BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 sierpnia 2019, 02:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 12 lutego 2019, 15:10 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 31
Posty: 630
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
I o to proszę - stałem się posiadaczem ostatniego prawdziwego bmw 
Zaczęło się od e39 530i:
Obrazek

Ona sprawiła, że zakochałem się w tej marce. Uwielbiam to auto i żałuję że sprzedałem. Nie miała mpaka ani grubego vinu ale za każdym razem na myśl, że zaraz wezmę kluczyki i się nią przejadę przyprawiała mnie o ciary. Tak na mnie działała  Odkąd spotkaliśmy się po raz pierwszy po dziś dzień nie spotkałem równie dobrze zadbanej sztuki.

Następna była e46 325i LPG:
Obrazek
Uwielbiałem ją za zadzior, wygląd bandyty i jazdę za darmo, brakowało mi trochę mocy i momentu, ale nie było źle. Podobnie jak e39 poza pierd....łami nigdy mnie nie zawiodła.

Siadłem i zacząłem się zastanawiać co dalej. Chciałem koniecznie V8. Myślałem, żeby wrócić do e39 ale miałem spore wymagania - mpak z vinu, polift, M62 w manualu, skóry, sedan. Przez rok nie znalazłem nic ciekawego, więc zacząłem poszerzać ofertę o audi a6/s6 (c5) i merca w211 e500. Audi pomimo, że to świetne fury to jakoś tak no nie wiem, nie przemawiały do mnie - choć byłem bliski zakupu s6 c5. Co do w211 to koniecznie chciałem polifta e500 (5.5 388PS) a na to budżet był za mały.
W międzyczasie jednak wyszło w życiu kilka innych spraw i najzwyczajniej w świecie nie czas i miejsce teraz dla mnie na weekendową zabawkę (v8 na daily bym nie chciał) i potrzebowałem czegoś daily ale też nie za wielkiego by żona nie miała problemów z parkowaniem, zawracaniem etc etc. Zaczęliśmy poszukiwania skromnie Od leasingu nowej corsy, astry, aurisa, yarisa później trochę odważniej focusa, civica, mazdy 3, audi a3 8v. Nawet pojeździłem kilkoma a3 1.8 / 2.0 tfsi z dsg by się do nich przekonać i nawet fajne autka Jednak jak zwykle czegoś brakowało. Potem natrafiłem na przekozackie e90 335ixa z usa z N55 i pakietem performance na 335 ps i 450Nm i niemalże full opcją - tylko było przedrogie - jak na e90 - w tej cenie zacząłem patrzeć co mógłbym mieć i tak trafiła się ona - F30 328i.
Starczy mojego chrzanienia, poniżej vin i zdjęcia fury:


Type code: 3A51

Model: 328I (EUR)

E-F-R series: F30

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: N20

Displacement: 2.00

Power: 180 (245 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: A83 - GLACIERSILBER METALLIC

Upholstery code: LCDF - LEDER DAKOTA/DF

Prod.date: 2012-07-03
S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S2PE 18"M LM RAEDER STERNSP.400 M/MB
S2VF Adaptive M chassis
S2VL Variable sport steering
S4AE Armrest front, retractable
S4DX AKZENTLEISTEN BLAU MET. MATT
S4MR Interior trim strips, alum. hexagon
S4NE BLOW-BY-HEIZER
S5AC High-beam assistant
S5AG Lane change warning
S5AL ACTIVE PROTECTION
S5DA Passenger airbag deactivation
S5DC Rear-seat headrests, folding
S6AA BMW TeleServices
S6AB Control, Teleservices
S6NF Connection, MP3 player in mobile phone
S6NL ANBIND.BLUETOOTH-U.USB-GERAETE INKL
S6NR BMW APPS
S6VA CIC assignment
S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF.
P7VA FAHRKOMFORT PAKET
P7VB COMFORT PAKET
P7VD SICHT PAKET
P7VG WAERMEKOMFORT PAKET
S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE
S8SC Telematics access request,country-spec.
S8TH SPEED LIMIT INFO
S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL
S205 Automatic transmission
S230 Extra package, EU-speciifc
S248 Steering wheel heater
S249 Multifunction f steering wheel
S258 Tyres with runflat properties
S302 Alarm system
S322 Comfort access
P337 M Sports package
S403 Glass roof, electrical
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S430 Interior/outside mirror with auto dip
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S441 Smoker package
S459 Seat adjustment, electric, with memory
S465 Through-loading system
S481 Sports seat
S493 Storage compartment package
S494 Seat heating driver/passenger
S496 Seat heating, rear
S502 Headlight cleaning system
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic air conditioning
S544 Cruise control with brake function
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt.
S601 TV function
S609 Navigation system, Professional
S610 Head-up display
S612 BMW Assist
S614 Internet
S615 Extended BMW Online Information
S616 BMW Online
S654 DAB tuner
S688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM
S698 Area-Code 2 for DVD
S710 M leather steering wheel
S715 M Aerodynamics package
S760 High gloss shadow line
S775 Headlining anthracite
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S851 Language version German
S879 Operating instructions German
Tu foty z ogłoszenia:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Poniżej pare fotek po zakupie. Wraz z również swieżym nabytkiem brata f10.
Niestety pogoda kiepska więc nie ma czasu i miejsc na porządną sesję ale nadrobimy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Po pewnej nocy zdążyłem się zakopać u rodziców na wsi 3 razy w ciągu 40 minut
Obrazek


Co w planach:
- Wymiana profilaktyczna napędu pompy olejowej wraz z pompą i rozrządem
- Doszorować jasne wnętrze bo jest brudneeeeee
- Zakup felg - planuję wrócić do s400 bo te z ogłoszenia zostały u poprzednika
- poprawa lakiernicza paru elementów - niestety Wrocławiakom cholernie przeszkadza takie auto bo przechodząc często im się kluczyki w dłoniach otwierają  ??
- Zastanawiam się nad przyciemnieniem szyb (opcjonalnie oem siatki wstawiane w tylną szybę i drzwi) i dokładkami z carbonu, splitter, spoiler, lusterka
- Wymiana oleju w skrzyni biegów.
- Dołożenie łopatek
- naprawa siłownika zamka drzwi prawych tylnych - Nie otwierają się z kluczyka, jedynie pociągnięcie za wew. klamkę je otwiera.

Auto jest kosmicznie inne od moich dotychczasowych beemek, zrobiłem nią na razie 300km i każdy z nich był z uśmiechem na ustach. Szeroko dostępny moment 350Nm w zakresie 1250-4800 rpm daje przyjemne wrażenia z przyśpieszania. 8biegowa skrzynia robi robotę. Auto jest kompromisem dla mnie i żony którego szukaliśmy. Może mieć cywilizowane auto w trybach eco pro  i comfort - ja zaś mogę się pobawić na sport i sport+. Spalanie na razie z dziewięciomiesięczną córką na pokładzie jest poniżej 9l więc super.

Z minusów które na razie dostrzegłem takich czysto subiektywnych to chciałbym by fura była lepiej wyciszona tylko i dźwięk r4 pozostawia wiele do życzenia. Poza tym auto daje radość z jazdy i to chyba najważniejsze.

Z ciekawych rzeczy to auto ma 150 tyś nalotu i nie miało jeszcze wymienianego rozrządu/napędu pompy - nie ma też żadnych objawów (wycie pompy przy ~1800 rpm) Będę się i tak za to brał profilaktycznie tylko nie wiem jeszcze u kogo. Może wpływ na sytuacje miało że auto jest z salon Niemcy lub to że olej od nowości zmieniany był częściej niż 15 tyś. km.
Za to miało wymienione turbo przy ~130 tyś km. Do samego końca była serwisowana w ASO.

Auto już odwiedziło kolegę na aktualizację map, ekran powitalny Mperformance, zmiana na kompie interwału olejowego na 15 tyś dezaktywacje maty zajętości fotela, pamięć start&stop, aktualizację softu, odblokowanie TV/DVD w czasie jazdy i sportowy soft skrzyni biegów. W związku z ostatnim zostały dokodowane łopatki których jeszcze fizycznie nie ma ale mam nadzieję, że wkrótce się pojawią.

Cieszy mnie bardzo bogate wyposażenie - f30 bez mpakietu jest dla mnie strasznie bez wyrazu. Logic 7 i inne uprzyjemniają podróże.
 
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 12 lutego 2019, 15:12 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35884
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
świetnie skonfigurowana 3er - gratuluję zakupu :cwaniak:
jedyny mały minus to "brak" koloru, ale cała reszta rekompensuje :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 12 lutego 2019, 15:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 259
Lokalizacja: Przemyśl
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20
Ładnie dopasiony VIN, gratuluję.
Pierwszy mod jaki Ci mogę polecić to wydech M-Performance (zapomnisz o dzwięku R4, w gratisie strzały z wydechu na sport i sport+). A drugi to mapa :cool: Nie wiem jak tam macie z policją, ja miałem tył fabrycznie przyciemniony, przód dorobiłem najjaśniejszą folią i jest teraz idealnie :) Łopatki w benzynie niezbędne (szczególnie do strzelania z wydechu :rotfl: ), felgi jak i tak masz dokupić to chyba lepiej od razu 19" chyba że jeździsz po bardzo słabych drogach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 12 lutego 2019, 15:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 24902
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 335i +
Kod silnika: N54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166842

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 06&start=0

było E39 530i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160019
było E61 535d+: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156107
było E91 325d+ 6gang mpak
było E46 330dA: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148798
było E46 330i: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140444
było E46 330i polift
było E39 540iA: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138107
było E46 330i: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132335
było E34 520i: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=75184
bardzo ładna :ok: szkoda że bezowe wnętrze

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 12 lutego 2019, 17:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
Bardzo fajna F30...Ostatnio też tak myślę trochę nad taką F30 328 ,ale mam dużo obaw...Myślę albo o 328i f30 albo 335i E92 ,ale trochę boje się ,że 328i będzie dla mnie za spokojne i za wolne i ogólnie z tymi 4 cylindrami trochę bez wyrazu :rotfl: Przeraża mnie najbardziej dźwięk na biegu jałowym mam dość klekotania diesla po obecnym 530D :zalamany: Czy te silniki po stage 2+ na okolice 310/320hp w miarę to znoszą bo seryjne osiągi do jazdy na co dzień wystarczą ,ale jednak mnie po 335i i prawie 350hp już teraz wiem ,że będzie brakować :niepewny: Ogólnie to zanim kupię 335 dobrze było by się może dla porównania przejechać takim F30 ,bo póki co tylko miałem okazję się przymierzyć w salonie :niepewny: Co do twojego auta to bomba ,bardzo fajna konfiguracja i mnie kolor się podoba ,gratki zakupu ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 12 lutego 2019, 18:32 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 31
Posty: 630
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Dzięki wszystkim za miłe słowo! :)

rorafalki, Prawda, jest tyle ciekawych kolorów a właściciel w salonie wybrał taki. Na plus, że jest on łatwy w utrzymaniu ;)

Randall86, Każdy mi ten wydech sugeruje, ale to chyba bym musiał zlikwidować napis na klapie bo by mi się kłóciło 328i i rurki po 2 stronach ;) Nie wiem czy chcę chipsować, w mojej opinii silnik i tak jest dość sporo wyżyłowany.

DaaN, czarne są fajne, ale te mi się podoba ;)

WitoM, Właśnie stałem przed tym dylematem. Oglądałem fajną e90 335iXA z USA z n55 z fabryczną witaminką od BMW na 335PS + 450Nm + strzelanie z wydechu. Owszem, na autostradzie się fajnie odpychało ale tak płynnie oddawała moc + skrzynia 6hp że w ogóle nie było czuć tego 'kopa'. To zarówno zaleta jak i wada - po prostu nie wiesz, że już sypiesz 200 a z drugiej strony nie czułem tego odpychania. 0-100 różnica jest 0.5s na korzyść e90. Skrzynia biegów, spalanie, masa oraz rozstaw osi i kół na korzyść f30 także kto co lubi ;) Wybrałem eFkę bo świeższa, ekonomiczniejsza i moim zdaniem ładniejsza a przy tym nie jest mułem tudzież jakoś tragicznie nie jest aż tak bardzo w tyle. 0-200 pewnie jest z 3 sekundy różnicy, na zapfers 0-180 19.6s vs 16.9s. aż tak często nie jeżdżę 180+ by musieć mieć te 3 sekundy szybciej ;) Oczywiście każdy szuka auta pod siebie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 12 lutego 2019, 19:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 872
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Ładne auto :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 12 lutego 2019, 19:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1851
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e39 M5
Kod silnika: s62b50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931
Randall86 napisał(a):
wydech M-Performance (zapomnisz o dzwięku R4, w gratisie strzały z wydechu na sport i sport+)


Nie ogarniam tego zachwytu strzałami z wydechu we wszystkich nowych autach... Każdy nowszy HH, każde r4 turbo w automacie, a teraz nawet nowe "duże" Amg/RS i M przy każdej możliwej okazji strzelają i sztucznie burczą wydechami, a wszyscy się tym zachwycają...

Sąsiad ma nowe 911s, oczywiście już z turbo, bo downsizing itd.. I strzela/burczy jakby było popsute, każde odpalenie, odjęcie gazu, zmiana biegu... Ocipiałbym w takim samochodzie, domyślam się, że pewnie jeździ na takim ustawieniu wydechu, pytanie tylko po co?

Co do samego 3er- mega ciekawa konfiguracja, srebrny z jasnym wnętrzem i m-pakietem... Gdzie 90% na ulicach to białe lub estoril. Szkoda, że felgi zostały u poprzedniego właściciela, bo ori mpakiet pasowały bardzo. Bardzo fajnie, że nie X-drive, czterech moich znajomych ma F30/34 i każda 4x4... Także tego... Gratki męskiego napędu. :D ;)

_________________
Galeria Turasa:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria M5:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 12 lutego 2019, 19:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 19409
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Pozytywne autko :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 12 lutego 2019, 19:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 259
Lokalizacja: Przemyśl
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20
r4ll napisał(a):

Randall86, Każdy mi ten wydech sugeruje, ale to chyba bym musiał zlikwidować napis na klapie bo by mi się kłóciło 328i i rurki po 2 stronach ;) Nie wiem czy chcę chipsować, w mojej opinii silnik i tak jest dość sporo wyżyłowany.


Mam na myśli dedykowany wydech do 328i, taki jak założyłem u siebie. Ładna dwururka z jednej strony. Również nie chciałem robić z 328i nie wiadomo czego. Masz mój filmik, na samym końcu widać jak wyglada wydech.

https://youtu.be/sCzWizgJgkc

Silnik nie jest wyżyłowany, jak na 2.0 T to nawet można powiedzieć że ma przeciętna moc. Ale w zasadzie dobrze że tak uważasz, przez 3 lata miałem podobnie, za to teraz polubiłem auto od nowa (a to tylko delikatny mod 280@437nm).

Krisu - rozumiem Twoje zdanie, niestety czasy są jakie są. Wolałbym słuchać wolnossącego V8 lub V10 ale jest jak jest. Na pocieszenie dodam że strzały w f30 występują tylko przy zmianie biegów i w trybach sportowych. Nie są również tak sztuczne jak w niektórych autach (oglądałem test Mb s560 coupé to brzmiały jakby były puszczane z jakiegoś głośnika, za każdym razem identyczne). Mimo wszystko uważam że wydech jest fajną opcją, chciałem go również dlatego że wcześniej przez 5 lat miałem same diesle :)

Btw zapomniałem jeszcze o jednym modzie, lampy tył LCI. Mega odmładzają auto, nie maja brzydkiego pomarańczowego kierunku i żadnych żarówek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 12 lutego 2019, 22:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6640
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Fajne auto na codzień, w PL się teraz chyba mówi „daily” :rotfl: kolorystyka nie moja bajka ale fajnie wyposażona :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 12 lutego 2019, 22:44 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5943
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: C63 AMG Coupe
Bardzo fajnie jej w tym sreberku wyglada świeżo.
Ogólnie fajny egzemplarz f30 musi mieć m pakiet a tu jeszcze bardzo fajne wnętrze. Gratuluje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 12 lutego 2019, 23:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2234
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: BMW F30 328i
Kod silnika: N20
Sam narzekales jakie to f30 328i zle a teraz wielce wybrales zamiast 335i :rotfl: Wsadz inne kola i bedzie ladna sztuka.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 12 lutego 2019, 23:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
r4ll napisał(a):
Wybrałem eFkę bo świeższa, ekonomiczniejsza i moim zdaniem ładniejsza a przy tym nie jest mułem tudzież jakoś tragicznie nie jest aż tak bardzo w tyle. 0-200 pewnie jest z 3 sekundy różnicy, na zapfers 0-180 19.6s vs 16.9s. aż tak często nie jeżdżę 180+ by musieć mieć te 3 sekundy szybciej ;) Oczywiście każdy szuka auta pod siebie.


Też mnie trochę kusi ta świeżość Fki ,ale jednak osiągi to inna liga...0-100 z racji trakcji nie ma wielkich różnic ,natomiast 100-200 to już przepaść bo seryjne 328i ma licznikowo około 16s ,natomiast seryjne 335i e92 około 12s ,na takim stage 2+ f30 robi około 12s ,natomiast 335i na stage 2+ okolice 9s...No ale to tylko osiągi ,a odczucia odczuciami chyba umówię się na jakąś jazdę 328i i sprawdzę organoleptycznie :hyhy: ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 13 lutego 2019, 11:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 360
Moje BMW: CS
Bardzo przyjemne auto, ostatnie 2 miesiące mam okazje jeździć 330i, które swoją drogą brzmi znacznie ładniej od przedliftingowego motoru. Wydech polecam tymbardziej, że kiedyś na allegro trafiały się w bardzo okazyjnych cenach. Auto śliczne, świeże, koniecznie dbaj i czyść regularnie środek (kup colourlocka). Gratulacje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 13 lutego 2019, 18:05 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 689
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3
niezly przeskok z E46/E39 na F30 ;)
gratki fajnego auta, aż prosi się o jakąś czarną 20-tkę ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 13 lutego 2019, 19:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 264
Lokalizacja: DDR
Moje BMW: E61 535
Kod silnika: Dizel :P
[quote="r4ll"] f30 bez mpakietu jest dla mnie strasznie bez wyrazu. Logic 7 i inne uprzyjemniają podróże.
 
Obrazek
[quote]

To sie tyczy kazdego modelu BMW akurat.
Wyobraz sobie to srebrne cudo bez Mpakietu. No istna Skoda spod Biedronki - ulubione auto polakow :wstyd: :niepewny: :rotfl:

Przyzwoity egzemplarz. Szerokosci. :cwaniak:

_________________
:D Wer später bremst bleibt länger schnell :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 13 lutego 2019, 19:43 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2263
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
Wygląda tak policyjnie ;) Wnętrze podoba mi się, ale w bezpośrednim porównaniu 5er linie ma jednak fajniejszą.

Nagraj dzwięk silnika spod maski, bo "prezes" jakoś nie ma czasu jak prosiłem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 13 lutego 2019, 21:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
Też jestem ciekaw dźwięku na biegu jałowym spod maski, czy faktycznie tak dieslowsko pracuje :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 13 lutego 2019, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6640
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Jak kto się uprze to może powiedzieć ze N54 tez chodzi jak diesel a to przecież R6 :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL