żebyś nie musiał kolejnych komentarzy jak wyżej czytać:
1. zdejmij brewki z lamp, to po pierwsze.
2. szyby. albo całość przyciemniona, albo wcale.
3. felgi to dobry wybór i dają radę, ale niestety, czerwone bębny...

pomaluj je na czarno
4. pokrowiec na kierownicy... pomijając fakt, że pokrowce nie są zalecane, zwłaszcza do sportowej jazdy ze względu na bezpieczeństwo etc. nie wygląda to dobrze, sugeruję zdjąć.
5. lampy z tyłu... dobrze, że komponuje się z białym kierunkiem z przodu, w ostateczności mogą być. podkreślam: w ostateczności.
6. wydech... gdyby nie było tych dziurek, to jeszcze, ale i tak szczelnie wypełnia miejsce w zderzaku, lepiej by było, gdyby miał nieco mniejszą średnicę, by zostawiał więcej miejsca do zderzaka (średnica wewnętrzna może być). jeśli jest przykręcona, zdejmij, jeśli nie, pewnie będzie trzeba czekać, aż puszka przerdzewieje
7. pokrowce na siedzeniach... jeśli muszą być, bo siedzenia wytarte, to trudno, ale lepiej było by w nie inwestować, niż kolejny punkt->
8. lusterka. oryginalne były elegancko spasowane, a teraz zobacz, że masz dwa trójkąty. no i kierunek w lusterku. nie wygląda to dobrze. zastanów się, czy lepiej ich nie opchnąć gdzieś i założyć stare. no chyba, że masz je podłączone pod elektrykę... również w ostateczności mogą być.
9. jeśli chcesz modów, pomyśl nad pomalowaniem progów pod kolor. to zmienia bardzo auto. zajrzyj do mnie do galerii.
Rzadko kiedy tak obficie piszę w galeriach co i jak, ale widzę, że masz serce do auta, baza jest dobra, lakier etc. i da się odratować! zaufaj mi, jeśli dostosujesz się do moich rad udzielonych w punktach, stawiam skrzynkę wódki, że w znaczący sposób liczba komentarzy "agro" "wieś" spadnie i będzie bliska zeru, prawie same pozytywy. z auta będziesz również zadowolony, jeśli zrobisz jak Ci radzę.
pamiętaj,
skrzynka wódki 