BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 19:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 6 sierpnia 2019, 10:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
OK żeby nie było, że tylko jeżdżę ;)
Wyjeździłem sobie płyn od kolegi Rafała, oraz dolałem dodatek millers do paliwa.
wrażenia. Wg mnie silnik pracuje bardziej "miękko" i co za tym idzie ciszej.
dodatkowo przy przyspieszaniu ma odczuwalnie mniejsze drgania, nie wiem jak to dokładnie opisać ale jest bardzo dobrze.
Nie jest to tylko moja opinia, kumpel wziął ode mnie jedną butelkę dodatku do swojej E83 w tym samym silniku tylko po virusie. Zachwycony. odkupił ode mnie i zostawił sobie. (na szczęście mam drugą)

korekty znacznie się poprawiły po wymianie uszczelek kolektora i wylataniu Injector cleanera. - dziękuję
tak to wygląda na ciepłym
Obrazek

Niestety cały czas inpa pokazuje bardzo wysoką korekcję na pierwszym cylindrze.
więc wczoraj wyjąłem wtrysk - na szczęście z pierwszym nie ma problemu.
Jestem świadomy że nie koniecznie może to być wina tego właśnie wtrysku. Może on nadrabiać za inne. na szóstym mam sporą korekcję minusową.
aczkolwiek od czegoś musżę zacząć.
wtrysk trafił dziś rano do warsztatu który specjalizuje się w common rail'ach
zobaczymy w jakim jest stanie.
i jaki efekt będzie po analizie i ewentualnej regeneracji.
tak to wyglądało po wyjęciu.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 6 sierpnia 2019, 22:12 przez orzelx5, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 6 sierpnia 2019, 10:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ładnie się wyrównały korekty - mówiłem Ci, że będzie znaczna poprawa
naprawić nie naprawi, bo to nie jest zadanie dodatku, ale jak widać - działa :)

daj znać który etap regeneracji i co było uszkodzone

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 6 sierpnia 2019, 11:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
Jasne,
Jeszcze raz dzięki za fajny kontakt i towar ;)
czekam na telefon z warsztatu.
wtrysk najpierw na przelewy pewnie i potem jak coś do kompieli utrasonicznej ;)
zobaczymy czy końcówka do wymiany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 6 sierpnia 2019, 11:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
orzelx5 napisał(a):
Jeszcze raz dzięki za fajny kontakt i towar

polecam się :zawstydzony:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 7 sierpnia 2019, 07:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
Ok,
wczoraj zainstalowałem wtrysk.
bardzo mocno lał no i końcówka nienajlepiej już się sprawowała.
tak wyglądał po powrocie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Po instalacji autko równiej pracuje
korekty zaraz po uruchomieniu silnika na zimnym
Obrazek
pierszy cyl zjechał mocno w dół - wcześniej miał 5,25 w "+" :shock:

Po przejechaniu ok 20 km korekty tak wyglądały.
Obrazek
Jestem świadomy że nie jest to idealne ułożenie, ale poprawa zdecydowanie jest,
i bardzo ważna sprawa, sterownik silnika nie łapie błędu - smooth start control - wynikające ze zbyt wysokich korekcji.

Nie robiłem żadnych adaptacji ani programowania. Pojeżdżę miesiąc i zobaczymy jak komputer dostosuje pracę silnika do nowego układu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 7 sierpnia 2019, 07:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
orzelx5, jako że masz M57N to z tego co wiem musisz zakodować wtrysk (po regeneracji powinieneś dostać dokumenty z nowym kodem)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 16 sierpnia 2019, 02:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
Autko zmieniło właściciela.
Wielkie
Dzięki za pomoc.
Temat do zamknięcia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL