BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 18:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 12 stycznia 2021, 13:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Serwis jak należy. Ten voltmaster to jakaś nowość?

grabolek363 napisał(a):
Ciekawe jak w 330i z temperaturami oleju, bo w 335i czasami potrafi skakać bez chłodnicy oleju przy większym bucie... (przy ekstremalnym to i z chłodnicą skacze...)
Nie pamiętam dokładnie czy to stricte o ciecz czy olej, ale chyba temp cieczy w n54 szybuje zwykle wyżej niż w wolnossącym n52. Nie bez powodu 335is miały dodatkową chłodniczke cieczy. W n52 jeśli termostat i pompa wody jest sprawna to można pałować bez stresu, choć kontrolować wskazania warto ;) co głupie u mnie np fabrycznie brak wskaźnika temp, sobie musiałem dorobić. :/
grabolek363 napisał(a):
W daily też śmigam na millersie i mi nie bierze w przeciwieństwie do innych olei, chociaż to może ze względu na to że nieco zwolniłem na autostradach i tak nie grzeje oleju

Nie wiem jak Michowe/Arktisowe ...ale zwykle n52 mają podobną chorobę jak m54, lubią coś wypić. Może nie az tak mocno, ale jednak. Mój na millerku 2 sezony brał tak samo jak obecnie na PMO.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 12 stycznia 2021, 14:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29700
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
pompa wody daje radę, większy problem jest z olejem w n54 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 12 stycznia 2021, 16:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 29
Posty: 928
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E36 Class II
Kod silnika: M42b18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155547
alduwiel, no podobno kombinacja mpakiet przód przedlift+maska polift nie pasuje.
Bardziej myślałem nad poliftem z tyłu ale potem będzie że składak, że po dzwonie itd itp.

kszyhu napisał(a):
Serwis jak należy. Ten voltmaster to jakaś nowość?


E żadna nowość. Jest już trochę na rynku i miałem go nawet w e46 i nie miałem problemów.

kszyhu napisał(a):
Nie pamiętam dokładnie czy to stricte o ciecz czy olej, ale chyba temp cieczy w n54 szybuje zwykle wyżej niż w wolnossącym n52. Nie bez powodu 335is miały dodatkową chłodniczke cieczy. W n52 jeśli termostat i pompa wody jest sprawna to można pałować bez stresu, choć kontrolować wskazania warto co głupie u mnie np fabrycznie brak wskaźnika temp, sobie musiałem dorobić.


No brak wskaźnika temperatury to jest kpina. Myślałem nad licznikiem gdzie w tarczy obrotomierza jest wskaźnik. To chyba się nazywają zegary high.

kszyhu napisał(a):
Nie wiem jak Michowe/Arktisowe ...ale zwykle n52 mają podobną chorobę jak m54, lubią coś wypić. Może nie az tak mocno, ale jednak. Mój na millerku 2 sezony brał tak samo jak obecnie na PMO.


Lepiej to już było jak to mówią. W m52 nic nie dolewałem. Tutaj na pewno trzeba będzie coś dolewać bo taki ich urok z tego co czytałem.
Zobaczymy za ile kilometrów wyświetli mi się jakiś komunikat Dolej 1L . :rotfl:

_________________
Jest:
BMW E36 MOTORSPORT INTERNATIONAL CLASS II
Było:
BMW E46 323i ORIENTAL
BMW E36 ARKTISSILBER ACS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 12 stycznia 2021, 16:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Arktis napisał(a):
No brak wskaźnika temperatury to jest kpina. Myślałem nad licznikiem gdzie w tarczy obrotomierza jest wskaźnik. To chyba się nazywają zegary high.

Tak, poliftowe zegary... w 1kach też pozniej dołozyli do liczników temp oleju. Trzeba tylko sprawdzić czy np INPA pokazuje temp oleju, Jak nie to można zakodować ekonomizer żeby pokazywał temperaturę cieczy.
Arktis napisał(a):
E żadna nowość. Jest już trochę na rynku i miałem go nawet w e46 i nie miałem problemów.

wlaśnie widziałem że jest coś takiego na rynku. Ja odpukać 3 rok jeżdze i aku ok, a w każdej bawarce zmieniałem aku.
Arktis napisał(a):
Zobaczymy za ile kilometrów wyświetli mi się jakiś komunikat Dolej 1L .

Polecam co te 1,5kkm kontrolować. Ja osobiscie mniej wiecej co tyle km- te 2-3 setki dolać muszę. Spokój ducha, silnik cichy, kasatory nie klepią ;)

Arktis napisał(a):
W m52 nic nie dolewałem.

ja znowu w m52 dolewałem, a w m52tu był spokój.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 12 stycznia 2021, 17:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 29
Posty: 928
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E36 Class II
Kod silnika: M42b18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155547
kszyhu napisał(a):
Arktis napisał(a):
W m52 nic nie dolewałem.

ja znowu w m52 dolewałem, a w m52tu był spokój.


Sorry w m52tu nic nie dolewałem.

kszyhu napisał(a):
Arktis napisał(a):
E żadna nowość. Jest już trochę na rynku i miałem go nawet w e46 i nie miałem problemów.

wlaśnie widziałem że jest coś takiego na rynku. Ja odpukać 3 rok jeżdze i aku ok, a w każdej bawarce zmieniałem aku.


Tak się składa że jakiej bym Bmki nie kupił też muszę nowy akumulator kupić :rotfl:

kszyhu napisał(a):
Arktis napisał(a):
No brak wskaźnika temperatury to jest kpina. Myślałem nad licznikiem gdzie w tarczy obrotomierza jest wskaźnik. To chyba się nazywają zegary high.

Tak, poliftowe zegary... w 1kach też pozniej dołozyli do liczników temp oleju. Trzeba tylko sprawdzić czy np INPA pokazuje temp oleju, Jak nie to można zakodować ekonomizer żeby pokazywał temperaturę cieczy.


Ten licznik high to ma ten ruchomą wskazówkę tempomatu?

_________________
Jest:
BMW E36 MOTORSPORT INTERNATIONAL CLASS II
Było:
BMW E46 323i ORIENTAL
BMW E36 ARKTISSILBER ACS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 12 stycznia 2021, 19:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Kod silnika: CYFB
Garaż: S3 8V5/401ps/550nm
grabolek363 napisał(a):
Mi podchodzi przedliftowy mpak + maska jakby podeszła z polifta i by było cudo

Raczej kondom.
Arktis napisał(a):
Zobaczymy za ile kilometrów wyświetli mi się jakiś komunikat Dolej 1L .

Daje sobie głowę uciąć a nawet i wacka, że nic takiego Ci się nie wyświetli ;) Ani na millers XF 0W40, ani na XF 5W40 :cwaniak:
Ja takowy komunikat przez siedem lat ujrzałem w tym aucie tylko raz - jak zalałem motula Xcess 5W40 i to po prawie 9000km od wymiany.
Auto zdrowe jak pinionDZ :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 13 stycznia 2021, 07:44 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Smokin napisał(a):
grabolek363 napisał(a):
Mi podchodzi przedliftowy mpak + maska jakby podeszła z polifta i by było cudo

Raczej kondom.
Arktis napisał(a):
Zobaczymy za ile kilometrów wyświetli mi się jakiś komunikat Dolej 1L .

Daje sobie głowę uciąć a nawet i wacka, że nic takiego Ci się nie wyświetli ;) Ani na millers XF 0W40, ani na XF 5W40 :cwaniak:
Ja takowy komunikat przez siedem lat ujrzałem w tym aucie tylko raz - jak zalałem motula Xcess 5W40 i to po prawie 9000km od wymiany.
Auto zdrowe jak pinionDZ :cwaniak:



m54b30 na Millersie również nie było olejożerne :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 13 stycznia 2021, 09:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Arktis napisał(a):
Ten licznik high to ma ten ruchomą wskazówkę tempomatu?

Tak, jak w starych bawarkach. Miałeś albo ekonomizer albo temp oleju.
Obrazek
Obrazek

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 13 stycznia 2021, 11:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
kszyhu napisał(a):
Arktis napisał(a):
W m52 nic nie dolewałem.

ja znowu w m52 dolewałem, a w m52tu był spokój.


W M52 dolewałem, obecnie w M54 nie dolewam :rotfl: :rotfl: :rotfl:

To jest dopiero akcja.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 13 stycznia 2021, 15:59 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 29
Posty: 928
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E36 Class II
Kod silnika: M42b18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155547
Smokin, nic ci nie zarzucam :) bazuje na wiedzy z neta bo nie miałem z nim do czynienia.

damianRC, no widzisz, sam znam przypadki gdzie m54 nie "pije" Oleju niezależnie na jakim oleju jeździ.

kszyhu, ja mam taki licznik i mi się wydaje że chyba mam wskaźnik temperatury silnika w tarczy obrotomierza ale mogę się mylić.

Obrazek

Pierwsza jazda w śniegu zaliczona. Trochę robiłem za pług ale nie ma tragedii jak na razie.
Obrazek

_________________
Jest:
BMW E36 MOTORSPORT INTERNATIONAL CLASS II
Było:
BMW E46 323i ORIENTAL
BMW E36 ARKTISSILBER ACS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 13 stycznia 2021, 17:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Arktis napisał(a):
kszyhu, ja mam taki licznik i mi się wydaje że chyba mam wskaźnik temperatury silnika w tarczy obrotomierza ale mogę się mylić.

masz normalny ekonomizer, tyle, że fura z USA i masz spalanie w galonach na mile, a nie litrach na kilometry ;)
Możesz to zakodować, żeby pokazywało temp oleju czy tam cieczy... Wtedy np na wskazniku 25mpg, będzie to pion 90'C.
Żeby fajnie wyglądało można zrobić na zamowienie tarcze obrotomierza z odpowiednim nadrukiem. A jak nie to zostawiasz jak jest. Ekonomizera nie korzystasz a kiedy trzeba wiesz kiedy fura rozgrzana ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 13 stycznia 2021, 18:40 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Kod silnika: CYFB
Garaż: S3 8V5/401ps/550nm
Arktis napisał(a):
Smokin, nic ci nie zarzucam bazuje na wiedzy z neta bo nie miałem z nim do czynienia.

Ani mi do głowy nie przyszło nawet żebyś mi coś zarzucał. Damian zna to auto jak swoje, Ty z resztą również.
Przyjechali kupcy po samochód, zaraz po zmroku i nawet auta nie oglądali :cwaniak: Tak to można sprzedawać :hyhy:
Co do lotki na kalpę czy lamp z polfita to nie tędy droga i jestem na nie :dobani:
Mi osobiście to tam tylko xenonu brakowało, ale w pomarańczach na allegro nie majO! :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 13 stycznia 2021, 18:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 29
Posty: 928
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E36 Class II
Kod silnika: M42b18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155547
kszyhu, tak wiem że mam ekonomizer po amerykańsku. :) Chodzi mi o tę kreseczki przed czerwonym polem na obrotomierzu.

Obrazek

Ps. Zdjecie poglądowe z neta.

_________________
Jest:
BMW E36 MOTORSPORT INTERNATIONAL CLASS II
Było:
BMW E46 323i ORIENTAL
BMW E36 ARKTISSILBER ACS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 13 stycznia 2021, 18:53 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 29
Posty: 928
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E36 Class II
Kod silnika: M42b18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155547
Smokin napisał(a):
Przyjechali kupcy po samochód, zaraz po zmroku i nawet auta nie oglądali Tak to można sprzedawać

Bo znam auto to co tu oglądać. :)
Co do sprzedaży to miałeś szczęście :rotfl:

Smokin napisał(a):
Co do lotki na kalpę czy lamp z polfita to nie tędy droga i jestem na nie


Nic nie będę zmieniał. Ale lotke pewnie jakąś założe ;)

Smokin napisał(a):
Mi osobiście to tam tylko xenonu brakowało, ale w pomarańczach na allegro nie majO!

Tego mi strasznie brakuje.
A na Olx były takie lampy. :hyhy:

_________________
Jest:
BMW E36 MOTORSPORT INTERNATIONAL CLASS II
Było:
BMW E46 323i ORIENTAL
BMW E36 ARKTISSILBER ACS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 13 stycznia 2021, 19:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Arktis napisał(a):
Chodzi mi o tę kreseczki przed czerwonym polem na obrotomierzu.

Hmm.. to raczej po prostu kreseczki... 6,7-6,8kobr to taki zakres obrotów dla n52. Różne silniki mają różnie to oznaczone. A tobie się jakoś inaczej palą na zimnym/ciepłym?

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 13 stycznia 2021, 20:26 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 29
Posty: 928
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E36 Class II
Kod silnika: M42b18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155547
kszyhu, no u mnie nic sie nie rusza. Widziałem takie coś w e60 więc byłem ciekaw czy też jest w e90 bo zegary mają podobne.
W e60 jak silnik zimny to jest dużo tych kresek a jak ciepły to mało.

_________________
Jest:
BMW E36 MOTORSPORT INTERNATIONAL CLASS II
Było:
BMW E46 323i ORIENTAL
BMW E36 ARKTISSILBER ACS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 14 stycznia 2021, 11:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
faktycznie jest cos takiego :)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 14 stycznia 2021, 12:26 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1457
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Bardzo lubię e90 LCI, jeszcze zadbane w mpakiecie i dużym wolnosssaku - malinka.
Jedynie co osobiście mnie drażni strasznie to te pomarańczowe obrysówki lamp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 14 stycznia 2021, 12:27 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29700
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
kszyhu, jest jest :)

r4ll, to nie jest lci ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Arktis------BMW 330i e90 USA
PostNapisane: 13 lutego 2021, 17:08 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 29
Posty: 928
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E36 Class II
Kod silnika: M42b18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155547
W środę pojawił się problem. Zacięty tłoczek w tylnim prawym kole, więc zestaw naprawczy i wymiana z obu stron oraz dzisiaj wymiana siłowników maski.
Obrazek

_________________
Jest:
BMW E36 MOTORSPORT INTERNATIONAL CLASS II
Było:
BMW E46 323i ORIENTAL
BMW E36 ARKTISSILBER ACS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 162 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL