BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2024, 09:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 681 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 15 listopada 2015, 02:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
grzeszak napisał(a):
To 750i jest szybkie? Do setki jedzie wolniej niż 2.0d po lekkich modyfikacjach
Od 200 do 250 zrobi wiatrak z tego 2.0d po lekkich modyfikacjach. Czyli normalne prędkosci autostradowe w DE.




_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 16 listopada 2015, 10:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Im częściej tu zaglądam tym bardziej się denerwuję :wstyd:

Zamiast docenić auto takie, jakim jest, to na siłę forsujecie koła, gleby, shadowline'y, marudzicie nt. mocy, a no i co najważniejsze przecież - galeria ma słabe zdjęcia :spi:

Po pierwsze primo - Gdyby Rafał chciał V8 to by takie kupił, a tak ma sprawdzonego, oszczędnego diesla, którym tak jak E46 pojedzie sobie na wakacje i nie wróci z nich jako bankrut :ok:

Po drugie primo - Auto jest piękne bo: ma nietypowy lakier, jest dobrze utrzymane, Rafał w tempie pendolino doprowadził je do porządku technicznego i stanu cieszącego oko, a co najważniejsze - nie zostało skażone złym dotykiem turka z hamburga czy innego domorosłego fana tuningu.

Po trzecie primo, ultimo - to jest E38! Ma być wygodne, ma być zadbane i ma dawać maksimum przyjemności z jazdy. Takich aut jest z każdym rokiem mniej.

Tylko podsumuję - dobrze, że ją kupiłeś i spełniłeś marzenie, dobrze, że jest taka jaka jest, nie daj się namówić na niepotrzebne zmiany i nie pisz mi o nich na whatsappie :rotfl:

No i czekam na przejażdżkę :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 16 listopada 2015, 10:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8240
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Moim zdaniem kupił najlepszy możliwie dostępny w tej 7er silnik , oszczędny, niezniszczalny , stosunkowo wydajny ,ale przede wszystkim podatny na mody :hyhy: 300 koni idzie z tego wykrzesać to o co Wy się czepiacie? Ja bym wstawił icka , hybrydę , wtryski , listwę i pompę z wersji 204 konie i chip na to. kupy kasy to nie będzie kosztować ,a zawijać się będzie podobnie jak 4,4 przy 2x mniejszych kosztach użytkowania i serwisu. Czego chcieć więcej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 16 listopada 2015, 10:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 152
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e92, x3
Kod silnika: N57, M57N2
Garaż: jest e92 330d LCI x-drive
jest X3 3.0sd
było e46 330cd
Nawet nie trzeba porównywać czasu 200-250 żeby zobaczyć że 750i jest sporo szybsze od 2.0d po lekkich modyfikacjach, wystarczy 100-200 albo nawet 0-200 żeby 750i sponiewierało 320d+ ;)
Bardzo mi się podoba Twoje 7-er :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 16 listopada 2015, 10:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29725
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Junior Vintage napisał(a):
nie daj się namówić na niepotrzebne zmiany i nie pisz mi o nich na whatsappie :rotfl:


a mnie nie pisze o zmianach :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 16 listopada 2015, 10:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 1255
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e38
Kod silnika: M67
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134212
Junior Vintage napisał(a):
Im częściej tu zaglądam tym bardziej się denerwuję :wstyd:Zamiast docenić auto takie, jakim jest, to na siłę forsujecie koła, gleby, shadowline'y, marudzicie nt. mocy, a no i co najważniejsze przecież - galeria ma słabe zdjęcia

Lekkie mody nie są złe ale z powyższym zgadzam się w 100%


rorafalki napisał(a):
mam nadzieję, że swojej nie sprzedaż i kiedyś jak będę w W-wie (ew. jak będziesz wybierał się do CK to daj znać) to umówimy się na spot i może sesje


Od dłuższego czasu chodzi za mną jakiś spot . Nigdy na żadnym nie byłem bo albo nie było czasu albo znalazłem sobie inną wymówkę :) Mam nadzieję , że dogadamy temat tego spotkania w sezonie :)
Ÿ˜‰ Właśnie dałeś mi tym samym kolejny argument , że nie mogę go sprzedać "kochanie jestem juz umówiony na spot " :rotfl:

PS zainspirowałeś mnie do wymiany filtrów .....jeszcze tego nie robiłem wiec myślę że zastanę tam niezła pajęczyne :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 16 listopada 2015, 12:09 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
grzeszak napisał(a):
To 750i jest szybkie? Do setki jedzie wolniej niż 2.0d po lekkich modyfikacjach :)

Już tak nie cwaniakuj, tym bardziej, że "szybki" to pojęcie subiektywnie - do niedawna jeszcze taki seryjny klekot, jak u Ciebie siedzi, był uznawany za szybki i przez wiele osób nadal jest ;)

Podpisuję się pod tym, co napisał Junior Vintage - chyba też się starzeję, bo ciągnie mnie czasami do tego, żeby się w podróży wygodnie rozsiąść, załączyć tempomat i mieć wszystko w doopie ciesząc się jazdą :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 16 listopada 2015, 12:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
Panowie już bez przesady z tym utratem komfortu, kosmetyczne -40mm i 18/19'' koło bez 'szalonych' naciągów i optymalnym profilu nie robi na 7erze większej różnicy i nadal jest komfortowo, a przynajmniej nie strach jest jechać 140km/h+ na autostradzie :)
Porównanie 320d z 750i bez komentarza, zupełnie inny przelicznik KM/kg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 16 listopada 2015, 13:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Jędrzeju, nie sposób się z Tobą nie zgodzić, może nie w 100%, co byś nie obrósł w piórka, ale 90% na pewno ;)
auto trafiło mi się w takim stanie, w jakim oczekiwałem. Modyfikacje aut są fajne, ale nie do każdego wszystko pasuje. Nie będzie dołów zderzaków oraz progów w kolorze nadwozia czy naciągów ze srogą glebą i ogromną felgą. Nie wykluczam zmiany koła, ale jeśli nastąpi to na pewno na coś "z umiarem"

alduwiel, M57 i M57N to pokrewne silniki, mają sporo cech wspólnych, ale równie dużo je różni, dlatego nie tak łatwo zaadaptować graty z jednego do drugiego

DaaN napisał(a):
Junior Vintage napisał(a):
nie daj się namówić na niepotrzebne zmiany i nie pisz mi o nich na whatsappie


a mnie nie pisze o zmianach

jeden mnie opierdzielił, to już mi wystarczy :D

Mastello napisał(a):
rorafalki napisał(a):
mam nadzieję, że swojej nie sprzedaż i kiedyś jak będę w W-wie (ew. jak będziesz wybierał się do CK to daj znać) to umówimy się na spot i może sesje


Od dłuższego czasu chodzi za mną jakiś spot . Nigdy na żadnym nie byłem bo albo nie było czasu albo znalazłem sobie inną wymówkę Mam nadzieję , że dogadamy temat tego spotkania w sezonie
Ÿ˜‰ Właśnie dałeś mi tym samym kolejny argument , że nie mogę go sprzedać "kochanie jestem juz umówiony na spot "

PS zainspirowałeś mnie do wymiany filtrów .....jeszcze tego nie robiłem wiec myślę że zastanę tam niezła pajęczyne

ja Ci sprzedam :cisza:
spot dwóch szaraków musi być, więc musisz ją jeszcze trochę potrzymać :rotfl:
filtry (od obiegu wewnętrznego) prawie w każdej E38 są takie same - roboty masz na max. 30min, z dojazdem do marketu po wkład do okapów ;) odkręcasz jeden wkręt, ściągasz panel, potem wyjmujesz wyciszenie, zaglądasz do góry i widzisz filtr. Śrubokrętem podważasz od dołu i już :)

maaaad napisał(a):
chyba też się starzeję, bo ciągnie mnie czasami do tego, żeby się w podróży wygodnie rozsiąść, załączyć tempomat i mieć wszystko w doopie ciesząc się jazdą

bo my to już stare dziadki, weterani :P

co do osiągów 750i - są naprawdę fajne, ale ja nie potrzebuję szybko wyprzedzać przy 200km/h. Poza tym moja prędkość podróżna zazwyczaj kończy się na 180 :]

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 16 listopada 2015, 13:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
rorafalki, przyzwyczaiłeś nas swoim e46 że jest gleba, koło, i inne empakiety, więc każdy z automatu zakłada że tu będzie podobnie, a jak widać mylnie.

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 16 listopada 2015, 22:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 306
Moje BMW: E36
Kod silnika: M51D25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153947
cześć rorafalki - tak patrze i patrzę i nie mogę się napatrzeć na serię w ładnym stanie. I z daleka widać, ogrom pracy i ''dbania''. bardzo przecudna. :D

_________________
BMW Diesel <3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 16 listopada 2015, 22:25 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Fajny egzemplarz, przyjemne wyposażenie, jak wpadnie fajna felga to będzie na prawdę OK :)

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 16 listopada 2015, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 3504
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: ///Z3
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=173199
Gratuluję zakupu :ok: Mi też czasem "chodzi" po głowie takie E38 :)

_________________
BMW ///Z3
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 16 listopada 2015, 22:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8240
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Rafał mój przyjaciel właśnie taką adaptację przeprowadza- nie ma z tym problemu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 16 listopada 2015, 23:36 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Jeśli chodzi o rozmiar kół, to podszedłbym do sprawy bardziej użytkowo i pragmatycznie niż stylistyczne - wszystko zależy od tego, po jakich drogach porusza się rorafalki.

Jeśli są to w większosci nasze dziurawe i pofalowane jednopasmowki, to zostawiłbym 16". Jednak w przypadku, gdzie przeważają dwupasmówki, autostrady, ogólnie dobre drogi - wtedy pokusiłbym się o 18" dedykowane do E38. Na nich zachowanie tego niemałego wszakże auta, szczególnie w zakrętach, jest o wiele lepsze.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 17 listopada 2015, 07:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Skoro 19" w e46 dawały radę, to w tym 7er 18" też się sprawdzą :)

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 17 listopada 2015, 07:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Bardzo zadbana seria 7 :ok:
Podoba mi się :)

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 17 listopada 2015, 07:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
AdamDMI, PAMO, Lukasz_S, dziękuję :zawstydzony:

Piter napisał(a):
Gratuluję zakupu Mi też czasem "chodzi" po głowie takie E38

mnie chodziło od dłuższego czasu i napiszę Ci Piotrku tyle, że znalezienie egzemplarza w niezłym stanie robi się co raz trudniejsze - więc nie ma na co czekać ;)

alduwiel napisał(a):
Rafał mój przyjaciel właśnie taką adaptację przeprowadza- nie ma z tym problemu

jeśli będziesz znał więcej szczegółów to napisz proszę PW :padam:

Frank napisał(a):
Jeśli chodzi o rozmiar kół, to podszedłbym do sprawy bardziej użytkowo i pragmatycznie niż stylistyczne - wszystko zależy od tego, po jakich drogach porusza się rorafalki.

Jeśli są to w większosci nasze dziurawe i pofalowane jednopasmowki, to zostawiłbym 16". Jednak w przypadku, gdzie przeważają dwupasmówki, autostrady, ogólnie dobre drogi - wtedy pokusiłbym się o 18" dedykowane do E38. Na nich zachowanie tego niemałego wszakże auta, szczególnie w zakrętach, jest o wiele lepsze.

jak napisał DanyU, - w mnijszym aucie miałem większe koło, znacznie niższy profil i dawało radę. Nigdy felgi nie skrzywiłem ani opony nie zniszczyłem. Kwestia kierowcy. Więc głównym argumentem będzie wygląd auta i nie zrobienie z niego pokraki. Dlatego poważnie myślę nad czymś dedykowanym, czyli 37. Tak, to najbardziej oklepane, ale jednak jedno z lepszych kół do E38. Czasem otwartych drzwi wyważać nie trzeba ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 17 listopada 2015, 07:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
rorafalki napisał(a):
Dlatego poważnie myślę nad czymś dedykowanym, czyli 37. Tak, to najbardziej oklepane, ale jednak jedno z lepszych kół do E38. Czasem otwartych drzwi wyważać nie trzeb
dokładnie, ja tak zrobiłem ze swoimi ST32 i jestem zadowolony :)

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -->> E38 730d
PostNapisane: 17 listopada 2015, 08:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
Frank napisał(a):
grzeszak napisał(a):
. Czyli normalne prędkosci autostradowe w DE.


200 -250 to normalne prędkości autostradowe w niemczech???? nawet tam ,gdzie nie ma ograniczeń prędkości , to jadących z taką prędkością można policzyć na palcach przysłowiowej jednej ręki.... chyba ,że chodzi o ten odcinek deutsche autobahn pod warszawą.....porównanie e38 do 2.0d oczywiście z kosmosu... :rotfl:

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Ostatnio edytowano 17 listopada 2015, 08:30 przez przemo330ci, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 681 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 35  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 187 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL