pojazd F1 też ma niestabilne osiągi - nawet bardzo.
Niestabilne osiągi można dwojako rozumieć. Mi się ten pomysł bardzo podoba. To cecha maszyn, że w różnych warunkach mogą być mniej, lub bardziej wydajne. Zakładajmy, że tradycyjne silniki ZI mają "stabilne" osiągi i pomijamy wpływ ciśnienia powietrza i temperatury, to i tak takie zabawki mogące tymczasowo wykorzystać dodatkową porcję energii, którą się traci bezpowrotnie byłoby super. Nie wiem jak to dokładnie jest w i8, mam nadzieję, że z czasem się dowiem, ale jeśli to przypomina ERS, to wiara w ludzkość przywrócona. Fajny bajer, stan ładowania na kierownicy lub HUD wyświetlony, jak trzeba, to się korzysta, jak nie, to nie, tylko spalinowy, do tego odzysk energii i całkowicie wyeliminowanie gniazdka zasilania.
To jest naprawdę fajna rzecz. Chciałbym to mieć w samochodzie.
Czarodziejka69 napisał(a):
bylo "w miare stabilne" chodzi wlasnie o wyprzedzanie, wyprzedzasz raz kolumne tirow, drugi, a za trzecim zabierasz sie do tego i auto masz o 300% slabsze. Bezpieczne? Niekonieczne....
Właśnie, żeby to wyglądało tak: wyprzedzam jednego tira, drugiego, trzeciego... ale czwarty - trochę mało czasu - wciskam przycisk, trzymam i mam 156% mocy

Takie coś, to ja chcę, ale oczywiście nie z 1,5l motorkiem.
Początkowo, plany do tej karoserii były z silnikiem V10, V12, jest 1,5l pierdziawka, no więc trudno.
Jak będzie z V10, V12, to może stanę się wielkim fanem tego auta. Na razie zaciekawiony, ale ostrożny. Mimo wszystko jednak ciesze się, że chociaż ono powstało.
Może ten samochód przyniesie nową erę w dziejach tuningowania, modów już widzę te tematy "[I12] Kto mi zrobi swapa S85 do mojego I12?" - moda na reverseswapping itd.
