BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 12:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ manual, przelot 2,5", 19" s172
PostNapisane: 10 stycznia 2020, 20:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
plany masz spore - będzie się działo :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ manual, przelot 2,5", 19" s172
PostNapisane: 10 stycznia 2020, 22:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Fajna sztuka, E60 w M Packu daje rade.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ manual, przelot 2,5", 19" s172
PostNapisane: 11 stycznia 2020, 11:45 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:przestraszony: piekna maszynka ,dostajesz 6 za podejscie do tematu :padam:
I ten kolor :serce: + 4x koncowka tlumika :super: sam bym tak zrobił w swojej ( nawet tak robilem ;) jesli chodzi o scislośc)

Nastepnym razem kup na tył 285 :hyhy: szeroki laczek tam zawsze dobrze wyglada, obojetnie na czym

dobre mody , będę zagladał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ manual, przelot 2,5", 19" s172
PostNapisane: 12 stycznia 2020, 00:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 519
Lokalizacja: suwałki
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TUD30
Dzięki chłopaki za dobre słowa. Aż chce się robić więcej. Niestety przez pewne sprawy muszę malutkimi kroczkami wszystko robić :/

A tu zdjęcie ze starego węża. Po wymianie nie poznaję samochodu. Nawet zaraz po kupnie nie dawał mi tyle frajdy z jazdy.
Wydaje się, że ma o wiele więcej mocy niż kiedyś :P

Obrazek

_________________
Obrazek
savater -->> e60 530d manual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ manual, przelot 2,5", 19" s172
PostNapisane: 24 stycznia 2020, 10:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 519
Lokalizacja: suwałki
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TUD30
Dzisiaj w końcu udało mi się dotrzeć na hamownię (po 2,5 roku użytkowania). Wynik pozytywnie mnie zaskoczył lecz trochę paliwka za dużo podlane. Będzie trzeba coś z tym zrobić

Obrazek

_________________
Obrazek
savater -->> e60 530d manual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , 1wsza hamownia po 2.5 roku, str 5
PostNapisane: 24 stycznia 2020, 11:42 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Ładny wykres, to na seryjnych podzespołach, sam soft tylko ?

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , 1wsza hamownia po 2.5 roku, str 5
PostNapisane: 24 stycznia 2020, 11:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 519
Lokalizacja: suwałki
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TUD30
Z tego co wiem to tak. Jak kupowałem furę w niemczech to poprzedni właściciel mówił, że czipem zrobił 314km~ ale nie chciało mi się w to wierzyć. Nie miał nic na potwierdzenie tego. 2,5 roku się zbierałem na sprawdzenie ile w końcu mam tych koników ;p

Od razu dostałem propozycję aby zrobić hybrydę, ic też by wypadało. Z tego co przeglądałem to od turboworksa najlepsze wyjście. Ile NM zniesie seryjne sprzęgło? 1-2 miesiące temu wymieniłem komplet na nowy. Jest sens robić hybrydę czy sam IC i poprawić mapę?

_________________
Obrazek
savater -->> e60 530d manual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , 1wsza hamownia po 2.5 roku, str 5
PostNapisane: 24 stycznia 2020, 15:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Każda hybryda opóźnia reakcję na gaz i będzie później wstawać, ale to mało kiedy się o tym wspomina. Jeśli jest prawie 300ps i 600Nm to nie można narzekać na osiągi.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , 1wsza hamownia po 2.5 roku, str 5
PostNapisane: 24 stycznia 2020, 15:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Wyglada prawie jak moja :P Dobrze, ze udało ci się ją odszczurzyć... Jak jazda na sprężynach H&R? Mialem takie w E82 i było twardo... Obecnie mam serie, ale z pakietem sport i siedzi nawet nisko. Jeśli nie chcesz za bardzo kasy dokładać to zostaw moc tak jak masz. Myślę, że sensowna opcja to 535d LCI. Samym programem zrobisz 350-360km :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , 1wsza hamownia po 2.5 roku, str 5
PostNapisane: 24 stycznia 2020, 16:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 519
Lokalizacja: suwałki
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TUD30
Ogólnie na HR jest spoko. Delikatnie zawias się utwardził. Myślałem, że będzie gorzej.
Tak sobie przemyślałem, że wrzucę tylko IC i poprawię mapę żeby tak nie kopcił przy wyższych obrotach.

_________________
Obrazek
savater -->> e60 530d manual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , 1wsza hamownia po 2.5 roku, str 5
PostNapisane: 24 stycznia 2020, 20:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Jak niema jakiejś tragedi z dymem a chcesz obniżyć zadymienie to wstaw wydajniejszy cooler+byypas egr zamiast egr oczywiście jak jest wyłaczony w sofcie. Robiłem kiedyś logi skladu spalin afr w 320d e91 i była różnica na + po włożeniu byypasu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , 1wsza hamownia po 2.5 roku, str 5
PostNapisane: 24 stycznia 2020, 21:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Kod silnika NC71 to jest euro 3 .turbo na podciśnienie i 280 ,290 km to koniec. Nie ma już wydajności wtrysków (długie czasy wtrysków )i auto kopci turbo też wykorzystane Jak by było eur4 (turbo z nastawnikiem) można zrobić hybrydę i było by więcej o około 40 km
Aby zrobić większą moc musisz zmienić kolektor wydechowy zrobić dobry wydech intercoller i wtryski zmienić na wydajniejsze wszystko to wiąże się ze sporymi wydatkami
Dobra hybryda niczym nie odbiega od serii a o reakcji na gaz nawet nie wspomnę ale dobra ilu taką potrafi zrobić :hyhy: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , 1wsza hamownia po 2.5 roku, str 5
PostNapisane: 24 stycznia 2020, 21:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 519
Lokalizacja: suwałki
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TUD30
Jak euro 3 jak mam dpf, w dowodzie wbite ze euro 4?

_________________
Obrazek
savater -->> e60 530d manual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , 1wsza hamownia po 2.5 roku, str 5
PostNapisane: 24 stycznia 2020, 22:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
lukbmw napisał(a):
Dobra hybryda niczym nie odbiega od serii a o reakcji na gaz nawet nie wspomnę ale dobra ilu taką potrafi zrobić :hyhy: :rotfl:


Widzisz fizyka mówi jedno, a ludzi mówią drugie, natomiast faktem jest, że większy wirnik ma większa bezwładność. Jeden czuje różnice, zwłaszcza jak jest na tym pkt wyczulony, drugi nie, to kwestia względna. Zapewne jesteś jednym z tych wybrańców co potrafią taką zrobić - gratuluję.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , 1wsza hamownia po 2.5 roku, str 5
PostNapisane: 25 stycznia 2020, 00:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
savater, mi jest obojętne jaki Masz silnik napisałeś że nc71(tylko data produkcji , sprzedaży nie pasuje 2004) a to jest euro 3 a nc72 to euro 4 łatwo to sprawdzić jeśli turbo na gruchę (podciśnienie) katalizator bez sąd i wtryski 131 to euro 3 a jak nastawnik i wtryski 216 to euro 4


Ostatnio edytowano 25 stycznia 2020, 00:33 przez lukbmw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , 1wsza hamownia po 2.5 roku, str 5
PostNapisane: 25 stycznia 2020, 00:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Lincoln napisał(a):
lukbmw napisał(a):
Dobra hybryda niczym nie odbiega od serii a o reakcji na gaz nawet nie wspomnę ale dobra ilu taką potrafi zrobić :hyhy: :rotfl:


Widzisz fizyka mówi jedno, a ludzi mówią drugie, natomiast faktem jest, że większy wirnik ma większa bezwładność. Jeden czuje różnice, zwłaszcza jak jest na tym pkt wyczulony, drugi nie, to kwestia względna. Zapewne jesteś jednym z tych wybrańców co potrafią taką zrobić - gratuluję.





I ja się z tym zgadzam , jeśli ktoś robi hybrydę do bmw 3 l dizla zakładając większy wałek i koło kompresji i myśli że to już koniec to dopiero jest dla mnie 40% pracy . Żeby turbo pompowało lepiej powiększa się wszystkie kanały i ukierunkowywuje przepływy jak powiedziałeś fizyki się nie oszuka
nie wspominając o odpowiednim doborze wałka i koła kompresji
oczywiście turbo do odpowiedniej pracy musi mieć warunki wydech intercoller dolot
ja nie jestem wybrańcem tylko mi się chce :zabawa:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , 1wsza hamownia po 2.5 roku, str 5
PostNapisane: 25 stycznia 2020, 01:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Panowie, nie przeginajmy, kolega ma 100 koni z litra w dieslu, to chyba wystarczy ;)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , 1wsza hamownia po 2.5 roku, str 5
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 22:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
lukbmw, rozumiem, ale to już nie podlega terminowi hybrydowe turbo ;)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , 1wsza hamownia po 2.5 roku, str 5
PostNapisane: 10 lutego 2020, 21:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 519
Lokalizacja: suwałki
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TUD30
W ciągu tygodnia nastąpi zmiana oleju i filtrów. Aktualny przebieg 272k km, muszę gdzieś zapisać bo znowu zapomnę ;p
Tym razem padło na motula. Filtry manna, kabinowy nawet nie pamiętam ;p coś taniego z węglem no i odma.

Obrazek

_________________
Obrazek
savater -->> e60 530d manual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Savater -->> e60 530d+ , wykres str 5, 286km 586nm
PostNapisane: 11 lutego 2020, 01:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Tez smigam na motulu tylko takim -

Obrazek

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL