BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 06:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, 20:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 392
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica
Moje BMW: E87 swap 130D,1M E82
Kod silnika: N57D30A, N54B30A
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154234
Mechatronik napisał(a):
do tego coś się dzieje ze światłami... co jakiś czas zapala się komunikat "check break lights" i "check for lights" mimo że światła działają.... do tego sąsiedzi mówią że auto urządza pokazy świetlne, mruga światłami.... nie wiem co może być przyczyną...



Moduł świateł przy nogach pasażera się psuje, standard :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 1 września 2015, 14:09 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57d30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152132
kimboax napisał(a):
Mechatronik napisał(a):
do tego coś się dzieje ze światłami... co jakiś czas zapala się komunikat "check break lights" i "check for lights" mimo że światła działają.... do tego sąsiedzi mówią że auto urządza pokazy świetlne, mruga światłami.... nie wiem co może być przyczyną...



Moduł świateł przy nogach pasażera się psuje, standard :)



rozwiniesz temat?:) nie mogę znaleźć info na ten temat.... kupić używkę? coś trzeba kodować potem?:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 1 września 2015, 15:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 238
Lokalizacja: Pniewy
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: m62b44
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152246
bardzo fajna opcja wyposazenia :) zazdroszcze wnętrza :) ładna sztuka :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 11 września 2015, 14:27 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57d30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152132
wróciłem z wakacji, patrze pod kołem olej... wylał amortyzator...
kilka dni poskakałem po drogach i zamówiłem nowe sachsy na przód w dobrych pieniądzach :)
po weekendzie 3 dni wolnego więc pora wziąć się do roboty, pierwsze zdziwienie przyniósł kurier... dostałem amory TRW... pomylili się.... ale jako że czas mnie gonił stwierdziłem kij.. montujemy, zwrócili mi różnicę kwoty pomiędzy nimi..
przy okazji wizyty w sklepie motoryzacyjnym stwierdziłem że może kupić wężyki podciśnieniowe, poczytałem że wystarczy ok 4 m więc kupiłem 5m zbrojonego przewodu 3,2mm.

Sobota do roboty:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

do tego przerejestrowałem autko :) miała być końcówka 997 ale pani się pomyliła i mam 992... no nic :)

sporo zabawy było z amorami, stawiały opór najpierw ale jak ruszyło to potem całkiem sprawnie. Przewody ciśnieniowe sypały się w rękach, częśc dziurawa, część zaklejona aż, zmieniłem wszystkie poza tymi które łączą poduszki pod silnikiem, zabrakło przewodu... ciężko z dostępem trochę ale trochę zabawy i poszło :) zobaczyłem że mam klapki w kolektorze, zrobię kolejnym razem, póki co wyczyściłem, tak samo z zaworem EGR :)

jak złożyłem wszystko- SZOK :szok: auto lata jak głupie, zniknął efekt turbo dziury, POLECAM ZDECYDOWANIE ZABIEG WYMIANY WĘŻYKÓW PODCIŚNIENIA!!! :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 12 września 2015, 10:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Kurka, zachowala się w naprawdę dobrym stanie. Srodek jak nowy i bajerów wuchta. Dowal koksu pod maskę i będzie wypas malina furmanka :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 12 września 2015, 11:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 223
Lokalizacja: DJ
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134043
Bardzo ładna piątka, dość dobrze doposażona. Co tu dużo mówić? DSP super sprawa, ale straszny rarytas, sam bym chciał mieć :P . Teraz najważniejsze żeby felgę zmienić i będzie super. Bezawaryjności i zadwowolenia z autka życzę :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 12 września 2015, 13:01 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57d30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152132
DSP z Msound System daje radę nie powiem, podwójne szyby ładnie wyciszają środek i da się ładnie muzyki posłuchać :)

felga jest już na allegro, opony tak samo, czekają na nowego chętnego, liczę ze się uda szybko temat załatwić :) szukam teraz pomysłów na nowe koło :)

a koksu pod maskę chyba narazie więcej pakować nie będę, ponoć automaty ciężko znoszą czipsa i te =-200ps jest dla ich ich górną granicą a nie chce się bawić w nowe skrzynie póki co a autko naprawdę daje frajdę z jazdy, dziś po mokrym na 3-cim biegu trakcji nie było :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 13 września 2015, 09:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Co ty gadasz ? Właśnie automaty są stworzone do mocy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 13 września 2015, 12:10 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57d30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152132
alduwiel napisał(a):
Co ty gadasz ? Właśnie automaty są stworzone do mocy.



to pierwsze słyszę, każdy mówi że te automaty są trwałe ale 200ps to ich górna granica potem mogą zacząć się problemy :) może coś się zmieni w w przyszłym roku i ruszę z jakimś projektem mechanicznym, wtryski turbo program :) bo wydech planowany jest jeszcze w tym roku :) dowiem się więcej :) póki co mocy wystarcza :hyhy: a my ograniamy podstawową mechanikę, elektrykę i kosmetykę :) szukam jakichś fajnych kosmetyków do środka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 13 września 2015, 12:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Nie wiem jaki masz atomat modelowo, ale do 3,0 d zawsze były ładowane pancerniaki z górnych półek.
Poza tym tu bardziej chodzi o moment obrotowy , a nie o samą moc.
Powiem Ci tak. Rękę sobie daję uciąć ,że Twoja skrzynia idealnie nadaje się pod chiptuning tak samo jak Twój silnik.
Masz błędne informacje co do tego ,że te automaty nie wytrzymują więcej niż 200 koni...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 13 września 2015, 13:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Koleś z raceism ma pomodzone 530dA w automacie pod 250KM i lata juz ze 3 lata. Nie slyszalem zeby skrzynie robil od tego czasu...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 13 września 2015, 23:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57d30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152132
alduwiel napisał(a):
Nie wiem jaki masz atomat modelowo, ale do 3,0 d zawsze były ładowane pancerniaki z górnych półek.
Poza tym tu bardziej chodzi o moment obrotowy , a nie o samą moc.
Powiem Ci tak. Rękę sobie daję uciąć ,że Twoja skrzynia idealnie nadaje się pod chiptuning tak samo jak Twój silnik.
Masz błędne informacje co do tego ,że te automaty nie wytrzymują więcej niż 200 koni...



pogłębię swoją wiedzę na ten temat, wpadnę do fabryki mocy w Lublinie popytam :) to pewnie na wiosnę ruszymy z przygotowaniem silnika pod program :) najpierw jednak muszę naszykować auto do takiego stanu aby być z niego w pełni dumnym, do tego potrzeba czasu i trochę kasy :) a szukam nowych kół na lato, kół na zimę, do tego szyberdach i lakier pod poler :) i ustawię z czarnym e46 z bliźniaczym motorem na jakąś sesję :cwaniak:

dzięki za radę :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 19 września 2015, 21:03 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57d30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152132
siema :) jest chętny na moje koła i potrzebuje na szybko nowych :) pokazały się u mnie w mieście styling 135 z e60 xdrive et 43, jak myślicie, podejdzie to koło? jak będzie to wyglądało to z tym et? ewentualnie szukam na szybko jakiejś 18"!!! :cisza:
najchętniej Lubelskie lub Mazowieckie
Help!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 28 października 2015, 14:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57d30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152132
po zjeżdżeniu wielu miejsc za kołami udało się kupić koła na zimę w radomiu :) i od razu przy okazji oponki
może nie zbyt piękne wizualnie ale tym się zajmę w wolnej chwili, ważne że nie nie całkiem drogie i pasujące dla mnie parametry.
Tak o to na autko zawitały styling 66 2x8" i 2x9" z oponkami nokian 225/50 r17 :)
dekielki do kół zamówione, renowacja w wolny cieplejszy weekend.

18" na wzorze m6 poszły do nowego nabywcy i będą jeździły e34 m5 :) oponki zostawiłem na lato

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

póki co w autko ogarnąłem problem z wariacjami świateł, okazało się że nie moduł świateł a wzbudzał się alarm przez zamek w tylnej klapie :) a zmienia się tyle że przybywa km na blacie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 28 października 2015, 15:09 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
alduwiel napisał(a):
Nie wiem jaki masz atomat modelowo, ale do 3,0 d zawsze były ładowane pancerniaki z górnych półek.
Poza tym tu bardziej chodzi o moment obrotowy , a nie o samą moc.
Powiem Ci tak. Rękę sobie daję uciąć ,że Twoja skrzynia idealnie nadaje się pod chiptuning tak samo jak Twój silnik.
Masz błędne informacje co do tego ,że te automaty nie wytrzymują więcej niż 200 koni...



No to ręki byś nie miał :) w E39 kładli skrzynie GM i była to lipa, często i szybko się poddawały... Ja miałem skrzynie po kapitalnym remoncie i chip na 232KM i po przejechaniu ok 100tyś km już szarpała... Oryginalna skrzynia bez chipowania silnika wytrzymała ok 180tyś km więc pancerna nie była... Te skrzynie zabija moment :kwasny: no chyba że kolega ma ZF-a to inna bajka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 28 października 2015, 15:43 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57d30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152132
feder napisał(a):
alduwiel napisał(a):
Nie wiem jaki masz atomat modelowo, ale do 3,0 d zawsze były ładowane pancerniaki z górnych półek.
Poza tym tu bardziej chodzi o moment obrotowy , a nie o samą moc.
Powiem Ci tak. Rękę sobie daję uciąć ,że Twoja skrzynia idealnie nadaje się pod chiptuning tak samo jak Twój silnik.
Masz błędne informacje co do tego ,że te automaty nie wytrzymują więcej niż 200 koni...



No to ręki byś nie miał :) w E39 kładli skrzynie GM i była to lipa, często i szybko się poddawały... Ja miałem skrzynie po kapitalnym remoncie i chip na 232KM i po przejechaniu ok 100tyś km już szarpała... Oryginalna skrzynia bez chipowania silnika wytrzymała ok 180tyś km więc pancerna nie była... Te skrzynie zabija moment :kwasny: no chyba że kolega ma ZF-a to inna bajka ;)



no właśnie słyszałem że był GM i ZF, jak to sprawdzić? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 28 października 2015, 16:08 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
Tabliczka na skrzyni powinna być, gdzieś czytałem że zielona to GM, ciemna ZF, ale wiem czy to prawda. Do diesli E39 to raczej GM kładli... :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 28 października 2015, 16:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 375
Lokalizacja: Szczecin
Garaż: 320ci -> 318is -> 328ci -> 528iA -> 530i -> 323i -> 323ci -> 525iA -> 540iA -> 523i -> 320Ci -> 523i -> 320Ci -> 520iA -> 323i -> 523i -> ?
Po założeniu amorów TRW do M Technik II nie ma różnicy w jeździe? Pytam, bo to są raczej amory do zwykłego zawiasu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 28 października 2015, 17:22 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57d30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152132
sprawdzali mi w bazie w systemie że nie wynika że mam jakiś zawias obniżany. W 46 po rozkodowaniu VINu pisało sportowe dostosowanie podwozia i kupowałem zawias m-pak. Tu zamówiłem sachsy ale dostałem TRW a że auto było rozebrane to je założyłem a koleś mi zwrócił różnicę kasy. Montowałem sam, nie było żadnych problemów podczas montażu, nie odczuwam też żadnych negatywnych skutków podczas jazdy :ok: więc mogę polecić :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mechatronik---> e39 530dA w m-pasztecie
PostNapisane: 12 grudnia 2015, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57d30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152132
w związku z zimą kurier przywiózł mi korytka Petexy w miejsce welurków :)
kupiłem również BBS'Y CK 009 na lato jednak póki co sytuacja finansowa zmusza mnie do rozstania się felgami :rozpacz:
jakby ktoś był zainteresowany

Obrazek
tutaj link http://allegro.pl/alufelgi-bbs-ck-009-1 ... 32017.html
niestety w dziale giełda wystawić nie mogę :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL