BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 23:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 3 lipca 2019, 10:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29697
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
pomyśl jeszcze o jakimś dobrym IC który nie puchnie po 2 ścigach ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 3 lipca 2019, 10:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Myśle myśle ,ale nie wszystko od razu :) Pewnie padnie na wagnera evo 2. Chyba ,że ma ktoś jakieś propozycje które na pewno są P&P bez cięcia ,wytapiania itd...Myślałem jeszcze o tym co jest na stronie FMIC w dość fajnych cenach ,ale jak ze spasowaniem i opiniami nie wiem mało jest informacji..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 3 lipca 2019, 10:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Mam dobry do 500 koni kupiony od JNX nowy( on mi go sprowadzal z Usa do mojej 335d) tylko ciut wgnieciony , ale szczelny najprawdopodboniej. Za 100zl sprzedam. Jak nie szcz3lny to odeslesz i oddam kasę. Choc na oko wyglada ze dziury nie ma nigdzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 3 lipca 2019, 10:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Bierz Wagnera a nie tam jakieś półśrodki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 3 lipca 2019, 10:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
Mam dobry do 500 koni kupiony od JNX nowy( on mi go sprowadzal z Usa do mojej 335d) tylko ciut wgnieciony , ale szczelny najprawdopodboniej. Za 100zl sprzedam. Jak nie szcz3lny to odeslesz i oddam kasę. Choc na oko wyglada ze dziury nie ma nigdzie


335D i 335I mają inne coolery z tego co się orientuje ;)

Myślałem o czymś w ten deseń jeszcze https://fmic.pl/intercooler/150666-inte ... uning.html
Ale jakieś opinie znaleźć na ten temat to...Rozglądam się za innymi możliwościami ,ale jednak po cichu odkładam kasę na pewnego i sprawdzonego Wagnera.


Ostatnio edytowano 3 lipca 2019, 10:51 przez WitoM, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 3 lipca 2019, 10:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29697
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
WitoM napisał(a):

335D i 335I mają inne coolery z tego co się orientuje ;)


pasują :) przynajmniej wagner


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 3 lipca 2019, 10:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
DaaN napisał(a):
WitoM napisał(a):

335D i 335I mają inne coolery z tego co się orientuje ;)


pasują :) przynajmniej wagner


Hmm serio? To może się zastanowie :oczami:

Jeszcze pytanie czy brać EVO 2 czy EVO 1 wyrabia spokojnie do tych 420/430hp?? Więcej raczej nie planuje :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 4 lipca 2019, 14:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Dzisiaj pobawiłem się oryginalną klapką w naszych 335i :) Od kiedy kupiłem samochód miałem zrobiony GOLF TEE mod czyli cały czas otwarta klapka w wydechu bo z zamkniętą auto jest takie wykastrowane :wstyd: Jako ,że w przyszłym tygodniu będzie downpipe co za tym idzie auto zrobi się nieco głośniejsze stwierdziłem ,że fajnie było by sobie zamknąć tą klapkę np na trasie :) No więc znalazłem sposób i ogólnie każdy może to zrobić za maks 50zł i w około godzinę :) Kluczowym elementem jest to urządzenie: https://allegro.pl/oferta/przekaznik-12 ... M2Y4ZDQ%3D
Reszta jest stosunkowo prosta ,w bagażniku znajduje się gniazdo zapalniczki. Wpinamy się w 12V które pojawia się tam po załączeniu zapłonu ,i 12v podłączamy do przekaźnika. Następnie ucinamy kostkę od elektrozaworu i przewody łączymy z odpowiednim złączem przekaźnika. Programujemy odpowiednio przekaźnik i mamy bajer rodem z wydechów za kilka tysięcy :) Jak ktoś chce coś takiego zrobić ,nie czuje się na siłach nie zna się mogę pomóc PW. Efekt na szybko wygląda tak ,po montażu DP nagram lepszy filmik może w tunelu który dosadnie ukażę różnice w głośności ,ale chyba każdy wie jak działa klapka w wydechu 335i :)
https://www.youtube.com/watch?v=ue4h3eD ... Rm4hZHpGpQ


Ostatnio edytowano 4 lipca 2019, 15:35 przez WitoM, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 4 lipca 2019, 15:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Woow super pomysł :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 4 lipca 2019, 19:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Też myślałem o tym patencie, dzięki za info.
W MHD nie masz opcji żadnych dla sterowania klapką ? U mnie w trybie S zawsze otwarta, w trybie D działa jak seria.

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 4 lipca 2019, 19:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
kiler07 napisał(a):
Też myślałem o tym patencie, dzięki za info.
W MHD nie masz opcji żadnych dla sterowania klapką ? U mnie w trybie S zawsze otwarta, w trybie D działa jak seria.


Nie wiem mało mnie to interesowało ,chciałem mieć na pilota bo lubie jeździć na manualu po trasie również i wtedy nic mi to nie zmienia :P A tak jest całkiem sympatycznie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 4 lipca 2019, 20:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Przy DP ta różnica będzie jeszcze większa przy otwartej/zamkniętej :) fajny mod, podoba mi się.

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 4 lipca 2019, 23:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Super pomysł ! Bierz turboworksa ja miałem dedyk i montażysta mówił ze dobrze pasował ;)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 5 lipca 2019, 07:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Pytanie jak z wydajnością bo chciałbym na finalnej mapie zrobić no na pewno ponad te 400hp ,a ile się uda to zobaczymy...A intercooler akurat każdy mi piszę ,żeby zakupić porządny. Te FMIC dedykowane też ponoć pasują tylko pytanie to samo jak z wydajnością.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 5 lipca 2019, 07:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
WitoM napisał(a):
Pytanie jak z wydajnością bo chciałbym na finalnej mapie zrobić no na pewno ponad te 400hp ,a ile się uda to zobaczymy...A intercooler akurat każdy mi piszę ,żeby zakupić porządny. Te FMIC dedykowane też ponoć pasują tylko pytanie to samo jak z wydajnością.


U mnie w N54 jest downpipe z vrsf, dolot vrsf, chargepipe vrs, intercooler fmic i wyszło na lajtowej mapie 414km i 586nm. Jak z wydajnością, nie wiem bo jeszcze nie robiłem żadnych pomiarów, czy to temp czy chociażby czasów. Aczkolwiek sprawdzę to i się zastanowię jak to się ma do dalszych prac, bo jakoś nie jestem za bardzo przekonany do tego FMIC :)

No i zapomniałbym, u mnie jeszcze hybrydy z tc turbo i program w tc performance, aczkolwiek nie popisali się jeśli chodzi o soft.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 5 lipca 2019, 08:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29697
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Sifacil, ta biała? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 5 lipca 2019, 08:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
DaaN napisał(a):
Sifacil, ta biała? :hyhy:



:wstyd: :wstyd: :wstyd:
:cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 5 lipca 2019, 14:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Sifacil napisał(a):
WitoM napisał(a):
Pytanie jak z wydajnością bo chciałbym na finalnej mapie zrobić no na pewno ponad te 400hp ,a ile się uda to zobaczymy...A intercooler akurat każdy mi piszę ,żeby zakupić porządny. Te FMIC dedykowane też ponoć pasują tylko pytanie to samo jak z wydajnością.


U mnie w N54 jest downpipe z vrsf, dolot vrsf, chargepipe vrs, intercooler fmic i wyszło na lajtowej mapie 414km i 586nm. Jak z wydajnością, nie wiem bo jeszcze nie robiłem żadnych pomiarów, czy to temp czy chociażby czasów. Aczkolwiek sprawdzę to i się zastanowię jak to się ma do dalszych prac, bo jakoś nie jestem za bardzo przekonany do tego FMIC :)

No i zapomniałbym, u mnie jeszcze hybrydy z tc turbo i program w tc performance, aczkolwiek nie popisali się jeśli chodzi o soft.


No jak u ciebie jeszcze hybrydy to zupełnie inna bajka. Myślałem o downpipe VRSF ,ale problemy trochę z dostawą bo wychodzi kosmos cena...A z tym intercoolerem cięzki temat tym bardziej ,że każdy piszę co innego...Jeden ,żeby brać FMIC bo daje radę ,drugi że tylko wagner i to EVO2 ,trzeci że jest mega zadowolony z EVO1 Performance ,trzeci że EVO 1 ogarnia temat ale musi być competition :rotfl: Bóg wie ,kogo słuchać ,czwarty mówi że podróby na rdzeniu wagnera też dają rade i są P&P :rotfl: Zgłupieć idzie tym dłużej człowiek myśli tym większy mętlik w głowie...Wiadomo chciało by się możliwie najlepiej jakość/cena ale ciężko coś wybrać bo mało jest rzetelnych porównań coolerów ,trzeba się opierać o opinie ludzi a każdy gada coś innego :zakrecony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 5 lipca 2019, 15:37 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Seryjny IC ma ok 9k mc3 objętości z tego co pamietam, natomiast ten turboworks ok 13k cm3, idąc tym tokiem rozumowania i biorąc pod uwagę kształt (duza powierzchnia z przodu)
na która leci powietrze, to musi być wydajniejszy od serii i to sporo. Wiadomo jest jeszcze kwestia budowy wewnątrz, ale grube projekty są na turboworks(a raczej rdzeniach) i to nie jakieś tam 400km z n54, nie widze sensu dawać 2.5x więcej za wagnera.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 5 lipca 2019, 20:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
grabolek363 napisał(a):
Seryjny IC ma ok 9k mc3 objętości z tego co pamietam, natomiast ten turboworks ok 13k cm3, idąc tym tokiem rozumowania i biorąc pod uwagę kształt (duza powierzchnia z przodu)
na która leci powietrze, to musi być wydajniejszy od serii i to sporo. Wiadomo jest jeszcze kwestia budowy wewnątrz, ale grube projekty są na turboworks(a raczej rdzeniach) i to nie jakieś tam 400km z n54, nie widze sensu dawać 2.5x więcej za wagnera.


No i tak i nie...Bo znów jak mam dać 2x mniej i być nie zadowolony to też szkoda zachodu :mur: Muszę to dobrze przemyśleć bo jak już miałbym kupić coś innego niż wagner to bardzo mnie korci ten cooler w ofercie FMIC który ma wymiary dokładnie jak wagner i jest dedykowany itd... ;) Jeszcze mam gościa z firmy MP-Tech performance który niby bierze rdzenie u tego samego dostawcy co wagner i rozprowadza ,ponoć jest to identyczne jak wagner EVO 2 i wymiarami ,i wydajnością sprawdzali na logach i montaż P&P ,a koszt to 50% ceny. Nie pali mi się z tym tak jak już pisałem więc czas na zbadanie rynku i przemyślenia jest :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL