zbiornik plynu chlodzacego, wiec zastapilem ja metalowa ocynkowana.
Co za tani badziew montuja w tych firmach. Kilka odkrecen/przykrecen i sruba leci.

Czy kto moze mi pomoc w otwarciu maski, czy jechac do warsztatu i dac kombinowac z wymiana oleju, a czesci kupie w serwisie?
Wiem, ze moge sprawdzic, czy przy raczce sie nie urwala, ale jesli nie to nie biore sie za to.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 14 lipca 2015, 20:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
sprawdź koło rączki
na chwilę obecną nic ciekawszego nie znalazłem
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... cement.htm

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 14 lipca 2015, 21:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Ładnie wygląda to E92, zadbane i cieszy oko. Ładne wnętrze, felgi nie takie złe, jak inni twierdzą. Te, które miałeś wcześniej faktycznie są trochę oklepane.
Powodzenia z modami i życzę mniej awarii ;)

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisherrr -->> E92 335d, Poczatek Naszej Historii
PostNapisane: 14 lipca 2015, 22:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
rorafalki napisał(a):
sprawdź koło rączki
na chwilę obecną nic ciekawszego nie znalazłem
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... cement.htm



Dzieki wielkie, teraz wiem gdzie jej w ogole szukac. Z raczka byloby super, jakby tam puscilo, bo moglbym kombinerkami pociagnac i wtedy kupic nowe linki i na zapas obie wymienic.


Mi sie obecne felgi podobaja ze wzgledu na banana z tylu, a w rzeczywistosci jak mowi moja dziewczyna z daleka wygladaja na wieksze niz sa w rzeczywistosci, zwlaszcza jak sie patrzy z gory.
Fabryczne musialy i tak ustapic miejsca, bo na runflatach po jednej rampie pekla fela i musialem sie z nimi pozegnac. Sprzedalem za grosze, ale chociaz pokryly koszt zakupu opon i tak jezdze rok bez zadnych pekniec.
Zatem runflat ok, ale nie na alusy.

Co do awaryjnosci, to nie bylo zbyt wiele przez rok-rura doladowania padla po mapie, ale to wada fabryczna,swiece i kontroler oraz klocki przod/tyl. Jednak to czesci eksploatacyjne, jak olej i filtry,opony.
Obecnie mam zalozone dystanse, wiec jeszcze lepiej wyglada. Wrzuce zdjecia jak zrobie konkretny detailing krok po kroku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 93 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL