BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 maja 2024, 06:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 12 marca 2020, 09:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
Lincoln napisał(a):
Na moje oko Koło pasowe nie ma raczej nic do przestawienia rozrządu.


Więc, jak rozumieć, że silnik zgasł? Rozszczelnił się na uszczelnaiczu, a że jechałem szybko było duże cisnienie, cisnienie zeszło i poprostu zgasł? :zdegustowany: Była by to najlepsza wiadomość z możliwych...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 12 marca 2020, 10:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Czasem sterownik gasi silnik przy mocniejszym uderzeniu, tutaj nie wiem co dokładnie było, ale awaria rozrządu to byłby mega-pech.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 12 marca 2020, 10:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Sruba centralna walu trzyma piaste na ktorej osadzona jest zebatka napedu rozrzadu pompy oleju, gdy ona sie wykreci to wykreci sie razem z kolem pasowym, ktore jest przymocowane do tej piasty :) w s55 nagminny program z odkrecajaca sie sruba przy mocniejszych programach. Polecam poszukac "crank hub problem".

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 12 marca 2020, 17:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
kiler07 napisał(a):
Sruba centralna walu trzyma piaste na ktorej osadzona jest zebatka napedu rozrzadu pompy oleju, gdy ona sie wykreci to wykreci sie razem z kolem pasowym, ktore jest przymocowane do tej piasty :) w s55 nagminny program z odkrecajaca sie sruba przy mocniejszych programach. Polecam poszukac "crank hub problem".

No i co się wtedy dzieje? :zdegustowany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 13 marca 2020, 09:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Jak masz szczescie to nic, a jak nie to tloki mogly spotkac sie z zaworami :)

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 13 marca 2020, 10:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
To czekamy... tylko czemu teraz mi się to przytrafiło jak paliwo po 4.25 jest :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 13 marca 2020, 10:53 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
KSR545i napisał(a):
To czekamy... tylko czemu teraz mi się to przytrafiło jak paliwo po 4.25 jest :dobani:

w opolu 98 5.02 :D
na poczatku lutego bylo po 5.08


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 13 marca 2020, 13:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23115
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
KSR545i napisał(a):
To czekamy... tylko czemu teraz mi się to przytrafiło jak paliwo po 4.25 jest :dobani:



Szybko naprawiaj bo będzie jeszcze taniej :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 12:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
Miesiąc później... mechanik zdjął górę no i niestety "sieczka" jak to on ujął. Można się było tego domyślać chodź miałem mały cień nadziei, że może się uda. Niestety, opcje są dwie. Albo szukam silnika, które są.. na portalach jeden nawet PODOBNO wyremontowany za 12tys, albo na prawdę robić remont przy okazji już trochę zainwestować żeby jak wyjadę było 500+ ;) taki ogólnie miałem cel kiedyś w głowie jeszcze jak nie byłem w posiadaniu 335. Odezwał się do mnie Mateusz z N54garage, może gościa kojarzycie, mówi, że taniej i pewniej będzie zrobić remont silnika jeżeli wał przetrwał, a czy przetrwał to dopiero się okaże jak rozbierze silnik. Gość podobno ma w małym palcu motory N54 ma kilka silników rozłożonych i dostęp do części.

Co myślicie o mojej sytuacji pchać się w remont czy kupić motor. Orientacyjne koszty zrobienia PEWNEGO 500+ może być nawet 501KM :P ktoś może oszacować ;), żeby to jeździło a nie padło po 10tys? Jak robić to już robić raz a porządnie, oby tylko nie okazało się jak u jednego kolegi tu z forum, że samochód z tego co pamiętam rok czasu stał u "fachowców" worek siana poszedł a na sam koniec i tak chyba musiał wrócić do serii...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 12:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8247
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Rob remont, to jedyna rozsądna opcja. Jak chcesz miec igłe to samemu ogarniaj bo nigdy nie wiadomo co kupisz ;)

Wiadomo w koncu co bylo przyczyną awari? Wciągnelo ten pasek?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 13:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
alduwiel napisał(a):
Rob remont, to jedyna rozsądna opcja. Jak chcesz miec igłe to samemu ogarniaj bo nigdy nie wiadomo co kupisz ;)

Wiadomo w koncu co bylo przyczyną awari? Wciągnelo ten pasek?


Odkręciła się śruba i przeskoczył rozrząd. Ostry pech. No życie, mam nadzieję, że się już wyczerpał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 13:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8247
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Nie ma czegoś takiego jak pech czy szczęscie. Wszystko to co się dzieje jest efektem czegoś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 15:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
alduwiel napisał(a):
Nie ma czegoś takiego jak pech czy szczęscie. Wszystko to co się dzieje jest efektem czegoś.

NIE ZACZYNAJ SWOICH TEORII SPISKOWYCH W MOIM TEMACIE. Idź do siebie i tam pierdziel farmazony. ALBO wypowiadaj się na temat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 18:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
KSR545i napisał(a):
Idź do siebie i tam pierdziel farmazony.

Co spinasz się? Taka prawda, z dupy się coś nie psuje. Ktoś pisał, że takie są następstwa wysilonych słupków,.z.ta.odkrecajacą się śrubą. Więc jaki pech? Jak tak to odpuść remonty i śnuć plany na 500+ jesli ma być powtórka z rozrywki, albo jazda na połgwizdka, żeby tylko coś nie jebło, bo jest na granicy wytrzymałości.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 18:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8247
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Własnie o to mi chodziło ,ze samo się nic nigdy nie dzieje, dlatego nie zwalaj na pecha ;) i powiedz mi po co taka agresja zaraz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 22:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
kszyhu napisał(a):
KSR545i napisał(a):
Idź do siebie i tam pierdziel farmazony.

Co spinasz się? Taka prawda, z dupy się coś nie psuje. Ktoś pisał, że takie są następstwa wysilonych słupków,.z.ta.odkrecajacą się śrubą. Więc jaki pech? Jak tak to odpuść remonty i śnuć plany na 500+ jesli ma być powtórka z rozrywki, albo jazda na połgwizdka, żeby tylko coś nie jebło, bo jest na granicy wytrzymałości.

Gdybyś nie rozumiał to Ci wytłumaczę. Pech, bo trafiło na mnie. Nie, że "samo się nie zrobiło" bo samo się nic nie robi, tylko chodzi o sytuacje, odbytą tu i teraz "w czasie" że stało się to kiedy już kupiłem pojazd. To można nazwać pechem. Nie samą odbytą czynność tłumacz "wykręcenie śruby", a ,że się to po prostu stało. /wystarczająco?
I do Ciebie też, jak masz nic nie wnosić do mojego tematu, pytania, które zadaje również go omiń. Zero agresji :) i sam zluzuj poślady.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 22:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
alduwiel napisał(a):
Własnie o to mi chodziło ,ze samo się nic nigdy nie dzieje, dlatego nie zwalaj na pecha ;) i powiedz mi po co taka agresja zaraz?


Żadna agresja ;) po prostu, nie chce czytać kolejnych teorii spiskowych w tym temacie, a wiem, że lubisz się rozpisać i popisywać się "wiedzą", która nijak ma się do rzeczywistości i przyszłości, którą opisujesz. Zatem zostaw ten wątek dla odpowiedniego działu,a tu jeżeli masz wiedzę adekwatną do zadanych przeze mnie pytać wypowiedz się w tym temacie. Chętnie to poczytam. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 12 kwietnia 2020, 07:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8247
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Moją ceną radę okresliles teorią spiskową. Ja mam to gdzies , mozesz sobie nawet uznać , ze jestem niedorozwiniety. Wiecej nie będe Ci podpowiedał skoro moja wiedza ktorą się podzielilem z Tobą jest glupia i się nie sprawdza....... pozdrawiam i zyczę wszystkiego dobrego, weolych swiat.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 08:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29735
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
KSR545i napisał(a):
Mateusz z N54garage, może gościa kojarzycie


kojarzymy, oddaj mu i wyjedź z podniesioną mocą

KSR545i napisał(a):
oby tylko nie okazało się jak u jednego kolegi tu z forum, że samochód z tego co pamiętam rok czasu stał u "fachowców" worek siana poszedł a na sam koniec i tak chyba musiał wrócić do serii...


nie tu ale kojarzę, dlatego Mr.Klopot, się nada :)

viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 13:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
DaaN napisał(a):
KSR545i napisał(a):
Mateusz z N54garage, może gościa kojarzycie


kojarzymy, oddaj mu i wyjedź z podniesioną mocą

KSR545i napisał(a):
oby tylko nie okazało się jak u jednego kolegi tu z forum, że samochód z tego co pamiętam rok czasu stał u "fachowców" worek siana poszedł a na sam koniec i tak chyba musiał wrócić do serii...


nie tu ale kojarzę, dlatego Mr.Klopot, się nada :)

viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280

Krótko i konkretnie, dzięki.
idąc dalej,

Wsadzał ktoś może z tu obecnych lub widział IC i DP od JRspec? Co to za firma, podobno kładą graty do grubych driftowózków i robią robotę. Pytanie czy zawsze warto płacić za Wagnera..

IC:

https://fmic.pl/intercooler/150666-inte ... uning.html

DP:

https://fmic.pl/uklad-wydechowy/174361- ... -2010.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL