BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 18:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 188 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 11 kwietnia 2021, 12:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 379
Lokalizacja: Górny Śląsk
Moje BMW: E46 330CI / E39 520i
Kod silnika: M54B30
Git, widziałem jego post na fb i zastanawiałem się nad tym. Zdaj relacje jak to działa vs seria bo chciałem iść grubiej na seryjnych wymiarach ale teraz mam wątpliwości. (chłodzenie, ebc t groove, endless/ferodo, hel, rbf660)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 11 kwietnia 2021, 15:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Jaka jest średnica tłoczków w tych zaciskach? Koniecznie napisz po montażu czy jesteś zadowolony i czy czujesz poprawę.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 11 kwietnia 2021, 17:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Podi93, myślę, że będziesz miał problem ze zmieszczeniem tego zacisku pod felgę... Przerabiałem ten setup w moim e36 i niestety trzeba specyficznej felgi, żeby to wlazło... Wprawdzie u mnie była tarcza z insigni, ale z tego co pamiętam różnice vs T5 były niewielkie. U mnie ani pod styling 69 ani pod tramont staria się nie zmieściło... Ale trzymam kciuki :ok:

Bardzo mi się podoba, że zacisk jest czarny z białym napisem. ;)

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 13 kwietnia 2021, 18:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 120
Lokalizacja: Międzybórz
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: E46 328CI M52TUB28 257KM/302NM N/A viewtopic.php?f=6&t=171078
Mateusz118 napisał(a):
Jaka jest średnica tłoczków w tych zaciskach

Mniejszy ma 40mm, większy 44mm.

Krisu_K13TL napisał(a):
myślę, że będziesz miał problem ze zmieszczeniem tego zacisku pod felgę... Przerabiałem ten setup w moim e36 i niestety trzeba specyficznej felgi, żeby to wlazło... Wprawdzie u mnie była tarcza z insigni, ale z tego co pamiętam różnice vs T5 były niewielkie. U mnie ani pod styling 69 ani pod tramont staria się nie zmieściło... Ale trzymam kciuki

Bardzo mi się podoba, że zacisk jest czarny z białym napisem.

U mnie też jest tarcza z Insigni.
Minimalna specyfikacja felgi pod ten zacisk w e46 to 17’ i ET23. U mnie jest 19’ i ET18, więc powinno wleźć. :)
Innego koloru i napisu w ogóle nie brałem pod uwagę.

Zdam relacje jak to będzie hamowało, mam nadzieję, że całe zawieszenie i hamulce będą zrobione w ciągu najbliższego miesiąca.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 13 kwietnia 2021, 23:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Moje BMW: 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: 320d
330cd
207 GTI
Te zaciski pasują do tych adapterow? Bo wiesz, W220 320cdi miał trzy rodzaje i dwa rozmiary tarcz.

Cofam pytanie, widzę że kupiłeś cały set.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 15 kwietnia 2021, 17:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 120
Lokalizacja: Międzybórz
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: E46 328CI M52TUB28 257KM/302NM N/A viewtopic.php?f=6&t=171078
Hej. Poszło dzisiaj zamówienie, wszystko oprócz wahaczy lemfordera pod mpaka, bo ich nie mieli w hurtowni. Czyli drążki z końcówkami, poduchy skrzyni, poduchy silnika, wszystko lemfordera.
Z tym, że podpora i łącznik są firmy Swag zamiast Febi, ale podobno to są bliźniacze firmy, mieliście z tym jakieś doświadczenie? Rzeczywiście tak jest?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 3 sierpnia 2021, 09:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 277
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 330Ci
Kod silnika: M54B30
Obrazek


Czyli mamy ten sam set, na klockach ferodo :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 3 sierpnia 2021, 19:46 
Online
Zacna persona forum

Posty: 1550
Mocne te twoje 2.8 :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 10 października 2021, 21:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 120
Lokalizacja: Międzybórz
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: E46 328CI M52TUB28 257KM/302NM N/A viewtopic.php?f=6&t=171078
Witajcie. Przy aucie od ostatniego postu działo się chyba dużo. Postaram się chronologiczne:

1. Kupiłem 2 komplety tylnych boczków pod poduszkę powietrzną. Niestety oba nie w kolorze. Jeden w ogóle materiałowy, drugi jasna skóra. Kupiłem za fajne pieniądze, pewnie spróbuję sprzedać i znaleźć pasujące pod moją tapicerkę.
Obrazek
Obrazek

2. Zamontowałem ledowe żarówki w miejscu postojówek.
Obrazek

3. Zamontowałem nowy znaczek na tylnej klapie.
Obrazek

4. Na tył wpadły nowiutkie Hankook Ventus S1 evo3 215/35R19. Miały iść na przód, a na tył Falkeny, które są obecnie z przodu, ale niestety Falkeny nie trzymały powietrza na 215/35 na 9,5 cala z tyłu, na 8,5 z przodu jest wszystko ok...
Obrazek

5. Zamontowałem w końcu nakładki na pedały AC Schnitzer, kupiłem i zamontowałem nakładę na hamulec ręczny AC Schnitzer, zamontowałem krótką gałkę 6b M-Pakiet, niestety nie podłączyłem podświetlenia, bo poprzedni właściciel tak poucinał kable, że ciężko coś z tym zrobić...
Kupiłem też drugą podświetlaną gałkę zmiany biegów, zintegrowaną z meszkiem, miał być oryginał z e46 M3 USA, ale coś mi się nie chce wierzyć, bo podświetla nie na bursztynowo jak w e46, a na czerwono jak w e36...
Obrazek
Obrazek
Obrazek

6. Nowe dystanse. Na przód wpadły dystanse RR Customs 30 mm, które wcześniej były zamontowane z tyłu, na tył nowe przykręcane GitCar 35 mm.
Obrazek

7. Wpadł nowy kierunkowskaz Depo na lewą stronę, bo poprzedni (też Depo pękł). Stary pasował idealnie, nowy co chwilę wyskakuje, jakiś dramat ze spasowaniem...
Obrazek

8. Zamontowana została kierownica M-Pakiet (mimo odłączenia akumulatora wywaliło błąd poduszek, muszę pewnie zakodować drugi nabój, bo poprzednia kierownica miała 1, obecna ma 2.
Wcześniej nieco ją odświeżyłem Colourlockiem, zresztą to samo zrobiłem z gałką zmiany biegów.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

9. Auto było w V8 Customs, gdzie zostały zamontowane:
1. Wahacze LEMFORDER pod mpakiet, tuleje z poliuretanem 75/85sha Olkusz,
2. Drążki kierownicze + końcówki drążków LEMFORDER,
3. Poduszki silnika LEMFORDER,
4. Poduszki skrzyni biegów LEMFORDER,
5. Piasty z łożyskami FAG,
6. Poliuretan strongflex 80sha na przedni stabilizator;
7. Podpora wału FEBI,
8. Elastyczny łącznik wału FEBI,
9. Przegub elastyczny kolumny kierowniczej poliuretan 90sha strongflex.
10. Zawieszenie gwintowane, cambery - to wszystko zostało rozebrane na części pierwsze i wyczyszczone, zabezpieczone. Regulacje kręcą się teraz palcami. :)
11. Nieszczęsny BBK, o którym więcej w następnym punkcie...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

10. Zamontowany został BBK:
- zaciski brembo czterotłoczkowe z mercedesa w220 3.2cdi,
- adaptery pod te zaciski,
- klocki hamulcowe Ferodo,
- tarcze hamulcowe Rotinger T5 337mm.

Zestaw nie jest P&P, trzeba było szlifować osłonę tarczy, delikatnie zwrotnicę i adaptery również.
Ogólnie w tym zestawie wysyłane losowo są dwa rodzaje zacisków - przedlift i polift - oba podobno ZAMIENNE.
Niestety... Ja dostałem przedlifty i teraz: klocki wystają poza obrys tarczy to raz, dwa klocki nie łapią około 1,1 cm tarczy..... W poliftowych zaciskach podobno nic nie wystaje i klocki nie łapią "tylko" 0,7 cm tarczy.
A podobno zestawy miały być zamienne i pasować tak samo...
Moje zaciski podobno nie potrzebowały renowacji i zostały wymienione tylko gumki. Gumki, które od razu wypadły. Przewód hamulcowy do wyrzucenia, zerwany gwint w zacisku. Przy próbie odpowietrzania z zacisku zaczęło cieknąć. Nie ma możliwości podłączenia czujnika zużycia klocków.
Zaciski poddane zostały już u mnie pełnej regeneracji, dostały wszystkie nowe uszczelnienia, gumki, tłoczki, przewody, nowy gwint, nowe śruby do zacisków (te z zestawu niestety nie miały prawa bytu).
Przejechałem na tym zestawie 150 km, jeszcze staram się obchodzić z nimi delikatnie, ale po jakichś 90 km musiałem ostrzej zahamować z jakichś 80km/h na 40km/h to szczerze według mnie wyglądało to bardzo słabo...
Zobaczymy jak będzie kiedy to się dotrze, ułoży, dobrze je rozgrzeję i zobaczymy czy rzeczywiście coś lepiej to hamuje.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

11. Oddałem felgi na polerowanie rantów.
Jedna przednia felga była spawana jakieś 3 lata temu, niestety w tym roku spaw się poddał. Przy tej okazji postanowiłem oddać koła na renowację (bez malowania środka). Panowie z malowaniefelg.com we Wrocku stwierdzili, że jak na chinole to felgi są naprawdę w dobrym stanie. Jedna przednia wymagała delikatnego prostowania. No i została wyprostowana, na tył wpadły nowe opony, felgi dostały nowe imitacje śrubek no i najważniejsze - ranty wypolerowane na lustro.

12. Wymieniłem olej. Minął rok, 6 tys. zrobione przez ten czas. Padło na płukankę Penrite, filtr oleju Mann i olej Penrite HPR 5W40.
Obrazek

13. Niestety uszkodzeniu uległ wyświetlacz radia. Długo walczyłem z obsługą Isudara na Aliexpress, jedyne co udało mi się ugrać, że wysłali mi nowy wyświetlacz za darmo, ale za przesyłkę ~ 130 zł musiałem zapłacić ja. Wyświetlacz jeszcze niewymieniony.

14. Zamontowałem też wzmocnienia tylnych wahaczy od Swagier, jak wiadomo wahacz lubi pękać przy betonach.
Obrazek

Niestety, mimo wymiany całego zawieszenia z przodu, hamulców, renowacji felg niestety nadal borykam się z problemem bicia na kierownicy...
Moim zdaniem coś nie tak jest z jedną z przednich felg, nie wiem tylko czy to opona jest winna czy felga. Panowie po renowacji powiedzieli, że ciężko było poprawić ten spaw, przy spawaniu mogło dojść do jakiegoś przegrzania co doprowadziło do tego, że jednak felga gdzieś się skrzywiła przy tym, a nie chcieli już tego ruszać w obawie że może znowu pęknie... Jakiś dramat... Znalazłem jednego magika od felg 80km ode mnie, będę musiał mu ją zawieźć.

Zostało mi ustawić zbieżność, jak najlepiej ustawić koła przy negatywach 2,5/3,5 cala? Mam wrażenie, że auto niestety strasznie myszkuje na drodze, jest mocno niestabilne. Ściąga też w prawo - ściągało przed wszystkimi w/w zmianami, ściąga i po nich.

Zdjęcia z obecnego wyglądu auta wpadną jutro, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. :)

Aaaaa, jeszcze jedna kwestia a propos problemów z autem po strojeniu. Lewego powietrza nigdzie nie ciągnie. Ale zobaczcie co się dzieje w inpie przy sprawdzaniu korekt, dodam, że korekty nie zmieniały się po dodaniu gazu - jakby nie reagowały na pedał... Wywala też błąd: Potencjometr przepustnicy. Pytanie czy coś nie tak z przepustnicą, czy po prostu chodzi o to, że jest inna, większa przepustnica.
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 10 października 2021, 21:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Zaciski mogłeś zmienić na polifty takie jak ma JacoGarage, tym bardziej że potrzebna była regeneracja Twoich. Jak trakcja na 215 z tyłu? Nie za wąsko pod moc Twojego motoru?

Współczuje problemów z biciem kierownicy. Kasy worek, kontener nowych części i nadal jakieś problemy :wsciekly:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 10 października 2021, 21:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 277
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 330Ci
Kod silnika: M54B30
Moje zaciski z merola idealnie pasują. Fakt trzeba było zeszlifować kawałek osłony i zwrotnice, ale klocek wcale nie wystaje i wszystko jest pięknie spasowane. Szkoda że kupiłeś BBK od sprzedawcy ktory leci w ch, a nie od tego co ja :dontgetit:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 10 października 2021, 21:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Moje BMW: 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: 320d
330cd
207 GTI
Powiem Ci na zdjeciach ten hebel merca slabo lezy, wiem ze zacisk jest ciezki, wiec tutaj jego jedna wada, a druga to te klocki przy tej tarczy jakosc tak :/ Pewnie seria z 330i + dobry klocek lepiej zapodaje :dontgetit: Szkoda kasy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 16 października 2021, 12:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 120
Lokalizacja: Międzybórz
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: E46 328CI M52TUB28 257KM/302NM N/A viewtopic.php?f=6&t=171078
Mateusz118 napisał(a):
Zaciski mogłeś zmienić na polifty takie jak ma JacoGarage, tym bardziej że potrzebna była regeneracja Twoich. Jak trakcja na 215 z tyłu? Nie za wąsko pod moc Twojego motoru?

Współczuje problemów z biciem kierownicy. Kasy worek, kontener nowych części i nadal jakieś problemy


Mogłem. Ale nie było na to czasu, przez te hamulce czas oczekiwania na auto przedłużył się o kilka tygodni. O dodatkowej kasie nie wspomnę. Przypominam, że te zaciski miały być ZAMIENNE i pasować tak samo!

Trochę wąsko, na mokrym trzeba uważać. Ale generalnie tragedii nie ma.

Co do bicia, cały czas obstawiam przednią felgę/oponę na niej.

JacoGarage napisał(a):
Moje zaciski z merola idealnie pasują. Fakt trzeba było zeszlifować kawałek osłony i zwrotnice, ale klocek wcale nie wystaje i wszystko jest pięknie spasowane. Szkoda że kupiłeś BBK od sprzedawcy ktory leci w ch, a nie od tego co ja


Moje też miały pasować. ;) Kupiłem od tego samego, przecież tylko jedna osoba sprzedaje ten kit. Z tym, że ja wcześniej brałem od niego sporo części i zawsze byłem zadowolony.

damianz napisał(a):
Powiem Ci na zdjeciach ten hebel merca slabo lezy, wiem ze zacisk jest ciezki, wiec tutaj jego jedna wada, a druga to te klocki przy tej tarczy jakosc tak Pewnie seria z 330i + dobry klocek lepiej zapodaje Szkoda kasy.


W sensie, że ten klocek jest za "słaby" do tej tarczy?

Generalnie według mnie hamuje to mocno średnio, spodziewałem się większego wow.
Ale fakt, drugi raz nie kupiłbym tego.

Dobra, w końcu nie pada to jakieś fotki jak auto teraz wygląda. W środku muszę porządnie je wyczyścić, skóry, pędzelkowanie itd. Najważniejsze to teraz usunąć błąd poduszek, ustawić geometrię i wymienić w końcu wyświetlacz w radiu. Felgi też trzeba by już chociaż ręcznie odświeżyć i przepolerować, bo to już nie to samo co było na początku.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tak to gada, akurat coś nie chciało strzelić marchewą :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 16 października 2021, 16:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23096
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Prezencja przyjemna :super: :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 17 października 2021, 20:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Albo naciągi, albo osiągi i prowadzenie.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 18 października 2021, 20:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Moje BMW: E36 sedan
Kod silnika: M52b28
Przeczytałem cały wątek i mam w sumie dwa pytania:

1. Jaka farba malowałes plastiki wewnętrzne?
2. Pokazalbys bardziej szczegółowo jak masz ogarnięta grodź do filtra plus te doloty zimnego powietrza? Skąd idą i jak są montowane? Do mojego m52b28 w e36 chce coś podobnego zmontować ale szukam inspiracji. Dzwiek się zmienił?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 1 listopada 2021, 18:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 120
Lokalizacja: Międzybórz
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: E46 328CI M52TUB28 257KM/302NM N/A viewtopic.php?f=6&t=171078
Szymon871 napisał(a):
Przeczytałem cały wątek i mam w sumie dwa pytania:

1. Jaka farba malowałes plastiki wewnętrzne?
2. Pokazalbys bardziej szczegółowo jak masz ogarnięta grodź do filtra plus te doloty zimnego powietrza? Skąd idą i jak są montowane? Do mojego m52b28 w e36 chce coś podobnego zmontować ale szukam inspiracji. Dzwiek się zmienił?


1. Boll lakier strukturalny do plastiku.
2. Jeśli nadal potrzebujesz to proszę fotki, w sumie ta elastyczna rura przy wlocie obok halogenu jest zamontowana na malutkiego "czarnucha" :hyhy:, w komorze silnika natomiast niczym, po prostu ciasno wchodziła i się nie rusza. :D Resztę widać na zdjęciach.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Lincoln napisał(a):
Albo naciągi, albo osiągi i prowadzenie.

Pewnie masz rację. Chociaż nie są to jakieś chore naciągi i negatywy.
Odwiedziłem Leo w poprzednim tygodniu właśnie w celu ustawienia zbieżności.
Obecnie kąty to 2,1 stopnia na przodzie i 3,4 stopnia na tyle.
Opony to 215/35 zarówno na 8,5 i 9,5 cali. Do tego betony...
Po ustawieniu zbieżności niestety nadal to auto jest niestabilne i nadal ściąga w prawo...
Cały czas mam podejrzenie co do przednich opon, ewentualnie coś z tyłu auta jest nie tak. Bo z przodu dosłownie WSZYSTKO nowe, chociaż w sumie jeszcze została maglownica...

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ogólnie wczoraj stanąłem na kresce z E60 535d 272hp/560nm. Umówiliśmy się, że ścigamy się do momentu kiedy jeden z nas osiągnie 160km/h. Wygrałem o jakieś dwie długości auta, może ciut mniej, przynajmniej tak się wydaje. Niestety było już ciemno, więc trzeba było się skupić na jeździe. Niestety, ale kumple dali dupy i nie nagrali nawet startu, w sensie coś tam jest, ale jakość dramat.

Ogólnie zachwyciłem się dźwiękiem tego mojego auta, dźwięk przy odcince i przy zmianie biegów, jak dla mnie, coś pięknego. :)
Co do wyścigu, jak na moje negatywy i wąskie opony, niedogrzane koła to uważam, że dobrze wystrzeliłem z procedury. Po dźwięku słychać też, że chyba z 1 na 2 przepiąłem idealnie, z 2 na 3 troszkę przeciągnąłem i zrobiłem wolną zmianę.

Wstępnie jestem umówiony na weekend z Z4 E85 3.0 M54. W dodatku w końcu w okolicy pojawiło się E92 335i i też będę chciał z nim się spróbować, ale tam to już ciężko będzie. :chytry:

Tutaj te dwa filmy na których w sumie nic nie widać, za to fajnie słychać. :D



_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 1 listopada 2021, 20:11 przez Podi93, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 1 listopada 2021, 20:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Moje BMW: 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: 320d
330cd
207 GTI
Podaj nam jakies suche fakty twojej E46, 0-100, 100-150 czy cos takiego, bo takie 535d nie ma prawa dostac nawet od 330Ci.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 1 listopada 2021, 20:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 120
Lokalizacja: Międzybórz
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: E46 328CI M52TUB28 257KM/302NM N/A viewtopic.php?f=6&t=171078
damianz napisał(a):
Podaj nam jakies suche fakty twojej E46, 0-100, 100-150 czy cos takiego, bo takie 535d nie ma prawa dostac nawet od 330Ci.

Ale moja ma jednak trochę więcej hp niż 330ci. :P
Dlaczego nie ma prawa? Katalogowo seria 535d ma 6,5s do 100. Później może by mnie złapał, ale umówiliśmy się, że lecimy do 160 km/h na godzinę, a było za mną o długość auta, może ciut więcej.
Moja mierzona tuż po strojeniu urządzeniem dragy (na felgach 15 cali, opona 205/60 i negatyw 3,5 stopnia, czyli trakcji bardzo słaba; koła 15 wchodziły bo miałem duże dystanse) robiła przy względnym starcie, o ile w ogóle można tak to nazwać, 6.1 do 100, więc na normalnych kołach pewnie jakieś 5.8-5.9 uda się zrobić, ale głowy nie dam sobie uciąć, bo osobiście na kołach 19', które mam obecnie nie mierzyłem - nie mam urządzenia.

Ogólnie tak to wtedy wyglądało:
0-100 -> powtarzalne 6.1 przy słabej trakcji,
0-160 -> powtarzalnie 14.1 przy słabej trakcji,
100-200 -> 17,5 s.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 1 listopada 2021, 20:46 przez Podi93, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Podi93 -->> BMW e46 328Ci 257KM / 302NM N/A
PostNapisane: 1 listopada 2021, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Moje BMW: 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: 320d
330cd
207 GTI
0--100 w 6.1sek na takim negatywie, godnie, wrecz nierealne :padam: . Moje 330cd po mapie robi 6sek powtarzalne, na mokrym 6.4sek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 188 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL