BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BMW 520i E39 - Podniesienie wartości auta
PostNapisane: 15 lipca 2013, 19:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 51
Posty: 5951
Lokalizacja: S1 FAST
Moje BMW: 123d 850 F10
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0
kurde niech ktos z mod zamknie ten temat to robi sie mega OT..

_________________
///M jak miłość ///M - najsilniejsza literka na świecie:) co jest lepszego od eMki? dwie eMki i V12
Sprzedam BMW 850i "91, 123d '08, info na http://www.fast-cars.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 520i E39 - Podniesienie wartości auta
PostNapisane: 15 lipca 2013, 20:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Rzeczywiście temat podniesienia wartości E39 520i już sie dawno wyczerpał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 520i E39 - Podniesienie wartości auta
PostNapisane: 15 lipca 2013, 20:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 191
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: E46 320i
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120816
Przy takich furach liczy się dobra instalacja lpg , jak byś ją założył odrazu i przez te dwa lata polatał na lpg , to by Ci sie lpg zwróciło i ktoś prędzej by kupił auto od Ciebie , bo "jak by był DIZLU albo GAZIE to bym wzioł" :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 520i E39 - Podniesienie wartości auta
PostNapisane: 15 lipca 2013, 22:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
J.w. taka prawda, a 90% osób szukających auta za 10 tysi nie spojrzy na 6 cylindrów bez lpg.

E36 320i realnie ma poniżej 9.5s do setki (9.1 - 9.3 obstawiam), a E39 520i około 10 s także różnica tak naprawdę jest około sekundę, a nie pół sekundy.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 520i E39 - Podniesienie wartości auta
PostNapisane: 16 lipca 2013, 07:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
kupiec_fkl, odnoszenie się do książkowych osiągów to tak jak odnoszenie się do książkowego spalania - rzecz względna. Jakiś to wyznacznik jest, ale dla samej statystyki marketingowej, niżeli do tego co się dokładnie dzieje na drodze. jiGsaw, nakreślił ci sytacje doskonale. Uciąć na sprincie około sekundy to nie jest mało. Waga aut - też jest względna bo - może być duża rozpiętość - przez samo wyposażenie auta, nie mowiąć o pasażerach i zapasie paliwa w baku. Także może masz jedną z lekkich E39 a jechałeś jedną z cięższych e36 - jeśli w ogóle jechałeś.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 520i E39 - Podniesienie wartości auta
PostNapisane: 16 lipca 2013, 11:28 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 581
Lokalizacja: znad morza
Moje BMW: G31
Kod silnika: B58
Przecież pomysł podniesienia wartości przez wstawiania części mija się z celem

Jeździmy starym autem i płacimy za naprawy, kogo to obchodzi ile włożylismy w auto.

lub

Jeździmy nowym (prawie nowym) i płacimy za utratę wartości, ale nie musimy nic naprawiać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 520i E39 - Podniesienie wartości auta
PostNapisane: 16 lipca 2013, 16:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Rufios napisał(a):
nie musimy nic naprawiać.



Ooo nie mów hop :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 520i E39 - Podniesienie wartości auta
PostNapisane: 16 lipca 2013, 17:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
LPG to rzecz oczywista przy tak tanim (a jednoczesnie kosztownym w utrzymaniu) aucie jak e39. Potencjalny zainteresowany wybierajac piatke IMO szuka tez wypasu, wiec mile widziana jest skora i felga wieksza niz 16 cali. Tyle, ze dolozenie tych elementow na pewno sie nie kalkuluje.

Nikt rozsadny nie patrzy na taki samochod jak na inwestycje. Kupujesz, ogarniasz co trzeba (jak niektorzy mowia INWESTUJESZ), jezdzisz i robisz bierzace naprawy. Jak widzisz ze np zbliza sie kilka kosztownych napraw albo po prostu masz kase na inne auto to przestajesz dokladac i sprzedajesz jeszcze w rozsadnym stanie. Wtedy mozesz uznac, ze samochod sie "zamortyzowal". Wbrew pozorom uwazam taki samochod moze stosunkowo malo stracic na wartosci np w ciagu 3 lat. Pod warunkiem ze to zadbany model, mozliwie bezwypadkowy, z atrakcyjnym silnikiem, najlepiej manualem i w bogatej opcji. Jeszcze przydaloby sie zeby nie byl zolty:P Utrzymanie fury jest kosztowne i naiwne jest windowanie ceny bo np "zrobione zawieszenie, amory, pompa wtryskowa, filtry i plyny" :rotfl: Zrobione bo sie zuzylo i trzeba bylo wymienic- tyle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 520i E39 - Podniesienie wartości auta
PostNapisane: 16 lipca 2013, 20:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Moje BMW: 320i
Kod silnika: m20b20
Garaż: E30 320i cabrio & octavia III RS 2.0 tsi
ded napisał(a):
LPG to rzecz oczywista przy tak tanim (a jednoczesnie kosztownym w utrzymaniu) aucie jak e39. Potencjalny zainteresowany wybierajac piatke IMO szuka tez wypasu, wiec mile widziana jest skora i felga wieksza niz 16 cali. Tyle, ze dolozenie tych elementow na pewno sie nie kalkuluje.

Nikt rozsadny nie patrzy na taki samochod jak na inwestycje. Kupujesz, ogarniasz co trzeba (jak niektorzy mowia INWESTUJESZ), jezdzisz i robisz bierzace naprawy. Jak widzisz ze np zbliza sie kilka kosztownych napraw albo po prostu masz kase na inne auto to przestajesz dokladac i sprzedajesz jeszcze w rozsadnym stanie. Wtedy mozesz uznac, ze samochod sie "zamortyzowal". Wbrew pozorom uwazam taki samochod moze stosunkowo malo stracic na wartosci np w ciagu 3 lat. Pod warunkiem ze to zadbany model, mozliwie bezwypadkowy, z atrakcyjnym silnikiem, najlepiej manualem i w bogatej opcji. Jeszcze przydaloby sie zeby nie byl zolty:P Utrzymanie fury jest kosztowne i naiwne jest windowanie ceny bo np "zrobione zawieszenie, amory, pompa wtryskowa, filtry i plyny" :rotfl: Zrobione bo sie zuzylo i trzeba bylo wymienic- tyle.

najbardziej sensowna wypowiec i prawdziwa

_________________
było => e36 316i => e36 323ti => suzuki bandit => kawasaki ZX9R => e46 318i => e46 320i (m54) => dowcip passat tdi => e53 4.4i => accord 1,8 => vfr 800 => e46 325i
jest => E30 320i Cabrio <3 & octavia III RS 2.0 TSI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 520i E39 - Podniesienie wartości auta
PostNapisane: 17 lipca 2013, 20:22 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Widac ze autor tematu ma 23lata...jak mozna zalozyc w ogole taki temat....sprzedalem w tym roku trzy sztuki 528 a kolejne dwie czekaja na wystawienie. Rocznik 97, ori 240000km za 12500zl, 96r ori 220000km za 10500zl i 96r 350000km za 9500zl. Pisze to nie zeby sie chwalic ale pokazac jakie sa realne ceny za e39. Zaraz bede wystawial 2x528 z 98 i 99r i bede wniebo wziety jak ktos polozy 11-12tys zl. Jak ktos Ci da za golasa 520 10tys zl to oddawaj i jeszcze w reke caluj.

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 520i E39 - Podniesienie wartości auta
PostNapisane: 17 lipca 2013, 21:48 
Darek napisał(a):
kurde niech ktos z mod zamknie ten temat to robi sie mega OT..


zdecydowanie tak. po 4 stronach było za dużo, a teraz to już w ogóle...

Trzeba zrozumieć, że E39 to stare śmienitki, że nie da się uniknąć zjawiska spadku ceny, zwykłe szare auta tracą na wartości, to 520i to nie Cizeta z V16 i tyle w temacie ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL