BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 16:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: adas90 -->> E46 318D
PostNapisane: 31 października 2009, 19:13 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 47
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: E46 318D
Kod silnika: M47
moje BMW


Ostatnio edytowano 6 kwietnia 2010, 15:12 przez adas90, łącznie edytowano 7 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 19:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Generalnie fajna, bez udziwnień, bardzo ładnie jej na tych felgach :ok:. Pierwszą obowiązkową modyfikacją w mojej opinii jest polakierowanie klamek w kolor nadwozia. Troszkę zamieszałeś z tymi oponami...ja nigdy nie lubiłem sztukowania elementów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo... :|

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 19:30 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 47
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: E46 318D
Kod silnika: M47
no ale sztukowanie czyli o co chodzi ? :) bo nie bardzo rozumiem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 21:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
adas90 napisał(a):
no ale sztukowanie czyli o co chodzi ? :) bo nie bardzo rozumiem :)


no z tego co wywnioskowałeś to na tyle i przodzie masz inny model opony...w sumie to nie jest samochód na tor ale jakieś tam prędkości osiągasz i jeździsz w różnych warunkach ... ale jak wspomniałem to są moje poglądy :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 21:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 942
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B22
calkiem ladne autko, jak mowi djenker polakieruj jeszcze klamki i bedzie ok :)

_________________
Są samochody... i jest BMW!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 02:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
bardzo ładnie zadbana bunia, tak trzymać :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 02:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
widać, że zadbana i ładne felgi :ok:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 09:09 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 47
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: E46 318D
Kod silnika: M47
djenker masz racje,ale zawsze mozna cos dokupic a sprzedac to co mam :) a co do klamek to warto sie nad tym zastanowic. Widziałem na zjdeciach i fajnie to wyglada. Dzięki za podpowiedz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 09:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 1451
Lokalizacja: Siedlce i Wawka
bardzo przyjemny egzemplarz :), miłego użytkowania i bezawaryjnej jazdy życzę

Felga bardzo ładna, szkoda że nie min 18 ale współgra super

_________________
http://www.odjazdowenaklejki.pl

Teraz Skoda !!!
viewtopic.php?f=55&t=142675&start=20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 09:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1046
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: g30
Kod silnika: b58
Garaż: Jest x5 g05, x3 g45 bylo x3 g01, 5 g31, 5 g30,3 e46
z zewnątrz bardzo ładna choć nie wszystko widać. Koniecznie pokaż wnętrze :)

_________________
Oceń moje bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 09:52 
Bardzo ładne E46. Klamki bym zostawił w spokoju. Pasują do relingów i "stock'owego" charakteru auta. Pokaż zdjęcia wnętrza. :ok:

I zrób porządek z oponami :szok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 10:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
djenker napisał(a):
no z tego co wywnioskowałeś to na tyle i przodzie masz inny model opony...


No i co z tego? Jedne opony mają lepszą przyczepność, inne lepsze prowadzenie. U siebie nie dość, że mam inną markę na osiach, to jeszcze inny rozmiar, coś w tym złego?

Odnośnie auta, to bardzo mi się podoba. Co do silniczka, to wcale nie jest taki mały. To jest nowy diesel. Nie dość, że oszczędny, to ma fajny moment obrotowy. Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 11:28 
MaRio-sKaTe napisał(a):
No i co z tego? Jedne opony mają lepszą przyczepność, inne lepsze prowadzenie. U siebie nie dość, że mam inną markę na osiach, to jeszcze inny rozmiar, coś w tym złego?


:wstyd: Co za żal. Dobrze prowadząca się opona to opona przyczepna. Nie snuj dziwnych teorii i nie dorabiaj ideologi do swojej idiotycznej wypowiedzi. Natomiast co do różnych rozmiarów to jak najbardziej w mocnych autach rwd stosuje się szersze opony tylnej osi. Jednak to chyba nie miejsce na taką dyskusję. Która zresztą jest bezcelowa.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 11:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
bimmerkuba11 napisał(a):
MaRio-sKaTe napisał(a):
No i co z tego? Jedne opony mają lepszą przyczepność, inne lepsze prowadzenie. U siebie nie dość, że mam inną markę na osiach, to jeszcze inny rozmiar, coś w tym złego?


:wstyd: Co za żal. Dobrze prowadząca się opona to opona przyczepna. Nie snuj dziwnych teorii i nie dorabiaj ideologi do swojej idiotycznej wypowiedzi. Natomiast co do różnych rozmiarów to jak najbardziej w mocnych autach rwd stosuje się szersze opony tylnej osi. Jednak to chyba nie miejsce na taką dyskusję. Która zresztą jest bezcelowa.


Tak niestety jest, że jak ktoś ma coś u siebie to myśli, że tak być powinno...owszem szersza opona z tyłu w BMW ma sens...zwłaszcza w mocnych wersjach...chociaż wg niektórych powinienem mieć :

Lewy przód - dobrze prowadząca
Prawy przód - dobrze hamująca
Lewy tył - dobrze przyczepna
Prawy tył - dobrze napompowana :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 12:10 
djenker napisał(a):
Tak niestety jest, że jak ktoś ma coś u siebie to myśli, że tak być powinno...owszem szersza opona z tyłu w BMW ma sens...zwłaszcza w mocnych wersjach...chociaż wg niektórych powinienem mieć :

Lewy przód - dobrze prowadząca
Prawy przód - dobrze hamująca
Lewy tył - dobrze przyczepna
Prawy tył - dobrze napompowana :rotfl:
_________________


A już myślałem że będę musiał walczyć z herezja MaRio-sKaTe, sam. ;) :hurra:
djenker, dzięki za odzyskanie wiary bo miałem już kupić 4 różne do siebie.


I jeszcze raz dodam że bardzo mi się podoba autko tylko zdjęcia wnętrza proszę. :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 12:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Zgierz
Moje BMW: 330cd
Pokaż środek :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 13:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 377
Lokalizacja: UK
Kod silnika: m20b25
Ladna :ok: dawaj zdj srodka :cisza:

_________________
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 13:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 47
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: E46 318D
Kod silnika: M47
Dam napewno środek jak jakieś zdjęcia porobie. No a jeszcze sie wam wtrace do tej dyskusji o oponach i może powiem co mam konkretnie jakby ktoś chciał wiedzieć. Przód BF Goodrich g-force a tył Firestone Firehwak SZ80. Czy to ma sens ? Myśle że zawsze to mogę wymienić. A to że takie opony są stosowane w egzemplarzach z mocnymi silnikami to wiem. Szczególnie wersje sportowe M o dużej mocy silnika z napędem na jedną tutaj przykładowo tylnia oś mają takie rozwiazanie z szersza tylnia opona. Ja mam tylko inne rodzaje opon ale szerokosc przód i tył ta sama.
pozdro :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 14:32 
adas90 napisał(a):
Dam napewno środek jak jakieś zdjęcia porobie. No a jeszcze sie wam wtrace do tej dyskusji o oponach i może powiem co mam konkretnie jakby ktoś chciał wiedzieć. Przód BF Goodrich g-force a tył Firestone Firehwak SZ80. Czy to ma sens ? Myśle że zawsze to mogę wymienić. A to że takie opony są stosowane w egzemplarzach z mocnymi silnikami to wiem. Szczególnie wersje sportowe M o dużej mocy silnika z napędem na jedną tutaj przykładowo tylnia oś mają takie rozwiazanie z szersza tylnia opona. Ja mam tylko inne rodzaje opon ale szerokosc przód i tył ta sama.
pozdro :)


Wiesz co akurat w tym przypadku szerokość może pozostać ta sama. :ok: Natomiast opony różnią się wieloma aspektami. Nawet 2 opony w tym samym rozmiarze mają inna rzeźbę bieżnika, różną twardość, sztywność ściany bocznej, itd itp. Stosowanie opon o różnych parametrach na obu osiach nie sprawdza się bo zakłóca to odbiór sygnałów jakie auto Ci wysyła, zmienia też diametralnie sposób prowadzenia się auta itp itd. Ponadto przednia oś nie współgra z tylna tak jak życzyli sobie tego ludzie produkujący samochód. Zawieszenie nie spełnia już swojej roli w takim stopniu podobnie też hamulce.
Ogólnie ważne jest żeby opony na obu osiach współgrały ze sobą.
Np różna szerokość tych samych opon jest możliwa bo parametry podstawowe opon są takie same. Maja taką samą twardość rzeźbę itd. Natomiast w przypadku BMW tylne koła przenoszą niejednokrotnie duże moce więc szersza opona np w zakręcie lub przy wyjściu z niego z równoczesnym dodaniem gazu ma dużo większy problem niż przednia żeby 'kleić" się do jezdni bo działają na nią nie tylko siły związane z naciskiem na osie czy opory toczenia lub siły ścinające ale również moment siły wywoływany mówiąc w dużym uproszczeniu przez silnik. Oczywiście to co napisałem jest tak naprawdę kroplą w morzu jeśli chodzi o to dlaczego nie stosuje się opon różnych producentów o różnych właściwościach na osiach.
Mam nadzieję że da Ci to jednak do myślenia bo przynajmniej moim zdaniem bezpieczeństwo to podstawa. :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 14:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
adas90 napisał(a):
Ja mam tylko inne rodzaje opon ale szerokosc przód i tył ta sama.


no właśnie to nie jest "tylko"...o to cała dyskusja się rozchodzi :)

ja mam szersze opony z tyłu ale wszystkie jednego producenta, jednego modelu, o jednym indeksie prędkości, z jednej taśmy produkcyjnej, z tego samego roku, tak samo odporne na aquaplaning itd... :zakrecony:

jedni całe życie przejeżdżą na 4 różnych oponach, a inni się rozwalą na pierwszym lepszym zakręcie...

ja jednak wole mieć poczucie ciut większej pewności prowadzenia :zawstydzony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL