BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 10:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: MrMazi -->> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 8 września 2021, 19:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36 330ti; e92 335i
Kod silnika: m54b30; n54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168397
Witam wszystkich,
Miałem sporą przerwę od forum i publikacji postępów przy compact’ie 330ti, jednak uzasadnioną.
Prace zawiesiłem (tylko czasowo) na rzecz przyśpieszenia realizacji kolejnego marzenia :cool:
Przedstawiam wam moje BMW e92 335i z pakietem Performance Power Kit.
Auto wylicytowałem na początku stycznia w USA, po 1,5 miesiąca już ściągałem je z lawety :serce:

Obrazek

Dlaczego e92 335i?
Moje e36 już 2 lata stoi rozłożone, a zakres modyfikacji i planów się zwiększał… Przemieszczałem się na co dzień od grupy VW do Mercedesa lecz wciąż z pominięciem BMW. Pewnego dnia na wyjazd w Bieszczady pożyczyłem od Brata e93….. Wpadłem. Wróciłem i zacząłem szukać. Warunek: coupe ze względu na sztywność. Silnik ? N54 jedyny słuszny.

Obrazek

Specyfikacja:
205 Automatic Transmission Automatic Getriebe
2C6 L.-a. Wheels Star Spoke 189 Mix Tyres Lm Raeder Sternspeiche 189 Misch.
2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige
2XA Sports Leath.steering Wheel+gear Sport-lederlenk. Mit Schaltwippen
319 Integrated Universal Remote Control Integrierte Universal-fernbedienung
322 Comfort Access System Komfortzugang
403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch
430 Interior And Exterior Mirror Packa Innen- Und Aussenspiegelpaket
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend
441 Smokers Package Raucherpaket
459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory
464 Skibag Skisack
481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
4AB Fine-wood Trim Burr Walnut Edelholzausfuehrung Nussbaum Wurzel
4NA Interior Mirror With Dig. Compass Innenspiegel Mit Digitalem Kompass
502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage
507 Park Distance Control (pdc), Rear Park Distance Control (pdc), Hinten
520 Foglights Nebelscheinwerfer
521 Rain Sensor Regensensor
522 Xenon Light Xenon-licht
524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf.
563 Lights Package Lichtpaket
5GA Prep. Anti-theft Alarm System Alarmanlagenvorbereitung
609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional
620 Voice Input System Spracheingabesystem
1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 
645 Radio Control Us Radio-steuerung Us
677 Hifi System Professional Hifi System Professional
693 Satellite Tuner Preparation Satellitentuner Vorbereitung
694 Preparation For Cd Changer Cd-wechsler Vorbereitung
6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle
6UH Traffic Information Traffic Information
704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk
823 Hot Climate Version Heissland-ausfuehrung
840 High Speed Synchronisation Hochgeschwindigkeitsabstimmung
845 Acoustic Belt Warning Akustische Gurtwarnung
850 Add Fuel Tank Filling For Export Zusaetzl. Tankfuellung Export
853 Language Version English Sprachversion Englisch
876 Radio Frequency 315 Mhz Funkfrequenz 315 Mhz
8SP Cop Control Cop Steuerung
925 Shipping Protection Package Versandschutzpaket
9AA External Skin Protection Aussenhautschutz
639 Complete Prep. Cellular Phone Usa/cdn Komplettvorb. Handy Usa/cdn

Okazało się, że auto ma parę ciekawych prezentów o których nie miałem pojęcia.
W 2009r zamontowany w salonie BMW Performance Power Kit, czyli program na 326km, dodatkowa chłodnica wody w lewym nadkolu, chłodnica oleju( pakiet autostradowy z vin’u), wentylator 850w m2/335is), układ wydechowy kompletny M Performance, zawieszenie KONI Sport na sprężynach HR, tarcze hamulcowe o lekkiej konstrukcji ( aluminiowy dzwon), dolot BMS, oil catch tank BMS.

Obrazek

Oczywiście auto stanowe, więc bite. Mój pośrednik ogarnął naprawdę dobry egzemplarz. Obczajcie foty :

Obrazek

Obrazek

Uszkodzenia ( oczywiście lista równa się z elementami wymienionymi ) :
-maska (zamek pociągnął pas przedni)
-pas przedni
-obudowa wentylatora
-zderzak (połamane kratki)
-błotnik prawy
-lampa prawa
-chłodnica pogięta (nie było rozszczelnienia, ale wymieniłem na nowego Nissina)
-moduł świateł skrętnych (potrzaskana lampa + deszcz i mamy zalany moduł)
-wystrzelona poduszka kierowcy
-napinacz pasów kierowcy
-klema pirotechniczna
-pęknięte plastikowe kolanko przy dojściu do termostatu
To wszystkie uszkodzenia. Auto dostało w wewnętrzną część prawego reflektora, więc żaden element konstrukcyjny nie został dotknięty, nawet boczne fartuchy błotników były idealne. Kolizja jak dla mnie marzenie.
Kilka zdjęć jak to wyglądało po rozłożeniu:

Obrazek

Obrazek

Po wstępnym złożeniu wszystkiego:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Fota wnętrza

Obrazek

Części poszły do lakiernika, wiec to dobry czas na czynności serwisowe:
Przede wszystkim wleciały nowe opony Hankook Ventus v12. Przód: 225/40 R18, a tył 255/35 R18
Przekodowałem światła i radio na Europę. Zakodowałem cyfrowy prędkościomierz, domykanie szyb z pilota, wyłączyłem podawacze pasów i kilka innych drobiazgów. Zaadaptowałem nowy moduł skrętu.
Przyszła pora na silnik i wycieki… Nowa uszczelka podstawy filtra, nowa uszczelka miski olejowej.
Wpadł też komplet świec razem z cewkami, pasek osprzętu, górny przewód chłodnicy, dolny przewód od termostatu.
Po dokładnych oględzinach okazało się, że ma pompę wody i termostat z 2019r, miska olejowa automatycznej skrzyni jest z 2015r – wg. Historii serwisowej miał w tedy ok. 100k km przebiegu. W dniu zakupu miał 153k km :D
Założyłem nowe przewody podciśnienia, nowy regulator ciśnienia paliwa (ten w baku – lubi pękać pokrywa). Zalany świeżym Valvolinem 5w40, nowym płynem chłodniczym Preston i świeżym olejem do wspomagania razem z filtrem.
Nie wiem jakie miał dokładne interwały olejowe. W misce nie znalazłem żadnych opiłków, na magnesie tylko szlam. Mimo wszystko nadal panewki wiercą mi dziurę w głowie. Teraz przy wymianie oleju wyśle go na badanie :hyhy:

Po wstępnym pasowaniu elementów, zaprezentował się tak:

Obrazek

Obrazek

Po testach drogowych okazało się ze tuleje pływające skończyły już swój żywot. Wymienione na Lemfordery i zrobiona pełna geometria zawieszenia.
Musiałem dołożyć dystanse po 15mm :P
Wtryski sprawdzone, są w dobrej kondycji lecz dywizja 8 :dobani:
Przed długą trasą na urlop i obawie o zalanie stożków wróciłem chwilowo do seryjnej puszki z chwytakiem powietrza i wkładką AFE.
Z bieżących spraw to wymiana oleju po 6k km. Planuje Millersa EE Performance 5w40.
Widzę że olej łapie już wyższe temperatury ok. 120 stopni w korku, na świeżym było to jakieś 110 stopni.
Czyszczenie kanałów dolotowych, uszczelka pod pokrywą zaworów i wymiana oleju w skrzyni biegów.
Myślę jeszcze nad termostatem oleju od BMS i metalowym zaworze PVC…

Plany są, nie zdradzam :D Priorytet teraz to dokończenie kompota 330ti :D

Na dzień dzisiejszy prezentuje się tak :

Obrazek

Obrazek

A tutaj n54 i m54 na jednym zdjęciu

Obrazek

POZDRAWIAM !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 8 września 2021, 21:48 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1456
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Piękna sztuka, fajnie zrobiłeś. Jak wrażenia po przesiadce? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 9 września 2021, 02:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Dobry pomysł z 335i :ok:
Bardzo fajne i smaczne 3er - graty :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 9 września 2021, 07:10 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 527
Lokalizacja: Gryfino
Moje BMW: e60 530d
Kod silnika: m57d30n
Fajne e92 . Strzał nie groźny, parę elementów do wymiany to nie było źle:)

Piona


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 9 września 2021, 07:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29634
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
bardzo fajna, nawet bez mpakietu :) :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 9 września 2021, 09:11 
Online
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
Bardzo fajny egzemplarz :ok: tak z zewnątrz to trochę siostra mojej :cool:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MrMazi --> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 9 września 2021, 09:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
uratowana :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi -->> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 9 września 2021, 22:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36 330ti; e92 335i
Kod silnika: m54b30; n54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168397
Dzięki panowie za miłe słowa ;)
Staram się utrzymać jakość na przynajmniej dobrym poziomie. Pochłania to mnóstwo czasu niestety, kiedy trzeba robić to wszystko własnymi rękami :wstyd:

r4ll wrażenia są wręcz absurdalne. Ciągle jeżdżę z otwartymi szybami i wyłączonym radiem. Nie widzę najmniejszego sensu na jakiekolwiek ingerencje w wydech. Ma wszystkie ori katy, reszta M Performance. W trasie nie męczy, a jak trzeba ładnie brzmi :D Prowadzenie na tym zawiasie jak e36, mam w pełni hydrauliczne wspomaganie, bez żadnego activ steering. Doświadczenie jest bezpośrednie :hyhy:

rorafalki dzięki! :D Jak pisałem n54 dla mnie jedyny słuszny wybór. R6, podatność na mody i silnik chyba najlepiej rozpracowany pod każdym kątem zwłaszcza za wielką wodą ;)

orzel strzał marzenie :hyhy: Realoem, lista części zamówienie w aso, parę rzecz z lokalnego motoryzacyjnego i sama przyjemność przy składaniu :super: Pjontka!

DaaN zostaję przy Aero... no może ewentualnie progi :rotfl:

KU84 Piękny ten kolor :cool:

Szczurek1986 u mnie będzie miała dobrze :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi -->> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 7 listopada 2021, 19:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36 330ti; e92 335i
Kod silnika: m54b30; n54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168397
Na cyferblacie stuknęło 161k km :hyhy:
Trzy piątka jako daily spisuje się znakomicie, niesamowicie elastyczne auto. Codzienne dojazdy do pracy działają lepiej niż filiżanka kawy na którą nigdy nie ma czasu rano :p
Po 8 tysiącach kilometrów ze mną 335i jest już po drugiej wymianie oleju.

Obrazek

Tak jak wspomniałem poprzednio postawiłem na Millersa 5w40 EE Performance. Przed spuszczeniem starego Valvoline oczywiście była płukanka.
To był również dobry moment na wyczyszczenie kanałów dolotowych i zaworów z nagaru.

Obrazek

Po operacji:

Obrazek

Wymieniłem czujnik niskiego ciśnienia paliwa. Wyrzucał mi błąd w INPIE. Teraz jest tak jak powinno być, zero błędów.
Po długich poszukiwaniach właściwego miejsca postanowiłem oddać auto na szczegółowy przegląd pod kątem jednostki napędowej.
-sprawdzony układ paliwowy, ciśnienie paliwa w normie, wtryski mają równe korekty.
Jest drobne podejrzenie co do wtrysku na 2 cyl. Inna barwa świecy. Na chwilę obecną wyjeździłem 2 baki środka do czyszczenia wtrysków i układu paliwowego (profilaktycznie). Sprawdzę temat i jak się nie poprawi wymieniam na index 12.
-pokrywa zaworów ma zapocenia, więc w najbliższym czasie czeka mnie wymiana uszczelki i od razu zawór PVC do BMS
-rozrząd w bardzo dobrym stanie, sprawność vanosów powyżej 90%
-skrzynia biegów trochę przymula: będzie wymiana oleju dokładnie teraz wybiło 60k km od ostatniej, przy okazji zmienie wszystkie uszczelki pod mechatroniką.
-ładowanie i IBS wszystko ok.
-pompa wspomy ok.
-turbo ok. brak luzów (wastegate jeszcze długo nie zaklepią)
-kompresja równa na wszystkich cylindrach i w normie
-denerwował mnie pewien stuk na zimnym silniku. Mam wersje USA, więc mam tez zaworek EVAP który stuka…
-ciśnienie oleju w normie, nie ma spadków
-skasowane adaptacje
Zalecono mi aktualizacje softu. Kodowania polecą, ale zastanawiam się jak to jest z programem Power Performance? Tez się to aktualizuje czy jak ?
Na chwile obecną tłukę kilometry. Wiosną przymierzam się profilaktycznie zmienić panewki na OEM.

Z kwestii wizualnych wpadły chińskie nakładki na lusterka, wygląda to według mnie bardzo dobrze :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi -->> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 7 listopada 2021, 20:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
MrMazi, serwis/diagnostyka super! Nakładki na lusterka nie super.. ;)

Panewki zmieniaj, zobacz sobie do mojej galerii jak wyglądały po 170kkm.

Ten power kit to nie jest jakiś box, tylko że OEM?

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi -->> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 7 listopada 2021, 22:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36 330ti; e92 335i
Kod silnika: m54b30; n54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168397
Krisu_K13TL
Tak to fabryczny zestaw. DME z innym oprogramowaniem, co do sterownika czy taki sam to nie wiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi -->> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 8 listopada 2021, 08:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29634
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
dobry serwis :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi -->> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 8 maja 2022, 21:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36 330ti; e92 335i
Kod silnika: m54b30; n54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168397
Kilka tysięcy kilometrów później przy okazji wymiany oleju zdecydowałem się na duży serwis
Wymieniłem panewki na OEM, nowe śruby korbowodów i pompy oleju, nowe śruby miski OEM razem z uszczelką. Oczywiście standardowo olej Millers i filtr oleju. Skrzynia biegów też dostała nowy olej i filtr razem z uszczelnieniami.
Jak zawsze pełna diagnostyka przy okazji. Niestety korekty na jednym wtrysku zaczęły się delikatnie rozjeżdżać, ale poza tym wszystko ok. Brak błędów czy odchyłek. Paczka już idzie :rotfl:

Obrazek

Międzyczasie nabyłem okazyjnie parę fantów do 335i :zabawa:
-MHD z licencją (na chwile obecną raczej do kontroli silnika, w przyszłości jak doprowadzę do perfekcji wszystko może coś pokombinuję :P )
-zestaw zacisków + oplot HEL. Przód 4- tłok Brembo pod tarczę 370mm na klocku Ferodo DS2500, Tył 2-tłok pod tarczą 350mm na klocku OEM.
Szukam tarcz do tego zestawu. W grę wchodzą tylko 2 częściowe o lekkiej konstrukcji, ale nie wiem czy aftermarket czy OEM. Zbieram opinie...
Kolor indywidualny, robi robotę w słońcu :hyhy:

Obrazek

-dyfuzor OEM M-Performance

Obrazek

i jeszcze parę rzeczy jest w trakcie załatwiania... :wstyd:

Poniżej mała zajawka jak ma wyglądać może jeszcze w tym sezonie

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi -->> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 9 maja 2022, 07:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29634
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
fajnie się zbroisz :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi -->> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 10 maja 2022, 21:32 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
MrMazi napisał(a):
Niestety korekty na jednym wtrysku zaczęły się delikatnie rozjeżdżać, ale poza tym wszystko ok. Brak błędów czy odchyłek. Paczka już idzie :rotfl:


Skąd wtryski? Brałeś komplet? Napisz więcej, bo u mnie wszystko śmiga, ale wiem że kiedyś trzeba będzie wymienić i nie wiem, czy się nie szarpnąć i nie kupić "na zapas", żeby czekały na półce, bo za rok/dwa/trzy będą tylko droższe... :)

MrMazi napisał(a):
Szukam tarcz do tego zestawu. W grę wchodzą tylko 2 częściowe o lekkiej konstrukcji, ale nie wiem czy aftermarket czy OEM. Zbieram opinie...


Ja kupiłem takie:

Obrazek
Obrazek

Ale jeszcze Ci nie powiem jak działają, bo czekam na adapter ( z miesiąc to pewnie jeszcze potrwa)... Cenowo podobnie do DBA, więc drugi raz pewnie wziąłbym DBA T2, bo "fejm" lepszy, ale w brakeparts.pl polecali te zimmermanny, a DBA też mają w ofercie. Są trochę lżejsze od jednoczęściowych i za jedną tarczę OEM masz komplet.

Super, że zaciski przód tył robisz od razu, ja wkładam tylko przód póki co, bo nie do końca jestem fanem kształtu tego zacisku z F30 i postanowiłem trochę "pokombinować"...

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi -->> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 16 maja 2022, 15:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36 330ti; e92 335i
Kod silnika: m54b30; n54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168397
Cytuj:
Skąd wtryski? Brałeś komplet? Napisz więcej, bo u mnie wszystko śmiga, ale wiem że kiedyś trzeba będzie wymienić i nie wiem, czy się nie szarpnąć i nie kupić "na zapas", żeby czekały na półce, bo za rok/dwa/trzy będą tylko droższe... :)


Żadna tajemnica, na aledrogo po 1500zł sztuka. Obserwując temat na przestrzeni połowy roku, ceny skoczyły 400zł w górę na sztuce. Oczywiście index 12.
Kupiłem na chwilę obecną jedną sztukę, inne wydatki poza tym ciągnę jeszcze projekt kompota e36. Kupno na zapas to dobry plan, ale o niższym priorytecie :rotfl:

Krisu_K13TL co to masz za zaciski szesciotłok wygląda grubo. Dba T2 z tego co widzą to jednoczęściowa tarcza. Mam teraz 2 częściowe 350mm i spisują się świetnie, zero bicia czy jakichkolwiek niedomagań. Nie mam parcia na "fejm" ma działać i się nie krzywić, nie musi być nacinana i nawiercana. Poza tym na tył mam z e60 550i i tam już ciężko o nacinane. Zimmerman ciekawa opcja, brałem pod uwagę też ATE i Brembo. Ceny jak widzę oscylują w granicach 600-800zł za tarcze aftermarketową.

Zaciski tak naprawdę trafiły mi się w komplecie, przód wchodzi bez adapterów, a tył ma wprasowane mimośrody. Można powiedzieć, że jak OEM siada zestaw. Gdyby to był inny set na adapterze pewnie nie zdecydowałbym się na zakup, mam już wystarczająco rzeźby z układem hamowania w e36, tutaj chciałem sobie tego oszczędzić i zmontować zestaw P&P.

Mała aktualizacja:
Jak dobrze pójdzie na dniach nabędę zderzak mpakietowy pod dyfuzor ze zdjęcia wyżej i przy okazji progi.
Długo się wahałem przed m pakietem, bo 335i na zwykłym zderzaku dobrze wygląda od tyłu :D
Przód zostawiam z dokładką Aero.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi -->> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 16 maja 2022, 18:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Wrzucaj ten program bo szkoda spalać cenne paliwo seryjną 335i :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi -->> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 16 maja 2022, 19:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Fajnie działasz... idzie to w dobrą stronę :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi -->> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 16 maja 2022, 22:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
bardzo mi się podoba to jak tutaj działasz :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MrMazi -->> e92 335i Performance Power Kit
PostNapisane: 17 maja 2022, 06:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29634
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
piotres napisał(a):
Wrzucaj ten program bo szkoda spalać cenne paliwo seryjną 335i :)


x2 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL