BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 12:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 3 czerwca 2018, 12:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
dobra jest :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 3 czerwca 2018, 20:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dzieki Panowie, my tez z wygladu jestesmy mega zadowoloni. Przydalby sie dyfuzor z tylu performance i mala poprawka wydechu. Byloby wtedy idealnie.


Forest jak felgi? Zadowolony jestes z wyboru?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 3 czerwca 2018, 22:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Glebę to masz naprawdę srogą z przodu. Jakie to spreżyny ? Przycierki pewnie się zdarzają ? :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 4 czerwca 2018, 16:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Punisher, felgi kozak. Najlepsze jest to czy brudne czy czyste to i tak mega wyglądają.
Oz jak były czyste też robiły wrażenie ale gdy ranty były brudne to już gorzej. Tu jest spoko cały czas.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 4 czerwca 2018, 17:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
Glebę to masz naprawdę srogą z przodu. Jakie to spreżyny ? Przycierki pewnie się zdarzają ? :oczami:


Na zdjeciach wyglada nizej, na zywo jest ok 0.5-1cm z przodu zaleznie czy prawa czy lewa. Podobnie z tylu
Czasem sie zdarzaly, ale springi sztywne wiec nie skacze jak na m techowym zawiasie
Przez wysokie chopki jest problem, wiec jade srodkiem drogi. Czasem jak sa spore spady, ale juz nauczylem sie jezdzic, wiec nie ma problemu. Zderzak mam tez przerobiony od spodu-wywalilem plastikowe laczenie pod oslona, co pomoglo przy przejazdach. Boje sie tylko jak kiedys kupie dodatkowy komplet 18''

Cytuj:
Punisher, felgi kozak. Najlepsze jest to czy brudne czy czyste to i tak mega wyglądają.
Oz jak były czyste też robiły wrażenie ale gdy ranty były brudne to już gorzej. Tu jest spoko cały czas.


Na srebrnych jest plus gdy pyl z klockow siada-robia sie siwe. U mnie klocki z przodu pyla, wiec po tygodniu od nalozenia wosku wnetrze robi sie brudne od pylu niestety
Gdybym mial jakies niepylace, to fele bylyby dluzej czyste


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 czerwca 2018, 12:22 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 785
Lokalizacja: OKR
Moje BMW: f20 118i
Kod silnika: n13b16
Ja mam słabość do czarnych felg. Bardzo mi się podoba, że nie zrobiłeś klina przy obniżaniu jak większość posiadaczy BMW.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=166911


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 11 czerwca 2018, 19:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Kupilem zawias vogtland i takie jest obnizenie, wiec na to wplywu nie mialem. Jednak martwi mnie, ze jest twardo. Myslalem, ze bedzie lepiej jak sie ulozy, ale chyba mocno mi dobija
Kiedys jak fundusze pozwola, wpadnie kw v3 z regulacja, ale narazie jest ok, tylko to dobijanie mnie drazni

Teraz pytanie czy odboje musza byc krotsze niz te z m tech-a?
Ja mam m tech i skrocilem o 1cm, ale jak opuszczam przod, gdy cos robie, to slysze jak pod koniec siada na odboj i tyl chyba tez. Przy pro kit eibach-a bylo ok, ale tu juz jest 10mm nizej, wiec mysle czy nie musza byc jeszcze krotsze, aby amor dzialal prawidlowo. Moze to jest pwoodem dobijania na dziurach,a powinno byc ineczej, bo amory i sprungi nie sa az takie twarde.
Kiedys czytalem,ze mozna skracac, ale czy 2cm nie bedzie juz za duzo albo, ze w e92 wlasciciele stosowali odboje z e36, tylko co jest prawda?

Kola czarne pasuje do siwego i czarnych dodatkow, wiec duzo lepiej wyglada


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 11 czerwca 2018, 21:06 
Punisher napisał(a):
Jednak martwi mnie, ze jest twardo.

Ciekawe dlaczego tak jest u Ciebie? :zdziwko: Jak dla mnie ten zawias jest ciutkę twardszy od serii.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 11 czerwca 2018, 21:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czyli wychodzi, ze na 19'' z takimi plastrami jak mam zalozne nie bedzie inaczej
Bede musial pomyslec nad 235 i 265, ale mam juz kolejne 255, wiec bedzie ciezko

druga sprawa to stabilizator przod m3 i laczniki HD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 listopada 2020, 17:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czy mial ktos przygode z montazem przednich piast z lozyskiem? Cos mi wyje od jakiegos czasu, czasem buczy i mam dosc jazdy po warsztatach, bo jeden opony zmienil, inny dyfer zregenerowal i dalej lipa.

Tylny zacisk wymienilem sam i dalej cos nie tak. Jade na spokojnie i jest cisza, ale jak przyspieszam albo w zakret ostro wchodze, to zaczyna buczec. Od razu mowilem lozyska, ale oczywiscie sie nie znam, bo to dyfer ... i wyszlo, ze to moge byc lozyska, albo jedno
Mialem robione geo i bylo ok, a teraz sciaga w lewo jak puszcze kiere i mam wrazenie jakby cos hamowalo.
Konwerter raczej odpada i skrzynia, bo buczenie zaczyna sie od ok 100 w gore jak dodam gazu albo ostro pojade w zakrecie. Przyspieszanie na tempomacie i jest cisza. Ze wzrostem obrotow przy redukcji dzwiek sie nie zmienia, wiec skrzynia odpada. Moze podpora walu, ale nie mam wibracji na calej budzie.
Przy zwalanianiu gdy juz buczy jest dzwiek jakby zmniejszajacego obroty silnika samolotu pasazerskiego gdy lecimy

Druga sprawa to zamowilem dwie piasty z lozyskami FAG i otrzymalem takie cos
Obrazek
Obrazek

Przy kreceniu reka jest cisza, ale czy nic sie nie rozsypie albo nie zacznie znowu wyc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 listopada 2020, 18:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 25
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: eTrzySześć / E91
Kod silnika: M52? / M47
Oddaj na reklamację, to jest uszkodzenie mechaniczne i każda szanująca się hurtownia powinna to wycofać, co za tym idzie nie powinieneś wgl dostać takiego czegoś do ręki. :dobani:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 listopada 2020, 18:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Juz pisalem do nich i maja sprawdzic czy maja inne, nie uszkodzone
Jestem wsciekly, bo moglem zamowic gdzies indziej, a zalezalo mi na czasie, bo jutro mialem zmieniac i mam nerwa
Musze znowu czekac tydzien

Dzieki za odzew

:ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 listopada 2020, 19:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Stawiam na łożysko. weź kogoś do pomocy i postaraj się posłuchać które, szkoda zmieniać wszystkie po kolei.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 listopada 2020, 21:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Mateusz118 napisał(a):
Stawiam na łożysko. weź kogoś do pomocy i postaraj się posłuchać które, szkoda zmieniać wszystkie po kolei.


Bylem w warsztacie i trzepali samochod pol godziny
jazda na autostradzie i najpierw dyfer, a pozniej opony, mimo ze mowilismy lozysko

Jestem lzejszy o tysiak funtow i mam troche dosc warsztatow, wiec chce cos sam zmienic
Krecilem kolami i wydaje mi sie, ze ktores z przodu wydaje dzwiek inny niz tylko klocki
Jutro jeszcze raz sprawdze, czy sie rusza, ale to jest dopiero slyszalne pod mocnym obciazeniem, a tak prrzy spokojnej jezdzie nawet przy 150 gdy delikatnie przyspieszam na tempomacie jest cisza

Po filmikach z youtube tez tak wychodzi
No coz, bede dzialal


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 listopada 2020, 22:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1484
Podnies auto zlap za amor pokrec kolem, z jednej, potem z drugiej strony porownaj, czy masz takie same wibracje/odglosy. Do tego rozpadajace sie lozysko pod obciazeniem bedzie huczalo glosniej, czyli jesli bedziesz jechal dlugim lukiem w prawo i zaczyna glosniej huczec to lewe lozysko i odwrotnie. Piaste najlatwiej wymienic odcinajac pordzewiale końce srub, wtedy idzie bez zbednego meczenia przy odkrecaniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 listopada 2020, 22:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
KEMN1 napisał(a):
Podnies auto zlap za amor pokrec kolem, z jednej, potem z drugiej strony porownaj, czy masz takie same wibracje/odglosy. Do tego rozpadajace sie lozysko pod obciazeniem bedzie huczalo glosniej, czyli jesli bedziesz jechal dlugim lukiem w prawo i zaczyna glosniej huczec to lewe lozysko i odwrotnie. Piaste najlatwiej wymienic odcinajac pordzewiale końce srub, wtedy idzie bez zbednego meczenia przy odkrecaniu.



Tak sprawdzalem i warsztat tez
Okazalo sie, ze bylem w bledzie, bo myslalem ,ze to przod

Dzis podnioslem tyl, podnosnikiem pod wahacz i prawe tylne kolo wydaje dziwny odglos, napewno nie klocki, bo z drugiej inaczej to slychac
Z tylem jest sporo zabawy, wic wole zostawic to mechanikom
Nie mam do tego sprzetu
Problem w tym, ze nakretka, ktora zabezpiecza polos, jest bardzo pordzewiala i moze byc problem
Mam nadzieje, ze gwint na polosi nie bedzie zjechany, bo bedzie trzeba nowa kupic

Nowa to koszt masakra, a zamiennik robi chyba na pierwszy montaz to gkn czy cos innego?
Sa jeszcze skf, a oni robia dobre lozyska, chociaz dla nich chyba produkuje fag

Jak to wyglada z tymi polosiami?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 20 maja 2021, 17:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czy ktos wie czy w lci lampy przod mozna przestawic, aby swiecily na Europe?
Nie widze w srodku zadnej klapki po zdjeciu zaslepki od gory, jest tylko pokretlo
Czy jest cos z tylu lampy, aby to ustawic po zdjeciu plastiku w nadkolu?
Lampa bi xenon nie skretny

Czy niestety musze kupic lampy?
Moze da sie to jakos ustawic kompem albo przeslony zmienic
Za wszelka pomoc bde wdzieczny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 5 czerwca 2023, 18:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dawno nic nie wstawiałem, wiec mały update
E92 ma się dobrze i dalej nabija kilometry. Sporo rzeczy zrobione, ale jak to 12-to latek czasem coś trzeba zmienić. Zdjecia wrzuce jak bedzie czas i ogarne dobry host do zdjec.
Jakis czas temu Piotres wymienił kolektor dolotowy i wyczyscił kanały. Nie było dużo, ale roznica odczuwalna nawet była. Polecam Piotrka jak zawsze dobra robota. Przy okazji obczaiłem pbecna 440i, ale wtedy to byl dopiero poczatek prac.
Obecny przebieg to 237600km, a od 75tys jestem włascicielem.


Obecnie mam pytanie co do wymiany przewodów chlodniczki skrzyni samej chłodniczki:
Mianowicie czy w chłodniczce płynie także olej czy tylko płyn chłodniczy do chłodzenia temperatury oleju?
Uszczelki z przewodów nr 2, ktpre wchodzą do skrzyni

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=17_0477

Mam dziwny wyciek z przewpdu przy skrzyni, ale to tylko uszczelki. Pytanie czy tam jest tylko płyn i po spuszczeniu płynu z układu, moge spokojnie wymieniac uszczelki, czy raczej musze wymienic też olej w skrzyni? Jest to jakos połaczone czy nie? Na chłodniczce jest sporo przewodow i nie chce zeby mi olej leciał.
Może głupio napisałem, ale wyciek wyglada bardziej na olej niz na płyn chłodniczy, dlatego mnie to zastanawia.
Niestety chce wymienic także chłodniczke z termostatem i także proszę o pomoc w tej kwestii, czy tam też jest tylko płyn chlodniczy?

Wymieniam podstawe filtra z chlodniczka, wiec chcialbym wszystko za jednym razem zmienic.

Dzieki z góry


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 2 lipca 2023, 17:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Pytanie z innej beczki
Czy ktoś ma lub miał doswiadczenie z zawiasem Eibach pro street S w e9x?
Jak prowadzenie, komfort i wytrzymałość na polskich drogach?
Jak wypada w porownaniu do st x albo kw v1, ktora sa czasem awaryjne.
Szukałem także gwintu vogtland, ale juz cieżko dostac cokolwiek do e92.
Obecnie koni sport+ vogtland, ale springi podmeczone i troche siadły. Chciałbym mieć regulacja wysokosci, ale nie chce aby było za sztywno. Minus koni to to, że tylne amory nie sa w szybkich zakretach tak sztywne jakbym chcial i mam wrażenia jakby delikatnie bujało, nawet jak sa skrecone na 80%, także raczej nie bedzie idealnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL