Wszystko zależy ile planujesz przeznaczyć na zakup X1 - wtedy można rozmyślać nad sensem zakupu takiego modelu.
Jeżdżę czasami.. a czasami częściej... czasami rzadziej X1 sDrive 2,0d 177KM. Ponoć po programie, nie sprawdzana na hamowni, więc nie potwierdzone. 2010r, 150 tys przebiegu, auto zadbane. Podaję dane powyżej jak i poniżej ze względu na moje odczucia w stosunku do opisywanego egzemplarza.
Zewnątrz auto prezentuje się świeżo ze względu na:
- kolor schwarz2, srebrne dodatki na przednim/tylnym zderzaku oraz progach plus 18stocalowe koła i sportowe dostosowanie podwozia (które dodatkowo wpływa na lepsze prowadzenie auta)
Wewnątrz jazdę umila panoramiczny dach, nawigacja business ale ze świetnym CICiem, sportowe fotele oraz kierownica.
Osobiście nie urzeka mnie jakość wykonania. Jest po prostu słabo.
Tak skonfigurowany samochód jest świetnym wyborem dla kobiety do jazdy na co dzień. Auto małe, zwinne, ładnie wyglądające.
Jeżeli jednak macie dwójkę dzieci - to samochód będzie za mały na dalsze wypady, owszem do jazdy po mieście wystarczy, ale dalszy wyjazd możliwy tylko i wyłącznie bez zapakowania wózka dziecięcego (tzn. parasolka wejdzie

, typowa spacerówka czy gondola już nie). W takim przypadku polecam... Forda S-maxa

.
Pomimo wyższego prześwitu niż typowej osobówki - samochód dalej prowadzi się na typowe BMW.
Szczególnych wad nie posiada, wszystko wspólne/typowe np. dla E87 czy E9X.
Po zakupie należy zweryfikować stan rozrządu - mówimy o N47D20.
Warto zadzwonić do ASO i sprawdzić czy auto nie podlega wymianie tego elementu ze względu na akcje serwisową.
Ewentualna wymiana ok 1200zł na zamiennikach, ok 2200zł na częściach oryginalnych - w moim regionie u mojego mechanika.
Polecam... znaleźć X1 jakie Cię interesuje i odbyć jazdę próbną, wtedy przekonasz się czy takie auto jest dla Ciebie... dla żony. Tylko odpuść słabo wyposażone egzemplarze, one nie dają "radości z jazdy" i wyglądają kiepsko...